Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Sek Bal 28, 2024 08:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Šeš Bir 21, 2008 10:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Geg 04, 2008 01:24
Pranešimai: 28
Pasinaudoję geografine padėtimi bei laisvo judėjimo teisė Šengeno erdvėje, nutarėme su motociklais aplankyti aukščiausius geležinkelio tiltus Lenkijoje.
Maršrutą pasirinkome Vilkaviškis - Gražiškiai - Varteliai - Žytkiemis (Lenkija) - Goldap (Lenkija). Nuo Vilkaviškio iki Vartelių 40 kilometrų, o nuo Vartelių iki tiltų maždaug apie 30 km. Žvyrkelio kuris yra tik iš Lietuvos pusės viso reikia įveikti apie 5 kilometrus. Du kilometrai pasienio rokadinio kelio ir apie trys kilometrai laukų kelio, kurį su motociklais be vargo įveikėme.
Pasitaikė gražus šeštadienio oras. Pirmas sustojimas buvusioje Vartelių užkardoje. Dabar užkarda yra apleista, asfaltuoti takeliai apžėlę žolėmis, pastatai tušti ir negyvos dvasios. Atrodo, kad Černobilis yra ne kur kitur, o čia. Užkarda turėjusi keletą šeimininkų dabar yra neprižiūrima. Įveikus žvyrkelį sekantis sustojimas jau Lenkijos pusėje ties trijų valstybių Lietuvos, Lenkijos ir Rusijos sienų sankirta. Maskvoje praeitą savaitę buvo pasirašyta trišalė sutartis įpareigojanti šioje vietoje pastatyti paminklą trijų valstybių sankirtai pažymėti.
Toliau Lenkijos keliais patraukėme link geležinkelių tiltų. Pravažiavome keletą Lenkijos kaimų ir keista pasirodė, kad miesteliai tušti, mažai žmonių. Randame nuorodą sukti į kairę tiltų link. Kelias siauras iš abiejų šonų apaugęs storais senais medžiais atrodo, kad patekai į tunelį. Vietos užtenka važiuoti tik motociklais, o kaip jie ten apsilenkia su sunkvežimiais dievas tėvas te žino.
Tolumoje pastebimi tiltai, iš tikrų iš toli atrodo, kad tai vienas tiltas. Po dešiniai dauboje tyvuliuoja ežerėlis kuris turi įdomią istoriją. 1926 metais gegužės 31 dieną dingo vanduo. Tik vėliau iš žemės gelmių didelis vandens ir purvo stulpas sugrąžino tą ką pasiėmė žemė.
Kelias atvedė į stovėjimo aikštelę. Visu gražumu atsivėrė geležinkelio tiltai. Tiltų ilgis siekia 200 metrų, arkų aukštis 35 metrai, visas tilto aukštis 40 metrų. Ši vieta yra lankoma turistų, čia galima įsigyti suvenyrų už pasivaikščiojimą tiltu teks sumokėti 2 zlotus.
Šie geležinkelio tiltai turi savo istorija.
Tiltai buvo statomi 1912-26 metais pagal romėnų architektūrą. Pirmas tiltas "Pusiaunaktis" buvo statomas nuo 1912 metų iki 1914-tųjų, o antrasis "Pusiaudienis" buvo statomas nuo 1923 metų iki 1926-tų. Du tiltai buvo statomi dėl to, kad Pirmo pasaulinio karo metu iš oro susprogdinus vieną traukiniai galėtų judėti kitu tiltu. Tiltai traukinius praleidinėjo nuo 1926 metų ir eismas vyko iki 1945 metų. Traukiniai kursavo iš Goldap į Žytkiemį toliau į Vokietiją Gumbinės miestą (dabar Kaliningrado sritis Gūsevo miestas). Po Antrojo pasaulinio karo Sovietų Sąjunga geležinkelio ruožą išardė, bėgiai buvo nuimti nuo tiltų ir išvežti. Lenkai liko laimingi, kad Sovietai paliko tiltus.

nuotraukas rasite čia http://vezimai.kelmas.com/forum/viewtop ... f=7&t=2211


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui