Lietuvos Renault klubas
https://www.renaultclub.lt/forum/

Laguna I 1,9dti...Paskirstymo diržas
https://www.renaultclub.lt/forum/viewtopic.php?f=50&t=9114
Puslapis 11

Autorius:  Sanycius [ Tre Spa 18, 2006 21:53 ]
Pranešimo tema:  Laguna I 1,9dti...Paskirstymo diržas

Sveiki hebrite :D , turiu problemėle. Lagunai I 99, 1,9 dti nutariau pakeisti paskirstymo dirželi :? :?: . Gal iš čia esančiu buvo su tuo susiduręs? Mane domina, ar po diržo pakeitimo visomet reikia nustatyti ipurškimo kampa, ar galima normaliai nutaikyti ir apsieiti be važiavimo į servisą. Benzininiam varikliui dariau tai ir ne vieną kartą, tačiau su dizeliuku pirmas kartas.Ir šiaip dėl visa ko kiek maždaug kainuoja dirželio pakeitymas servise? :lol:

Autorius:  Rudolph Diesel [ Tre Spa 18, 2006 22:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Laguna I 1,9dti paskirstymo diržas

Sanycius rašė:
Sveiki hebrite :D , turiu problemėle. Lagunai I 99, 1,9 dti nutariau pakeisti paskirstymo dirželi :? :?: . Gal iš čia esančiu buvo su tuo susiduręs? Mane domina, ar po diržo pakeitimo visomet reikia nustatyti ipurškimo kampa, ar galima normaliai nutaikyti ir apsieiti be važiavimo į servisą. Benzininiam varikliui dariau tai ir ne vieną kartą, tačiau su dizeliuku pirmas kartas.Ir šiaip dėl visa ko kiek maždaug kainuoja dirželio pakeitymas servise? :lol:

apie 120-150 lt. Kampas is principo reguliuojamas po dirzo pakeitimo. Is esmes galima apsieiti ir be to.

Autorius:  Sanycius [ Tre Spa 18, 2006 22:29 ]
Pranešimo tema: 

Ka reiškia iš principo??? Čia ta prasme galima esant norui pataikiti į vietą?

Autorius:  DainiusD [ Tre Spa 18, 2006 22:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Laguna I 1,9dti paskirstymo diržas

Rudolph Diesel rašė:
Sanycius rašė:
Sveiki hebrite :D , turiu problemėle. Lagunai I 99, 1,9 dti nutariau pakeisti paskirstymo dirželi :? :?: . Gal iš čia esančiu buvo su tuo susiduręs? Mane domina, ar po diržo pakeitimo visomet reikia nustatyti ipurškimo kampa, ar galima normaliai nutaikyti ir apsieiti be važiavimo į servisą. Benzininiam varikliui dariau tai ir ne vieną kartą, tačiau su dizeliuku pirmas kartas.Ir šiaip dėl visa ko kiek maždaug kainuoja dirželio pakeitymas servise? :lol:

apie 120-150 lt. Kampas is principo reguliuojamas po dirzo pakeitimo. Is esmes galima apsieiti ir be to.


Detalės ir darbas 400Lt, galima turbo servise, vilgirdoje, niekada nesivaikyk pigių keitėjų

Autorius:  Sanycius [ Tre Spa 18, 2006 22:47 ]
Pranešimo tema: 

Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)

Autorius:  DainiusD [ Ket Spa 19, 2006 08:30 ]
Pranešimo tema: 

Sanycius rašė:
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)


Tuomet sėkmės dar turėsi galimybę išbandyti savo jėgas mokant nemažus pinigus už saviveiklą. :roll:

Ar turi spec įrankį? ...ne ...keista :P

Autorius:  Rudolph Diesel [ Ket Spa 19, 2006 08:36 ]
Pranešimo tema: 

Sanycius rašė:
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)

nieko taikyt nereik. Juk siurblio nejudinsi. Uzdesi dirza ir tiek. Kampas stipriai "nepabegs". Sakiau is principo, nes kampa pagal nota patikrint reikia po dirzo pakeitimo.
Beje, jei nereguliuoji kampo, jokiu spec. irankiu dirzui pakeisti nereik.

Autorius:  algirdask [ Ket Spa 19, 2006 13:11 ]
Pranešimo tema: 

Rudolph Diesel rašė:
Sanycius rašė:
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)

nieko taikyt nereik. Juk siurblio nejudinsi. Uzdesi dirza ir tiek. Kampas stipriai "nepabegs". Sakiau is principo, nes kampa pagal nota patikrint reikia po dirzo pakeitimo.
Beje, jei nereguliuoji kampo, jokiu spec. irankiu dirzui pakeisti nereik.

Kad ir uzfiksuosi visus skriemulius,po dirzo pakeitimo patikrini kampa su stroboskopu ir visada skiriasi 3-5 laipsniais.O dizeliui tai jau daug.

Autorius:  raskila [ Ket Spa 19, 2006 16:05 ]
Pranešimo tema: 

algirdask rašė:
Rudolph Diesel rašė:
Sanycius rašė:
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)

nieko taikyt nereik. Juk siurblio nejudinsi. Uzdesi dirza ir tiek. Kampas stipriai "nepabegs". Sakiau is principo, nes kampa pagal nota patikrint reikia po dirzo pakeitimo.
Beje, jei nereguliuoji kampo, jokiu spec. irankiu dirzui pakeisti nereik.

Kad ir uzfiksuosi visus skriemulius,po dirzo pakeitimo patikrini kampa su stroboskopu ir visada skiriasi 3-5 laipsniais.O dizeliui tai jau daug.

Paaiskink ,kaip patikrinti su stroboskopu.Noreciau ismokti.Ar turi dyzeliui stroboskopa.Labai idomu.

Autorius:  raskila [ Ket Spa 19, 2006 17:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Laguna I 1,9dti...Paskirstymo diržas

Sanycius rašė:
Sveiki hebrite :D , turiu problemėle. Lagunai I 99, 1,9 dti nutariau pakeisti paskirstymo dirželi :? :?: . Gal iš čia esančiu buvo su tuo susiduręs? Mane domina, ar po diržo pakeitimo visomet reikia nustatyti ipurškimo kampa, ar galima normaliai nutaikyti ir apsieiti be važiavimo į servisą. Benzininiam varikliui dariau tai ir ne vieną kartą, tačiau su dizeliuku pirmas kartas.Ir šiaip dėl visa ko kiek maždaug kainuoja dirželio pakeitymas servise? :lol:

Man atrodo,kad paprasta.Nezinau tavo sugebejimu.Del ipurskimo kampo sunkiau.Gali pataikyti,gali ne.Keisk dirza.Turesi problemu kampa susireguliuosi veliau.Zymes ant dirzo.Sutapatini ir su skriemuliais ir viskas.Viena beda,kad dirzai 3 rusiu.Daznai parenka netoki kokio reikia.Todel pries nuimdamas pasidaryk savo zymes.

Autorius:  algirdask [ Ket Spa 19, 2006 17:32 ]
Pranešimo tema: 

.Labai idomu.[/quote]
Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Autorius:  raskila [ Pen Spa 20, 2006 19:12 ]
Pranešimo tema: 

algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.[/quote]
Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.

Autorius:  algirdask [ Pen Spa 20, 2006 20:29 ]
Pranešimo tema: 

raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.[/quote]
Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.

Autorius:  raskila [ Pen Spa 20, 2006 20:42 ]
Pranešimo tema: 

algirdask rašė:
raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.

Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.[/quote]
Man idomu.Bet as galvoju,kad indikatorius ir mikrometras vienas ir tas pats.Tik kitoj saujoj.Labai sekmingai naudoju indikatoriu jau 8 metus.Truputi moku naudotis ir reguliuoti kampa.Autodata nesinaudoju,nes ten klaidinga informacija.Naudoju Renault originalia informacija.Autodata reikalinga tada,kai negali prieiti prie gamintojo rekomendaciju.Ar tu zinai kad degimo kampas skiriasi nuo siurblio gamintojo?Autodata to nenurodo.Skiriasi siurbliai ,skiriasi kampai.Autodata atkrenta,stroboskopas tuo labiau.Gariunuose knygeliu taip yra.Autodata aukstesnis lygis.Bet ne fantastika.Daryciau visu markiu automobilius naudociau Autodata.

Autorius:  Rudolph Diesel [ Pen Spa 20, 2006 21:15 ]
Pranešimo tema: 

algirdask rašė:
raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.

Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.[/quote]
che-che, jei zmogus nesupranta, kad indikatorius ir mikrometras siurblio ipurskimo momento reguliavime yra tas pats, tai jis savo zinias internete suzvejojo :lol: Ne tiek igudziu, kiek instrumentu reik. Reik laikyklio mikrometrui. Be jo - vejus rodys. O reikalingi skaiciai buna ant metalines ploksteles, pritvirtintos kur nors ant siurblio. Pas mane - aliuminine birka ant siurblio "gazo" svirties. :wink:

Autorius:  algirdask [ Pen Spa 20, 2006 22:28 ]
Pranešimo tema: 

raskila rašė:
algirdask rašė:
raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.

Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.

Man idomu.Bet as galvoju,kad indikatorius ir mikrometras vienas ir tas pats.Tik kitoj saujoj.Labai sekmingai naudoju indikatoriu jau 8 metus.Truputi moku naudotis ir reguliuoti kampa.Autodata nesinaudoju,nes ten klaidinga informacija.Naudoju Renault originalia informacija.Autodata reikalinga tada,kai negali prieiti prie gamintojo rekomendaciju.Ar tu zinai kad degimo kampas skiriasi nuo siurblio gamintojo?Autodata to nenurodo.Skiriasi siurbliai ,skiriasi kampai.Autodata atkrenta,stroboskopas tuo labiau.Gariunuose knygeliu taip yra.Autodata aukstesnis lygis.Bet ne fantastika.Daryciau visu markiu automobilius naudociau Autodata.[/quote]
Tiesa sakant ipurskimo pradzios kampas ne nuo siurblio gamintojo priklauso ,o nuo variklio modifikacijos,o siuolaikiniams dizeliams ipurskimo pradzios kampas yra nereguliuojamas.Ji tik kazkiek pakooreguoja kompiuteris.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/