Gal kam nors pravers si informacija, kadangi kapota atkeliau. Taigi Jums reikes: raktelio ant 10, atsuktuvo, ilgu ranku
Pasistatot masina taip kad butu galima po ja palysti, savaime suprantama kad ir lendate po ja ir pradedate atsukineti buferi. Paprastai jeigu buferis nesulauzytas jis turetu laikytis ant 4 varztu (2 posparnuose (gali buti ir 4) ir 2 laiko apsauga, jie slepiasi prie karterio). Jeigu buferis dar ir orginalus tai greiciausia bus prisaudytas 1 arba 2 zakliopkem. Jos taip pat slepiasi prie karterio. Sekanti procedura reikalauja siek tiek jegos, nes reikia maksimaliai atitraukti buferi is vairuotojo puses, jis turetu atsitraukti tiek kad atsiklaupe galetumet ikisti ranka pro apsauga. Ranka kisti geriausia atisiklaupus is sono, galima ir is apacios, bet kur kas patogiau is sono. Demesio pries kisdami ranka isitikinkite kad variklis atsalo, kadangi graibyti reikes apie radiatoriu ir visai nesinoretu kad jis butu karstas
. Toliau ikisate ranka iki peties ir sekdami trosu pasiekiate kapoto spyna. Spynos mechanizmas atkeliantis kapota randasi is keleivio puses, tai nedidele ausyte, kuria reikia patraukti i save siek tiek zemyn. Valio kapotas atkeltas.
Jeigu neturite nusipirke naujo troso ir Jums reikia vaziuoti su masina, tada siulyciau nesukti galvos kaip cia kokia virvele prikonstruoti, o paprasciausia nusiimti groteles po "sypsena", jos tvirtinasi 4 varzeliais, juos nusukate ir nuimate groteles. Tada ramiai galite uzdaryti kapota, ji atidarysite ikise ranka pro sypsena is keleivio puses.