Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pir Bal 29, 2024 13:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pen Sau 13, 2017 14:29 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 04, 2008 19:21
Pranešimai: 92
Miestas: Kretinga
esant iki -10 šalčio, vedasi normaliai, bet prie -10 ir daugiau užsiveda , apsipila dūmais ir dreba variklis, kaip koks cilindras nedirbtų, spaudžiant gazą, kaip ir dust norėtų. Keliolika sekundžių ir prasidirba. Toks jausmas, kad kokia pakaitinimo žvakė neveiktų. Patikrinau pakaitinimo žvakes -visos veikia (tikrinau ir su testeriu varžą ir su lempute). Taip pat patikrinau ar ateina srovė į žvakes- ateina. Tik šildo žvakes labai trumpai, gal kokias 5 s , jei ne trumpiau. Kad atsėstų kuras , atmetu, nes tas pats turėtų būt ir esant šiltesniam orui. Mintis kyla, gal temperatūros daviklis blogai temperatūrą rodo ir nepakankamai laiko šildo žvakės prieš vedimą.
Gal kas turit minčių?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Sau 13, 2017 17:02 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 23, 2007 21:17
Pranešimai: 637
Miestas: Klaipėda
eeedmis rašė:
esant iki -10 šalčio, vedasi normaliai, bet prie -10 ir daugiau užsiveda , apsipila dūmais ir dreba variklis, kaip koks cilindras nedirbtų, spaudžiant gazą, kaip ir dust norėtų. Keliolika sekundžių ir prasidirba. Toks jausmas, kad kokia pakaitinimo žvakė neveiktų. Patikrinau pakaitinimo žvakes -visos veikia (tikrinau ir su testeriu varžą ir su lempute). Taip pat patikrinau ar ateina srovė į žvakes- ateina. Tik šildo žvakes labai trumpai, gal kokias 5 s , jei ne trumpiau. Kad atsėstų kuras , atmetu, nes tas pats turėtų būt ir esant šiltesniam orui. Mintis kyla, gal temperatūros daviklis blogai temperatūrą rodo ir nepakankamai laiko šildo žvakės prieš vedimą.
Gal kas turit minčių?


Patikrinti zvakes su testeriu imanoma tik AR JI ISVIS VEIKIA AR NE, o kaip veikia, tai tik istraukti reikia ir tikrinti pajungus, nes zvake gali rodyti jog OK, bet realiai pakais tik per 20s ir tai kais ne pats galiukas, o visas elementas(kas yra laaabai blogai, kadangi tik pats galiukas tera cilindre). Isavada - zvakes reikia KEISTI (betnt karta i 2 metus), o ne tikrinti, nes jos kapeikas kainuoja palyginus su tuo, ka del ju reikia iskesti :) Kitas dalykas, kaip nustatei kad 5 s kaitina? Ant skydelio esancia indikacine lempute vadovaujiesi? Ji nieko nereiskia. 100%. Yra PREHEATING ir POSTHEATING. Preheating tai tai ka matai, o post heating dar gali kaitinti zvakes kad ir 30s jau uzkurtam vairkliui. NA O JEI su indikacine lempute(pajungta ant pacios zvakes) prie -15 tesildo 5 sekundes, tada jau reikia zvelgti giliau.

_________________
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP(DPF), EGR programavimas, chiptuning. +370 670 576trys8


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Sau 14, 2017 12:10 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 04, 2008 19:21
Pranešimai: 92
Miestas: Kretinga
Jei žvakė nebekaista pilnai, tai joje būna padidėjusi varža. Tinkamai tikrinant, galima ir su testeriu tai pamatyt. Be to minėjau, kad tikrinta ir su lempute (jungiant lemputę per silpniau kaistančią žvakę, lemputė švies kur kas silpniau). Virš 10 metų važinėju dyzeliais, ne kartą teko tikrint ir keist žvakes, tai da kol kas neapgavo šie du metodai. Aišku visko gali būti. Kilo mintis, kad gali žvakės nekaist, ar silpnai kaist, bet grandinė joje bus normali (nors kol kas tokio varianto man da nepasitaikė).
Kad žvakės kainuoja kapeikas- dėl to nesiginčysiu- tas tai taip, bet jų pakeitimas, tai jau kita kalba- priėjimas ne koks, o dar būna, kad ir lūžta žvakės. Aišku ankščiau ar vėliau vistiek reiks jas sukt .
Kad trumpai kaista žvakės- tai turėjau galvoj laiką nuo start paspaudimo (degimo įjungimo), iki starterio sukimo pradžios. Tai, kad žvakės dar kaista vedimo metu ir po užvedimo tą žinau.
Turiu kitą dyzelį, kuris šiom dienom ir buvo pradėjęs sunkiau vestis ( ilgiau suko starteris)- tai jam keičiau temperatūros daviklį ir prablema dingo. Pradžioj galvoju ir šiai pabandyt pakeist daviklį (gal per šiltą variklio temperatūrą rodo), jei nepasikeis, tada žvakes suksiu. Gaila, kad orai atšilo. Pas mus daba apie 0 laipsnių, tai nebesimato problemos prie tokios temp.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui