Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ant Bal 16, 2024 12:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pen Vas 18, 2005 12:21 
Kas kiek kilometru duju reduktoriu reikia perinkti? Pravaziaves jau virs 70000km.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Vas 18, 2005 12:24 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Rgp 20, 2004 09:11
Pranešimai: 295
Miestas: Vilnius
na as stengsiuos kas koki 70000-100000 ar net 50000 perrinkt, jei bus $

_________________
07m. Citroen Picasso 1.6HDi
06m. skoda octavia 1.9tdi

klaustuks@one.lt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Vas 18, 2005 12:29 
Siaip dujininkai sake kad reikia kas 60000 km perinkti, nes viduje membrana sukieteja, tai po to daugiau duju pradeda ryti.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 21, 2007 15:51 
Atsijungęs
Narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bir 01, 2004 13:08
Pranešimai: 4935
Miestas: Kaunas
Per 3,5 metų nuvažiavau apie 50K km. Dujininkas patikrinęs pareiškė kad sukietėjo membrana...

_________________
Espace 2.2 TD initiale (pereito tūkstantmečio modelis) DZE 00X
saulius@renaultclub.lt +37068645614 (klubo pensininkas)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 21, 2007 21:25 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 08, 2005 15:35
Pranešimai: 582
Miestas: panevezys
seip tai nzn kiek turejau reduktoriu visuose yra skyle per kuria galima pirstu pasiekti membrana zemo slegio kameros
taip kad saltam varikliui kisi pirsta ir jauti ar remiasi i "pagali" ar i "celofana" :)
jei i "celofana" tai vaziuoji toliau, o jei i "pagali"
gali vaziuot pirkt remkomplekto
valanda darbo ir vel reduktorius naujas ;)

_________________
ex espace II '91 2.0+LPG
chrysler grand voyager '98 2,5 TD
skype aras-stt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 26, 2007 19:50 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Geg 04, 2007 13:58
Pranešimai: 71
Miestas: vln
na cia ziurint koks reduktrius.Pabandyk koki Landi renzo ,AG ar Vialle per valanda perrinkti :D. Gerai kai lovato ar brc koks o jei ne ? .. :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Rgs 17, 2007 13:40 
gal kas zino koki meistreli kas vilniuje galetu reduktoriu perrinti ar dujas sureguliutu arba gedima surastu?
nes mano laguna nebedirba ant laisvu, uzgesta.. vaziuojant uzmiestyje netrugdo, bet tik ismini sankaba stabdymui ir uzgesta, neislaiko apsuku..
duju sanaudos nepakitusios, benzino taip pat


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Rgs 17, 2007 16:26 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 08, 2005 15:35
Pranešimai: 582
Miestas: panevezys
Spanguolius rašė:
gal kas zino koki meistreli kas vilniuje galetu reduktoriu perrinti ar dujas sureguliutu arba gedima surastu?
nes mano laguna nebedirba ant laisvu, uzgesta.. vaziuojant uzmiestyje netrugdo, bet tik ismini sankaba stabdymui ir uzgesta, neislaiko apsuku..
duju sanaudos nepakitusios, benzino taip pat

oro paemima nusuk nuo prieko atgal
ir nebeges ;)

_________________
ex espace II '91 2.0+LPG
chrysler grand voyager '98 2,5 TD
skype aras-stt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Rgs 19, 2007 12:59 
aras-stt rašė:
oro paemima nusuk nuo prieko atgal
ir nebeges ;)

nlb suprantu kas cia toks ir kur jis randasi.. :oops:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Rgs 19, 2007 13:39 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 24, 2006 16:05
Pranešimai: 1754
Miestas: Panevėžys
Jei vietoj stovint dirba normaliai o vaziuojant gesta, reiskia sper daug oro gauna is priekio ir liesina misini. Man taip buvo ir kai reduktoriu sumontavo uz radijatoriaus, tai kol variklis neuzkaisdavo gerai patio reduktoriu vejas atausindavo. Tau reiktu pabandyt numest oro paemimo slanga nuo priekio

_________________
Mano Blog'as


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Rgs 19, 2007 14:11 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 08, 2005 15:35
Pranešimai: 582
Miestas: panevezys
Spanguolius rašė:
nlb suprantu kas cia toks ir kur jis randasi.. :oops:

atsidarai kapota
susirandi isiurbimo koletoriu - daiktas per kury i variklio cilindrus patenka oras ant jio kaip nekeista buna uzmauta shlanga kuri ajna i oro filtra,
o pries filtra turi buti shlanga atviru galu pro ten variklis siurbia ora is aplinkos,
ta shlanga buna nukreipta dazniausia automobilio judejimo kryptimi. t. y. i prieki

ta atvira gala reikia nukreipti i priesinga automobilio puse

(p.s. vienai savo masinai uzdejau kanalizacijos sujungima gumini po siai dienai negesta :D :D :D )

as tau pasakiau ka reikia padaryti
o kokiom priemonem tai jau gal kaliega susigalvokitia pac :D

_________________
ex espace II '91 2.0+LPG
chrysler grand voyager '98 2,5 TD
skype aras-stt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 20, 2007 08:24 
dekui :wink: meginsim savaitgali sutvarkyt :)
as pries tai pameciau variklio apsauga ir po to viskas prasidejo..


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 20, 2007 08:26 
SeniZ rašė:
Jei vietoj stovint dirba normaliai o vaziuojant gesta, reiskia sper daug oro gauna is priekio ir liesina misini. Man taip buvo ir kai reduktoriu sumontavo uz radijatoriaus, tai kol variklis neuzkaisdavo gerai patio reduktoriu vejas atausindavo. Tau reiktu pabandyt numest oro paemimo slanga nuo priekio

pas mane kaip tik kai stovi vietoje gesta: nelaiko laisvu apsuku.. o vaziuojant begiu jokiu parkiu :?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 20, 2007 08:31 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 24, 2006 16:05
Pranešimai: 1754
Miestas: Panevėžys
turejau omeny kai stovi vietoj negesta, o vaziuojant ismynus sankaba, ar riedant laisva saiba uzgesta. Jei ir vietoj stovint gesta tai kazi ar tiesioginio oro nuemimas pades... Varyk pas dujininkus reguliuot..

_________________
Mano Blog'as


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 20, 2007 15:07 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
SeniZ rašė:
Jei vietoj stovint dirba normaliai o vaziuojant gesta, reiskia sper daug oro gauna is priekio ir liesina misini. Man taip buvo ir kai reduktoriu sumontavo uz radijatoriaus, tai kol variklis neuzkaisdavo gerai patio reduktoriu vejas atausindavo. Tau reiktu pabandyt numest oro paemimo slanga nuo priekio

Yra dar vienas budas - papildomo oro slegio kompensacija.
Prireiks dar vieno zarnelio nuo reduktoriaus iki oro paemimo vietos...

_________________
K56D=Laguna/Universal/N7Q/JC5/95m.+LPG+ :wink:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 20, 2007 15:38 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 24, 2006 16:05
Pranešimai: 1754
Miestas: Panevėžys
Kas cia per budas? Apsviesk

_________________
Mano Blog'as


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 20, 2007 17:09 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
aras-stt rašė:
... kiek turejau reduktoriu visuose yra skyle per kuria galima pirstu pasiekti membrana zemo slegio kameros...

Sita skyle yra skirta ne tik pirstu kisimui :D
bet ir duju slegio reduktoriaus isejime palaikimui. Koks yra oro slegis prie sitos skyles - tokio (beveik) slegio dujos isejna is reduktoriaus...
Jei prie skyles pajungti zarneli, o kita gala ikisti i padidinto oro slegio zona... kas bus?

_________________
K56D=Laguna/Universal/N7Q/JC5/95m.+LPG+ :wink:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 08:49 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Geg 04, 2007 13:58
Pranešimai: 71
Miestas: vln
na nevisai taip del tos skyles,bet labai panasiau.Ta skyle -paprastas rysis su atmosfera-tam ,kad membrana galetu judeti ,nes jei visishkai ja uzhdarysi,tai nebus imanoma issiurbti antrines pakopos iki maksimumo.Seip ,ta skyle nauduojama ir slegio kompensacijai varikliose su turbo arba tuose sistemose ,kur maisytuvas randasi tarp droselio sklendes ir oro matuokles (k-jetronic,L-jetronic sistemose).
o slegis is reduktoriaus iseina visai ne atmosferinis- net 0,5-0,9 bar!

