kai kurie zmones dirba (tokie kaip as), o kai kurie velnias zino ka daro
laiko neturiu cia atrasinet. ir dabar tik minutei pribegau.
Dainiau, tavo pasiulymas idomus
bet Provo nama suprojektuot buvo didesnis issukis
nes tame dalyke as nusimanau, o cia dviraciu kontrukcines ypatybes, kurios manes nelabai domina. nesakau, kad to ka tu siulai padaryt neimanoma. imanoma viskas
TACIAU, as kalbu labiau apie tokio dalyko patikimumo problemas. kaip tu isspresi jas? padaryt 5 pavaru dvirati juoku darbas, taciau tuo viskas nesibaigia. grandines itempimas, galinio "suniuko" patikumas, jo spyruokliu elastingumas ir t. t. manai suvirinsi penkias zvaigzdes ir valins kaip ******** tas dviratis
investuoju as 50000 Lt, tu padarai daikta, kuris teoriskai veiks puikiai, taciau praktiskai gali but ir bevertis. avansas, kaip sugaumo garantas, taciau kokios sutarties salygos? ar tu skaitai, kad projektas pavykes, jei tik sukonstruoji visa mehanizma ir sumontuoji ant dviracio, ar pavykusiu laikai projekta, kuris tures testinuma, t. y. dviratis nuvaziuos atitikinkama kilometraza bandymams. nes tokiu ekspermentu pagrindinis dalykas yra patikimumas.
ideja labai grazi, ir as tikrai pirkciau toki dvirati su 5 pavarom, jei jis butu patikimas