Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 19:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Bal 24, 2017 19:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Geg 13, 2013 12:29
Pranešimai: 9
Gal galit patart ,prieš 50 stuku padarė varikliuką, o bėdos nuo pat pradžių nesibaigia tai purkštukai, tai kompencatoriai, o šiandien tik užvedus variklis kala kaip plaktuku. Čia 2.2 dci 110 kW.nebe žinau ką daryt , pats nieko neraukiu,jaučiu apgavo


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 25, 2017 18:11 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Rgs 27, 2006 20:50
Pranešimai: 75
Miestas: Kaunas
Na purkštukai visuose motoruose yra išskyrus tuos kurie turi karbiuratorius :D O ką reiškia kala kaip plaktuku? Kas motore kala? Pirma reiktų pradėti nuo to kodėl buvo daromas kapitalinis remontas-ar indėklai buvo prasukti ar kompresijos jau nebebuvo? Ar dar kokios priežastys. Kažkokia priežastis buvo, kad reikėjo daryti kapitalinį remontą. Kitas reikalas kas ir kaip darė tą kap. remontą. Ar tik ,,iki turgaus vartų" ar sąžiningai. Aišku dirbant visko pasitaiko-kas nedirba tas neklysta bet viskas taisoma ir pataisoma.

_________________
Espace 2,2dci


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 25, 2017 19:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Geg 13, 2013 12:29
Pranešimai: 9
Kysa rašė:
Na purkštukai visuose motoruose yra išskyrus tuos kurie turi karbiuratorius :D O ką reiškia kala kaip plaktuku? Kas motore kala? Pirma reiktų pradėti nuo to kodėl buvo daromas kapitalinis remontas-ar indėklai buvo prasukti ar kompresijos jau nebebuvo? Ar dar kokios priežastys. Kažkokia priežastis buvo, kad reikėjo daryti kapitalinį remontą. Kitas reikalas kas ir kaip darė tą kap. remontą. Ar tik ,,iki turgaus vartų" ar sąžiningai. Aišku dirbant visko pasitaiko-kas nedirba tas neklysta bet viskas taisoma ir pataisoma.

Aš ta puikiai suprantu ,nusipirkau su defektų,prasmukti indeklai, remontą darė meistrai,man tik kyla klausimų .pvz po tokio remonto aš kaip vairuotojas norėčiau prie variklio remonto grįžti tada kai reik paskirstymo diržą keisti o ne po savaites kompensatorius. Ypač kai sumoki beveik 1300 eur.ir čia didesnė bėda o kiek smulkių.užmuštas stabdžių cilibdriuko tepimo taškas ,užstrigęs egr,trukęs įsiurbimo kolektorius,vos neuzsideges auto dėl neprotvirtinto pliusines akumuliatoriaus klemos. Aš noriu ja važiuoti ir džiaugtis. Pasiulykit meistrą


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 25, 2017 20:48 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Rgs 27, 2006 20:50
Pranešimai: 75
Miestas: Kaunas
Suprantu tavo norus. Ir aš norečiau tik pagr. diržą keisti ir tai kuo rečiau. Savo auto stengiuosi remontuotis pats. Tau greičiausiai remontą padarė taip sakant ,,valdiškai". Čia mano nuomonė. Bet sunku nuspręsti ką buvot sutarę. Jei tik veleną pakeisti tai jie ir pakeitė. Tik. Ir EGR nevalė ir nežiūrėjo. O jei dar ir klemos neprisuko tai reik apvažiuot tokius meistrus. Tas žodis ,,kapitalinis" toks nlb apibrėžtas. Tai kaip parašyti ką tik sutikto žmogaus nupirk mašiną. Tai jis nueis ir nupirks pirmą pasitaikiusią kaip jam atrodys. Gal net koki ,,vežimą". Tas irgi su ratais. Nors seniai kažkada man dujas dėję meistrai ir sugebėjo ,,-" prie a/m neprisukti. Teko ilgai pasikrapštyti kol dašuto kol radau kas prie ko. O visokie meistrai ir duju purkštukus siūlėsi keisti ir pan. nes a/m truksčiodavo. Alkūninį veleną šlifavo ar pirkai padėvėtą? Nes kiek domėjausi nei 1.9 nei 2.2 dci velenai šlifuoti nelaiko. Na laiko tipo 50-70 tūks. km. Manau čia dėl alkūninio veleno grūdinimo ypatumų. Kokiam vadinamam ,,liaudies vežimui" tai maž gal ir gerai-tiktų bet šitiems modeliams nlb. Dar kartą rašau, kad čia tik mano nuomonė. Cilindriuko nuorinimo taškas tau prasuktas arba užkirmijęs buvo. Na bet tai menka bėda šiaip. Įsiurbimo kolektorius trūksta. Tik nzn priežasčių. Gal tie patys ,,meisteriai" netolygiai priveržė ar perveržė. Kad pareitų kompensatoriai tai ir kažkame priežastis. Gal nieks motoro neplovė o drožliu jame tai jau buvo užtektinai ir pasisėjo jos po motoriuką kaip vėžinės lastelės po kūną. Tame tarpe ir į kompensatorius papuolė. Ir tepalo siurblio ,,meistrai" greičiausiai nežiūrėjo. O 1.9 ir 2.2 dci motoruose tokia posilpnė vieta, kadangi išsidėvi tepalo siurblio slėgio reguliatorius ir užstringa. Tik neaišku kokioje padėtyje. Tuomet per didelį spaudimą duoda į motorą arba per mažą. Abiems atvejais blogai. Šiaip reiktų pasimatuoti tepalo spaudimą. Jis rodos turėtų būti 1,6 bar ant laisvu ir 4 bar ant 3000 aps/min. Motoras turi būti darbinės temperatūros. Seniai Kaune pažinojau kaip ir sąžiningą meistrą kuriam be baimės galėjai mašiną palikti motoro remontui. Padarydavo gerai. Jei tinka ryt paieškosiu tel. Jei dar neišvažiavo kur nors į užsienį tai duosiu Nr.

_________________
Espace 2,2dci


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bal 26, 2017 08:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Geg 13, 2013 12:29
Pranešimai: 9
[quote="Kysa"]Suprantu tavo norus. Ir aš norečiau tik pagr. diržą keisti ir tai kuo rečiau. Savo auto stengiuosi remontuotis pats. Tau greičiausiai remontą padarė taip sakant ,,valdiškai". Čia mano nuomonė. Bet sunku nuspręsti ką buvot sutarę. Jei tik veleną pakeisti tai jie ir pakeitė. Tik. Ir EGR nevalė ir nežiūrėjo. O jei dar ir klemos neprisuko tai reik apvažiuot tokius meistrus. Tas žodis ,,kapitalinis" toks nlb apibrėžtas. Tai kaip parašyti ką tik sutikto žmogaus nupirk mašiną. Tai jis nueis ir nupirks pirmą pasitaikiusią kaip jam atrodys. Gal net koki ,,vežimą". Tas irgi su ratais. Nors seniai kažkada man dujas dėję meistrai ir sugebėjo ,,-" prie a/m neprisukti. Teko ilgai pasikrapštyti kol dašuto kol radau kas prie ko. O visokie meistrai ir duju purkštukus siūlėsi keisti ir pan. nes a/m truksčiodavo. Alkūninį veleną šlifavo ar pirkai padėvėtą? Nes kiek domėjausi nei 1.9 nei 2.2 dci velenai šlifuoti nelaiko. Na laiko tipo 50-70 tūks. km. Manau čia dėl alkūninio veleno grūdinimo ypatumų. Kokiam vadinamam ,,liaudies vežimui" tai maž gal ir gerai-tiktų bet šitiems modeliams nlb. Dar kartą rašau, kad čia tik mano nuomonė. Cilindriuko nuorinimo taškas tau prasuktas arba užkirmijęs buvo. Na bet tai menka bėda šiaip. Įsiurbimo kolektorius trūksta. Tik nzn priežasčių. Gal tie patys ,,meisteriai" netolygiai priveržė ar perveržė. Kad pareitų kompensatoriai tai ir kažkame priežastis. Gal nieks motoro neplovė o drožliu jame tai jau buvo užtektinai ir pasisėjo jos po motoriuką kaip vėžinės lastelės po kūną. Tame tarpe ir į kompensatorius papuolė. Ir tepalo siurblio ,,meistrai" greičiausiai nežiūrėjo. O 1.9 ir 2.2 dci motoruose tokia posilpnė vieta, kadangi išsidėvi tepalo siurblio slėgio reguliatorius ir užstringa. Tik neaišku kokioje padėtyje. Tuomet per didelį spaudimą duoda į motorą arba per mažą. Abiems atvejais blogai. Šiaip reiktų pasimatuoti tepalo spaudimą. Jis rodos turėtų būti 1,6 bar ant laisvu ir 4 bar ant 3000 aps/min. Motoras turi būti darbinės temperatūros. Seniai Kaune pažinojau kaip ir sąžiningą meistrą kuriam be baimės galėjai mašiną palikti motoro remontui. Padarydavo gerai. Jei tinka ryt paieškosiu tel. Jei dar neišvažiavo kur nors į užsienį tai duosiu Nr.[/quote


Ačiū žinoma paieskok ,o motorą kai darė tai ilgai sprendem ar kelt šį ar det kitą,meistrai užtikrino ,kad padarys šį gerai,tai žodžiu padarė. Tas meistras aš tikras kad skaito visus šiuos rašmenis ,nes jis klubo narys. Gal kas gali pasakyt kiek maždaug kainuotų kitas variklis ir jo pakeitimas?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lie 25, 2017 13:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Geg 13, 2013 12:29
Pranešimai: 9
svajunas78 rašė:
Kysa rašė:
Suprantu tavo norus. Ir aš norečiau tik pagr. diržą keisti ir tai kuo rečiau. Savo auto stengiuosi remontuotis pats. Tau greičiausiai remontą padarė taip sakant ,,valdiškai". Čia mano nuomonė. Bet sunku nuspręsti ką buvot sutarę. Jei tik veleną pakeisti tai jie ir pakeitė. Tik. Ir EGR nevalė ir nežiūrėjo. O jei dar ir klemos neprisuko tai reik apvažiuot tokius meistrus. Tas žodis ,,kapitalinis" toks nlb apibrėžtas. Tai kaip parašyti ką tik sutikto žmogaus nupirk mašiną. Tai jis nueis ir nupirks pirmą pasitaikiusią kaip jam atrodys. Gal net koki ,,vežimą". Tas irgi su ratais. Nors seniai kažkada man dujas dėję meistrai ir sugebėjo ,,-" prie a/m neprisukti. Teko ilgai pasikrapštyti kol dašuto kol radau kas prie ko. O visokie meistrai ir duju purkštukus siūlėsi keisti ir pan. nes a/m truksčiodavo. Alkūninį veleną šlifavo ar pirkai padėvėtą? Nes kiek domėjausi nei 1.9 nei 2.2 dci velenai šlifuoti nelaiko. Na laiko tipo 50-70 tūks. km. Manau čia dėl alkūninio veleno grūdinimo ypatumų. Kokiam vadinamam ,,liaudies vežimui" tai maž gal ir gerai-tiktų bet šitiems modeliams nlb. Dar kartą rašau, kad čia tik mano nuomonė. Cilindriuko nuorinimo taškas tau prasuktas arba užkirmijęs buvo. Na bet tai menka bėda šiaip. Įsiurbimo kolektorius trūksta. Tik nzn priežasčių. Gal tie patys ,,meisteriai" netolygiai priveržė ar perveržė. Kad pareitų kompensatoriai tai ir kažkame priežastis. Gal nieks motoro neplovė o drožliu jame tai jau buvo užtektinai ir pasisėjo jos po motoriuką kaip vėžinės lastelės po kūną. Tame tarpe ir į kompensatorius papuolė. Ir tepalo siurblio ,,meistrai" greičiausiai nežiūrėjo. O 1.9 ir 2.2 dci motoruose tokia posilpnė vieta, kadangi išsidėvi tepalo siurblio slėgio reguliatorius ir užstringa. Tik neaišku kokioje padėtyje. Tuomet per didelį spaudimą duoda į motorą arba per mažą. Abiems atvejais blogai. Šiaip reiktų pasimatuoti tepalo spaudimą. Jis rodos turėtų būti 1,6 bar ant laisvu ir 4 bar ant 3000 aps/min. Motoras turi būti darbinės temperatūros. Seniai Kaune pažinojau kaip ir sąžiningą meistrą kuriam be baimės galėjai mašiną palikti motoro remontui. Padarydavo gerai. Jei tinka ryt paieškosiu tel. Jei dar neišvažiavo kur nors į užsienį tai duosiu Nr.[/quote


Ačiū žinoma paieskok ,o motorą kai darė tai ilgai sprendem ar kelt šį ar det kitą,meistrai užtikrino ,kad padarys šį gerai,tai žodžiu padarė. Tas meistras aš tikras kad skaito visus šiuos rašmenis ,nes jis klubo narys. Gal kas gali pasakyt kiek maždaug kainuotų kitas variklis ir jo pakeitimas?

Taigi pabaigiau namu remontą atėjo eile Espace ,taigi pradeges vožtuvas ,koromislus atsukom pirštais, iš čia lygiai prieš metus keitė kelis kompensatorius. Nenoriu nieko kaltinti pas kaltas kad patikejau kad yra sąžiningu meistru. Taigi Butrimonių 7 Kaunas berods Raimis ,parsykut kad raštu surašytų darbus kuriuos darė ir pasirašytų


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui