Tai reiškia, kad pridegę, įlinkę, labai susidevėję ir pan. Tai vat tokių vožtuvų sureguliuot neįmanoma
Taigi senose auto, kai rida nuo 200 000 ir daugiau (jei nebuvo remontuota) tokių vožtuvų bent 1 ar 2 visada būna.
Dėl vožtuvų reguliavimo.
Kadangi mačiau daug nesamonių prirašyta apie vožtuvų reguliavimo reikšmę, tai reikėtų paminėti, kad vožtuvai reguliuojami tam, kad kompensuoti fizikinius metalo judėjimus šilimo-kaitimo procese. T.y. išvengti įtakos vožtuvo eigai darbo metu. Jei tarpelis per mažas vožtuvas daugiau būna atsidaręs ir dėl to gali patekti daugiau kuro ir oro mišinio, jei tarpelis didesnis tai v. atsidaręs trumpiau todėl kuro-oro miš. patenka mažiau. Rezultatas pirmu atveju kurį laika auto geriau traukia ir vartoja daugiau kuro (bet skirtumas 5-10 proc., t. y. iki 1 litro degalų daugiau, o ne 4-5)ir po kiek laiko pridega vožtuvai, mažėja kompresija, netraukia, garsiau dirba, labiau kaista ir t.t., antru atveju kuro naudoja beveik tiek pat, bet auto tampa (tupa) neelastinga. Ir t.t. dar galima daug apie tai rašyti, bet svarbiausia viena, kad ir nesureguliuotas vožtuvas kažkada užsidaro, tai vat jeigu jis užsidarys per vėlai (esant labai užspaustiems vožtuvams) tai oro ir dujų mišinys kolektoriuje detonuos ir ypač gesinant variklį ar staigiai spaudžiant gazą ir pan.(taip būna taip pat ir kai stovi netinkamos ar labai senos žvakės ar blogai dirbanti visa degimo sistema.
Išvada-dėl nesureguliuotu vožtuvų dujų sąnaudos gali padidėti 1-2 litrų max., o ne 4-5 kaip kažkas įsivaizduoja. Taip kad ieškokit gedimų kuro ir oro tiekimo sistemose ir jų valdyme, degime ir dujų įrangose.