Vakar pratempiau pliusini laida ir sekmingai pajungiau stiprintuva.
Darbas uztruko apie 3 val. - pradejau 19, o baigiau po 22 val.
Papasakosiu kaip viska padariau, gal kam pravers ateityje...
Pliusa pravedziau per jau mineta guma, esanti vairuotojo puseje ~ 15 cm virs sankabos pedalo (is saliono puses ji neblogai prieinama ir nereikia panelyje nieko ardyti).
A vat po kapotu teks padirbeti...
Teks nuemineti: oro filtra, kompiuterio bloka ir akuma.
Taigi parasysiu papunkciai ka dariau:
1. Nuemiau valytuvu groteles ir metalini dangti virs oro filtro (t.y. parengiamieji darbai keiciant oro filtra).
2. Atjungiau klemus ir nuemiau akumuliatoriu. Taip pat reikia isimti akumuliatoriaus tvirtinimo pada (3 varztai).
3. Kai atsuksite akumo pada - atsilaisvins kompiuterio bloko tvirtinimo kojele (kompas stovi tarp oro filtro ir akumo), tada patraukiam tos agregatus kad nemaisytu.
4. Po akumo pado eina oro filtro zarnos (nuo radiatoriaus su gofra - ja atjungiame nuo plastmasinio vamzdzio, einancio nuo filtro dezes, o po to atjungiame ta plastmasini vamzdi nuo filtro dezes). Kai visos zarnos atjungtos traukiame oro filtra is nisos (pries tai atjungiame variklio zarna su chomutu is kaires ir istraukiame laido fiske).
5. Dabar turime pakankamai vietos tolimesniems darbams. Reikalinga griezimui vieta bus panasi i ~ 10 cm apskritima uzpildyta geltonos spalvos plastmase (i ja ieina kapoto troselis). As griezau geltona plastmase is apacios kairiau nuo centro. Bukite atsargus - nepazeiskite salia einanciu laidu. Kai skile bus vietoje - kiskite laida, jis praeis ~ 2 cm, tada is saliono puses atlienkame guma virs pedala ir pamatysime laido gala.
6. Sudedame ir sujungiame viska atgal atboline tvarka. Ir dziaugiames galingesniu garsu....
Beje, po akumo nuemimo kai uzvesite masina ant skidelio gali pasirodyti perspejimas, kad atjungtas ASR ar ASR/ESP - nepergyvenkite, kai pasieksite 30 km/val greiti jis praniks, nes ASR isijungs automatiskai.
Stai ir viskas. Sekmes.