Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 15:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Bal 27, 2015 14:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Vas 02, 2010 22:16
Pranešimai: 7
Sveiki,
Zinau, kad jau daug kartu apkalbeta tema, bet noreciau isgirsti jusu nuomone apie mano atveji.
Norvegijoje nusipirkau megane II 1.6 16V. Pirkau su defektu, kurio pardavejas gerai nezinojo, bet zinojo, kad kainuoja labai daug sutaisyt, todel pardave pigiai. Kiek as supratau, tai problema yra su vvt mova, simptomai daugmaz kaip visada - uzkurus salta baisiai barska, uzgesta; visiskai netraukia.
Kaip ir butu viskas aisku, kad beda movoj. Bet siek tiek pasidomejau kaip kas veikia. Patikrinau solenoida - veikia. Tuomet pabandziau atidaryti solenoida ant paleisto variklio - variklio darbas pasikeite ir atsirado trauka. Tai gal vis del to viskas gerai su ta mova? Buvau pajunges multimetra ant solenoido valdymo, tai kompas net nebando jo valdyti.
Pajungus Renault Clip rodo klaida DF080 CAMSHAFT DEPHASER CIRCUIT 2.DEF (Programming inconsistency). Istrynus klaida ir uzkurus klaida vel gryzta. Bet kaip masina supranta, kad ten yra beda, jei ji net nebando atidaryti solenoido? Vieninteli paaiskinima as turiu, kad nebent neveikia movos uzsirakinimas, ir kuriant pastebi, kad velenelis ne toje pozicijoje?
Kokia jusu nuomone? Ar jau uzsisakinet mova, ar dar ka nors pasitikrinti? Nenoriu visko keitinet, nes kiek teko forumu skaityti, tai daug kas pasikeite ir mova, ir solenoida ir visus daviklius, ir vistiek masina nevaziuoja kaip priklauso.

Mano bandymus su solenoidu galit rast cia:
https://www.youtube.com/watch?v=_d6HK6qu2VQ

_________________
Renault Megane II 1.6 16V
Renault Kangoo Electri'cite
Renault Kangoo Elect'road
Nissan Leaf
Peugeot 106 Electrique


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Bal 27, 2015 17:19 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
pradziai reiktu pasiziureti ECU nustatymu parametrus gal kas prikiso nagus konkreciai prie sios srities.... LC008 Camshaft dephaser
renault taip pat sprende shias problemas keisdami VVT mova ir perpusdami softa.....
ish esmes kodel ECU nevaldo voztuvo yra pora varijantu
1) iki voztuvo gali neateiti +12V(ijungus degima turi visada buti +12v) arba gali neateiti is ECU mases PWM valdymo signalas(trumpai tariant pravodkes/jungciu problemos)
2) ECU pasigavus klaida gali buti kad voztuvas nebevaldomas

ash asmenishkai pradziai bandyciau pasiziureti pravodke sekantis ECU nustatymus toliau bandyciau praplauti voztuva su kokiu carb ar brake cleaneriu (nepamirsk isvalyti ir vieta kur voztuvas gyvena dugne daznai buna "svetimkuniu" voztuve taip pat...) sekantis zingsnis manau butu pasitikrinti ar neissitampes/pershokes dirzas na o toliau manau jau prasideda investicijos..... ECU softo atnaujinimas ir/arba VVT mova ir/arba VVT voztuvas.....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 28, 2015 08:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Vas 02, 2010 22:16
Pranešimai: 7
Pabandysiu pasijungti Clip ir paieskot sito parametro. Kur jis turi but? Prie programavimo? Nes nelabai ten as maciau kokiu nors parametru nustatymu susijusiu su dephaseriu.
Apie tavo variantus as irgi masciau:
1) Pravodkes variantas man irgi pasirode visai tiketinas, nes ijungus degima itampa rodo tik apie 10V, o pajungus solenoida itampa krenta iki 0V. Gali but apsioksidave kontaktai prie ECU, arba nupuves/pazeistas laidas. BET! atjungus solenoida, Clip'as klaida pakeicia is 2.def i open circuit, o uztrumpinus i short circuit. Taip kad kogero tuos 10V jis duoda grandines tikrinimui. Bet kokiu atveju, ieskosiu schemos ir pabandysiu voztuva uzmaitinti nuo tos vietos, nuo kurios ji uzmaitina kompas.
2. ECU klaida as nuresetinu, bet kuriant ja vel pasigauna. O pasigauna ja gal butent del tos movos uzrakinimo? Kazka panasaus teko skaityti uzsienio forumuose, bet kaip ir visur beda nebuvo pilnai isspresta.

Dar is kitos puses mastant, tai motoras turetu nebarsketi nei vienu atveju, jei solenoidas veikia ir jei neveikia.
Ar imanoma persirasyti ECU softa paciam, ar tik dealeris gali tai padaryti? Man geriau kazkokios irangos paciam nusipirkti, nei vezti cia i servisus.

