Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Bal 19, 2024 15:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kėbulo dažymo principai
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 02:35 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Esu girdejes jog norint atnaujinti spalva, uztenka padengti matomas automobilio dalis nauju dazy sluoksniu ar tiesiog nupoliruoti jei nera gilesniu ibrezimu ir t.t.

Bet kai daromas automobilio spalvos radikalus keitimas, pvz keiciama spalva i gerokai tamsesne/sviesesne? Tokiems veiksmams masina turi buti nuardoma iki griauciu ir visas kebulas ruosiamas/dazomas naujai ar galima tai daryti su islygom, pvz nuardyti paneles, didziaja salono dali, duris, paliekant varikli ir vaziuokle neliestus? Papildomi niuansai? Pliusai/minusai?

Gal kas uzsiima tuo ir gali pasidalinti mintimis apie tai?

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kebulo dazymo principai
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 02:53 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Jeigu mašiną darant pardavimui,tai net ir nekeičiant spalvos,visas dažomas detales,kurios neprivirintos nuimame ir ruošiame bei dažome atskirai.Važiuoklės ardyti tikrai nereikia.Reikia tik nuiminėti plastmases t.y. pasparnes,slenksčių apdailas.Visa kita apsidangsto.Svarbu yra nuimti visus moldingus,durų rankenėles ir jei tie dalykai dažomi,tai juos dažyti taip pat atskirai.Jeigu darai sau ir ''na uboi'',tai daryk tik ten,kur matosi ir nelysk,kur nebūtina,nors iš principo,tai skirtumo beveik nėra,kadangi beveik viskas,ant ko uždėta spalva vis tiek matosi :? Jeigu kils kokių klausimų dėl smulkmenų-rašyk :arrow:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 11:41 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Rgs 02, 2009 21:23
Pranešimai: 173
Miestas: Šiauliai
nezinau kaip tu nori bet realiai perdazant visa masina , telieka ratai ir kebulas.variklio imanoma neliest bet aplink viska nuardyt tenka.bet toks ten jau ir dazymas , meistram neiseina daeiti pasiaust - palieka . Po to pasekmes pasimato. Esam ruose perdazymui dzipa is juodo i auksini . rezultatas geras gavos , tik surinkejam daug darbo :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 17:36 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Senux, einzig, toks dalykas kaip kebulo dugnas dazomas/tvarkomas kaip nors ypatingai?
Papildomai kuo nors apsaugoti nuo ziemos linksmybiu imanoma pries dazymus ar tai atliekama po dazymu?

'Pasekmes pasimato' rudziu pavidalu ar estetikos poziuriu? o kaip tada su vaziuokles tvirtinimo taskais (pvz amortiku)? juk jie irgi realiai lieka nepadengti nauju dazu sluoksniu, kaip ir variklio skyrius (jei variklis neisimamas)?

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 18:02 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Apsaugoti galima,bet medžiagos,kurios veikia efektyviai-kainuoja...Tas,kas pigu (visokie ''gravitex''-ai ir pan) veikia trumpai ir neefektyviai.Prieš ar po dažymo,nėra skirtumo (dugnas)Prie važiuoklės tvirtinimo taškų iš viso nesuprantu,ko lysti,nebent kažką virini ir viskas aplink nudega.Pirmiausia reiktų pagalvoti ar iš viso verta investuoti į tokius dalykus,nebent tai vertingas kolekcinis automobilis.Ar Tu nori tą modelį anūkams padovanot,kai paaugs :lol:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 18:49 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
as apie proanukius labiau masciau :mrgreen: 'verte' gana subjektyvus dalykas.. :)

O kaip elgtis su slenksciais kurie slepiami po plasmasem? jie dengiami kartu su dugnu butu (po dazymo) nuo rudziu ar kaip nors po dazais papildomai kazkokios priemones eina?

Mat as nelabai supratau ar yra priemoniu kurios eina papildomai po dazais jog kazkiek papildomai, padidetu dazu sluoksnio ilgaamziskumas ir atsparumas rudims, pvz... variklio skyriuj ar kur vandens nutekejimui skirtose angose? Ar tiesiog visa ta apsauga atlieka patys (is kokybiskesniu) dazai?

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 19:14 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Turėjau ilgą laiką ''lansberginį''-MB-280 SE-W126,tai ''dariau kaip sau''.Slenksčius,arkas,''poddomkratnykus''virinau ''neržaveika''(labai tiko senoviškų skalbyklių korpusai :D ),tada,švariai nuvalęs ,pūčiau spec (vadinamą cinko)gruntą,jis skirtas pagerinti glaisto arba kitų medžiagų sukibimui su spalvoto metalo paviršiumi.Po to -glaistas,epoksidinis gruntas,purškiamas glaistas ir akrilinis gruntas.Išorėje jokių smalų ar kaučiukinių dangų nenaudojau.Pravažinėjau po remonto 4 metus,kol pardaviau,remontuotose vietose nelindo jokie blogi reikalai.Tokio remonto savikaina (tik medžiagos,neskaitant darbo,nes viską dariau pats)kainavo apie 900Lt,be dažymo :!:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 21:10 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
aisq. del kainos, taip, zinau jog sudauzyti toki bus velniskai gaila :)

dekui uz paaiskinima, reiskia po dazais gali eiti keletas grunto/glaisto sluoksniu kurie ir suteikia papildoma apsauga. o visos kitos kebulo dalys dazomos iprastai? slifavimas, gruntavimas, spakliavimas, pamatine spalva, pagrindine spalva, lakas?

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 21:29 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
''Špakliavimą'' su ''gruntavimu'' sukeisk vietomis ir bus gerai :lol: Šeip,kai kas praktikuoja,prieš špakliuojant,nuimti senus dažus iki metalo,tada net ir po ilgesnio laiko detalė turi daugiau šansų atrodyti gražiai.Šio būdo neigisma pusė yra ta,kad ,imant iki metalo,nugraužiamas gamyklinis antikorozinis sluoksnis ir tokia detalė greičiau rūdyja.Špakliuojant ant senų dažų ,antikorozinė danga išlieka,tačiau yra didelė tikimybė,kad po kiek laiko (apie 1 metai)Pradės ryškėti po dažais esančio glaisto ir kitų medžiagų konturai,kas erzina ir gadina estetinę išvaizdą :banghead: ,bet nerūdyja :victory:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 21:41 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
ka as be taves daryciau :D aciu!
dabar galima bus eiti ir bent zinoti apie ka kalba eina su meistrais, konkreciau del samatu ir darbu apimties... uzsites reikalas gerokai.
spalva noreciau i juoda, tad tikiuosi ypatingai listi neturetu, nes pamatine bus juoda, mano kukliu supratimu, jau kazkiek pasleps.

tiesa, 'smeliavimas' priskiriamas prie slifavimo stadijos ar cia atskira opera?
anksciau minetas 'pasiausimas' tolygus slifavimui?

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 21, 2010 21:48 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Smėliavimu nuimamos rūdys ir yvairios bituminės ir panašios dangos.Ant juodos spalvos labai matosi ruošimo brokas.Už juodą bjauriau ruošti tik sidabras :| .''Šlifavimas ar ''pašiaušimas'',čia jau kiekviename garaže -savas žodynas :lol:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui