Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Bal 19, 2024 19:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 75 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Bir 19, 2006 22:04 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Sveiki

Noriu paklausti Lagunistų apie 1996m 2.0l variklio (F3RE722) dinamines charakteristikas. Pradėsiu iš tolo. Laguną vaikau 1.5 mėn. Vairavimo stiliaus jokiu būdu nepavadinčiau ramiu. Per šį laikotarpį man dar neteko nė karto išgirsti startavimo metu žviegiančių padangų, jeigu to specialiai nesieki. Anksčiau važinėjau tokios pat klasės (1400 kg) 1,8l variklio mašina ir be jokių pastangų staigiau startuojant padangos žvygteldavo. T.y. variklis nuo pat apatinių apsukų lupdavo kaip žvėris. Gi su laguna vairuojant tuo pačiu stiliumi pojūčiai visai kiti. Iš pradžių mašina švelniai pajuda (nors tapkę sąžiningai prispaudi prie dugno) ir tik pasiekus 2,3 krpm ji atgyja. Toks mašinos elgesys sukelia daug nemalonių pojūčių, kai pvz. bandai įlįsti į kokį plyšį sraute. Vienas draugas lagunistas irgi skundėsi mašinos bukumu apatiniame apsukų diapazone, nors darė variklio diagnostikas, reguliavimus.
Senesnėse mašinose stovėdavo mechaninis degimo paskirstytojas, kuriuo šiek tiek pažaidus, galima buvo nustatyti tokį uždegimo kampą, kad mašina elgdavosi „teisingai“. Kadangi čia tokio daikto nėra, tai kol kas nežinau, kaip įsikišti į uždegimo reguliavimo procesą, nors to norėtųsi.
Taigi klausimai :
1. Ar čia normalus Lagunos variklio elgesys?
2. Jeigu ne – kur Vilniuje už žmonišką kainą galima šitą bukumą pašalinti?
3. Ar galima Lagunoje „rankytėmis“ įsikišti į uždegimo kampo reguliavimo procesą ir jei galima, tai kur?

Iš anksto dėkoju už pojūčių aprašymus, objektyvias chrakteristikas ir patarimus :) [/img]

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 19, 2006 22:28 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 29, 2004 12:51
Pranešimai: 825
Miestas: Vilnius (beveik)
Tavo vietoje jei daznai spausciau gaza iki dugno tai ir starte nepagaileciau spustelt gazo bent iki 2,5k apsuku. Zinoma visa tai eina i sankabos saskaita.

_________________
Buvo:
Renault 11 txe 1987m 1.7
Megane 1998 1.6
Laguna 1997 1.8

Yra:
Renault RS - Team Spirit 2006 5L kraujo
Megane 2007 2.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 19, 2006 22:34 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Tame ir problema, kad kol jis įsisuka... :evil:

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 19, 2006 22:46 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 29, 2004 12:51
Pranešimai: 825
Miestas: Vilnius (beveik)
Nori pasakyti, kad net kai ant laisvo stovi variklis ilgai isisukineja iki 2,5k aps/min?

Jei taip tai cia tikrai kazkas neaishkaus, nemanau kad taip turi but...

_________________
Buvo:
Renault 11 txe 1987m 1.7
Megane 1998 1.6
Laguna 1997 1.8

Yra:
Renault RS - Team Spirit 2006 5L kraujo
Megane 2007 2.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 19, 2006 22:52 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 26, 2005 22:53
Pranešimai: 4903
Miestas: Vilnius, SCMAF TADAS BLINDA
Gal aš klystu, bat padangos irgi daug reiškia, gal ant anos buvo prastos - kietos gumos. Manau gali skirtis greičiū dėžės, perdavimo koeficientas, o kaip žvakės, kada keistos, kaip kompresija???

_________________
Ex Renault Scenic RT 1.9 DTI 98'
Ex TOYOTA COROLLA VERSO 1,6 08'
ExTOYOTA Avensis 2.0 07'
Toyota Corrolla 1,6 08'
Yamaha XV1900 Roadliner Vtwin 06'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 19, 2006 22:55 
Jo, mano Laguna irgi nuo 3k apsukų atgyja... kaip koks civic'as :lol: :lol: , o nuo 5k irgi nieko gero...


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 19, 2006 23:02 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Nu ką reiškia ilgai... Be apkrovos įsisuka lyg ir normaliai. Bet kai pagal 11 metų įprotį automatiškai spaudi gazą ir iškart atleisdinėji sankabą, variklis atsisuka, pavarto akis :roll: ir klausia - tai ką, jau važiuojam? O tu jam - davai, davai, plyšys atsirado :!: O jis - kur, parodyk? Tu jam - varyk!!! O jis - nu gerai jau, gerai... Ir maždaug nuo 2.5krpm jis varo normaliai.
O iki to jausmas toks, kad kažkoks tipo "vakuminis reguliatorius" taip užvėlina degimą, kad jaučiasi stabdymas. Variklis lyg ir norėtų, bet kažkas neleidžia...

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 19, 2006 23:11 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
DainiusD rašė:
Gal aš klystu, bat padangos irgi daug reiškia, gal ant anos buvo prastos - kietos gumos. Manau gali skirtis greičiū dėžės, perdavimo koeficientas, o kaip žvakės, kada keistos, kaip kompresija???

Anos buvo visokios - per 11 metų ir 230 kkm sutrintas nevienas komplektas. Perdavimo koef. - pirma pavara nemaloniai trumpa, norėtųsi kad koef. būtų mažesnis, žvakės - viena savaitė. Kompresija - tiesą sakant nematavau, bet jei traukia nuo 2.5krpm, tai manau kad OK.

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 14:51 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Gru 20, 2005 15:37
Pranešimai: 114
Miestas: Rokiskis
Sprendimas paprastas - atsisedi i dvi- tris analogiskas pagal savo duomenis lagunas ir pavazioji truputi - tada zinosi ar ieskot gedimo ar kitos masinos... nezinau soka gan normaliai is vietos ta laguna jokiu problemu ... ir apsukas ima momentaliai - ir ratus prasukt 1 begiu ner jau tokia didele problema, astriau vaziuojant zvygteli ir 2 begis ... Manau jei ratu zviegimas malonumas vairuojant -tai ta galima padaryt be bedu..
Va kiek temps vargse prancuze tokiu stilium ce jau kitas klausimas ....

_________________
Ner to blogo, kuris nesibaigtu.....
Honda Accord CG8 1.8 V-tec
Renault Laguna 2.0 RXE


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 15:08 
vvv, tu dar nevaziavai su 2l Safranu :lol:
jis tik vaziuot pradeda nuo 2k rpm :D o baigia ties 5k ;) varyklis nemiega tik tokiu intervalu :)


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 16:22 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
starkas rašė:
Sprendimas paprastas - atsisedi i dvi- tris analogiskas pagal savo duomenis lagunas ir pavazioji truputi - tada zinosi ar ieskot gedimo ar kitos masinos... nezinau soka gan normaliai is vietos ta laguna jokiu problemu ... ir apsukas ima momentaliai - ir ratus prasukt 1 begiu ner jau tokia didele problema, astriau vaziuojant zvygteli ir 2 begis ... Manau jei ratu zviegimas malonumas vairuojant -tai ta galima padaryt be bedu..
Va kiek temps vargse prancuze tokiu stilium ce jau kitas klausimas ....


Gal aš neaiškiai aprašiau situaciją. Pabandysiu kitaip. Tikslas nėra padangų žviegimas startuojant ir aš nesitikiu formulės 1 bolido. Tiesiog norisi paspaudus gazą gauti atitinkamą reakciją nuo pat laisvų apsukų (1000 aps/min). Pats rašai, kad apsukas ima momentaliai. Panašu, kad tavo variklio charakteris kitoks. Jeigu atrašytum, kokiam diapazone tai vyksta, aš gal būt galvočiau apie remontus. Tuo labiau, kad šiandien šiek tiek patyrinėjau elgesį papildomai. Ir pastebėjimai tokie:
1. Esant šaltam varikliui, dinamika esant žemoms apsukoms gerokai geresnė, negu esant karštam varikliui.
2. Karštas variklis nemėgsta staigaus gazo spustelėjimo.
Išvados:
1. Šaltam varikliui degusis mišinys būna riebesnis, todėl traukia geriau.
2. Esant karštam varikliui, mišinys paliesinamas per daug, todėl staigus gazo spustelėjimas dar labiau jį paliesina ir vietoj truktelėjimo gaunasi stenėjimas...
3. Dėl lieso mišinio gali būti kaltas variklio temperatūros daviklis, įpurškimo kompo programa (???), ar dar kas nors, ko aš dar nežinau.
4. Pradinė mano mintis, kad kaltas uždegimo vėlinimas dar neatmesta, bet nuėjo į antrą planą.
Būtų malonu, kad patyrę renistai ar profai pakomentuotų mano pastebėjimus ir mintis. Manau tai būtų naudinga ne tik man. :)

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 19:31 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 19, 2006 18:24
Pranešimai: 1658
Miestas: Mažoji Lietuva
vvv rašė:
starkas rašė:
Sprendimas paprastas - atsisedi i dvi- tris analogiskas pagal savo duomenis lagunas ir pavazioji truputi - tada zinosi ar ieskot gedimo ar kitos masinos... nezinau soka gan normaliai is vietos ta laguna jokiu problemu ... ir apsukas ima momentaliai - ir ratus prasukt 1 begiu ner jau tokia didele problema, astriau vaziuojant zvygteli ir 2 begis ... Manau jei ratu zviegimas malonumas vairuojant -tai ta galima padaryt be bedu..
Va kiek temps vargse prancuze tokiu stilium ce jau kitas klausimas ....


Gal aš neaiškiai aprašiau situaciją. Pabandysiu kitaip. Tikslas nėra padangų žviegimas startuojant ir aš nesitikiu formulės 1 bolido. Tiesiog norisi paspaudus gazą gauti atitinkamą reakciją nuo pat laisvų apsukų (1000 aps/min). Pats rašai, kad apsukas ima momentaliai. Panašu, kad tavo variklio charakteris kitoks. Jeigu atrašytum, kokiam diapazone tai vyksta, aš gal būt galvočiau apie remontus. Tuo labiau, kad šiandien šiek tiek patyrinėjau elgesį papildomai. Ir pastebėjimai tokie:
1. Esant šaltam varikliui, dinamika esant žemoms apsukoms gerokai geresnė, negu esant karštam varikliui.
2. Karštas variklis nemėgsta staigaus gazo spustelėjimo.
Išvados:
1. Šaltam varikliui degusis mišinys būna riebesnis, todėl traukia geriau.
2. Esant karštam varikliui, mišinys paliesinamas per daug, todėl staigus gazo spustelėjimas dar labiau jį paliesina ir vietoj truktelėjimo gaunasi stenėjimas...
3. Dėl lieso mišinio gali būti kaltas variklio temperatūros daviklis, įpurškimo kompo programa (???), ar dar kas nors, ko aš dar nežinau.
4. Pradinė mano mintis, kad kaltas uždegimo vėlinimas dar neatmesta, bet nuėjo į antrą planą.
Būtų malonu, kad patyrę renistai ar profai pakomentuotų mano pastebėjimus ir mintis. Manau tai būtų naudinga ne tik man. :)

na as tau pasakysiu viena zodi - ekologija. Dabartiniai varikliai dirbtinai dusinami del to. Be to vieni varikliai ir pavaru dezes deriniai veikia vienaip, kiti-kitaip. Vienus reikia issukti, kiti geriau traukia nuo "apacios". Pirk dyzeli, gerai trauks prie zemu apsuku :lol: O siaip tikrai kazkas minti gera pasake - palygint su kita masina, arba parodyt patyrusiam meistrui.

_________________
PEACE @ QUIET


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 19:39 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Dar keletas pastebėjimų, į kuriuos tikiuosi ekspertų atsakymų.
1. Kiek temperatūros daviklių yra (turi būti) ant cilindrų bloko?
2. Kokie tie davikliai turi būti?
3. Kaip davikliai turi būti prijungti?
Paaiškinu, kodėl kilo tokie klausimai. Šiandien grįžęs iš darbo, nutariau patikrinti kai kurias savo mintis ir atsidaręs kapotą ėmiau apžiūrinėti variklį. Ir pastebėjau, kad, mano manymu, yra nemažiau kaip du temperatūros davikliai - vienas tarp antro ir trečio cilindrų (Valeo), kitas iš krašto prie aušinimo skysčio storo šlango, einančio į radiatorių ir prie karterio ventiliacijos atvamzdžio. Centre esantis Valeo daviklis prijungtas, o iš krašto esantis - ne. Kraštinis daviklis išoriškai panašus į mano senojo auto temperatūros daviklį. Styrantys pliki jo kontaktai reikalavo surasti jungtį su kabeliu. Ieškojau pusvalandį, bet kabelio galo rasti nepavyko. Tada ir iškilo tie klausimai. Ir iš tikro - kam reikalingas antras neprijungtas temperatūros (???) daviklis :shock:

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 22:05 
Atsijungęs
Klubietis

Užsiregistravo: Ant Bal 27, 2004 18:38
Pranešimai: 627
Miestas: Mažeikiai
Mano Laguna tokia pat kaip tavo ir variklis toks pat. Abu davikliai yra pajungti, kur pas tave nepajungtas, tai pas mane jo laidas eina į laidų pynę, kuri eina žemyn, po oro filtru.
Del variklio bukumo - beveik neturiu priekaištų, startuoju pouikiai, padangas galiu pražvygint ant asfalto be problemų, šiek tiek trūksta eiklumo kai mieste važiuojant kokiu 50km greičiu, reikia staigiai aplenkti, tada ir pasijaučia tas bukumas. Išmokau kaip su tuo kovoti-pradedu lenkti, kai gazo pedalas pusiau nuspaustas, atleidžiu jį ir vėl paspaudžiu-pagreitis padidėja.
Pagal tech. charakteristikas mūsų Laguna 100 km/h turi pasiekti per 10,6 s. Išbandyk su benzinu ir žinosi, ar tavo mašina labai atsilieka nuo teorinių parametrų

_________________
Renault Laguna 2.0 RT, 1995m. - parduota
Toyota Corolla Verso, 1.6 VVT-i , 2002m.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 22:22 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Cituoti:
staigiai aplenkti, tada ir pasijaučia tas bukumas. Išmokau kaip su tuo kovoti-pradedu lenkti, kai gazo pedalas pusiau nuspaustas, atleidžiu jį ir vėl paspaudžiu-pagreitis padidėja

Labai netgi teisingai aprašei lenkimo technologiją . Aš irgi panašiai darau. Na bet taip gi neturi būti !!!!
O dėl laido - ačiū! Matyt teks nuiminėti apsaugas iš apačios ir ten ieškoti. Gal tame laide ir slypi variklio aštrumas :idea:

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 22:50 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 27, 2005 11:01
Pranešimai: 277
Miestas: Vilnius
Kažkokia kvaila diskusija gaunasi apie nieką :roll: traukia, netraukia... reik pabandyti kitą lagūną. Labai nekonkrečiai skamba "prasta dinamika" man uošvio lagūna II irgi pasakysiu kad netraukia (3 ltr. 24 vožtuvai, 208 berots kumeliai)ir ką? :lol:

_________________
Espace 2,8 V6+LPG
Laguna 2.0 '99


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 20, 2006 22:55 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Dariukstis rašė:
Kažkokia kvaila diskusija gaunasi apie nieką :roll: traukia, netraukia... reik pabandyti kitą lagūną. Labai nekonkrečiai skamba "prasta dinamika" man uošvio lagūna II irgi pasakysiu kad netraukia (3 ltr. 24 vožtuvai, 208 berots kumeliai)ir ką? :lol:

OK. Susitinkam kur nors Vilniuje ir aš pabandysiu tavo 99 2l laguną :D

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 21, 2006 09:04 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bir 13, 2003 08:39
Pranešimai: 823
Miestas: Domeikava - Kaunas
Gabux rašė:
šiek tiek trūksta eiklumo kai mieste važiuojant kokiu 50km greičiu, reikia staigiai aplenkti, tada ir pasijaučia tas bukumas. Išmokau kaip su tuo kovoti-pradedu lenkti, kai gazo pedalas pusiau nuspaustas, atleidžiu jį ir vėl paspaudžiu-pagreitis padidėja.


O ne geriau žemesnę pavarą įsijungti? :D

_________________
Egidijus
Ford Mondeo 2.0 Ghia SW


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 21, 2006 19:19 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Ei! Ekspertai, žinovai! Kur jūsų autoritetinga nuomonė?

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 21, 2006 21:21 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 27, 2005 11:01
Pranešimai: 277
Miestas: Vilnius
vvv rašė:

OK. Susitinkam kur nors Vilniuje ir aš pabandysiu tavo 99 2l laguną :D

Na jei automatas tiks...

_________________
Espace 2,8 V6+LPG
Laguna 2.0 '99


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 21, 2006 22:34 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Gabux rašė:
Mano Laguna tokia pat kaip tavo ir variklis toks pat. Abu davikliai yra pajungti, kur pas tave nepajungtas, tai pas mane jo laidas eina į laidų pynę, kuri eina žemyn, po oro filtru.


Kaip ir žadėjau, ištyrinėjau kabelyną apie variklį. Ir radau kažkokias nesamones :evil: . Kad būtų aiškiau pabandžiau padaryti pirmą savo fotosesiją.

Paveikslėlis
Čia bendras variklio vaizdas.
1. Valeo daviklis tarp 2 ir 3 cilindrų. Čia atjungtas, kad matytųsi kontaktai ant daviklio ir kabelio.
2. Laisva apvali jungtis ant vieno laido. Išlenda iš pynės kuri eina į indukcines rites. Paprastai kabo žemai, čia įtraukta į kadrą kad matytųsi.
3. Neprijungtas daviklis. Kontaktai tokie pat, kaip ir Valeo.

Paveikslėlis
Įdomioji dalis:
1. Laisva apvali jungtis ant vieno laido.
2. Neprijungtas daviklis.
3. Senas passato daviklis padėtas palyginimui.

Paveikslėlis
Čia pabandžiau parodyti kitu rakursu:
1. Laisva apvali jungtis ant vieno laido.
2. Neprijungtas daviklis.

Paveikslėlis
Čia manau tepalo slėgio ir lygio davikliai.

Paveikslėlis
O čia pilnam vaizdui rodau įpurškimo kompą.


Taigi, kas čia neteisinga? Ar neprijungtasis daviklis įsuktas kaip kamštis, ar apvali jungtis kažkur neprijungta (neradau, kur galima būtų prijungti)? Nes laisvo daviklio ir laisvos jungties kontaktai nu niekaip netinka vienas kitam. O Valeo ir laisvojo daviklio jungtys vienodos. Tai gal kabeliukas ne prie to daviklio prijungtas?. Bet tada ką jungti prie Valeo? Dar buvo tokia mintis, kad viena jungtis nupjauta ir galai paslėpti kabelių apvalkale. bet kol kas tų galų neaptikau.

Tai gal kas nors turite racionalių minčių???

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Paskutinį kartą redagavo vvv Tre Rgp 01, 2007 11:10. Iš viso redaguota 3 kartus.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 00:36 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Jo reikia isgerti ir pamastyti.Itariu keistas variklis Jono garaze.Idomu.Pora davikliu nepajungta.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 07:31 
vvv rašė:
Gabux rašė:
Mano Laguna tokia pat kaip tavo ir variklis toks pat. Abu davikliai yra pajungti, kur pas tave nepajungtas, tai pas mane jo laidas eina į laidų pynę, kuri eina žemyn, po oro filtru.


Kaip ir žadėjau, ištyrinėjau kabelyną apie variklį. Ir radau kažkokias nesamones :evil: . Kad būtų aiškiau pabandžiau padaryti pirmą savo fotosesiją.

Paveikslėlis
Čia bendras variklio vaizdas.
1. Valeo daviklis tarp 2 ir 3 cilindrų. Čia atjungtas, kad matytųsi kontaktai ant daviklio ir kabelio.
2. Laisva apvali jungtis ant vieno laido. Išlenda iš pynės kuri eina į indukcines rites. Paprastai kabo žemai, čia įtraukta į kadrą kad matytųsi.
3. Neprijungtas daviklis. Kontaktai tokie pat, kaip ir Valeo.

Paveikslėlis
Įdomioji dalis:
1. Laisva apvali jungtis ant vieno laido.
2. Neprijungtas daviklis.
3. Senas passato daviklis padėtas palyginimui.

Paveikslėlis
Čia pabandžiau parodyti kitu rakursu:
1. Laisva apvali jungtis ant vieno laido.
2. Neprijungtas daviklis.

Paveikslėlis
Čia manau tepalo slėgio ir lygio davikliai.

Paveikslėlis
O čia pilnam vaizdui rodau įpurškimo kompą.


Taigi, kas čia neteisinga? Ar neprijungtasis daviklis įsuktas kaip kamštis, ar apvali jungtis kažkur neprijungta (neradau, kur galima būtų prijungti)? Nes laisvo daviklio ir laisvos jungties kontaktai nu niekaip netinka vienas kitam. O Valeo ir laisvojo daviklio jungtys vienodos. Tai gal kabeliukas ne prie to daviklio prijungtas?. Bet tada ką jungti prie Valeo? Dar buvo tokia mintis, kad viena jungtis nupjauta ir galai paslėpti kabelių apvalkale. bet kol kas tų galų neaptikau.

Tai gal kas nors turite racionalių minčių???

Man kaškodėl nerodo foto.Ar čia tik man...?Jei ne,tuomet atsiusk man foto idesiu i klubo talpyklą.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 08:21 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Dariukstis rašė:
vvv rašė:

OK. Susitinkam kur nors Vilniuje ir aš pabandysiu tavo 99 2l laguną :D

Na jei automatas tiks...


Nu jo. Pas tave, jaučiu, DOHC-as ir dar automatas. Per daug skirtumų. Bet už pasiūlymą ačiū!

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 09:40 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Valeo daviklis,tai detonacinis daviklis.Pas tave pazymetas Nr.1.Ar jis pajungtas?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 09:58 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
raskila rašė:
Valeo daviklis,tai detonacinis daviklis.Pas tave pazymetas Nr.1.Ar jis pajungtas?


Pirmoje nuotraukoje Nr1 - TAIP. TIK ČIA atjungtas tam, kad matytųsi kontaktai

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 11:31 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
As ne specialistas,bet galvoju,kad pas tave keistas variklis.Tas temperaturinis daviklis isuktas kaip kamstis.Temperaturinis daviklis termostato korpuse ,keturi laidai.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 12:06 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
raskila rašė:
As ne specialistas,bet galvoju,kad pas tave keistas variklis.Tas temperaturinis daviklis isuktas kaip kamstis.Temperaturinis daviklis termostato korpuse ,keturi laidai.


Hm... Variantas įdomus :roll: Reikės patyrinėti mašinos dokumentus. Gal ten kokias užuominas rasiu. O ar galima kokią informaciją išpešti apie pradinę komplektaciją iš VIN ? Aš parsisiunčiau kažkokią programulką, bet ji neveikia, keikiasi visaip.

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 12:29 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
vvv rašė:
raskila rašė:
As ne specialistas,bet galvoju,kad pas tave keistas variklis.Tas temperaturinis daviklis isuktas kaip kamstis.Temperaturinis daviklis termostato korpuse ,keturi laidai.


Hm... Variantas įdomus :roll: Reikės patyrinėti mašinos dokumentus. Gal ten kokias užuominas rasiu. O ar galima kokią informaciją išpešti apie pradinę komplektaciją iš VIN ? Aš parsisiunčiau kažkokią programulką, bet ji neveikia, keikiasi visaip.

Gali pabandyti atsiusti VIN i mano PM.Gal suzinociau variklio Nr.kuris buvo pastatytas gamykloj.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 22, 2006 12:31 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
vvv rašė:
raskila rašė:
As ne specialistas,bet galvoju,kad pas tave keistas variklis.Tas temperaturinis daviklis isuktas kaip kamstis.Temperaturinis daviklis termostato korpuse ,keturi laidai.


Hm... Variantas įdomus :roll: Reikės patyrinėti mašinos dokumentus. Gal ten kokias užuominas rasiu. O ar galima kokią informaciją išpešti apie pradinę komplektaciją iš VIN ? Aš parsisiunčiau kažkokią programulką, bet ji neveikia, keikiasi visaip.

Is VIN galima suzinoti viska.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 75 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui