istorija kaip man reguliavo CO ir CH kai kurios Kauno dujininkų firmos...
sunku patikėti, bet dujininkai nematė ir nebandė (nesugebėjo/nemokėjo) pareguliuoti akivaizdžių dalykų...
Pagrindinis nusiskundimas - per dideli CO ir CH rodmenys tiek dujomis, tiek benzinu (dujomis CO - 5, CH-3200, vietoje max.leistinų 1200).
Automobilis: senutė VW Jetta (1985 m., 1,6 benzinas + LPG Lovato Autogas)
Apvažiavau šias Kauno dujininkų "firmas": Vikalbaltus (Islandijos Plentas 213E, tel.: +370-676-22707, 8-37-705862) bei Įm. Vikroma, (Partizanų 87a, tel.: 8-687-30243). Kaip mano problemą sprendė šios firmos?
"Vikroma", nors buvau užsirašęs prieš keletą dienų, problemą sprendė tik išoriškai (pratestavo žvilgsniu į TA popierius). Firmai atstovavusi moterėle man paaiškino, kad nieko dėl CO ir CH padėti negali, nes nežino ką čia galima padaryti. Ką daryti su ventiliacija - taip pat negalėjo pasakyti. Tiek aš, tiek keletas kitų klientų buvome aptarnauti identiškai internetiniame skunde išguldytai istorijai, šiam atsiliepimui.:
http://www.skundai.lt/?id=11279 . (Firmos darbinės patalpos - tipiškos sovietinės remonto dirbtuvės. Mediniai, supuvę, ant vieno vyrio vos besilaikantys vartai, meistrai ateina kada nori, šlaistosi kas kur...)
Taigi, mano problemos "Vikroma" neišsprendė (nors kaip skelbiama firmos vizitinėje kortelėje, kurią man davė TA specialistai Jonavoje - firma ne tik stato BRC IV kartos dujų įrangą, bet ir atlieka balionų testavimą ir t.t)
Kitą savaitę užsukau į "Vikabaltus". Pirmas įspūdis buvo geras: švarus ofisiukas, padoriai atrodančios darbo patalpos, tvarkingi meistrai. Firma stato net Romano Autogas IV kartos dujų įrangą!) Deja, ir vėl tenka nusivilti. Grįžtu pasiimti savo auto, jau apie 16 h. Galvoju, kodėl man niekas neskambina ir neliepia atvažiuoti pasiimti savo auto?
(Mašiną palikau 11 h.
)
Atvykęs matau, kad vaikinukas, visai neskubomis, ką tik nuėmęs, dar reduktorių čiupinėja. Ok, aš neskubinu, laukiu. Žiūr: jau 17.40, o niekas nesikeičia (laukiu jau 2 val.). Girdžiu - meistras viršininkei skundžiasi jog nespės... Nes daug čia to darbo (nesvarbu, kad kol aš sėdėjau dvi valandas ma6inoje, jis dar ir kolegos-bendradarbio motociklui farą pakeitė, ir paužkandžiavo, ir pabendravo su bendradarbiais...
Šiaip ne taip, 18h 20 min. reduktorius uždedamas ir atliekama emisijos kontrolė. CH, nors nukrito nuo 3200 iki 2500 vis tiek katastrofiškas. Meistras sako jog daugiau nieko padaryti neįmanoma..., reikia pakeisti žvakes bei laidus...
Ką gi, traukiu pas šefą sąmatai... Deja, čia sužinau, kad niekas neprisiminė, jog man reikia ir dujų ventiliaciją sutvarkyti (nors užsakyme viskas aiškiai parašyta, ten niekas nežiūrėjo). Viršininkei paliepus meistras ima ieškoti sprendimo. Kadangi jam niekas neaišku kokia čia dar ventiliacija turi būti, kas kai negerai, sušaukiamas bendradarbių konsiliumas. Vis tiek, meistrams neaišku ką čia tvarkyti, nes viskas tarsi ir ok... Galiausiai nusprendžiama uždėti naujas ventiliavimo žarnas vietoje senų. Deja, pasirodo, firma neturi paprasto 50 mm. pločio gofro bei 4 "chamutų"... Esu siunčiamas į Senukus Jonavos gatvėje viso šito įsigyti...
Sekančią dieną pasikeičiu žvakes ir laidus. Deja, tie kas keičia laidus, neturi emisijos matavimo aparatūros ir aš nežinau efekto. Tai sužinau tik kitą dieną, kada mane, antrą kartą, prameta TA...
CO ir CH susireguliuoja tik užsukus pas meistrą Artūrą Kaune, (garažas, Linkuvos gt. 93). Vyras metė žvilgsnį ir iš karto konstatavo: čia š... padaryta, čia haltūra..., o va čia dar ir vakumo šlangutė nuimta (vieną ir pats prieš tai buvau radęs neužmautą; dujininkai, sertifikuotų firmų "specai" jas paliko neužmovę!!!), čia tau kinietiškus žvakių laidus įkišo vietoj normalių senų, čia kalpokas ne taip stovi ir aiškiai orą traukia...
Ir ką? užmovė šlangutę - CH nukrito iki beveik normos, dar pasukinėjo varžtelius, senutės CH tapo kaip jaunamartės. Dabar, ant dujų, rodo 600. Pasukinėjo karbiuratoriaus varžtelius, patvarkė degimą, ir benzino emisija tapo normali. O specializuotos firmos, pas kurias tuo klausimu važiavau, tai kaip čia pasakius
Dėmesio: tiems kas nenusimano technikoje ir reikia pasireguliuoti CO ir CH, į Įmones "Vikroma" ir "Vikabaltus" rekomenduoju niekada neužsukti. (Jei taip reguliuojamas CO ir CH, kyla klausimas, kaip tada bus sumontuota dujinė įranga, ir nepaprasta, pirmos kartos, o IV kartos tiesioginis įpurškimas?)
O pas meistrą Artūrą, maloniai prašom pasireguliuoti CO ir CH savo automobiliams