paulyz rašė:
tai va, gryzau turbut is antrosios Prancuzijos, t.y. Tuniso. Ten mano paskaiciavimu ~70% automobiliu sudaro prancuziski (is ju kokia 30-40% Renault), o po to jau vokiska kokybe ir kitokia xernia. Beja teko matyti ne viena vaziuojanti R4 ar panasu egzemplioriu
O Citroen 2CV (deux cheveaux,du arkliai pranc.) nebuvai sutikes?As vazinejausi 1992m.Vienzo kirtau pesciom siena ties Saarbriukenu bet,nupedines 15km iki Saargumine ir vel prie sienos su Vokietija atsidures, supratau,kad iki Strasbourg`o sian nenueisiu.Ryzausi stabdyti.Mano nuostabai prancuzai noriai eme pakeleivius,ilgiau 2 min nebalsavau.Ir staiga pokst,sustoja Citroenas 2CV
Ne sedanas,o furgonas.Tokia keturkampa deze uzdeta su langiukais uz vairuotuojo kabinos.Ten ant suoliuku isilgai borto saltai dar seseta zmogu galima buvo susodinti
Vairavo toks jaunas bicas vardu Pjeras,duok Die sveikatos tam geram zmogui,ir noriai pasakojo apie savo masina.Su pinigais jam matyt striuka buvo,nes taupe ant pjezo(piege,kelio mokestis autostradose),bet per kaimo keliukus tame kalvotame Elzase spaude visus 70-80km/h nelabai reaguodamas i posukius.Kai pasake ,kad 22AJ variklyje man akys ant kaktos issprogo,negalejau patiketi,kad tik tiek.Labai jau judri masinike buvo,saltai su ziguliais varzytis galejo.Veliau atvaziavus i Strasbura Pjeras paprase ,kad padeciau istumti automobili i garaza,ne tai sankaba,ne tai starteris problemiskas buvo.na budamas PDG aukso zenkliuko kondiciju tada, masinike stumtelejau kaip ziguli,ir pateikdama dar viena siurpriza ji vikriai iskrido i garaza,vos sustabdyti spejo.pasirodo ne tona sveria ,o puse tiek.Deja ,prancuziokai jau buvo uzrauke jos gamyba pries kelis metus.Teko matyt neperseniausiai ja Niujorke,kazkoks snobas parodai vazineja.O jo majo...sedynes kaip kedes,gal tik 1 gera amerikonisko zanduka sutalpintu
Bet viduj visvien labai jauku atrode...