_________________
Renault Megane II 1.6 16V
Renault Kangoo Electri'cite
Renault Kangoo Elect'road
Nissan Leaf
Peugeot 106 Electrique


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 28, 2015 14:53 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
1) viename is laidu turi buti akumo voltazas matuojant tarp jo ir mases ijungus degima tikrinant su lempute ji turi degti, grandine uzsimaitina nuo nuo purkstuku grandines jei gerai pamenu..... kitas bus PWM mase voztuvui valdyti ir grandinei patikrinti is ECU....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 28, 2015 17:38 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
kas del softo perputimo reikia clip`o, gero pakrovejo ir parsisiusk koki tik rasi naujausia renaul reprog kompakta ir susirask renault pin extractor...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bal 29, 2015 09:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Vas 02, 2010 22:16
Pranešimai: 7
Reikes patikrinti voztuvo valdyma, bet kazkaip nesitiki, kad cia gali but beda. Variklis barsket neturi nei vienu atveju.

Dar galvoju apie kita varianta - cia butu labiau gadinimas nei taisymas, bet vistiek blogiau jau nebutu :) Kiek dabar bandziau, tai uzmaitinus voztuva variklis dirba labai graziai tiek zemom tiek aukstom apsukom. Kas butu, jei as ta mova uzstrigdinciau arba uzvirinciau?
Jei prarasciau 5kW, ar benzo litru imtu daugiau, tai man nedidele problema cia - masina ruosiuosi naudoti labai nedaug.

_________________
Renault Megane II 1.6 16V
Renault Kangoo Electri'cite
Renault Kangoo Elect'road
Nissan Leaf
Peugeot 106 Electrique


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Geg 01, 2015 08:20 
Atsijungęs
Narys

Užsiregistravo: Sek Rgp 14, 2005 14:59
Pranešimai: 111
Miestas: Kaunas - Vilkaviskis
1.6 16 V vvt uzraktas yra viduje movos, pas 2 l isoreje, teko isardyti abu. Pas 1.6 padyla uzrakto kaistis, jis neremontuotinas, keisti vvt unit. GAli buti, kad ecu mato kurimo metu faziu nesutapima ir neduoda signalo i salenoida.

_________________
R 19 16V F7P on the run
Laguna Ill '14 2 l dci.
Renault Sport Team Spirit cycle
+37061604798


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Geg 06, 2015 17:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Vas 02, 2010 22:16
Pranešimai: 7
thermo rašė:
1.6 16 V vvt uzraktas yra viduje movos, pas 2 l isoreje, teko isardyti abu. Pas 1.6 padyla uzrakto kaistis, jis neremontuotinas, keisti vvt unit. GAli buti, kad ecu mato kurimo metu faziu nesutapima ir neduoda signalo i salenoida.


Man irgi atrodo, kad cia itikinamiausias variantas. Tiek solenoidas, tiek pati mova veikia, nes uzmaitinant solenoida rankiniu budu variklio darbas stipriai keiciasi. O uzkuriant garsas butent del to ir atsiranda, kad kuriant nera tepalo slegio, o uzraktas neveikia, tai ta mova makaluojasi ten..

Uzsienio forumuose skaiciau, kad kartais pakeitus mova, reikia ECU softa perrasyti, nes ant naujos movos uzrakinimas yra kitokiame laipsnyje nei ant senos (orginalios), todel pakeitus vistiek kompas meta dephaserio klaida ir nevaldo jo. Gal kas zinot kur per Clip'a patikrinti kokia softo versija? Ir nuo kurios versijos ECU gali dirbti su nauja mova?

_________________
Renault Megane II 1.6 16V
Renault Kangoo Electri'cite
Renault Kangoo Elect'road
Nissan Leaf
Peugeot 106 Electrique


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Geg 06, 2015 18:37 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
niekas tau tiskliai nepasakys nuo kokios softo versijos dirbs su nauja mova.... kiek supratau clip`a turi anksciau rasiau problemu perrasyti softa nera.... parsisiusk renault reprog v135 ar naujesni jei rasi ir susiraks renault pin extractor dar reikes gero akumuliatoriaus pakrovejo ir persipusi ta softa......


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 17, 2015 08:49 
Atsijungęs
Narys

Užsiregistravo: Sek Rgp 14, 2005 14:59
Pranešimai: 111
Miestas: Kaunas - Vilkaviskis
bairis rašė:
Uzsienio forumuose skaiciau, kad kartais pakeitus mova, reikia ECU softa perrasyti, nes ant naujos movos uzrakinimas yra kitokiame laipsnyje nei ant senos (orginalios),


Kiek teko pakeisti vvt, visada viskas buvo ok. 1.6 16V varikliai neturi sponkiu ant skyvu, nei virsuj, nei apacioj, todel itin svarbu gerai pastatyti skirstyma.

_________________
R 19 16V F7P on the run
Laguna Ill '14 2 l dci.
Renault Sport Team Spirit cycle
+37061604798


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui