A, kaip supratau pakliuvai į situaciją, kai prasisukus sistema į ne savo vietą. Būna atrodo nei iš vietos - nesisuka nei vienas, nei kitas nei į vieną pusę. Reikia bandyt tolygiai sukt abu kartu, jei ne - po vieną į abi puses. Taip visaip makaluojant už trumpesnio ar ilgesnio laiko atrasi vistiek laisvę veleno ir velenėlio. Trumpiausias laikas, kiek yra man tekę taip žaist - 5min, ilgiausias - 3h. Tiesa, varikliai buvo Peugeot ir VW, o Renukui pamest dar neteko. Velenėlį nebijok stipriau pasukt, kartais atrodo, kad remiasi į stumoklį vožtuvas, o ten tėra stiprios kelių iškart vožtuvų spyruoklės, ir nemažas pasipriešinimas. Atsirėmus į stumoklį - labai kietai jaučiasi, o ten vistiek minkščiau. Sukdamas velenėlį, lengvai vožtuvų nesulankstysi, o su alkūniniu velenu atsargiai, nes su paprastu rakčiuku gal ir nesulankstysi, bet kai rankena ilgesnė, tikrai galima sulankstyti ir iš rankos, kas ir man, ir mano vienam kolegai yra nutikę bežaidžiant senais laikais su savo pirmais motorais.
Būna motorų, kuriems kaiščiuojasi ar žymės statosi ne kai kažkuris cilindras yr VMT, bet visiems stumokliams esant per vidurį. Tuomet misija lengva, nes tereikia pasileist stumoklius į vidurį, o velenukas tuomet suksis tiek, kiek norėsi. Na nebent pas renuką padarytas motoras, kur tarp alkūninio veleno alkūnių ne vien tik 180 laipsnių kampas, o keturi po 90, tuomet vėlgi, bet tokių motorų istorijoj nėra daug...
|