Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Bal 19, 2024 16:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Šeš Gru 22, 2012 22:04 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Spa 30, 2011 19:38
Pranešimai: 155
O gal per tepalo ausintuva tau tepalus varo? Ant vienos auto turejau kazka panasaus apturejes, tai kol saltas variklis tepala varydavo kaip reikalas, o kai pasildavo, nebebegdavo. Issiplesdavo ausintuvo gumine tarpine ir nustodavo begti.

_________________
Renault Scenic 2002m. 1.9 dci


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Gru 23, 2012 11:59 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
martisliudi rašė:
tai va, siandien dar man nuotykis istiko. kadangi vaziuot dar turiu su kuom tai renukas stovejo pora dienu, siandien galvoju uzsikursiu pragainiot kiek, ziuret kaip su tais baltais dumais ir degustuot juos. zodziu ikisu korta, lcd parodo pakaitinimo zvakiu spirales veikima, parodo kad pasilde, paspaudu start myguka ir ji taip sunkiai sunkiai suko suko, galvojau neuzsikurs, bet uzsikure. islipu i lauka, ziuriu i kamina, ir girdziu kazkas po kapotu burbuliuoja. pasikeliu kapota ir matau kaip man tepalas ciurksle varo pro filtro guma. staigiai uzgesinau. koks 1,5-2l tepalo turbut ant sniego isbego. tai bliamb kas cia per fignia? faktas kad jau nepirmas kartas tai, vadinas kazkas uzsikise ar kaip, kad filtro gumos nebelaiko spaudimo. kas tai begalibut? gal tai ir priduodavo dumingumui kazka??? padekit ekspertai

krapstyk voztuva tepalo pompoi arba keisk tepalo pompa stringa voztuvas......


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 25, 2012 23:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Gru 14, 2012 13:28
Pranešimai: 41
jawnas rašė:
martisliudi rašė:
tai va, siandien dar man nuotykis istiko. kadangi vaziuot dar turiu su kuom tai renukas stovejo pora dienu, siandien galvoju uzsikursiu pragainiot kiek, ziuret kaip su tais baltais dumais ir degustuot juos. zodziu ikisu korta, lcd parodo pakaitinimo zvakiu spirales veikima, parodo kad pasilde, paspaudu start myguka ir ji taip sunkiai sunkiai suko suko, galvojau neuzsikurs, bet uzsikure. islipu i lauka, ziuriu i kamina, ir girdziu kazkas po kapotu burbuliuoja. pasikeliu kapota ir matau kaip man tepalas ciurksle varo pro filtro guma. staigiai uzgesinau. koks 1,5-2l tepalo turbut ant sniego isbego. tai bliamb kas cia per fignia? faktas kad jau nepirmas kartas tai, vadinas kazkas uzsikise ar kaip, kad filtro gumos nebelaiko spaudimo. kas tai begalibut? gal tai ir priduodavo dumingumui kazka??? padekit ekspertai

krapstyk voztuva tepalo pompoi arba keisk tepalo pompa stringa voztuvas......

nelabai pats linkes kisti nagus prie variklio, bet ta prasme turi galvoje ta tepalo siurbli kuris yra po karteriu? jei ta tai kaip indeklus keite, maciau meistras buvo issitraukes laukan. nelabai isivaizduoju kas ten pas ji per voztuvelis koks stovi, bet manau turejo apziuret jis ta pompa kai buvo istraukes. po kaledu varau tempiu atgal tam meitrui ta masina, butu gerai zinot verta man ji uz kiusu prignbt ar jis cia niekuo detas.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Gru 27, 2012 16:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Gru 14, 2012 13:28
Pranešimai: 41
siandien pajutau kad tas meistras nelabai pats suvokia situacija kas vyksta. taip ir noris duot i aki. zodziu nutempiau jam ta masina. pasiziurejo, nieko nesuprato, su kazkuom susitiko, su kazkuom pasikalbejo ir pareiske "sie varikliai labai opus, i juos reikia pilti tik sintetinius tepalus, nes tipo pusiau sintetiniai netinka tam varikliui" nors pats kai remontavo liepe atvezt jam pusiau sintetinius tepalus. zodziu nuvariau vel paemiau sintetinius elf tepalus, nauja filtra. dar persimeciau su pora zmoniu nuomonem, tai sulaukiau ir kad pompa reik ziuret, ir kad gal tarpine prapusta gali buti ir t.t. grizus jam sias mintis destau, tas akis balina kad negali buti, poma buvau isemes, kad ten nieko nera, viskas normaliai, del tarpines tai isvis sako is kur jie tokia minti istrauke... nu zodziu, be zodziu. palikau jam viska, liepiau ziuret, suziuret, pasivazinet, gerai pagainiot ja, suziuret dumija nedumija... dabar va lauke + temperatura, jei kazkas ir uzsale buvo, tai bus atsileide dabar. nezinau kuom viskas baigsis, bet jau imu nagus grauztis kad prikisau nagu prie to kas uzsibaigia raide O


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Gru 27, 2012 23:01 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Rgs 21, 2009 20:37
Pranešimai: 186
Miestas: netoli šiaulių
jau imu nagus grauztis kad prikisau nagu prie to kas uzsibaigia raide O
kai tokie meistrai tvarko tikrai reikia nagus ne tik grauzti , gali tekti ir visai juos nuesti...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Gru 28, 2012 12:00 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
martisliudi rašė:
siandien pajutau kad tas meistras nelabai pats suvokia situacija kas vyksta. taip ir noris duot i aki. zodziu nutempiau jam ta masina. pasiziurejo, nieko nesuprato, su kazkuom susitiko, su kazkuom pasikalbejo ir pareiske "sie varikliai labai opus, i juos reikia pilti tik sintetinius tepalus, nes tipo pusiau sintetiniai netinka tam varikliui" nors pats kai remontavo liepe atvezt jam pusiau sintetinius tepalus. zodziu nuvariau vel paemiau sintetinius elf tepalus, nauja filtra. dar persimeciau su pora zmoniu nuomonem, tai sulaukiau ir kad pompa reik ziuret, ir kad gal tarpine prapusta gali buti ir t.t. grizus jam sias mintis destau, tas akis balina kad negali buti, poma buvau isemes, kad ten nieko nera, viskas normaliai, del tarpines tai isvis sako is kur jie tokia minti istrauke... nu zodziu, be zodziu. palikau jam viska, liepiau ziuret, suziuret, pasivazinet, gerai pagainiot ja, suziuret dumija nedumija... dabar va lauke + temperatura, jei kazkas ir uzsale buvo, tai bus atsileide dabar. nezinau kuom viskas baigsis, bet jau imu nagus grauztis kad prikisau nagu prie to kas uzsibaigia raide O

siusk velniop ta murziu :D
Prikabintas failas:
Untitled.png
Untitled.png [ 56.74 KiB | Peržiūrėta 7028 kartus(ų) ]

arba keiciam pompa ziurint del ko stringa..........


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Sau 04, 2013 17:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Gru 14, 2012 13:28
Pranešimai: 41
siandien buvo vieni masiniuko potencialus pirkejai atvyke. nuvaziavau jiems jo parodyt, ispradziu nieko, paskui tie sedo pravaziuot, ispradziu matau kad mazas dumelis kaip kondensatas, paskui uzmyne ant gazo, toki kamuoli baltai pilku dumu ismete ir isnyko. parvaziave pradejo gaziuot, tokius kamuolius baltu dumu meta. tie irgi sako kad traukia tai gerai, peciais patraukiojo, gal turba sako buvo uzsilenkus ir sistemoj tepalo liko, nu zodziu pasibaide man jie. vaziuojant atgal i namus sustoju prie stop zenklo ir kad pasipila tokie nereliai balti dumai ant laisvu kad ten kai jie gazavo dar juokas buvo. uzmini gaza, isspjauna isvis dideli kieki dumu, paskui vaziuojant pradeda mazet ju kiekis, vel pristoji, vel taspats. o grizus per kiema tai tokie ziaurus baltai pilki dumai pradejo eit lengvai per kiema vaziuojant, kad islipus is masinos kieme kokiu 150m juosta kaip ruko tvyrojo. zodziu pipiec kazkas. jauciu ryt pradesiu ziuret visas zarnas, alsuoklius, toks jausmas kad per alsuokli i oro sistema tepalo privaro del to tie dumai savo ir daro. pro filtra tepalu kolkas neispute kaip anksciau


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Sau 04, 2013 17:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Gru 14, 2012 13:28
Pranešimai: 41
dabar kazkaip prisiminiau kad tevas pries 15 m dyzeline mazda nusipirko. pradave rankpinygius, isvaziavo doku tvarkytis ir bevaziuojant taip pasipyle dumai. rankpinigiai buvo praduoti, masinoj sedi 3 ambalai, nu zodziu kaip buvo kaip nebuvo visvien jis ta masina nusipirko. is marijampoles i zemaitija kol grizo tai 5 l tepalo supyle, masina netrauke. grizes atsidaro oro filtro deze, o ten tepale permirkes oro filtras. istraukia, tiesiog varverte varva. tai per alsuokli buvo privare tepalo i prie filtro. prijunge ten vietoj to alsuoklio paprasta slanga, nuvede ant zemes kad jei kas varvetu, ir nebliko jokiu bedu. kazkaip ir man persasi panasi mintis


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 07, 2013 12:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Gru 14, 2012 13:28
Pranešimai: 41
sveiki, cia bera gyvu kazka ismananciu siame forume? man tokia problema kad saltas variklis kaip ir normaliai, to dumo proto ribose, bet kai apsyla variklis ir variklio temperatura prietaisu skydely pasiekia 1 padalos pabaiga prasideda linksmumas. masina apsipila baltai pilkais dumais. uzmini pedala ispjauna afigiena balsva kamuoli, laikai numynus apmazeja, bet dumija, atleidi, palauki pora sekundziu, vel uzmini, vel taspats. ir pastebejau kad per alsuokli pradejo verstis dumai, nuemiau alsuoklio vamzdeli, o ten dumai eina kaip siame video http://www.youtube.com/watch?v=5kObqqqTrEc uzspaudus ta skylute ir palaikius kelias sekundes iseina geras psss is tos skylutes, ilgiau palaikius nuspjove slangute kur eina is karterio i tepalo uzpilimo vamzdeli. siaip tepalo korka atidarius eina dumai ir per uzpilimo anga ir per ta seperatoriu-alsuokli. padavus gazo, tepalo uzpylimo dangteli pritraukia gerai. o per alsuokli-seperatoriu eina dumas jau su spaudimu. pati masina vedasi gerai nors ir visos 4 pakaitinimo zvakes negyvos, traukia puikiai, turbina tikrinau, kaip ir nekliba ir veikia gerai. egr praploviau, isvaliau, ten buvo tokio kaip tepalo ar paprasciausiai kondensato su smalkem susimaise, tarpelis tarp egr ir oro isiurbimo is interkuliario buvo uzakes tokios tepalo ir suodziu koses, tai pravaliau, interkuliario slangos tiek isiurbimas tiek isejimas pasidenge tepalo garais, truputis yra tepalo, bet ne tiek kad is ju varvetu tepalas. tokia isvada persasi kad saltam varikliui kompresija buna didesne, todel tepalai maziau patenka pro ziedus i degimo kamera, todel ir tu dumu kaip ir nera, bet pasilus ziedai pradeda nelaikyt tepalo, praleist kazkiek kompresijos i karteri. tepalu mazejimo nespejau pastebet, nes su ta masina esu nuvaziaves tik kokius 50km, bet jau matau kad kazkas netaip. tad prasau ismananciu patart kazka, patart mano nuomonei ar ja atmesti. kas dar gali buti?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Spa 09, 2013 19:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Sau 27, 2012 18:13
Pranešimai: 29
sveiki.pas mane pastebejau,kad turbinos valdymo asele vaiksto su tokiu pastrigimu.turbina pries metus restauruota.kas ten gali buti,apsinese kuo?

_________________
Renault Laguna II Grandtour 1,9dci 88kw 01m.
Opel VectraB Universal 2,0dtl 74kw 98m.
Suzuki RF600R 72kw


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 31, 2014 23:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Kov 22, 2008 18:36
Pranešimai: 35
martisliudi rašė:
sveiki, cia bera gyvu kazka ismananciu siame forume? man tokia problema kad saltas variklis kaip ir normaliai, to dumo proto ribose, bet kai apsyla variklis ir variklio temperatura prietaisu skydely pasiekia 1 padalos pabaiga prasideda linksmumas. masina apsipila baltai pilkais dumais. uzmini pedala ispjauna afigiena balsva kamuoli, laikai numynus apmazeja, bet dumija, atleidi, palauki pora sekundziu, vel uzmini, vel taspats. ir pastebejau kad per alsuokli pradejo verstis dumai, nuemiau alsuoklio vamzdeli, o ten dumai eina kaip siame video http://www.youtube.com/watch?v=5kObqqqTrEc uzspaudus ta skylute ir palaikius kelias sekundes iseina geras psss is tos skylutes, ilgiau palaikius nuspjove slangute kur eina is karterio i tepalo uzpilimo vamzdeli. siaip tepalo korka atidarius eina dumai ir per uzpilimo anga ir per ta seperatoriu-alsuokli. padavus gazo, tepalo uzpylimo dangteli pritraukia gerai. o per alsuokli-seperatoriu eina dumas jau su spaudimu. pati masina vedasi gerai nors ir visos 4 pakaitinimo zvakes negyvos, traukia puikiai, turbina tikrinau, kaip ir nekliba ir veikia gerai. egr praploviau, isvaliau, ten buvo tokio kaip tepalo ar paprasciausiai kondensato su smalkem susimaise, tarpelis tarp egr ir oro isiurbimo is interkuliario buvo uzakes tokios tepalo ir suodziu koses, tai pravaliau, interkuliario slangos tiek isiurbimas tiek isejimas pasidenge tepalo garais, truputis yra tepalo, bet ne tiek kad is ju varvetu tepalas. tokia isvada persasi kad saltam varikliui kompresija buna didesne, todel tepalai maziau patenka pro ziedus i degimo kamera, todel ir tu dumu kaip ir nera, bet pasilus ziedai pradeda nelaikyt tepalo, praleist kazkiek kompresijos i karteri. tepalu mazejimo nespejau pastebet, nes su ta masina esu nuvaziaves tik kokius 50km, bet jau matau kad kazkas netaip. tad prasau ismananciu patart kazka, patart mano nuomonei ar ja atmesti. kas dar gali buti?

:)))) vienoda beda ir pas mane :) jau gal puse metu taip, jei nedaugiau :))))) sprendimo nerandu....variklio kapitalinis darytas, turbina restauruota....
Duma meta pas mane irgi kai tik pasilus, salta nemeta visai. Pastebejau kad intercooleryje prisikaupia tepalo, matyt per alsuokli, nes per ten eina garai(dumai). Bet nezinau kdl? kai kurie sako kad pats alsuoklis(bakelis prie tepalo pilimo) uzsikimses ir variklis nekvepuoja, bet paziurejes ji jis tuscias :) tubut atkrenta jis. Dar kazkur skaiciau rusu forume apie tepalo siurblio kazkokius ale filtrus, sieteliu kazkokiu daug, tipo jis gali buti uzsikimses. Dar ismananciu zmoniu noreciau paklausti, jeigu variklio galvos dangtelis prisugtas ant vieno varzo ar gali ten kaipnors vaziuojant pro tuos tarpus pripusti oro ir kurnors nupusti tepala i degima? :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Geg 08, 2014 23:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Geg 08, 2014 21:01
Pranešimai: 1
Sveiki man taip pat kilo klausimas istorija tokia. Nusiperku 2004 metų megane 2. Po poros savaičių miršta, turbina, siunčiam turbiną restauruoti, grįžta atgal, viskas liuks. Darom apkatkę, po to keičiu paskutini kartą tepalus ir išvažiuoju laimingas ir pastebiu, kad po 2,5 tūkst apsukų nebetraukia, pasirodo miręs EGR, keičiu EGR išvažiuoju, pradedu važiuoti ir kažkoks keistas garsas, spaudžiu dugnais traukia gerai ir t.t. Na ir pradėjau pastebėti, kad meta baltą dūmą, kai stoviu pastoviai pulsuoja dūmą, dūmas baltas. Turbina dirba negražiai, pradėjo kaip vilkelis vėl kaukti, bet kol kas važiuoja mašiną dar gerai, tik garsas kelia diskomfortą ir tie dūmai gąsdina. Katalizatorius pjautas lauk jo jau nebėra, praktiškai esu įsitikinęs, kad turbakas vėl į pabaigą. Taigi kaip tai gali būti, kad po EGR keitimo ir gazo užspaudimo pradėjo mirti turbina? Po turbinos restauracijos nuvažiuota tik 5000 km.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 25, 2014 08:16 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 29, 2009 00:07
Pranešimai: 252
Miestas: Panevezys
jevgenijgornostal rašė:
Sveiki man taip pat kilo klausimas istorija tokia. Nusiperku 2004 metų megane 2. Po poros savaičių miršta, turbina, siunčiam turbiną restauruoti, grįžta atgal, viskas liuks. Darom apkatkę, po to keičiu paskutini kartą tepalus ir išvažiuoju laimingas ir pastebiu, kad po 2,5 tūkst apsukų nebetraukia, pasirodo miręs EGR, keičiu EGR išvažiuoju, pradedu važiuoti ir kažkoks keistas garsas, spaudžiu dugnais traukia gerai ir t.t. Na ir pradėjau pastebėti, kad meta baltą dūmą, kai stoviu pastoviai pulsuoja dūmą, dūmas baltas. Turbina dirba negražiai, pradėjo kaip vilkelis vėl kaukti, bet kol kas važiuoja mašiną dar gerai, tik garsas kelia diskomfortą ir tie dūmai gąsdina. Katalizatorius pjautas lauk jo jau nebėra, praktiškai esu įsitikinęs, kad turbakas vėl į pabaigą. Taigi kaip tai gali būti, kad po EGR keitimo ir gazo užspaudimo pradėjo mirti turbina? Po turbinos restauracijos nuvažiuota tik 5000 km.

Po EGR`o keitimo- reikia visada daryti jo adaptacija. Jei turi kompa, tai neuztruksi...

_________________
RENAULT LAGUNA II 2003 1.9dci PRIVILEGE -SOLD
RENAULT VEL SATIS 2008 3.0dci INITIALE


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Gru 13, 2014 10:24 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Vas 22, 2007 19:02
Pranešimai: 239
Miestas: Vilnius
jevgenijgornostal rašė:
Sveiki man taip pat kilo klausimas istorija tokia. Nusiperku 2004 metų megane 2. Po poros savaičių miršta, turbina, siunčiam turbiną restauruoti, grįžta atgal, viskas liuks. Darom apkatkę, po to keičiu paskutini kartą tepalus ir išvažiuoju laimingas ir pastebiu, kad po 2,5 tūkst apsukų nebetraukia, pasirodo miręs EGR, keičiu EGR išvažiuoju, pradedu važiuoti ir kažkoks keistas garsas, spaudžiu dugnais traukia gerai ir t.t. Na ir pradėjau pastebėti, kad meta baltą dūmą, kai stoviu pastoviai pulsuoja dūmą, dūmas baltas. Turbina dirba negražiai, pradėjo kaip vilkelis vėl kaukti, bet kol kas važiuoja mašiną dar gerai, tik garsas kelia diskomfortą ir tie dūmai gąsdina. Katalizatorius pjautas lauk jo jau nebėra, praktiškai esu įsitikinęs, kad turbakas vėl į pabaigą. Taigi kaip tai gali būti, kad po EGR keitimo ir gazo užspaudimo pradėjo mirti turbina? Po turbinos restauracijos nuvažiuota tik 5000 km.


Gal nuiminėjant EGR į turbiną pribyrėjo kokio š ir pažeidė turbinos sparnuotę? Dėl to kaukti pradėjo. Čia tik pamąstymas.

_________________
Espace III "The Race", 2.2 dci; Clio II, 1.2 16V.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Gru 13, 2014 13:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Lap 05, 2011 17:40
Pranešimai: 41
Sveiki, turiu ir as klausimeli. Auto: Laguna 2, 1.9 dci 88kw
Situacija tokia: meta tirsta balta duma visada, dingsta antifryzas, ausinimo bakelyje atsiranda slegis ir dumelis, dumas smirda degesiais baisiai.

Internete radau tokia info: "Šviesius dūmus gali iššaukti į cilindrus patenkantis aušinimo skystis. Tai gali įvykti įtrūkus (“pramušus”) galvutės tarpinei arba atsiradus įtrūkimams pačioje variklio galvutėje. Diagnozuojant šį gedimą, reikia nuimti aušinimo sistemos išsiplėtimo bakelio kamštį, nedirbant varikliui ir po to užvesti variklį. Visa tai atlikti reikia atsargiai, kadangi aušinimo skystis yra aukštos temperatūros. Jeigu gedimas aušinimo sistemoje, tai dūmų kiekis, dirbant varikliui be išsiplėtimo bakelio kamščio, turi žymiai sumažėti. Įmanoma, kad bus matyti dujų patekimas į išsiplėtimo bakelį. Norint pašalinti šį gedimą būtina nuimti variklio galvutę ir, kaip minimum, pakeisti variklio galvutės tarpinę."

Sunku paciam pasikeisti tarpine? :) gal kas zino servisiuka Kaune kuris tai apsiimtu ir kiek mazdaug tai kainuotu? :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui