Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Bal 25, 2024 14:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 75 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Bir 23, 2006 11:04 
vvv rašė:
Gabux rašė:
Mano Laguna tokia pat kaip tavo ir variklis toks pat. Abu davikliai yra pajungti, kur pas tave nepajungtas, tai pas mane jo laidas eina į laidų pynę, kuri eina žemyn, po oro filtru.


Kaip ir žadėjau, ištyrinėjau kabelyną apie variklį. Ir radau kažkokias nesamones :evil: . Kad būtų aiškiau pabandžiau padaryti pirmą savo fotosesiją.

Paveikslėlis
Čia bendras variklio vaizdas.
1. Valeo daviklis tarp 2 ir 3 cilindrų. Čia atjungtas, kad matytųsi kontaktai ant daviklio ir kabelio.
2. Laisva apvali jungtis ant vieno laido. Išlenda iš pynės kuri eina į indukcines rites. Paprastai kabo žemai, čia įtraukta į kadrą kad matytųsi.
3. Neprijungtas daviklis. Kontaktai tokie pat, kaip ir Valeo.

Paveikslėlis
Įdomioji dalis:
1. Laisva apvali jungtis ant vieno laido.
2. Neprijungtas daviklis.
3. Senas passato daviklis padėtas palyginimui.

Paveikslėlis
Čia pabandžiau parodyti kitu rakursu:
1. Laisva apvali jungtis ant vieno laido.
2. Neprijungtas daviklis.

Paveikslėlis
Čia manau tepalo slėgio ir lygio davikliai.

Paveikslėlis
O čia pilnam vaizdui rodau įpurškimo kompą.


Taigi, kas čia neteisinga? Ar neprijungtasis daviklis įsuktas kaip kamštis, ar apvali jungtis kažkur neprijungta (neradau, kur galima būtų prijungti)? Nes laisvo daviklio ir laisvos jungties kontaktai nu niekaip netinka vienas kitam. O Valeo ir laisvojo daviklio jungtys vienodos. Tai gal kabeliukas ne prie to daviklio prijungtas?. Bet tada ką jungti prie Valeo? Dar buvo tokia mintis, kad viena jungtis nupjauta ir galai paslėpti kabelių apvalkale. bet kol kas tų galų neaptikau.

Tai gal kas nors turite racionalių minčių???

Tiems kas nemate foto...


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Bir 23, 2006 11:11 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Ta apvali jungtis tai turetu buti ,nuo AC kompresoriaus.Tik nezinau kaip ji cia atsirado.Pagal tavo VIN variklio numeri parinkau ir parasiau i PM.Nezinau ar gavai ir supratai.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Bir 23, 2006 20:29 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Gavau tavo laišką ir nusiunčiau atsakymą į PM. Bet šiandien neradau savo išsiųstuose laiškuose (?). Todėl pakartojau.

O dėl AC kompresoriaus - viskas veikia ir šiom dienom buvo tiesiog išganymas, stovint Vilniaus kamščiuose :victory:

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Bir 24, 2006 00:03 
Pas mane tokia pati Laguna, galim susitikt rytoi, paziuresi ar kitaip traukia.
rasik i maila fifa@dtiltas.lt


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 26, 2006 20:47 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Sveiki, specai.

Dar pora klausimų.
Žemiau piešinėlyje pavaizduota termodaviklio (kaip sakė Raskila) jungties schema.

Paveikslėlis

Jungtyje yra 3 kontaktai - 1,2,3.
4 pozicija tuščia.

Klausimai:
1. Ar tarp visų kontaktų turi būti varža?
2. Kokios varžos turėtų būti tarp kontaktų 1-2, 1-3, 2-3:
2.1. esant šaltam varikliui
2.2. esant karštam varikliui.

Ant mano variklio stovintis termodaviklis skambinasi TIK tarp 1 ir 2 kontaktų. Kai šaltas variklis - nuo 2.5kom iki 3 kom
Kai karštas variklis - nuo 0.17 kom iki 0.24 kom
3 kontaktas nesiskambina nei su 2, nei su 1 kontaktu.

