Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Šeš Bal 20, 2024 07:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Scenic I...Nedirba cilindras
StandartinėParašytas: Pir Bal 27, 2015 20:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Bal 27, 2015 14:36
Pranešimai: 10
Sveiki, vėl trukdau :D. Scenikui po galvos tarpinės keitimo nedirba 4 cilindras, variklis purtosi, gesta. Galvojau žvakė, bet įsikus kitą tas pats, purkštukas neužsikimšęs ant dujų dirba taip pat.
Po remonto reikėjo diržą per naują uždėti, uždėjau pagal žymas : pirmoji kur su sukimosi krypties rodyklėm sulygiavau su galvutės skrėmulio žyma, o kita su apatinio žyma. Kuriasi tai tik akseleruojant, kitaip neužsiveda. Tai gal vis dėlto kažką galėjau suklysti dėdamas paskirstymo diržą?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Bal 27, 2015 21:02 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
paskirstymo velenelio skriemulio zyma turi stoveti ties 12 valanda o alkuninio veleno stoveti ties 6 valanda


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Bal 27, 2015 23:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Bal 27, 2015 14:36
Pranešimai: 10
Taip skrėmulių žymos ir buvo statomos esant toms kryptims, gal fazės netinka. Gal prasukti viršutinį skrėmulį
360°?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 28, 2015 09:22 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Kompresiją matavai?

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 28, 2015 17:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Bal 27, 2015 14:36
Pranešimai: 10
Gaila nėra galimybės pasimatuoti nevažiuojat 30km. Kaži gal tikrai diržas blogai uždėtas, gal bandyti per vieną dantį permesti į vieną ar kitą pusę? Kaži ar šis diržas Contitech CT 709 tikrai šiam varikliui, gal dėl to žymės kitose vietose? Kai paieška naudojaus metė kitokius variklių kodus, kuriem tinka.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 28, 2015 18:28 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
Darius19 rašė:
Gaila nėra galimybės pasimatuoti nevažiuojat 30km. Kaži gal tikrai diržas blogai uždėtas, gal bandyti per vieną dantį permesti į vieną ar kitą pusę? Kaži ar šis diržas Contitech CT 709 tikrai šiam varikliui, gal dėl to žymės kitose vietose? Kai paieška naudojaus metė kitokius variklių kodus, kuriem tinka.

koks variklio kodas yra 2 varijantai 96 ir 95 dantuku.....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 28, 2015 19:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Bal 27, 2015 14:36
Pranešimai: 10
Maniau, kad paminėjau pirmajame poste, bet pasirodo ne. Tai va, variklis k7mb703 1.6 66KW
Jai gerai pamenu tai dantukų ant diržo yra 95, 48 iki kitos žymos ir 47 iki kitos.


Paskutinį kartą redagavo Darius19 Ant Bal 28, 2015 21:02. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 28, 2015 20:12 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
Darius19 rašė:
Maniau, kad paminėjau pirmajame poste, bet pasirodo ne. Tai va, variklis k7m 1.6 66KW
Jai gerai pamenu tai dantukų ant diržo yra 95, 48 iki kotos žymos ir 47 iki kitos.

k7m702, k7m703 ir k7m790 95 dantukai k7m720 96 dantukai.....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bal 29, 2015 13:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Bal 27, 2015 14:36
Pranešimai: 10
Tuomet diržas geras. Šiaip šiame scenice ritės yra nuo lagunos ir laidai nuo dujų prijungti prie dujų įrangos būtent ant tos ritės, kurios paduoda kibirkštį į tą cilindrą. Be to dar vienas pastebėjimas: kartais kuriant, kai bando kabinti lyg kažkas variklį sustabdo ir jis sustringa, o paskui vėl gerai. Taip tik kartais nutinka, bet to seniau nebūdavo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Geg 01, 2015 15:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Bal 27, 2015 14:36
Pranešimai: 10
Pamatuotas kompresija : 13 Bar. Problema buvo su žvaklaidžių eiliškumu, pasirodo pirmas cilindras pas renault skaičiuojasi nuo dešinės pusės. Taigi problemos nebėra.:D Dėkoju bandžiusiems padėti.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui