Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Šeš Bal 20, 2024 08:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Tre Rgp 28, 2013 13:52 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Rgs 11, 2010 20:02
Pranešimai: 41
Sveiki forumieciai turiu klausima,nors ir paprasta.Zodziu yra laguna 99m ph2 1.8 variklis ir akumas nebelabai laiko,pamaniau pasiktikrinsiu generatoriaus krovima,nuo genero 14.3 prie akumo 13.9,reiskia per laidus kazkur krenta itampa.Nes nuo genero eina iki starterio ar ten kazkur,nepaziurejau.Klausimas toks,galima deti antra koki stora kabeliuka tiesiai nuo genero iki akumo pliuso,nieko nebus kad eis dvi grandines?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Tre Rgp 28, 2013 16:49 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
Ka10 rašė:
Sveiki forumieciai turiu klausima,nors ir paprasta.Zodziu yra laguna 99m ph2 1.8 variklis ir akumas nebelabai laiko,pamaniau pasiktikrinsiu generatoriaus krovima,nuo genero 14.3 prie akumo 13.9,reiskia per laidus kazkur krenta itampa.Nes nuo genero eina iki starterio ar ten kazkur,nepaziurejau.Klausimas toks,galima deti antra koki stora kabeliuka tiesiai nuo genero iki akumo pliuso,nieko nebus kad eis dvi grandines?

Nieko nebus, bet pirma pabandyk su "masiniu" laidu - man padėjo :wink:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Tre Rgp 28, 2013 19:44 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Rgs 11, 2010 20:02
Pranešimai: 41
Energetikas rašė:
Ka10 rašė:
Sveiki forumieciai turiu klausima,nors ir paprasta.Zodziu yra laguna 99m ph2 1.8 variklis ir akumas nebelabai laiko,pamaniau pasiktikrinsiu generatoriaus krovima,nuo genero 14.3 prie akumo 13.9,reiskia per laidus kazkur krenta itampa.Nes nuo genero eina iki starterio ar ten kazkur,nepaziurejau.Klausimas toks,galima deti antra koki stora kabeliuka tiesiai nuo genero iki akumo pliuso,nieko nebus kad eis dvi grandines?

Nieko nebus, bet pirma pabandyk su "masiniu" laidu - man padėjo :wink:

Kaip suprasti "masiniu" laidu? ta pati visa laida keisti? ten daug darbo,pamaniau koki 50kv laiduka antra nuvesti tiesiai is genero ir viskas,tik buvo smalsu ar nieko nebus kad per du kabelius tekes itampa.Minusas liks toks pat nes ten trumpas,vos keliolikos cm.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Tre Rgp 28, 2013 20:48 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Sau 21, 2006 12:59
Pranešimai: 475
Miestas: Panevėžys
Jei matuoji įtampas, pamatuok ir ant kurio laido kritimas (masinio ar "+"). Kitas dalykas - krovimo srovė. Jei matavimo metu akumas tuščias, srovė didelė ir toks kritimas visiškai normalus.

_________________
Problemos spartina progresą!

Megane '96, K7M.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Tre Rgp 28, 2013 21:15 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Rgs 11, 2010 20:02
Pranešimai: 41
Meganis rašė:
Jei matuoji įtampas, pamatuok ir ant kurio laido kritimas (masinio ar "+"). Kitas dalykas - krovimo srovė. Jei matavimo metu akumas tuščias, srovė didelė ir toks kritimas visiškai normalus.

Matavimas labai paprastas su testeriu uzkurtai pridedu prie genero klemos,rodo 14.3 tuoj pat pridedu prie akumo klemos rodo 13.9,su peciuku,ilgom 13.5Tiek su ukzrautu akumu tiek su beveik tusciu,tai mintis kad tas laidas per plonas,nuo genero eina gana normalus,o kur toliau nebeziurejau i gofra imauti sunkiai beina suprasti kur jie toliau nueina kol galutinai daeina iki akumo klemos.Logiskai mastant sutrumpinus laida turetu maziau kristi itampa.O del minuso i kebula,gal ir reiketu koki 50kv laida papildomai uzmesti,gal minusas cia taip itakoja ne pliusas nuo genero?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Ket Rgp 29, 2013 00:39 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 16:47
Pranešimai: 4194
Miestas: Anykščiai
Balsuoju už minusą. :D

_________________
Renault Scenic 2004 - 1,6 - 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Ket Rgp 29, 2013 10:08 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Sau 16, 2012 20:45
Pranešimai: 95
o ka rodo testeris kai testerio viena laida dedi ant akumo + o kita prie variklio

_________________
Vel Satis 2006


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Ket Rgp 29, 2013 20:43 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Sau 21, 2006 12:59
Pranešimai: 475
Miestas: Panevėžys
Ka10 rašė:
Meganis rašė:
Jei matuoji įtampas, pamatuok ir ant kurio laido kritimas (masinio ar "+"). Kitas dalykas - krovimo srovė. Jei matavimo metu akumas tuščias, srovė didelė ir toks kritimas visiškai normalus.

Matavimas labai paprastas su testeriu uzkurtai pridedu prie genero klemos,rodo 14.3 tuoj pat pridedu prie akumo klemos rodo 13.9,su peciuku,ilgom 13.5Tiek su ukzrautu akumu tiek su beveik tusciu,tai mintis kad tas laidas per plonas,nuo genero eina gana normalus,o kur toliau nebeziurejau i gofra imauti sunkiai beina suprasti kur jie toliau nueina kol galutinai daeina iki akumo klemos.Logiskai mastant sutrumpinus laida turetu maziau kristi itampa.O del minuso i kebula,gal ir reiketu koki 50kv laida papildomai uzmesti,gal minusas cia taip itakoja ne pliusas nuo genero?

Jungi testerį prie generatoriaus "+" ir akumo "+", po to prie variklio korpuso ir akumo "-". Jungiant prie akumo reikia jungti ne prie gnybto, o tiesiai prie akumo. Matysi kur dingsta tie 0.4V. Problema greičiau ne laidų storyje, o kontaktuose. Aš balsuočiau už "+" ("-" atveju nesuktų starteris).

_________________
Problemos spartina progresą!

Megane '96, K7M.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Pen Rgp 30, 2013 21:11 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 02, 2008 09:39
Pranešimai: 393
Miestas: telsiai
Matavimas labai paprastas su testeriu uzkurtai pridedu prie genero klemos,rodo 14.3 tuoj pat pridedu prie akumo klemos rodo 13.9,su peciuku,ilgom 13.5Tiek su ukzrautu akumu tiek su beveik tusciu,tai mintis kad tas laidas per plonas,nuo genero eina gana normalus,o kur toliau nebeziurejau i gofra imauti sunkiai beina suprasti kur jie toliau nueina kol galutinai daeina iki akumo klemos.Logiskai mastant sutrumpinus laida turetu maziau kristi itampa.O del minuso i kebula,gal ir reiketu koki 50kv laida papildomai uzmesti,gal minusas cia taip itakoja ne pliusas nuo genero?[/quote]

o gal paprasciausiai metas keisti akuma?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 31, 2013 10:39 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Geg 20, 2006 16:58
Pranešimai: 907
Miestas: Vilnius
Kažkas užpakalį smegenų ieško... Tu geriau pasižiūrėk, gal iškrauna kas, trumpina, su krovimu, mano manymu, viskas gerai. Dar tankį elektrolito pamatuok akumuliatoriuje, jei turi su kuo, gal ir akumuliatoriui jau metas į EMP ar panašią įmonę keliaut...

_________________
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
Safrane PhI, 2.2Si ۩
Espace III, 2.0 16V
Getz , 1.3 12V
Scenic, 2.0 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 31, 2013 17:12 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Vikis rašė:
Kažkas užpakalį smegenų ieško... Tu geriau pasižiūrėk, gal iškrauna kas, trumpina, su krovimu, mano manymu, viskas gerai. Dar tankį elektrolito pamatuok akumuliatoriuje, jei turi su kuo, gal ir akumuliatoriui jau metas į EMP ar panašią įmonę keliaut...

Trumpina?Tai gal sugiklis perdegtu.Nera saugikliu?Sudeti centai vietoj saugiliu?Tai gal laidai pradetu svilti.Geras komentaras.10 balu.Paskaita komentaru ir tampi protingu.Tada vaziuoji I auto dirbtuves meistrams proto knisti.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Sek Rgs 01, 2013 09:17 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Geg 20, 2006 16:58
Pranešimai: 907
Miestas: Vilnius
raskila rašė:
Vikis rašė:
Kažkas užpakalį smegenų ieško... Tu geriau pasižiūrėk, gal iškrauna kas, trumpina, su krovimu, mano manymu, viskas gerai. Dar tankį elektrolito pamatuok akumuliatoriuje, jei turi su kuo, gal ir akumuliatoriui jau metas į EMP ar panašią įmonę keliaut...

Trumpina?Tai gal sugiklis perdegtu.Nera saugikliu?Sudeti centai vietoj saugiliu?Tai gal laidai pradetu svilti.Geras komentaras.10 balu.Paskaita komentaru ir tampi protingu.Tada vaziuoji I auto dirbtuves meistrams proto knisti.

Labai atsiprašome ponas Raskila, kad ne taip išsireiškiau, pasitikslinsiu : kažkoks automobilyje ir elektrą naudojantis elementas po truputį iškrauna akumuliatorių, na sakykime lemputė kokia ar dar kas nors, saugiklis nuo to neperdega. O gal ir centai sudėti, kas ten žino.
Tu pats tikriausiai gimei iškart su atsuktuvu ir testeriu rankose ir nieko niekur pats nesimokei, viską iškart žinojai ir mokėjai, ypatingai kitus lazdavot...

_________________
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
Safrane PhI, 2.2Si ۩
Espace III, 2.0 16V
Getz , 1.3 12V
Scenic, 2.0 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Generatoriaus krovimas
StandartinėParašytas: Sek Rgs 01, 2013 22:25 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Geg 03, 2008 17:34
Pranešimai: 70
"Daug triukšmo dėl nieko", kaip rašė gerbiamas V. Šekspyras. Standartinė normali 12 voltų akumuliatoriaus krovimo įtampa- 13.8-14 volto (24v akumuliatoriui- 28v krovimas). Tokiai įtampai nustatyti daugumos lengvųjų automobilių generatorių įtampos reguliatoriai, nors būna ir 14.5v versija. Taip kad jei ant akumuliatoriaus gnybto 13.9v.- su krovimu viskas gerai, o kas dėl įtampos kritimo nuo generatoriaus išvado- taip ir turi būti : dirbant varikliui, ne tik akumuliatorius kraunamas, srovę ( ir gana nemažą) dar vartoja ir visos kitos sistemos, kaip kad variklio kompiuteris, kuro siurblys ir panašiai. Kuo toliau nuo generatoriaus, ir kuo didesnė srovė teka- tuo didesnis įtampos kritimas. Paprasčiausiai, jei akumuliatoriui kokie 4-5 metai, laikas jį pakeisti, arba tenka dažnai važinėti mažais atstumais, dažnai užvedinėti variklį- starteris naudoja labai daug srovės ir važiuojant trumpai, generatorius paprasčiausiai nespėja pakrauti akumuliatoriaus. Pabandyk nors retkarčiais pilnai pakrauti su pakrovėju iš elektros tinklo. Sėkmės.

_________________
Scenic '00, 1.9 Dci


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui