Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 05:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Spa 05, 2014 21:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Sau 09, 2014 17:01
Pranešimai: 37
Sveiki, noreciau su zinoti kaip prasukti varikli kad atstatyt metkes. Nes po variklio perrinkimo reik nustatyti. taciau bestatant velenas sukasi tik siek tiek i viena puse ir i kita taip pat ir velenelis. tad pakliuvau i kampa. gal turite minciu.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Spa 06, 2014 04:00 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
mazylis525 rašė:
Sveiki, noreciau su zinoti kaip prasukti varikli kad atstatyt metkes. Nes po variklio perrinkimo reik nustatyti. taciau bestatant velenas sukasi tik siek tiek i viena puse ir i kita taip pat ir velenelis. tad pakliuvau i kampa. gal turite minciu.

Variklis koks? Is kavos tirsciu neisbursim.....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Spa 06, 2014 09:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Sau 09, 2014 17:01
Pranešimai: 37
Variklis yra 1.9 dci F9Q.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Spa 08, 2014 03:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
A, kaip supratau pakliuvai į situaciją, kai prasisukus sistema į ne savo vietą. Būna atrodo nei iš vietos - nesisuka nei vienas, nei kitas nei į vieną pusę.
Reikia bandyt tolygiai sukt abu kartu, jei ne - po vieną į abi puses. Taip visaip makaluojant už trumpesnio ar ilgesnio laiko atrasi vistiek laisvę veleno ir velenėlio.
Trumpiausias laikas, kiek yra man tekę taip žaist - 5min, ilgiausias - 3h. Tiesa, varikliai buvo Peugeot ir VW, o Renukui pamest dar neteko.
Velenėlį nebijok stipriau pasukt, kartais atrodo, kad remiasi į stumoklį vožtuvas, o ten tėra stiprios kelių iškart vožtuvų spyruoklės, ir nemažas pasipriešinimas. Atsirėmus į stumoklį - labai kietai jaučiasi, o ten vistiek minkščiau. Sukdamas velenėlį, lengvai vožtuvų nesulankstysi, o su alkūniniu velenu atsargiai, nes su paprastu rakčiuku gal ir nesulankstysi, bet kai rankena ilgesnė, tikrai galima sulankstyti ir iš rankos, kas ir man, ir mano vienam kolegai yra nutikę bežaidžiant senais laikais su savo pirmais motorais.

Būna motorų, kuriems kaiščiuojasi ar žymės statosi ne kai kažkuris cilindras yr VMT, bet visiems stumokliams esant per vidurį. Tuomet misija lengva, nes tereikia pasileist stumoklius į vidurį, o velenukas tuomet suksis tiek, kiek norėsi. Na nebent pas renuką padarytas motoras, kur tarp alkūninio veleno alkūnių ne vien tik 180 laipsnių kampas, o keturi po 90, tuomet vėlgi, bet tokių motorų istorijoj nėra daug...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 28, 2014 12:10 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 10, 2009 10:38
Pranešimai: 351
Čia kažkokią mistiką paskelbei. Toks įspūdis, kad susisuko alkūninis. Variklio stūmoklinė grupė sukonstruota taip, kad du stūmokliai būna viršuje ir du apačioje. Arba visi keturi per vidurį. Todėl taip padaryti kaip aprašei- neįmanoma. Jei į vieną pusę sukant veleną stumokliai kyla, tai į kitą leidžiasi. Neįmanoma pasiekti tokios padėties, kad vienas pradėjo leistis, o kitas dar kyla. Jei šita anomalija pasireiškė ir variklis dirba rašyk adresą važiuoju pasižiūrėti.

_________________
Laguna II, 1,9 dci (88) 2003


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Spa 31, 2014 12:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Sau 09, 2014 17:01
Pranešimai: 37
juozas rašė:
Čia kažkokią mistiką paskelbei. Toks įspūdis, kad susisuko alkūninis. Variklio stūmoklinė grupė sukonstruota taip, kad du stūmokliai būna viršuje ir du apačioje. Arba visi keturi per vidurį. Todėl taip padaryti kaip aprašei- neįmanoma. Jei į vieną pusę sukant veleną stumokliai kyla, tai į kitą leidžiasi. Neįmanoma pasiekti tokios padėties, kad vienas pradėjo leistis, o kitas dar kyla. Jei šita anomalija pasireiškė ir variklis dirba rašyk adresą važiuoju pasižiūrėti.


Sveikas apie anomalija kur tu rasei jau sutvarkiau. Tiesiog atleidau veleneli visi voztuvai pakilo i virsu as alkunini prasisukiau kur ir kiek man reikia. Tai gi varikliukas dirba kai bitute.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui