tai tikra ir neisgalvota lagunos,tarnavusios 2 su puse metu labai geram ir mylinciam lietuviui seimininkui istorija
gime ji 94 metais 12 men 9diena. priglaude ja viena 76 metu voketijos mociute, kuri autobanais istorijos heroje ivaike 150 000 km. po to laguna sbrendo ir istekejo uz lietuvio. ji buvo grazi: sidabrine,vos keli ibrezimai, vairuotojo pusej raktelis nerakino nes prasisukdavo, keleivio pusej isvis netiko. taigi jei kada butu atsitikus beda, seimininkas butu turejes lyst per bagaza,nes tai buvo viena raktu atrakinama spyna. laime,kad centrinis nestreikavo. Lagunos krutineje tuksejo 1,8 Ltr sirdele,kurios kompresija buvo 15 ir tik pirmame 14,5. apetitas buwo 9,5-9,8 ltr mieste ir apie 7 Ltr trasoje. apetitu nesiskusdavo,bet sveikatos irgi visiskai neturedavo. seimininkas jaunas,o vazineja kaip diedukas. jei uzsimano lenkti, tai turi ilgai ir nuobodziai takytis,o po to paniskai lenkti. net policinkai su 8-tu ziguliu pavydavo ir juokdavosi
taigi siuo atzvilgiu heroje buvo negincijamai beviltiska. po to susitvarkius stabilizatoriaus traukutes, kurios SOSTENOJ su darbu 250lt vienetas, ar Mehari be darbo 80lt, ar garazuose restauravimas 80 lt su garantija uz abi, pradejo praboksuoti sankaba. sankabos ketimas= ~650lt t.y. 200lt dezes nuemimas- uzdejimas, o visa kita diskas ir t.t. diskas buvo geras,tik tepale skendo. meistrai "SANCIU AUTOSERVISO" meistrai sankabos diska pakeite,nors ir geras buvo,i tepalus nesigilino,o viska surinko ir ok. taigi didelis ACIU, jiems! po savaites man vel ta pati beda. nulekiu pas juos,man troseli pareguliavo ir ate. kas aisku problemos neisprende. dar po poros dienu,gryztan is palangos, subyra greiciu deze... savijauta nenusakoma. nepamirskit,kad dar ir sankaba boksavo... taigi, twarkiau deze ~600lt sankaba visvien boksavo nes veliau paaiskejo kad tepalas buvo is dezes ir meistrai buvo baisiai nustebe ir teko ziauriai susiprastint, nes pries tai rode man visokius griovelius kurie neleidzia tepalui patekti ant sankabos disko. tagi buvo labai nemalonus bendras susirinkimas su sankabos ir deziu taisytojais. rezultatas= SANCIAI keite salnikus ~40lt, dezininkai tvarke deze 140lt. mane puikiai atsimena abu,bet cekiu nedalino, garantijos tik zodines- mokek pats. taiki didele "reklama" sanciu autoserviszui. bijokit ju kaip velnio. pastebejau kad meistrai del alkoholio nelabai koordinuoti buvo dar...
po kokio pusmecio laguna vel pradejo keistaivaziuot. atrodo kad buciau naujas vairuotojas ir nemokeciau sankabos atleidinet. atrodo kad sankaba per greit atleidi i kerta per varikli. daugkas sake kad pagalves.taigi keiciau pagalves, kaula (daug lt),dezes 70lt ir virsutine 160 lt. efektas=0. taigi jei kam reik originaliu pagalviu krepkites... galiausiai taip ir neaisku kas buvo. greiciausiai vel sankaba arba satelitai dezej arba... LAGUNU SILPNOS DEZES! bent jau 3 mano paystami, neskaitant manes su 1,8 litro tvarke dezes, kas kainavo net iki 1000lt. kiek zinau, tarp musu ir yra zmoniu kas turi problemu su sankaba...
jei lekiat autostrada ir kazkas gale kala ties palange,tai amortikai. nekeiciau bet zinau normalus ~200lt vienetas.
jo dar atramines gumos po kapotu kur amortikai iplyse,nekeiciau bet 30lt keitimas ir ~200lt uz viena guma X2=460lt. duzo priesrukine- dejau. gali gaut srote uz 80lt,ar turgui iki 130lt originala nauja. pavoge veidrodeliu kalpokus 50 lt vnt.,bet gaut nerealiai sunku. turiu 1 vairuotojo puses jei kam beda... srote tik visa gali gaut elektrinis~140lt vnt, paprastas~ 100lt. Sostenoj tik tas kalpokelis~110 lt vnt.
parejo starteris- keite sepetukus ir dat kazka~ 140lt,bet now jokiu problemu. sugedo bardacioko spynele- keista sistema bet sutvarkiau. linksmiausia atidaryt
vasara stovejo ant saules, plastmase suminkstejo, dureles stumiau i sona ir lupau. nuluzo vienos puses fiksatorius bet sutvarkius visiskai ok laiko. is virsaus kur spynelei vieta nepriejau- be sansu. kai atlupsit nepamirskit po kilimeliu kur priklijuotas bardacioke atsukt varstu jei ka,nes maziausiai matos.
apacioj tarpines nelaike,tai pastoviai slapia. NEMAZAI LAGUNU TURI PROBLEMU SU VARIKLIO GALVOM. sia tema galit nueit pas dujininkus pakalbet,kazkaip ir kazko daznokai susiduria su sia problema jie...(?)
ka cia slept, geda-tai geda,tai maniskei kas 2000km pylt~ 1ltr tepalo reikejo. keiciant tepalo eina apie 4,5 ltr+ filtras~ 23lt. nekeiciau bet ~ 500lt ziedu keitimas kazkur girdejau ir rieboksliai lyg po 35lt (irgi jei ka
). pats variklis ~600lt gal...
pagrindinio dirzelio keitimas~ 120lt t.y. 70lt dirzelis ir 50lt keitimas, aisku jei kokie guoliukai dar,tai ....
vairas traskejo,bet nususukus iki galo (kai granatos pareina) bet sukant- greiciausiai atrminis guoliukas. kiek lt nezinau.
sarnyro restauravimas ~45 lt su garantija. ratu suvedimas servize~40lt, garze kokiam ~25-30lt.
norint det garso koloneles, prieki ir gale eina 17cm skersmens.
turiu dar champion galini valytuva jei ka nauja
tai va tvarkiau daug bedu ir dar su daug pardaviau. ir visa tai per nepilnus 2,5 metu.
matavau kompresija pries pardavima,tai is 15 ir kur pirmam buvo 14,5 jau liko tik 13,5 ir 12,5. ipyliau WYNN'S priedo,kad atseit sukeltu ant smugio ten viska,bet kompresija ta pati liko ir tegu nepasakoja pasaku, tik variklis tyliau dyrbt pradejo...? skaityt moku,ka pylit zinojau,dar pardoj konsultavausi.
tai tiek tu bedu...
buvo labai gaila parduot, nes grazi ir patogi masina, bet turbut nepasiseke...
i 1,8 varikli net neziuekit!
SEKMES!