Pasitvarkiau sklendę, padariau šiokį tokį reportažą, bet viename faile įkelt negaliu, nes PDF.
Bandysiu ilgesniu būdu:
Šio aprašymo autorius Stasiuks » Pir Kov 05, 2012 5:54 pm iš Lagūna klubo. Aš jį pritaikiau Megane II sklendei, kuri praktiškai tokia pati. Aprašymą papildžiau nuotraukomis.
Pavyko susiremontuoti gesinimo sklendę, kad neleistų tepalo Trumpai papasakosiu kaip:
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: 1) Atsukame sklendę ir numauname vakuuminę žarnelę (gerai nusimauna iš apatinės pusės užkišus siaurą atsuktuvą ir stumtelėjus);
2)Išsiimame sklendę ir nusiplauname su kokiu tirpikliu ar fairy, kad būtų patogiau ardyti. Aš ploviau su penetrating oil VULCAN, bet, kaip matyt iš fotkių, ne ypač švariai;
20150328_111305.jpg [ 55.48 KiB | Peržiūrėta 5904 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
20150328_111239.jpg [ 61.14 KiB | Peržiūrėta 5914 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: 3) Atsukame du varžtelius (žvaigždute T10) ant sklendės ašelės, kad išsiimtų sklendės blokatorius (apskritimas kuris uždaro oro tiekimą);
20150328_111341.jpg [ 68.88 KiB | Peržiūrėta 5911 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
20150328_113058.jpg [ 67.8 KiB | Peržiūrėta 5911 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: 4) Išimame vakuminį stūmokliuką, kuris stumdo sklendę (pasukus atsikabina nuo laikiklio ir nusimauna nuo ašelės);
20150328_111955.jpg [ 50.3 KiB | Peržiūrėta 5910 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: 5) Kitoje (nuo stūmokliuko) ašelės pusėje yra kamštis, kuris užkišus atsuktuvą nesunkiai atsidaro.
20150328_112252.jpg [ 48.59 KiB | Peržiūrėta 5912 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
20150328_112316.jpg [ 52.04 KiB | Peržiūrėta 5908 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: Tai padarius randame ant ašelės galo uždėtą fiksuojantį žiedą.
20150328_112332.jpg [ 49.05 KiB | Peržiūrėta 5916 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: Jį nuėmus ašelė išsitraukia (na, parašyt buvo lengviau, nei nuimti tą žieduką );
20150328_114417.jpg [ 53.36 KiB | Peržiūrėta 5910 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: 6) Kitoje ašelės (prie stūmokliuko) pusėje, korpuse įstatytas manžetukas, kuris turi sulaikyti tepalą. . Išėmus ir uždėjus ant ašelės matyti kad dėl pasidėvėjimo jis standžiai neapspaudžia ašelės dėl to praleidžia tepalą;
20150328_114507.jpg [ 83.58 KiB | Peržiūrėta 5910 kartus(ų) ]
7) Yra du remonto būdai Pakeisti manžetą nauju (jei pavyktų rasti tinkamo dydžio, kurio matmenys ~10x6x3mm) (šiek tiek abejoju, ar teisingai nurodyti matmenys, bet pats nematavau. Galvoju, gal vis tik 12x6x3) arba pastorinti ašelę.
Pasirinkus 2 būdą imame, termo vazdelį (naudojamą laidų sujungimams, senukuose apie 1Lt metras) kuris lengvai užsimautų ant ašelės ~8 mm storio . Atsikerpate apie 8 mm ilgio ir užmauname ant ašelės (prieš tai reikia nepamiršti uždėti 2 poveržlės, kurios buvo toje pusėje) tada žiebtuvėliu pašildome termo vamzdelį, kad standžiai apspaustų ašelę. Va ir visas remontas
Prikabintas failas:
20150328_115920.jpg [ 58.04 KiB | Peržiūrėta 5916 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: 9) Dabar toje vietoje kur bus manžetukas ašelė bus apie 0,2-0,3 mm storesnė, o to pakaks kad manžetas nepraleistų tepalo. Surenkant reiktų patepti tepalu, kad ašelė lengviau įsistatytų į manžetuką.
20150328_120613.jpg [ 67.74 KiB | Peržiūrėta 5908 kartus(ų) ]
10) Užspaudžiant kitos ašelės pusės kamšti dėl visa ko galima panaudoti hermetiko, kaip ir užsukant visą sklendę ant kolektoriaus, tarpinę reiktų sutepti hermetiku, kad neleistų per sujungimą.
Tiesa yra ir 3 būdas, pirkti naują sklendę kuri kainuoja 290 Lt