eeedmis rašė:
esant iki -10 šalčio, vedasi normaliai, bet prie -10 ir daugiau užsiveda , apsipila dūmais ir dreba variklis, kaip koks cilindras nedirbtų, spaudžiant gazą, kaip ir dust norėtų. Keliolika sekundžių ir prasidirba. Toks jausmas, kad kokia pakaitinimo žvakė neveiktų. Patikrinau pakaitinimo žvakes -visos veikia (tikrinau ir su testeriu varžą ir su lempute). Taip pat patikrinau ar ateina srovė į žvakes- ateina. Tik šildo žvakes labai trumpai, gal kokias 5 s , jei ne trumpiau. Kad atsėstų kuras , atmetu, nes tas pats turėtų būt ir esant šiltesniam orui. Mintis kyla, gal temperatūros daviklis blogai temperatūrą rodo ir nepakankamai laiko šildo žvakės prieš vedimą.
Gal kas turit minčių?
Patikrinti zvakes su testeriu imanoma tik AR JI ISVIS VEIKIA AR NE, o kaip veikia, tai tik istraukti reikia ir tikrinti pajungus, nes zvake gali rodyti jog OK, bet realiai pakais tik per 20s ir tai kais ne pats galiukas, o visas elementas(kas yra laaabai blogai, kadangi tik pats galiukas tera cilindre). Isavada - zvakes reikia KEISTI (betnt karta i 2 metus), o ne tikrinti, nes jos kapeikas kainuoja palyginus su tuo, ka del ju reikia iskesti
Kitas dalykas, kaip nustatei kad 5 s kaitina? Ant skydelio esancia indikacine lempute vadovaujiesi? Ji nieko nereiskia. 100%. Yra PREHEATING ir POSTHEATING. Preheating tai tai ka matai, o post heating dar gali kaitinti zvakes kad ir 30s jau uzkurtam vairkliui. NA O JEI su indikacine lempute(pajungta ant pacios zvakes) prie -15 tesildo 5 sekundes, tada jau reikia zvelgti giliau.