Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Šeš Bal 20, 2024 01:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 123 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Vas 22, 2011 17:14 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2011 21:42
Pranešimai: 95
juozas rašė:
Jau nebetoje temoje diskutuojat. Dabar kaiptik ateina šalčiai (-24) ir pabandysiu tik užkūręs nieko nelauksiu ir varysiu. bus matyt ar kas atsitiks ar ne.


As manu kad reikia pasildyti kokias 2 min bent jau, ir kuo palengviau leisti varikliui apsilti. Nes galima varikli perkaitinti is vidaus.Nes yra labi didelis temperaturos skirtumas. Varikli galima perkaitinti ne tik karštą vasaros dieną, bet ir lietingą rudenį ar žvarbią žiemą.Net ir dėl vienkartinio trumpalaikio variklio perkaitimo ateityje gali kilti rimtų problemų. Variklyje apstu detalių, kurios labai jautriai reaguoja į temperatūros padidėjimą. Pirmiausia tai guminiai vožtuvų gaubtai bijo karščio. Spyruokliniai stūmoklių sandarinimo žiedų plėtikliai esant aukštai temperatūrai „atsileidžia“, praranda elastingumą; žiedas neatlieka savo funkcijų. Ir Gerokai padidėja tepalo sąnaudos. Degimo kameros paviršius apauga nuosėdomis, kurios trukdo normaliai atvėsti varikliui ir blogina situaciją. Ir ne tai yra baisiausia. Kaisdamos detalės plečiasi, o vėsdamos, jei viskas gerai, susitraukia iki ankstesnio dydžio. Kaip sako mechanikai, deformacija linijinė, liekamosios deformacijos nėra. Perkaitus varikliui detalės išsiplečia daugiau, negu leidžia instrukcija, deformacija gali išlikti net varikliui atvėsus. Dėl to persimeta cilindrų blokas ir galvutės, platėja stūmokliai.Todel ir truksta dyzeliniu varikliu galvos.

_________________
Scenic 2000 1,9 DTi
Toyota verso 2009 2,2 D4D 100kw


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Vas 23, 2011 09:46 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Energetikas rašė:
juozas rašė:
Jau nebetoje temoje diskutuojat. Dabar kaiptik ateina šalčiai (-24) ir pabandysiu tik užkūręs nieko nelauksiu ir varysiu. bus matyt ar kas atsitiks ar ne.

Ir is kur jus tokius salcius imat? :lol: Dabar, 5.40 val., prie Kauno -20 laipsniu pilnai nesiekia :roll: :D Vakar, Siauliuose irgi buvo -20, siandien rodo -21, kuriu ir vaziuoju, tiesa, vakar reikejo langus pagrandyti, tai cia jau skaitosi, kaip sildymas kokis 2-3 minutes :wink:

Čia,maždaug,žmogus atsikelia 5-tą val,užveda variklį,kad pašiltų ir,kad nebūtų ilgu laukti,kol nutirps langai,sėda prie kompo ir rašo į forumą :mrgreen: ,tipo ''nešildau-važiuoju iškart'' :lol:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Rgp 06, 2014 05:55 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
Įtariu, po kelių metelių ši "mada" ateis ir į mūsų šalį: http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ ... d=65479384 :) Taip, kad dyzelinių automobilių vairuotojai praras teisę ir galimybę rytais kieme šildyti automobilį :wink:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 123 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui