Lietuvos Renault klubas
https://www.renaultclub.lt/forum/

WABCO ir VDO
https://www.renaultclub.lt/forum/viewtopic.php?f=34&t=29785
Puslapis 11

Autorius:  xxxjustas [ Ant Rgp 03, 2010 14:33 ]
Pranešimo tema:  WABCO ir VDO

Sveiki. Vairuoju Safrane 3.0 V6 ir reikia truputi pagalbos. Forumuose lyg ir niekur neradau nieko panasaus, tai nusprendziau sukurti nauja tema, galbut kazkas kazka gales padeti. Zodziu dalykas toks, kad bagazineje, vairuotojo puseje metosi kazkoks kompresorius, ar tai dar kazkas, su kazkokiu valdikliu (kompresorius WABCO, valdiklis VDO). Metosi todel, kad greiciausiai jis arba nedirba, arba as nemoku padaryti taip, kad jis dirbtu. Gal kas zinot kas cia per velnias ir su kuom jis valgomas? Mano manymu, kad tas prietaisas skirtas vaziuokles sukietinimui, suzeminimui ar kazkas i ta puse, nes i amrotikus nueneina kazkokios slangutes, labai panasios ant esancio kompresoriaus.
P.S. Nedirba priekiniu sedyniu sonu ir atlosu reguliavimas. Tai vat klausimas iskilo toks, galbut tas prietaisas irgi reikalingas jiems valdyti? Jei ne, tai galbut kazkas zinot kame gali buti beda?
Dekui is anksto!

Autorius:  strix [ Ant Rgp 03, 2010 16:14 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

tai ka tu aprasei, tai yra pneumatines vaziuokles smegenys ir kompresorius. safranai (kai kurie rxe, visos baccaros) turejo pneumatine vaziuokle, ji reguliavosi pagal greiti, masinos pakrovima, ar siaip, rankini nustatyma 'susikietinti'.
minusas tas, jog amortikai pneumatiniai kastuoja ~1k LTL/vnt.
... pvz.: uzkurus masina, automatiskai masina turetu pradeti kilti iki vaziuojamosios padeties. jei nekyla, klausimas ar pas tave veikia kompresorius, ar amortikai ne pakeisti iprastais. zinoma, gali buti uzsikirtes ju reguliavimas ir jie tiesiog nenusileidzia. esu mates juoda baccara visagine, kuriai reikedavo amortikus rankiniu budu nuleisti, mat automatika buvo uzsikirtusi. daug kas gali buti.

jei tau ta sistema nedirba, telieka kreiptis i labai gera elektrika, kuris apsiimtu ta daryti.

priekiniu sedyniu priputimu rupinasi mechanizmas esantis paciose sedynese, tad greiciausiai problema arba mygtukuose arba pagalvelese arba iki ju einanciuose vamzdukuose, arba paciam mechanizme reguliavimo.

Autorius:  xxxjustas [ Ant Rgp 03, 2010 17:08 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

Cia geras klausimas kokie amortikai, jau pakeisti ar vis dar originalus, gamykliniai. Siaip matosi, kad i amortikus eina kazkokios slangutes, o kaip yra is tikruju, tai nezinia. Siaip remontuoti as nemanau, kad labai apsimoka, aisku ziurint kiek remontas gali kainuoti. Jei kazka pavyktu pasidaryti savo jegomis, tai tada apsiimciau krapstytis, priesingu atveju - gaila pinigu. Ant pacio kompresoriaus radau pora ventiliu. Kompresorius tuscias, nes nuspaudus ventili net oras neisejo. Kompresorius uzpildytas kokiom dujom ar paprastu oru? Jei paprastu oru, tai gal uztektu i ji tik pripildyti oro ir viskas veiktu?

Kaip ta sedyniu mechanizma pasiekti? Kurioj vietoj jis randasi? Kazkaip nesinori visko draskyt ir ieskot kur, ir kas ten padeta :)

Autorius:  strix [ Ant Rgp 03, 2010 22:50 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

vaziuokle pildoma kiek supratau oru. pats esu tik is arti mates ta sistema, truputi paknebines, nieko daugiau, tad mano zinios cia ribotos.

gali buti jog sprogusios/nusibaigusios pusles paciuose amortikuose, kurios uzpildomos tuo oru slegtu, tada remontuoti logiskiausia butu keiciant paprastais amortikais. ju kainos... kad ir ~200-250lt uz 1vnt dujiniu (kaune, cia krize neveikia).
jei rimciau imsiesi, ir darysi originala kaprizingai, tada taip, imi dujiniu ieskai, kad ir devetu ir bandai gaivinti amortikus. cia jei jie stipe.

jei beda kompresoriuje ar jo valdyme, tai jau dar kita istorija, cia jau reiks krapstytis su elektra. deja padeti cia negaliu.

o kedziu mechanizmai po paciom kedem imontuoti.

Autorius:  vytas85 [ Ant Rgp 03, 2010 22:56 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

o klausimas ar kelnotis masina turetu ne nuo pagalviu i katras turetu pumpuot kompresorius ora?

Autorius:  strix [ Ant Rgp 03, 2010 22:58 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

tos pagalves yra amortikuose imontuotos :)
justas, gal netycia kaune kur randiesi?

Autorius:  xxxjustas [ Tre Rgp 04, 2010 09:38 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

Ne Kaune, Klaipedoje.

Visu pirma reikes uzsipildyti kompresoriu oru, o tada ziuresiu kas ir kaip, galbut viskas veikia, o gal reikes galu pasiieskot elektrinej dalyje (ko as labiausiai bijau). Beje, amortikai pas mane geri, bet vel gi, nezinau ar jie originalus ar jie jau pakeisti i kazkokius kitokius. Gal kas zinot kiek tokia sistema gali kainuoti? Tarkim kiek nauja ir kiek deveta.

Autorius:  strix [ Tre Rgp 04, 2010 10:42 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

deveta kompresoriu kaune uz ~200 esu mates. dirbanti ir su tvasrkingu reguliavimu. brangiausia dalis - amortikai. ju kainos astronomines(1000+ lt), mat tokie eina tik originalus. tik ziurek pildydamas nesusprogdink ko nors :)

pirma ziurek kaip reaguoja kompresorius masina uzvedus. gal kur laidai tiesiog atjungti.

Autorius:  xxxjustas [ Tre Rgp 04, 2010 11:19 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

Pirmiausia reikes issiaiskinti ar dirba kompresorius ir jei viskas tvarkoj, ziureti del amortiku. Itariu laukia daug daug darbo susirast kur ir kas negerai.

Autorius:  vytas85 [ Tre Rgp 04, 2010 18:41 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

xxxjustas rašė:
Pirmiausia reikes issiaiskinti ar dirba kompresorius ir jei viskas tvarkoj, ziureti del amortiku. Itariu laukia daug daug darbo susirast kur ir kas negerai.

o tavo masina normalaus aukscio ar susedus?

Autorius:  strix [ Tre Rgp 04, 2010 20:06 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

xxxjustas rašė:
Pirmiausia reikes issiaiskinti ar dirba kompresorius ir jei viskas tvarkoj, ziureti del amortiku. Itariu laukia daug daug darbo susirast kur ir kas negerai.

tarp musu kukliai snekant, dziaukis jog toki varga turi, as noreciau toki tureti :) gal reiks kada kokia duzena apiplesti ir susimontuoti kaip nors sau :)

Autorius:  xxxjustas [ Ket Rgp 05, 2010 12:12 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

Anksciau buvo susedus ir labai kieta. Aisku atrode graziai, ant kelio stovejo nerealiai stabiliai. Kai pirkau ja, tai buves savininkas sake, kad i ja tipo sudetos sportines spyruokles, tai jas teko pakeisti, nes vazinejimas buvo labai jau nemalonus. Kai studijavau, tekdavo Kauno gatvemis pasimalti, tai buvo baime issimusti dantis arba nusikasti liezuvi, todel reikejo kazka daryti :) Dabar galvoju, kad turbut be reikalo keiciau tas spyruokles, jos greiciausiai buvo gamyklines, o ne siaip sudetos sportines. Nors tiesa sakant nezinau kaip cia yra istikruju.

Nu reikia uzsiimti situ reikalu ir pabandyt susitvarkyti viska, tik kazkaip kol kas rankos nekyla ir nelabai laiko yra. Jei nieko nesigaus ir truks kantrybe, bandysiu parduot viska :)

Autorius:  vytas85 [ Ket Rgp 05, 2010 19:13 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

xxxjustas rašė:
Anksciau buvo susedus ir labai kieta. Aisku atrode graziai, ant kelio stovejo nerealiai stabiliai. Kai pirkau ja, tai buves savininkas sake, kad i ja tipo sudetos sportines spyruokles, tai jas teko pakeisti, nes vazinejimas buvo labai jau nemalonus. Kai studijavau, tekdavo Kauno gatvemis pasimalti, tai buvo baime issimusti dantis arba nusikasti liezuvi, todel reikejo kazka daryti :) Dabar galvoju, kad turbut be reikalo keiciau tas spyruokles, jos greiciausiai buvo gamyklines, o ne siaip sudetos sportines. Nors tiesa sakant nezinau kaip cia yra istikruju.

Nu reikia uzsiimti situ reikalu ir pabandyt susitvarkyti viska, tik kazkaip kol kas rankos nekyla ir nelabai laiko yra. Jei nieko nesigaus ir truks kantrybe, bandysiu parduot viska :)


tai jinai tau buvo susedus del to jog kompresorius atjungtas,arba pagalves sprogusios,nes broliaus safranes buvo sprogus pagalve ir tada masina buvo graziai susedus :mrgreen:

Autorius:  strix [ Ket Rgp 05, 2010 22:50 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

bandyk tvarkytis... manau verta :) savo paties malonumui ir pan. juk niekas nevercia spec tuo uzsiimti, tiesiog... hobis :)

Autorius:  M&M [ Pen Rgp 06, 2010 08:27 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

Bandyk tvarkytis. Pagalves mūsų oro sąlygomis laiko kelis metus, paskui suplyšta. Amortikai bent jau savo laiku kainavo 3000 Lt už vienetą. Patikrint ar sistema nekiaura labai lengva. Yra tokis ventilis prie kompresoriaus, paimi pompa ir pripūti. Nepersistenk, nes gali susprogdinti pagalves. Masina orginaliai laikosi tiek ant spyruoklės tie ant oro, taip, kad jei sistema kiaura masina praktiškai be amortizacijos, nes spyruokles pačios neišlaiko. Be viso to džiaugsmo amortike yra du vožtuvai kurių pagalba yra reguliuojamas jų kietumas ir pakabos aukščio davikliai vienas priekyje kitas gale (dažniausiai irgi gatavi).

Patarimas paprastas: imi paprasto Safrane spyruokles ir keiti. Susirandi solenoidų valdymo laidus gale ir pasidarai kietumo reguliavimą su paprastu jungikliu Puikia veikai sujungus nuosekliai.

Autorius:  xxxjustas [ Pen Rgp 06, 2010 13:04 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

Kaip suprantu, jei sistemoje nera oro, tai masina ir bus susedus. Tos pagalves amortikuose, faktiskai, tik pakelia masina, kai i jas paduodamas oras, o jei pagalves tuscios, tai ji suseda. Ar as cia kazka ne taip suprantu?

Autorius:  strix [ Šeš Rgp 07, 2010 10:44 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

supratai viska labai teisingai.

+ pagalves gali reguliuotis atskirai viena nuo kitos, priklausomai nuo masinos apkrovimo, jog jei apkraunama masinos desine puse, desineje prisipucia daugiau, jog masinos korpusas stovetu tiesiai

Autorius:  xxxjustas [ Pir Rgp 09, 2010 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

Valio! Amorikai gyvi, bent jau gale tai tikrai. Pripuciau i kompresoriu oro, tai vaziuokle issikele :) Dabar reikia ieskoti kas negerai su elektrine dalimi.

Autorius:  strix [ Pir Rgp 09, 2010 17:25 ]
Pranešimo tema:  Re: WABCO ir VDO

ooo... didziausi sveikinimai :)

zinoma, pavydziu jog turi tokia aparatura masinoj :) ir as noriu :mrgreen:

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/