Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 18:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Šeš Lap 27, 2010 21:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Lap 27, 2010 21:12
Pranešimai: 5
Sveiki.
Noriu Jusu patarimo per kur patogiausiai pravesti plisa nuo akumo i saliona?
Masina - Scenic 2 1,9 dci 2003 m.
Radau virs sankabos pedala guma, per kuri nueina kapoto atidarimo trosas, per ji kaip ir patogiausiai butu vesti, bet is variklio puses ties tos vietos stovi oro filtras, po to iskartu kazkokia smegenyne ir po jos akumas. Tarp situ agregatu ir pirsta neiseina prakisti.
O gal yra patogesne vieta, ar vis del to reikes ardyti sia vieta po oro filtru?
Gal kas jau buvo vedes laida nuo akumo ir pasidalinti patirtimi...
Isanksto aciu visiems.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 30, 2010 11:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Lap 27, 2010 21:12
Pranešimai: 5
Vakar pratempiau pliusini laida ir sekmingai pajungiau stiprintuva.
Darbas uztruko apie 3 val. - pradejau 19, o baigiau po 22 val.
Papasakosiu kaip viska padariau, gal kam pravers ateityje...
Pliusa pravedziau per jau mineta guma, esanti vairuotojo puseje ~ 15 cm virs sankabos pedalo (is saliono puses ji neblogai prieinama ir nereikia panelyje nieko ardyti).
A vat po kapotu teks padirbeti... :shock:
Teks nuemineti: oro filtra, kompiuterio bloka ir akuma.
Taigi parasysiu papunkciai ka dariau:
1. Nuemiau valytuvu groteles ir metalini dangti virs oro filtro (t.y. parengiamieji darbai keiciant oro filtra).
2. Atjungiau klemus ir nuemiau akumuliatoriu. Taip pat reikia isimti akumuliatoriaus tvirtinimo pada (3 varztai).
3. Kai atsuksite akumo pada - atsilaisvins kompiuterio bloko tvirtinimo kojele (kompas stovi tarp oro filtro ir akumo), tada patraukiam tos agregatus kad nemaisytu.
4. Po akumo pado eina oro filtro zarnos (nuo radiatoriaus su gofra - ja atjungiame nuo plastmasinio vamzdzio, einancio nuo filtro dezes, o po to atjungiame ta plastmasini vamzdi nuo filtro dezes). Kai visos zarnos atjungtos traukiame oro filtra is nisos (pries tai atjungiame variklio zarna su chomutu is kaires ir istraukiame laido fiske).
5. Dabar turime pakankamai vietos tolimesniems darbams. Reikalinga griezimui vieta bus panasi i ~ 10 cm apskritima uzpildyta geltonos spalvos plastmase (i ja ieina kapoto troselis). As griezau geltona plastmase is apacios kairiau nuo centro. Bukite atsargus - nepazeiskite salia einanciu laidu. Kai skile bus vietoje - kiskite laida, jis praeis ~ 2 cm, tada is saliono puses atlienkame guma virs pedala ir pamatysime laido gala.
6. Sudedame ir sujungiame viska atgal atboline tvarka. Ir dziaugiames galingesniu garsu.... :D

Beje, po akumo nuemimo kai uzvesite masina ant skidelio gali pasirodyti perspejimas, kad atjungtas ASR ar ASR/ESP - nepergyvenkite, kai pasieksite 30 km/val greiti jis praniks, nes ASR isijungs automatiskai.
Stai ir viskas. Sekmes.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 30, 2010 11:52 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 16:47
Pranešimai: 4194
Miestas: Anykščiai
Ar nepaprasčiau būtų pravesti laidą nuo akumuliatoriaus į saloną nusukus ratą ir nuėmus posparnį ,iš apačios ? :roll: Man neteko to daryti ,tačiau mano manymu nereiktų tiek ardyti ? :roll:

_________________
Renault Scenic 2004 - 1,6 - 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 30, 2010 12:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Lap 27, 2010 21:12
Pranešimai: 5
Gal ir paprasciau butu. Bet...
Jau saukstai po pietu - darbas atliktas.
Vat, kad gerbiamasias butum siek tiek anksciau atsakes i mano pagalbos sauksma ir pateikes savo varianta...
Bet kuriu atveju manau info bus reikalinga kitiems, nes atsakimu nebuvau rades nei lietuvos, nei rusu bei anglu Renault forumose (del Scenic II).


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 08, 2011 21:33 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Geg 20, 2010 19:24
Pranešimai: 155
tikrai nieko nereikia nuardyti ar dar ka prabedziau su peiliu skyle toje gumoje isskisau dvirasio trosa ir istraukiau tada pririsau laida ir viskas baigta :) ir nieko nereikia ardyti 15 minuciu darbas :D dariau megane2 tai manyciau viskas taspats kai ir scenic 2.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Geg 12, 2014 11:22 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Sau 23, 2012 22:02
Pranešimai: 62
Sveiki, o gal kas galėtų pasakyti per kur prakišti laidą espace IV 2.2?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui