Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Tre Bal 17, 2024 01:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Bal 10, 2012 16:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Kov 14, 2012 22:03
Pranešimai: 7
sveiki,kitoi savaitei vesiu idet tiesiogines ujas i renault laguna I ph II 2.0l 16v 1998metu pabaigos.joje kiek zinau ligtais volvos variklis stovi?ar yra kokiu neigiamu niuansu,ar ideda ir vaziuoji be problemu?dekui


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Bal 15, 2012 20:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Sau 10, 2011 22:23
Pranešimai: 48
ramunas111 rašė:
sveiki,kitoi savaitei vesiu idet tiesiogines ujas i renault laguna I ph II 2.0l 16v 1998metu pabaigos.joje kiek zinau ligtais volvos variklis stovi?ar yra kokiu neigiamu niuansu,ar ideda ir vaziuoji be problemu?dekui
dėk ir važinėkis į sveikatą :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Bal 15, 2012 21:35 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Rgp 26, 2008 22:12
Pranešimai: 301
Miestas: Kaunas
Nera jokiu problemu, tik vaziuoji perpus pigiau 8)

_________________
Laguna I ph2 2000m
1.8 16v 120AG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bal 18, 2012 10:25 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Kov 08, 2012 10:17
Pranešimai: 8
Sveiki, ir aš artimiausiu metu planuoju gazifikuoti Laguna Ib, 2000 m. Variklis šitoj F4R 2.0 16V. Gal yra panašaus likimo klubiečių galinčių pasidalinti patirtim ar patarti? Esu linkęs mokėti 2300 Lt už BRC komplektą, bet siūlomi ir pigesnis STAG+VALTEK (1900 Lt) bei KME+OMVL (2050 Lt) variantai. Ar teisinga nuomonė, kad už BRC permokama? Skaičiau kažkurioj temoj, kad vienas narys su BRC jau treti metai važiuoja ir reguliuot net nereikėjo... Ačiū!


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bal 18, 2012 19:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Kov 14, 2012 22:03
Pranešimai: 7
nu idejo dujas,vaziuoja be problemu.1650lt su zapaskiniu balionu


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bal 18, 2012 21:33 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Kov 08, 2012 10:17
Pranešimai: 8
Ramūnai, papasakok kokios dalys, kur dėjo? Kur užpildymą padarė: pjovė buferį ar šalia benzo? Ar davė dėklą atsarginiam ratui? Ar nedega check-engine?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Bal 19, 2012 12:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Kov 14, 2012 22:03
Pranešimai: 7
jokie checkai nedega labai graziai viska idejo,skyle prasiau kad padarytu bamperyje,kompas stag4 o toliau kitu detaliu nepamnu reikia ziuret i dokumentus,ten viskas surasyta yra.Montavausi tik isvaziavus uz Siauliu,kitoj pusej gatves priesais sostena, BINGAS vadinasi firma


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Geg 30, 2012 10:59 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Kov 08, 2012 10:17
Pranešimai: 8
Laguna I Ph2 2000 m. variklis F4R 2.0 16V. Tiesioginio įpurškimo dujų įranga sumontuota Servise 007, kompiuteris STAG, purkštukai OMVL, balionas 53 litrai (maksimaliai užsipildo 80%), užpildymas prie benzino užpildymo, dėklai atsarginiam ratui bei užpildymo antgaliui, kaina 2000 Lt. Turiu pasakyti, kad aptarnauja malonus vaikinas Tomas, atvažiavus į jų garažą nepasijusit nekultūringai aptarnaujami, keiksmažodžių neišgirsit. Dėl pačios įrangos pasakyti kažką daugiau sunku, dar vos antrą dujų baką važinėju, problemų nebuvo. Sureguliuota puikiai, dinamika nenukentėjo, persijungiant režimui iš benzo į dujas ir atvirkščiai apsukų rodyklė net nesuvirpa, Service indikatorius nebuvo užsidegęs. Facebook'e patalpintos nuotraukos bei video kaip dirba vyrai.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Geg 30, 2012 21:15 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Spa 21, 2005 14:34
Pranešimai: 346
Miestas: Vilnius
Nu, kad jau visi savo patritimi dalinasi, tai ir as prisidesiu. Masina Renault Safrane 2.0 16V 100KW Volvo variklis. Iranga deta tuometiniam ADS - OMVL - ir kompas, ir purkstukai, ir reduktorius. Tai siai dienai masina pravaziavo dujomis 120 000 Km. pas meistrus buvo viena vieninteli karta - kai reduktoriui rem komplekta reikejo keisti... Zodziu jokio reguliavimo, jokio vargo.
Labai rekomenduoju ir meistra (Slava dabar EGS servise dirba). Nesijauciu apgautas nei per nago juodyma :)

_________________
Virtualus


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui