Na, pats paklausiau, pats ir galiu atsakyti. Matomai IV espeisui niekam neteko nuimineti isiurbimo kolektoriaus. Taigi gal bus kam idomu, trumpai su foto isdestysiu kaip viskas vyko ir kas buvo rasta.
Taigi: turbina lieka vietoje, ismetimo kolektorius lieka vietoje.
Pradziai reikejo nusiimti viska papildomo kas buvo ant isiurbimo kolektoriaus, tada su veidrodelio ( ir tik su juo, kitaip nesimato) pagalba buvo atsukti virsutiniai tvirtinimo varztai. Po to atsuktas varztas ir issukta apatine smeige (spilka) kolertoriaus krsate. Jos neissukus, nebutu galima kolektoriaus nuimti. Sunkiausiai buvo su trim apatiniais varztais ismetimo kolektoriaus. Juos buvo butina atleisti, kadangi tiek isiurbimas tiek ismetimas tvirtinasi ant tu paciu varztu. Teko ieskoti ilgo rakto ir dar "patiuninguoti" ji.
Is apacios, nuemus desini rata yra priejimas prie 4-riu apatiniu varztu.
Po to jau paprasta, trukteli - ir kolektorius jau rankose. Tiesa, dar reikia atkabinti griztamu ismetimo duju savarza ir surenkant reiktu nepamirsti pries dedant isiurbimo kolektoriu i vieta, ten patepti hermetiko (iki +350).
Toliau - kolektoriaus valymas, uzkepusio egr isemimas, visokio brudo is EGR vietos salinimas, na ir surinkimas atgal