Termas rašė:
Sveiki. Pagaliau pavyko su DDT2000 pasijungti prie kompo. Kabelis KL-Line, home made, kiek atmintis nepaveda, tai pagal schemą iš Ukrainiečių saito. Nenaudoju jokių FTDI USB to RS232 driverių, tiesiai per COM. Pavyko pasijungti proie 5-kių blokų. Skaitau klaidas:
• ABS - ABS ESP MK60 v18 Failures detected
o ANGLE VOLANT - défaut signal
o Défaut électrique - capteur AVG
o Défaut plausibilité - capteur AVG
• Airbag - ACU3 MK2 X74 & X73 Failures detected
o Alimentation du calculateur
o ERR_CAP_CHARGE_TIME_OUT
o ERR_CAP_CHARGE_VOLTAGE
o Réseau CAN
• Climatisation - Clim_X74_X73_Version_G Failures detected
o Moteur Pied/Ventil
• Injection - EDC 15C C - V9B - IMA Failures detected
o Capteur masse air
o Capteur température air
• UCBIC/BFR - UCH - M2S X74 et X73 Failures detected
o airbag
o defaut clignotant
o embrayage/ point mort/frein
o fonction cpe
o lecteur
o liaison anti pincement
o moteur tournant
o verrou
Sakyčiau daugoka. Bandau pradžioje trinti.
Prikabintas failas:
EraseFailures.png
Realiai iš neva sėkmingai ištrintų, pakartotinai skaitant klaidas, nebemetė tik Injection‘ui. Visos kitos vėl atsirasdavo. Reiškia klaidos rimtos ir jos yra.
Gal kas žino kodėl kai kurių klaidų iš vis trinti neina? Ar čia jau programos ribos, ar kabelio, ar šiaip pačių klaidų rimtumo? Ar CAN CLIP‘as susidorotų su jomis?
Gal kas netyčia atpažįsta klaidas ir galėtų pasufleruoti ką nors daugiau? Beje, ar geriausia dabar man goglinti pagal šiuos klaidų pranešimus, ar eiti į žemiau pateikiamas detalizuotas lenteles (kuris ten skaičius klaidos kodas? Keturi skaičiai, priekyje su $ ženklu?), ar iš vis dar papildomai daryti kiekvieno bloko detalų monitoringą einant per screens meniu?
Gelbsti įvairios mintys. Ačiū.
Dalis klaidų kodų yra paaiškinta Autodata programoje, ten vietoje dolerio rašoma P raidė ir tada skaičiai. Bet yra tik rimtesni gedimų kodai.
Pas mane UCH klaidų taip pat neleidžia trinti, manau čia problema pačioje programoje. Kiek pastebėjau net pašalinus gedimą UCH klaida lieka (gal pavyktų ištrinti su CAN CLIPU).
Iš tavo UCH klaidų gali būti tokios:
airbag -oro pagalvės
o defaut clignotant - pagrindinis skydelis (gal atjunginėjai laidus)
o embrayage/ point mort/frein - nežinau, gal kondicionieriaus kas
o fonction cpe - nežinau
o lecteur - kortelės skaitytuvas (gal atjunginėjai laidus)
o liaison anti pincement - čia tikriausiai su ABS
o moteur tournant - kažkas su užvedimu, ar variklio darbu (gal kuriasi tik palaikius užkūrimo mygtuką)
o verrou (centrinis užraktas).
Kur injection, tai kažkas su oro srautu ir temperatūra (gal oro srauto matuoklė), bet jei klaida nekartojasi po užkūrimo tai viskas gerai. Į ABS gali eit per screens, spaudi play, rec ir matai kiek žalių pagalvių. Ten dar yra defaut nustatymai, gal pabandyti grizti i gamyklinius. Bet nusifotkink kokios reikšmės prieš tai buvo, nes man tai padarius vienas laukelis pasikeitė ir tada pastoviai Airbag lemputė degė
Teko atgal perstatyti, nes ten dalis nustatymu tik ant Velsatis turi būti.