_________________
867709195, 8 620 42797
dujine iranga Vln.
[breezz eta zebra.lt]


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 08:56 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 24, 2006 16:05
Pranešimai: 1754
Miestas: Panevėžys
O bliamba, kaip as pats nesugalvojau tokio varianto :shock: kai tilta uzmesiu savo senajai R19, reiks pabandyt paekperimentuot :D
Dar sekmadieni reiks su tevo R21 olandiskom dujom zaist. Jau senai suejo automatinis persijungimas duju, o dabar isvis mistika. Netyrinejau bet tevas sake atjungus benzo siurbli dirbant ant duju uzgesta. Arba jos nepersijungia, arba dar kazkas. Reiks ieskot.
Jauciu padarysiu ant knopkes, reduktoriu ir voztuvus pajungsiu nuo siurblio. Bet kaip pajungt eko? nelabai studijavau ju sxemu

_________________
Mano Blog'as


Paskutinį kartą redagavo SeniZ Pen Rgs 21, 2007 09:01. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 08:57 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
Cituoti:
o slegis is reduktoriaus iseina visai ne atmosferinis- net 0,5-0,9 bar!

:shock: Gal 0,05-0,09 ?

_________________
K56D=Laguna/Universal/N7Q/JC5/95m.+LPG+ :wink:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 09:08 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Lap 28, 2005 00:39
Pranešimai: 1118
Miestas: Visaginietis Vilniuje
tj kad geriau jau nauja reda nupirkt . perinkimas + detales + naujas - keli lt ..
geriau 20 lt brangiau nors redas naujas..

_________________
Peugout 605 3.0 1991.ex
volvo 460 1.9 tdi. 1995 ex super:)))
bmw 1991 324 ex
Renault safrane 3.0 1992
bmw 316 1992ex
bmw e34 2.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 09:48 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 08, 2005 15:35
Pranešimai: 582
Miestas: panevezys
q7 rašė:
aras-stt rašė:
... kiek turejau reduktoriu visuose yra skyle per kuria galima pirstu pasiekti membrana zemo slegio kameros...

Sita skyle yra skirta ne tik pirstu kisimui :D
bet ir duju slegio reduktoriaus isejime palaikimui. Koks yra oro slegis prie sitos skyles - tokio (beveik) slegio dujos isejna is reduktoriaus...
Jei prie skyles pajungti zarneli, o kita gala ikisti i padidinto oro slegio zona... kas bus?

nu gaunsi tik tiek kad staigiai padidejus slegiui bsu uzriebinamas misinys
galir gerai isvengt duobiu paspaudus akseleratoriu bisksi staigiau
sumazeja tikimybe shaudymui ;)
o daugiau taigi niekas nesikeicia nestik sumazeja turis duju kameros, vat del to sumazeimo gali iatsirast ir virpesiai , nes membrana sita atlieka rezervuaro funkcija, o jei rezervuaras sumazes tai funkcija nebus labai jau i teigiama puse :)

_________________
ex espace II '91 2.0+LPG
chrysler grand voyager '98 2,5 TD
skype aras-stt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 10:55 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Geg 04, 2007 13:58
Pranešimai: 71
Miestas: vln
ne,ne 0,05 betpvz Lovato -0,45 bar,Lovato "super" -0,55 bar,Lovato "Major" -0,65 bar,Landi Renzo -~1 bar.
Cia slegis iseinantis is pirmines kameros i antrine.
Cituoti:
nu gaunsi tik tiek kad staigiai padidejus slegiui bsu uzriebinamas misinys
galir gerai isvengt duobiu paspaudus akseleratoriu bisksi staigiau
sumazeja tikimybe shaudymui
Tai kad ta "padidinto slegio zona" buna tik turbininese variklise,o atmosferinese - tik isretejimas!
O tam ,kad misinys butu staigiau uzrebintas,kai akseleruoju reikia nauoduti tam tikrus reduktorius-pvz III pakopu reduktoriu OMVL.ten viena kamera skitra butent tam! arba neblogai su tuo reikalu susitvarko eko sistemos kompiuteris per "Booster" funkcija-tik pedalui atsidarus zingsninis varikliukas iskart atsidaro iki nustatytos ribos,kad mishinis butu parebintas.

_________________
867709195, 8 620 42797
dujine iranga Vln.
[breezz eta zebra.lt]


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 11:35 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
chibre rašė:
ne,ne 0,05 betpvz Lovato -0,45 bar,Lovato "super" -0,55 bar,Lovato "Major" -0,65 bar,Landi Renzo -~1 bar.
Cia slegis iseinantis is pirmines kameros i antrine.

O antrineje kameroje (reduktoriaus isejime)?

_________________
K56D=Laguna/Universal/N7Q/JC5/95m.+LPG+ :wink:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 11:47 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Geg 04, 2007 13:58
Pranešimai: 71
Miestas: vln
antrines kameros isejimas nematuojamas.Ten gi yra vozhtuvas ,kuri veikia spiruokle -t.y. uzdaro ta vzhtuveli ,ir praktishkai vozhtuvas buna uzdarytas,bet atsiradus nedideliam isretejimui (per maisytuva) membrana isitempia ir atidaro papaipsniui vozhtuva priklausomai nuo vakumo.

_________________
867709195, 8 620 42797
dujine iranga Vln.
[breezz eta zebra.lt]


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 11:49 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
Cituoti:
o daugiau taigi niekas nesikeicia nestik sumazeja turis duju kameros, vat del to sumazeimo gali iatsirast ir virpesiai , nes membrana sita atlieka rezervuaro funkcija, o jei rezervuaras sumazes tai funkcija nebus labai jau i teigiama puse

Mes kalbam apie slegio pakeitimus apie 0,01bar (gal mazesnius)....
Antros kameros darbinis turis nepasikeis.

_________________
K56D=Laguna/Universal/N7Q/JC5/95m.+LPG+ :wink:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 11:59 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
chibre rašė:
antrines kameros isejimas nematuojamas.

Pamatuok... Bus apie "0".

_________________
K56D=Laguna/Universal/N7Q/JC5/95m.+LPG+ :wink:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 19:23 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Geg 04, 2007 13:58
Pranešimai: 71
Miestas: vln
:D na padaryk taip-nuimk duju slanga kuri ish reduktoriaus iseina ,ir ikishk manometra-paziuresi kas bus.(aishku po tokiu matavimu tikriausiai teks remontuoti reduktoriu,bet del slegio tai tu tikrai nustebsi ;) )
o as matavau ,ir ne viena karta- nes tai mano darbas.Reduktoriuje svarbu koksai slegis ieina,ir iki kiek jis suredukuoja t.y. sumazhina ta slegi.Pirmine kamera sumazina slegi iki 0,5-0,9 bar.Is antrines kameros dujos buna istraukiamos ir slegis neturi buti matuojamas(dujas istraukai isretejimas maisytuve), nes nera jokio reikalo tai daryti.Kuo variklis daugiau traukia ,tuo daugiau atsidaro antrines pakopos vozhtuvas ir praeina didesnis kiekis duju.

_________________
867709195, 8 620 42797
dujine iranga Vln.
[breezz eta zebra.lt]


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Rgs 22, 2007 18:57 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
chibre rašė:
:D na padaryk taip-nuimk duju slanga kuri ish reduktoriaus iseina ,ir ikishk manometra-paziuresi kas bus.(aishku po tokiu matavimu tikriausiai teks remontuoti reduktoriu,bet del slegio tai tu tikrai nustebsi

Taip nedarisiu.. :D
Mes visi suprantam, kad duju reduktorius - dinamine sistema, ir slegi reikia matuoti reduktoriui ir varikliui normaliai dirbant ir naudojant trisaki.
http://www.carhelp.info/forums/attachment.php?attachmentid=24227&thumb=0&zcarhelp=1190471284
O cia rasoma, kad slegis isejime (reduktorius VPR-50)gali buti nuo +8 iki minus 30 mm vandens stulpelio - beveik "0".

_________________
K56D=Laguna/Universal/N7Q/JC5/95m.+LPG+ :wink:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Rgs 23, 2007 19:18 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Geg 04, 2007 13:58
Pranešimai: 71
Miestas: vln
na ,sitas tinka tik pradiniam reguliavimui.Realiai nera tokio slegio ,kuris butu nustatytas gamikloje ir tiktu kiekvienam auto.viskas priklauso nuo daug dalyku:difuzoriaus,isretejimo,oro filtro uztershtumo...
Kai kuriems auto-kur maisituvas stovi tarp matuokles ir droselio isejimas buna kaip tik visishkai uzsuktas.Nors daugelije atmosferiniu dirba butent kai membrana siek tiek atleista.Keikvienas atvejas skirtingas vienzo.

_________________
867709195, 8 620 42797
dujine iranga Vln.
[breezz eta zebra.lt]


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui