Lietuvos Renault klubas





Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Laguna I 1,9dti...Paskirstymo diržas
StandartinėParašytas: Tre Spa 18, 2006 21:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Rgs 10, 2006 15:52
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Sveiki hebrite :D , turiu problemėle. Lagunai I 99, 1,9 dti nutariau pakeisti paskirstymo dirželi :? :?: . Gal iš čia esančiu buvo su tuo susiduręs? Mane domina, ar po diržo pakeitimo visomet reikia nustatyti ipurškimo kampa, ar galima normaliai nutaikyti ir apsieiti be važiavimo į servisą. Benzininiam varikliui dariau tai ir ne vieną kartą, tačiau su dizeliuku pirmas kartas.Ir šiaip dėl visa ko kiek maždaug kainuoja dirželio pakeitymas servise? :lol:

_________________
Renault Espace 2,2 DCI 2004, Vilnius


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema: Re: Laguna I 1,9dti paskirstymo diržas
StandartinėParašytas: Tre Spa 18, 2006 22:05 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 19, 2006 18:24
Pranešimai: 1658
Miestas: Mažoji Lietuva
Sanycius rašė:
Sveiki hebrite :D , turiu problemėle. Lagunai I 99, 1,9 dti nutariau pakeisti paskirstymo dirželi :? :?: . Gal iš čia esančiu buvo su tuo susiduręs? Mane domina, ar po diržo pakeitimo visomet reikia nustatyti ipurškimo kampa, ar galima normaliai nutaikyti ir apsieiti be važiavimo į servisą. Benzininiam varikliui dariau tai ir ne vieną kartą, tačiau su dizeliuku pirmas kartas.Ir šiaip dėl visa ko kiek maždaug kainuoja dirželio pakeitymas servise? :lol:

apie 120-150 lt. Kampas is principo reguliuojamas po dirzo pakeitimo. Is esmes galima apsieiti ir be to.

_________________
PEACE @ QUIET


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Spa 18, 2006 22:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Rgs 10, 2006 15:52
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Ka reiškia iš principo??? Čia ta prasme galima esant norui pataikiti į vietą?

_________________
Renault Espace 2,2 DCI 2004, Vilnius


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema: Re: Laguna I 1,9dti paskirstymo diržas
StandartinėParašytas: Tre Spa 18, 2006 22:33 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 26, 2005 22:53
Pranešimai: 4903
Miestas: Vilnius, SCMAF TADAS BLINDA
Rudolph Diesel rašė:
Sanycius rašė:
Sveiki hebrite :D , turiu problemėle. Lagunai I 99, 1,9 dti nutariau pakeisti paskirstymo dirželi :? :?: . Gal iš čia esančiu buvo su tuo susiduręs? Mane domina, ar po diržo pakeitimo visomet reikia nustatyti ipurškimo kampa, ar galima normaliai nutaikyti ir apsieiti be važiavimo į servisą. Benzininiam varikliui dariau tai ir ne vieną kartą, tačiau su dizeliuku pirmas kartas.Ir šiaip dėl visa ko kiek maždaug kainuoja dirželio pakeitymas servise? :lol:

apie 120-150 lt. Kampas is principo reguliuojamas po dirzo pakeitimo. Is esmes galima apsieiti ir be to.


Detalės ir darbas 400Lt, galima turbo servise, vilgirdoje, niekada nesivaikyk pigių keitėjų

_________________
Ex Renault Scenic RT 1.9 DTI 98'
Ex TOYOTA COROLLA VERSO 1,6 08'
ExTOYOTA Avensis 2.0 07'
Toyota Corrolla 1,6 08'
Yamaha XV1900 Roadliner Vtwin 06'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę Siųsti laišką  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Spa 18, 2006 22:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Rgs 10, 2006 15:52
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)

_________________
Renault Espace 2,2 DCI 2004, Vilnius


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Spa 19, 2006 08:30 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 26, 2005 22:53
Pranešimai: 4903
Miestas: Vilnius, SCMAF TADAS BLINDA
Sanycius rašė:
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)


Tuomet sėkmės dar turėsi galimybę išbandyti savo jėgas mokant nemažus pinigus už saviveiklą. :roll:

Ar turi spec įrankį? ...ne ...keista :P

_________________
Ex Renault Scenic RT 1.9 DTI 98'
Ex TOYOTA COROLLA VERSO 1,6 08'
ExTOYOTA Avensis 2.0 07'
Toyota Corrolla 1,6 08'
Yamaha XV1900 Roadliner Vtwin 06'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę Siųsti laišką  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Spa 19, 2006 08:36 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 19, 2006 18:24
Pranešimai: 1658
Miestas: Mažoji Lietuva
Sanycius rašė:
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)

nieko taikyt nereik. Juk siurblio nejudinsi. Uzdesi dirza ir tiek. Kampas stipriai "nepabegs". Sakiau is principo, nes kampa pagal nota patikrint reikia po dirzo pakeitimo.
Beje, jei nereguliuoji kampo, jokiu spec. irankiu dirzui pakeisti nereik.

_________________
PEACE @ QUIET


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Spa 19, 2006 13:11 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Kov 05, 2006 19:03
Pranešimai: 103
Miestas: rokiskis
Rudolph Diesel rašė:
Sanycius rašė:
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)

nieko taikyt nereik. Juk siurblio nejudinsi. Uzdesi dirza ir tiek. Kampas stipriai "nepabegs". Sakiau is principo, nes kampa pagal nota patikrint reikia po dirzo pakeitimo.
Beje, jei nereguliuoji kampo, jokiu spec. irankiu dirzui pakeisti nereik.

Kad ir uzfiksuosi visus skriemulius,po dirzo pakeitimo patikrini kampa su stroboskopu ir visada skiriasi 3-5 laipsniais.O dizeliui tai jau daug.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Spa 19, 2006 16:05 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3852
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
algirdask rašė:
Rudolph Diesel rašė:
Sanycius rašė:
Aš pigių ir nesivaikau, tačiau turiu rankas, turiu galva, tiesiog noriu pabandyti savo jegas:)

nieko taikyt nereik. Juk siurblio nejudinsi. Uzdesi dirza ir tiek. Kampas stipriai "nepabegs". Sakiau is principo, nes kampa pagal nota patikrint reikia po dirzo pakeitimo.
Beje, jei nereguliuoji kampo, jokiu spec. irankiu dirzui pakeisti nereik.

Kad ir uzfiksuosi visus skriemulius,po dirzo pakeitimo patikrini kampa su stroboskopu ir visada skiriasi 3-5 laipsniais.O dizeliui tai jau daug.

Paaiskink ,kaip patikrinti su stroboskopu.Noreciau ismokti.Ar turi dyzeliui stroboskopa.Labai idomu.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema: Re: Laguna I 1,9dti...Paskirstymo diržas
StandartinėParašytas: Ket Spa 19, 2006 17:20 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3852
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Sanycius rašė:
Sveiki hebrite :D , turiu problemėle. Lagunai I 99, 1,9 dti nutariau pakeisti paskirstymo dirželi :? :?: . Gal iš čia esančiu buvo su tuo susiduręs? Mane domina, ar po diržo pakeitimo visomet reikia nustatyti ipurškimo kampa, ar galima normaliai nutaikyti ir apsieiti be važiavimo į servisą. Benzininiam varikliui dariau tai ir ne vieną kartą, tačiau su dizeliuku pirmas kartas.Ir šiaip dėl visa ko kiek maždaug kainuoja dirželio pakeitymas servise? :lol:

Man atrodo,kad paprasta.Nezinau tavo sugebejimu.Del ipurskimo kampo sunkiau.Gali pataikyti,gali ne.Keisk dirza.Turesi problemu kampa susireguliuosi veliau.Zymes ant dirzo.Sutapatini ir su skriemuliais ir viskas.Viena beda,kad dirzai 3 rusiu.Daznai parenka netoki kokio reikia.Todel pries nuimdamas pasidaryk savo zymes.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Spa 19, 2006 17:32 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Kov 05, 2006 19:03
Pranešimai: 103
Miestas: rokiskis
.Labai idomu.[/quote]
Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Spa 20, 2006 19:12 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3852
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.[/quote]
Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Spa 20, 2006 20:29 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Kov 05, 2006 19:03
Pranešimai: 103
Miestas: rokiskis
raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.[/quote]
Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Spa 20, 2006 20:42 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3852
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
algirdask rašė:
raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.

Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.[/quote]
Man idomu.Bet as galvoju,kad indikatorius ir mikrometras vienas ir tas pats.Tik kitoj saujoj.Labai sekmingai naudoju indikatoriu jau 8 metus.Truputi moku naudotis ir reguliuoti kampa.Autodata nesinaudoju,nes ten klaidinga informacija.Naudoju Renault originalia informacija.Autodata reikalinga tada,kai negali prieiti prie gamintojo rekomendaciju.Ar tu zinai kad degimo kampas skiriasi nuo siurblio gamintojo?Autodata to nenurodo.Skiriasi siurbliai ,skiriasi kampai.Autodata atkrenta,stroboskopas tuo labiau.Gariunuose knygeliu taip yra.Autodata aukstesnis lygis.Bet ne fantastika.Daryciau visu markiu automobilius naudociau Autodata.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Spa 20, 2006 21:15 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 19, 2006 18:24
Pranešimai: 1658
Miestas: Mažoji Lietuva
algirdask rašė:
raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.

Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.[/quote]
che-che, jei zmogus nesupranta, kad indikatorius ir mikrometras siurblio ipurskimo momento reguliavime yra tas pats, tai jis savo zinias internete suzvejojo :lol: Ne tiek igudziu, kiek instrumentu reik. Reik laikyklio mikrometrui. Be jo - vejus rodys. O reikalingi skaiciai buna ant metalines ploksteles, pritvirtintos kur nors ant siurblio. Pas mane - aliuminine birka ant siurblio "gazo" svirties. :wink:

_________________
PEACE @ QUIET


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Spa 20, 2006 22:28 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Kov 05, 2006 19:03
Pranešimai: 103
Miestas: rokiskis
raskila rašė:
algirdask rašė:
raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.

Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.

Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.

Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.

Man idomu.Bet as galvoju,kad indikatorius ir mikrometras vienas ir tas pats.Tik kitoj saujoj.Labai sekmingai naudoju indikatoriu jau 8 metus.Truputi moku naudotis ir reguliuoti kampa.Autodata nesinaudoju,nes ten klaidinga informacija.Naudoju Renault originalia informacija.Autodata reikalinga tada,kai negali prieiti prie gamintojo rekomendaciju.Ar tu zinai kad degimo kampas skiriasi nuo siurblio gamintojo?Autodata to nenurodo.Skiriasi siurbliai ,skiriasi kampai.Autodata atkrenta,stroboskopas tuo labiau.Gariunuose knygeliu taip yra.Autodata aukstesnis lygis.Bet ne fantastika.Daryciau visu markiu automobilius naudociau Autodata.[/quote]
Tiesa sakant ipurskimo pradzios kampas ne nuo siurblio gamintojo priklauso ,o nuo variklio modifikacijos,o siuolaikiniams dizeliams ipurskimo pradzios kampas yra nereguliuojamas.Ji tik kazkiek pakooreguoja kompiuteris.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rušiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Hostingas be stabdžių | Konkursų katalogas išlošk.lt | TV Guru | Norvegijos lietuvių bendruomenė | Elix - technika tavo namams |