senux rašė:
Esu remontavęs ''reninių'' greičių dėžių,kur po avarijos buvo ''įšokusi'' 5 pavara ir likusi-jos be dėžės ardymo nėjo išjungti.Ten tokia kvaila pavarų ''užrakto'' konstrukcija,kad 5 pavara turi galimybę ''įšokti'' pati. Kaimyno R-11 -5-ta pavara pati įšoko,trinktelėjus per duobę-važiavo 3 pavara,stabdė (su išminta sankaba),trenkėsi per duobę ir užsiblokavo dėžė-pati ''įkrito''5 pavara ,o įjungus bet kurią kitą,dėžė užsiblokuoja.5 pavarą ''rakina'' tik duobutė,šruotas ir spyruoklė,taigi nuo ''teisingo'' smūgio ji kartais ''įšoka''
Nu tokiu bajeriu kad isoktu penkta pavara pati, negirdejau.Norint ja ijungti reikia nugaleti ne tik fiksatoriu penktos pavaros bet ir sichronizatoriaus spyruokle.Netgi nuo smugio inercines jegos penktos pavaros ijungimui yra per mazos, zinoma jeigu smugis tiesiai i dezes gala o ten yra penktos pavaros sakute ,tada 5 pav. gali isijungti.Ko gero maisai atbulines pavaros isokima su penktos.Be to jeigu vaziavo 3 pavara, tai netgi teoriskai (jeigu nebuvu remontuota deze ir jei remontuota viskas sudeta kaip priklauso) neimanoma ijungti penktos pavaros, kazka smarkiai nesulauzus.