Kyla klausimas, kam reikalingas 3 kontaktas? Ar čia sugedęs termodaviklis, ar čia taip turi būti?

Palyginimui pamatavau pirmoje nuotraukoje 3 numeriu pažymėtą neprijungtą termodaviklį. Jo varža esant šaltam varikliui nuo 2.84 kom iki 4.04 kom;
esant karštam varikliui - nuo 0.21kom iki 0.28kom.
Jeigu kas žinot - paaiškinkit termodaviklio situaciją.

Iš anksto dėkoju.

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 28, 2006 09:37 
Pas mane (Renault Espace F3R) panasi situacija variklis nera pakankamai elastingas norint dinamiskai vaziuoti. Masinos svoris 1500 kg variklis 2 L pagal mane turi geriau traukti, tiesa kompresijos nematavau, bet kiek suprantu is karterio ventiliacijos pakankamai nemazai eina garu su tepalu, ir nuo ju gali buti siek tiek uzsikimses MAP daviklis (kuris matuoja vakuuma kolektorijue ir pagal tai sprendzia kiek apkrautas daviklis ar staigiai vaziuoji ar letai). Kitus daviklius lygtai ziurejau Holo pakeistas (skriejikas), temperaturos pakeistas, oro temperaturos pats tikrinau.
Katalizatoriaus nebera, voztuvai suregulioti...


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 28, 2006 13:19 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Gru 20, 2005 15:37
Pranešimai: 114
Miestas: Rokiskis
vvv tik nepamirsk parasyt kuo baigesi ieskojimai ir isvadas jei rasi atsakymus i savo pacio klausimus - nes daznokai visi iskelia problema ir pamirsta parasyt kaip ja isprende

_________________
Ner to blogo, kuris nesibaigtu.....
Honda Accord CG8 1.8 V-tec
Renault Laguna 2.0 RXE


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 28, 2006 13:45 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
starkas rašė:
vvv tik nepamirsk parasyt kuo baigesi ieskojimai ir isvadas jei rasi atsakymus i savo pacio klausimus - nes daznokai visi iskelia problema ir pamirsta parasyt kaip ja isprende


Parašyt nesunku. Tik va, niekas neparašo kaip ten su tuo termodavikliu... :( Nueitum su testeriu, pabadziotum kontaktus, ir daug kas paaiškėtų... :roll:

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 28, 2006 14:34 
Pas mane vietoji daviklio prie kurio atsiet nepajungti laidai isuktas paprastas varztas, tad nemanau kad jis gali smarkiai itakuoti vaziavimo dinamika, tiesa rudas daviklis man yra zinomas nuo pat Renault 21 laiku, - tai yra detonacijos daviklis, kuris irgi gali itakuoti degimo kampo reguliavimui, bet manau ji reikia ziureti paskutine eile jei variklis dirba graziai. O del daviklio zu zalios spalvos kistuku galima bus pasiziureti pvz. kompiuteriniam AUTODATA diske skirta autoservisams ten t.b aprasyta testavimo metodika. Reikia tiktai tureti multimetra.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 28, 2006 14:42 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Digrus rašė:
Pas mane vietoji daviklio prie kurio atsiet nepajungti laidai isuktas paprastas varztas, tad nemanau kad jis gali smarkiai itakuoti vaziavimo dinamika, tiesa rudas daviklis man yra zinomas nuo pat Renault 21 laiku, - tai yra detonacijos daviklis, kuris irgi gali itakuoti degimo kampo reguliavimui, bet manau ji reikia ziureti paskutine eile jei variklis dirba graziai. O del daviklio zu zalios spalvos kistuku galima bus pasiziureti pvz. kompiuteriniam AUTODATA diske skirta autoservisams ten t.b aprasyta testavimo metodika. Reikia tiktai tureti multimetra.


Jeigu gali - pasižiūrėk. Bent jau tokiu primityviu būdu, kaip aš aprašiau. Svarbiausia - kaip tas 3 kontaktas skambinasi?

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 28, 2006 16:26 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
vvv rašė:
starkas rašė:
vvv tik nepamirsk parasyt kuo baigesi ieskojimai ir isvadas jei rasi atsakymus i savo pacio klausimus - nes daznokai visi iskelia problema ir pamirsta parasyt kaip ja isprende


Parašyt nesunku. Tik va, niekas neparašo kaip ten su tuo termodavikliu... :( Nueitum su testeriu, pabadziotum kontaktus, ir daug kas paaiškėtų... :roll:

Gerai ,baigsis atostogos parasysiu apie termo davikli.Parasysiu kokios turi buti varzos.Tik reikia lipti ant mazolio.Pamirstu.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Lie 01, 2006 07:33 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
raskila rašė:
vvv rašė:
Parašyt nesunku. Tik va, niekas neparašo kaip ten su tuo termodavikliu... :( Nueitum su testeriu, pabadziotum kontaktus, ir daug kas paaiškėtų... :roll:

Gerai ,baigsis atostogos parasysiu apie termo davikli.Parasysiu kokios turi buti varzos.Tik reikia lipti ant mazolio.Pamirstu.


Kiek supratau, atostogos baigėsi? Kaip ten mazolis??? :mrgreen:

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Lie 01, 2006 23:00 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
vvv, gal tau bus idomu:
http://autoby.wnk.biz/forum/viewtopic.p ... e77ae7931d


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Lie 02, 2006 12:12 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
q7 rašė:


Didi padėka iš pusės mano!!! :D Labai daug kas paaiškėjo... Labai rekomenduoju visiems prancūzų turėtojams :!: Vien ko vertos tachometro ir variklio temperatūros skalės :!: :!: :!: :!: :!: :shock:
Nepatingėjau nuėjau į garažą pažiūrėti į savo prietaisų skydelį...
:shock: :shock: :evil: :twisted: :roll: :banghead: :sm004: :sm005:
Tachometro skalė su ŠEŠIOM padalom, temperatūros - su TRIM :!: :?: :!: :?: Griūk negyvas būk :!: :!: Aš vis galvojau, kad kažkas ar su akimis, ar su skydelio stiklu, vis kažkaip keistai rodo. Net į galvą negalėjo ateiti tokia mintis, kad ŠITAIP galima sudalinti skales.
Žinojau, kad prancūzai originalūs, bet čia jau idiotizmas...
Po tokių atradimų kažkaip nekyla rankos toliau kažką nagrinėti ir daryti...

Parduodu Laguna. Gera mašina. Pirkit, a...

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 04, 2006 08:18 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Kadangi niekas nepareiškė noro pirkti geros mašinos, teks toliau vargti su ja.
Pavyko išsiaiškinti, kad by default mano mašinoje su kėbulu B56L turėjo stovėti variklis F3R 728 arba 729. Bet stovi 722 :shock: Tarkim babytė, kuri vakaruose važinėjo su šituo auto, užvaikė pirmą variklį. Įkišo kitą.
1. Klausimas žinovams - kuo skiriasi varikliai 728 ir 722 :?:
Vieną skirtumą suradau pats - skiriasi termodavikliai ir jų dislokacija. 722 -ame termodaviklis įsuktas į cilindrų galvutę, jis yra 2 kontaktų ir jo varža kinta nuo 4kom iki 210-270om.
728- ame termodaviklis įmontuotas į atvamzdį šalia termostato, yra 3 kontaktų ir varža kinta nuo 3,5kom iki 170- 240 om.
2. Klausimas žinovams - ar skiriasi įpurškimo kompai varikliuose 728 ir 722 :?:
Pas mane stovi kompas 7700863477 - toks, koks turi stovėti 728 variklyje. Niekaip nepavyko rasti, koks kompas turi stovėti 722 variklyje.
Įtariu, kad kompas turi būti kitoks arba kitaip suderintas, nes gerokai skiriasi termodaviklių parametrai karštoje zonoje.
Taigi tikiuosi ekspertų atsakymų.

P.S. Žinoma, šitie klausimai ir išvados padarytos remiantis logiškomis mašinomis. Reno - NElogiškos mašinos.

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Paskutinį kartą redagavo vvv Šeš Lie 08, 2006 12:33. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Lie 07, 2006 20:16 
O ne geriau žemesnę pavarą įsijungti? :D[/quote]Palaikau tokią nuomonę.Pats turiu 96.Laguna RXE, VARIKLIS 2.0 16V.Kai noriu kiečiau pavaryt darau tai žemesne pavara.Pvz-60greitis,tenka pristabdyti iki 40-jugiu 3 irgazo, jei mažiau nei 40-2 ir gazas.Įlysi kur tik nori.Gal darau neteisingai-patarkit kaip geriau.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Lie 07, 2006 21:02 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
algius rašė:
O ne geriau žemesnę pavarą įsijungti? :D
Palaikau tokią nuomonę.Pats turiu 96.Laguna RXE, VARIKLIS 2.0 16V.Kai noriu kiečiau pavaryt darau tai žemesne pavara.Pvz-60greitis,tenka pristabdyti iki 40-jugiu 3 irgazo, jei mažiau nei 40-2 ir gazas.Įlysi kur tik nori.Gal darau neteisingai-patarkit kaip geriau.[/quote]

:roll: o kam stabdyti??? Įkerti neatleisdamas gazo žemesnę pavarą, tai variklis žvygtelėjęs taip lupa, kad laikykis!!! Žinoma, tada visai transmisijai toks krūvis, kad ...
Taigi todėl ir eina kalba apie tai, kad variklis nežvygautų, transmisija nebraškėtų, o variklio elastingumas būtų kuo didesnis.

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 11, 2006 15:36 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Šiandien turėjau šiek tiek laisvo laiko, tai pabandžiau pažaisti su termodaviklio parametrais. T.y. įkišau į jo grandinę 1kom kintamą rezistorių ir atsivedžiau jį į saloną. Bandžiau žemų apsukų diapazone kaitaliot jo varžą ir bandyt mašinos įsibėgėjimą. Tai nebuvo daroma poligone su chronometražu, o važiuojant mieste ir pasikliaujant savo subjektyviais pojūčiais. Ir efektas buvo :!: :) . Bet gana nedidelis :( ... Automatika nepasidavė tokiai ryškiai apgavystei ir beveik kompensavo termodaviklio varžos kaitaliojimą.
Žinoma, tai buvo labai grubus pirmas pabandymas įsikišti į variklio darbo reguliavimą, bet leido suprasti, kad galima tą dayti.

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 11, 2006 16:41 
Nu nieko sau. Neturit matyt, ka veikti. Visas forumas kaip pokalbis apie tai kaip būtų gerai, bet gaila neįmanoma. Ten stovi tik apie 110 ag variklis, pravažiaves tikriausiai min. 250000, tai manau reikėtų džiaugtis, kad jis užsiveda, nekaista, nevalgo per daug kuro ir pan., o ne taip giliai kapstytis. Reno tuos variklius kurdama orentavosi į patvarumą ir ilgaamžiškumą. Taip kad nedideli daviklių neatitikimai ir pan. neturėtų labai įtakoti variklio dinamikos ir elastingumo. :?:
Geriau siulau tikrinti katalizatorių (jei jis yra, geriau išimti), o po to padaryti visų parametrų išmetimo dujų diagnostiką. Jei ji normos ribose tai viskas čiki arba keisk auto į 16V. :!:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 11, 2006 16:42 
Nu nieko sau. Neturit matyt, ka veikti. Visas forumas kaip pokalbis apie tai kaip būtų gerai, bet gaila neįmanoma. Ten stovi tik apie 110 ag variklis, pravažiaves tikriausiai min. 250000, tai manau reikėtų džiaugtis, kad jis užsiveda, nekaista, nevalgo per daug kuro ir pan., o ne taip giliai kapstytis. Reno tuos variklius kurdama orentavosi į patvarumą ir ilgaamžiškumą. Taip kad nedideli daviklių neatitikimai ir pan. neturėtų labai įtakoti variklio dinamikos ir elastingumo. :?:
Geriau siulau tikrinti katalizatorių (jei jis yra, geriau išimti), o po to padaryti visų parametrų išmetimo dujų diagnostiką. Jei ji normos ribose tai viskas čiki arba keisk auto į 16V. :!:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Lie 12, 2006 10:08 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Dariuks rašė:
Nu nieko sau. Neturit matyt, ka veikti. Visas forumas kaip pokalbis apie tai kaip būtų gerai, bet gaila neįmanoma. Ten stovi tik apie 110 ag variklis, pravažiaves tikriausiai min. 250000, tai manau reikėtų džiaugtis, kad jis užsiveda, nekaista, nevalgo per daug kuro ir pan., o ne taip giliai kapstytis. Reno tuos variklius kurdama orentavosi į patvarumą ir ilgaamžiškumą. Taip kad nedideli daviklių neatitikimai ir pan. neturėtų labai įtakoti variklio dinamikos ir elastingumo. :?:
Geriau siulau tikrinti katalizatorių (jei jis yra, geriau išimti), o po to padaryti visų parametrų išmetimo dujų diagnostiką. Jei ji normos ribose tai viskas čiki arba keisk auto į 16V. :!:


Mane kankina senojo gerojo passat-o nostalgija, kuris svėrė daugiau nei laguna, variklis buvo mažesnis (1.8l), bet žemų apsukų diapazone buvo tiesiog nesulyginamas su šituo kelmu... :evil:
Taigi ieškau giliau, nes viskas, ką tu išvardinai - "čiki"...

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Lie 16, 2006 18:01 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Sau 21, 2006 12:59
Pranešimai: 475
Miestas: Panevėžys
Atrodo, kad uzdegimo sistema kaip ir Megane (FENIX 5). Jei taip, tai naudojami du temperaturos davikliai: vienas degimo valdymui, kitas - temperaturos indikacijai salone. Gal buti, kad kompas negauna informacijos apie temperatura.

_________________
Problemos spartina progresą!

Megane '96, K7M.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Lie 17, 2006 08:51 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Meganis rašė:
Atrodo, kad uzdegimo sistema kaip ir Megane (FENIX 5). Jei taip, tai naudojami du temperaturos davikliai: vienas degimo valdymui, kitas - temperaturos indikacijai salone. Gal buti, kad kompas negauna informacijos apie temperatura.


Na, gerai, tai kur tada slepiasi antras temperatūros daviklis? Nemanau, kad jis bus užkištas kur nors kitoje variklio pusėje, kur jį surastum tik iš apačios ar panašiai.
Manau, kad šiuo atveju duomenys imami nuo VIENO daviklio, nes pagal įpurškimo kompiuterio kontaktų aprašymą, kompui ateina tik vienas aušinimo skysčio temperatūros signalas.

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Lie 17, 2006 09:05 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
raskila rašė:
Ta apvali jungtis tai turetu buti ,nuo AC kompresoriaus.Tik nezinau kaip ji cia atsirado.


Paveikslėlis

Šita apvali jungtis (1) yra nuo trukdžių gesinimo kondensatoriaus ar filtro, kurio pas mane nėra. Bet radijas veikia normaliai, be jokių traškesių :roll:

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Paskutinį kartą redagavo vvv Tre Rgp 01, 2007 11:13. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Lie 17, 2006 18:55 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
vvv rašė:
Meganis rašė:
Atrodo, kad uzdegimo sistema kaip ir Megane (FENIX 5). Jei taip, tai naudojami du temperaturos davikliai: vienas degimo valdymui, kitas - temperaturos indikacijai salone. Gal buti, kad kompas negauna informacijos apie temperatura.


Na, gerai, tai kur tada slepiasi antras temperatūros daviklis? Nemanau, kad jis bus užkištas kur nors kitoje variklio pusėje, kur jį surastum tik iš apačios ar panašiai.
Manau, kad šiuo atveju duomenys imami nuo VIENO daviklio, nes pagal įpurškimo kompiuterio kontaktų aprašymą, kompui ateina tik vienas aušinimo skysčio temperatūros signalas.

Man atrodo,kad tu teisus.Visa informacija is to daviklio.Nelabai suprantu kodel tu kimbi prie to daviklio.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Lie 17, 2006 20:27 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Sau 21, 2006 12:59
Pranešimai: 475
Miestas: Panevėžys
Pagal aprasyma supratau, kad yra du davikliai, tik vienas neprijungtas.
Daugiau informacijos:
http://www.azlk.ru/serv/service/common.html#Ыйеипоммюмоядмачлуе

_________________
Problemos spartina progresą!

Megane '96, K7M.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 18, 2006 13:51 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
raskila rašė:
vvv rašė:
Meganis rašė:
Atrodo, kad uzdegimo sistema kaip ir Megane (FENIX 5). Jei taip, tai naudojami du temperaturos davikliai: vienas degimo valdymui, kitas - temperaturos indikacijai salone. Gal buti, kad kompas negauna informacijos apie temperatura.


Na, gerai, tai kur tada slepiasi antras temperatūros daviklis? Nemanau, kad jis bus užkištas kur nors kitoje variklio pusėje, kur jį surastum tik iš apačios ar panašiai.
Manau, kad šiuo atveju duomenys imami nuo VIENO daviklio, nes pagal įpurškimo kompiuterio kontaktų aprašymą, kompui ateina tik vienas aušinimo skysčio temperatūros signalas.

Man atrodo,kad tu teisus.Visa informacija is to daviklio.Nelabai suprantu kodel tu kimbi prie to daviklio.


Charakteris matyt toks :mrgreen:
O jei rimtai, tai pradžioje aš nežinojau jo parametrų, o dabar Meganis kalbą užvedė apie antrą temperatūros daviklį. Bet jis nelabai atidus :) .
Nuėjus pagal nuorodą, ten aprašyti du temperatūros davikliai - vienas aušinimo skysčio, o kitas ORO, siurbiamo į variklį. Iš oro temperatūros daviklio dar nesityčiojau, nes neturėjau laiko ir nemanau, kad jis turės didelę įtaką. Nors ką gali žinoti... :roll: Po kapotu pasidaro stipriai nešalta, kai variklis įkaista...

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 18, 2006 21:06 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Sau 21, 2006 12:59
Pranešimai: 475
Miestas: Panevėžys
Cia kas neatidus.

* - в системе установлено два датчика температуры ОЖ: один (зеленый) обслуживает комбинацию приборов, другой (белый) - систему управления двигателем.

_________________
Problemos spartina progresą!

Megane '96, K7M.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 18, 2006 22:39 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Meganis rašė:
Cia kas neatidus.

* - в системе установлено два датчика температуры ОЖ: один (зеленый) обслуживает комбинацию приборов, другой (белый) - систему управления двигателем.


Prisipažįstu kaltas, šitos frazės nepastebėjau :oops:
Bet visa kita medžiaga šitos frazės nepatvirtina. Nors verčia atidžiau panagrinėti mašinos kabelyną...

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 07, 2007 22:31 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Lap 22, 2006 18:32
Pranešimai: 292
Miestas: Jonava
Tai vat
mano laguna rxe su apd. dabar jau mechanine, trauka ryskiai geresne su mechanine.
Visu pirma lagunos 2.0l begiai yra 'ilgi' pirmas begis yra pvz daug ilgesnis nej mano buvusio pasato. Todel ta dinamika ir yra tokia lyg tu isvietos rautum aukstesne pavara. kai pasieki aukstesnes apsukas ir varikli pagrezi tada ta pavara netokia jau ir auksta pasidaro. Ir varikliui didejant sukiams degimas ankstinasi automatiskai, o su ankstyviu degimu ir trauka pagereja.

_________________
Jei varva tepalas, nera taip blogai, vadinasi jo dar yra...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 75 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui