Dujų baliono tvirtinimas tarp Espace benzino bako ir atsarginio ratoTaigi prisitvirtinau pagaliau baliona ten kur jam ir vieta...ne salione ir ne vietoj atsarginio rato.Tarp bako ir tilto.
Manau kad nesunkiai ir kiti pasidarytu.Užtrukau apie 2-3h.Dirbau vienas lauke ant kaskados.
Pirma nuemiau atsarginį ratą su visu jo tvirtinimu.
Prasigrežiau keturias skyles:
Gręžiau specialiai sedynių tvirtinimų vietose,kad veliau plastmasemis uzdengciau varztus.
Kadangi viską dariau sekmadieni,negalejau isigyti reikiamu detaliu pas dujininkus.Teko ieškoti pakaitalų.Skardines juostas nusipirkau turguje o tvirtinimus teko pirkt visai kitokius...statibinius kampuočius:
Jeigu jau stogą laiko,laikys ir balioną
Prisukau kampuotį ir praveriau diržą:
Ta pati padariau ir kitoje puseje:
Sujungimus apviniojau izoliacija kad neišsiskirtu stumdant balioną į šoną:
Kadangi darbuojuosi vienas,viena puse prikabinu pilnai,ant abieju tvirtinimų,kad netektu laikyti pakėlus baliono ir ieškoti apgraibomis skylių.
Tik nepriveržiu o vos prisuku veržlę
ir ikišu balioną
Kilstelėjes petim antrają pusę,prveriu kampuotį ir prikabinu veržle.
Priveržiu
Daugiausiai bedu kėlė šis vamzdukas(padavimo).Jį teko pravolcuoti.Kadangi neturiu su kuo,dariau tai dildes antruoju galu.Svarbiausia kad galas butu užapvalintas
ir prisukau kur jam
Kitas vamzdukas(pripildymo) jungiasi su
Užsukau ir ji.Pajungiau laidą.
Uždėjau atsargini ratą
Vaizdas iš viršaus
Varztai sedinem tvirtinti netrukdo.
Prikabint reiktu tik keleivio puses juostą,dėl to kad toje puseje kabant balionui užkabint kampuoti praktiškai neimanoma..
Štai lengvai prieinamas kampas ir antrasis kurio net nesimato..
Darbui atlikt reikejo dvieju 17 raktų,dildės,peilio ir izoliacijos...