amigo rašė:
Geras v6 variklis suvalgo virš 12 ltr dujų, senas dar daugiau. Nuvažiavus 10 000 km vienas litras ekonomijos duoda kelis šimtus litų. Važinėjant kelis metus, tai jau ne vieno automobilio kaina. Vienas motoristas pasiūlė išmest tris stumoklius ir perdaryti variklį į V3. Teoriškai tai įmanoma, nes v6 variklis simetriškas ir yra yra variklių su trim cilindrais. Veleno kampai atitinka, tereikia išmesti kas antrą cilindrą. Liktų virš 1400 kubikų cm. ir atitinkamai galia apie pusę. O kuro sąnaudos turėtų būti apie 8 ltr. dujų 100 km. Gal verta pabandyt? Patirties turiu su varikliais. Gal pas jus geresnių yra minčių ir pasiūlymų?
kaskada senais laikais truko tevo seno merso stumoklis,isbraize gilze.remontuot nesinorejo,vienas kelias i lauza.neturedamas ka veikt ismeciau viena stumokli,atjungiau purkstuka(dyzelis).isemiau voztuvu svirteles net galvos tarpine sena sudejau(metaline buvo).uzsivede tiesa su vargais bet ant tuscios eigos dirbo be priekaistu so specifiniu merso klaksejimu.padidinus apsukas nedaug atsirasdavo vibracija dar padidinus issilygindavo.trauka aisku sumazejo,bet brolis dar metus i miska darbininkus veziojo kol galutinai surudejo.pastebejimai tik tokie neskaitant dinamikos sumazejimo ir vibracijos, kad sumazinus stumokliu skaiciu santykinai reiketu padidinti starterio sukimo greiti,nes atsiranda tusti tarpai ir gali variklio paprasciausiai neuzvest.nebijok eksperimentuot.as irgi daug skeptiku sulaukiau neva truks velenas ir panasiai.bet koki pasitenkinima pajunti kai visgi teisus buni tu