Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 12:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 09:51 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Lukoil pradejo prekiauti E85, bandysiu pilti i Mazda mx3 :idea: :D
O ka jus manot.
Kaina tik 2,80
http://www.lukoil.lt/naujienos?item=271

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Paskutinį kartą redagavo vitalij77 Pir Sau 25, 2010 09:53. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 09:52 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Gru 02, 2007 12:33
Pranešimai: 882
Miestas: Vilnius - Radviliskis
pirma pasidomek ar tavo varikliui sis kuras tinkamas :)

_________________
Clio 1.8 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 09:52 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Stinky rašė:
pirma pasidomek ar tavo varikliui sis kuras tinkamas :)


O kas gali netikt.

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 09:56 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Rgp 28, 2007 18:44
Pranešimai: 605
Miestas: Panevezys
Stinky rašė:
pirma pasidomek ar tavo varikliui sis kuras tinkamas :)

toks ir tinkamumas :D detuonos greiciausei uzgesinant ir viskas :D

_________________
Dabar r-25 v6
Dalimis r-25 v6
860896281


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 09:57 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Gru 02, 2007 12:33
Pranešimai: 882
Miestas: Vilnius - Radviliskis
http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=46658

Bioetanolio, palyginti su mineraliniu benzinu, oktano skaičius didesnis, pvz., E85 degalų jis RON 104. Tačiau jo šilumingumas yra mažesnis.

Naudojant E85 degalus, reikia atlikti tam tikrus pakeitimus variklyje, ypač jo maitinimo sistemoje. Keičiamos guminės maitinimo magistralių žarnos ir įvairūs iš polimerinių medžiagų pagaminti sandarikliai. Nors ir būdami atsparūs benzino poveikiui, veikiami etilo spirito, jie greičiau sensta, greičiau sutrūkinėja ir tampa pralaidūs.

Variklio maitinimo sistemoje įrengiamas specialus jutiklis, nustatantis į cilindrus įpurškiamų degalų sudėtį ir jų ­kokybę. Pagal tai, kontroleris nustato ­optimalius maitinimo ir uždegimo sistemų parametrus. Todėl variklis vienodai efektyviai naudoja įvairios koncentracijos bioetanolio ir mineralinio benzino mišinius, didelio skirtumo nesijaučia net įpylus tradicinio mineralinio benzino. Tiesa, įpylus pastarojo, variklio galia ir sukimo momentas atitinka standartinio variklio rodiklius.

BioPower technologiją palaiko ir remia Europos Bendrija. Be to, kompanija „Saab“ dalyvauja bendrame BEST projekte, kuriuo siekiama populiarinti bioetanolį Europos rinkoje ir didinti jo naudojimo apimtis. Techniškai už BioPower technologijos slypi nauja variklio valdymo programa Trionic, kuri pritaikyta trims Saab varikliams su Bosch maitinimo sistemomis: 1,8, 2,0 ir 2,3 l darbo tūrio. Visuose automobiliuose yra tik vienas degalų bakas, o patys varikliai turbokompresoriniai.

Atsižvelgiant į kompanijos „Saab“ patyrimą, be svarbiausių privalumų (apie 20 proc. didesnės variklio galios ir maždaug tiek pat – sukimo momento, iki 80 proc. mažesnio CO2 dujų išmetimo į atmosferą) galima išskirti ir E85 degalų panaudojimo trūkumus:

* būtina pertvarkyti variklį;
* padažnėja techninės priežiūros intervalai;
* priklausomai nuo važiavimo režimo, iki 15–20 proc. padidėja degalų sąnaudos;
* biodegalais varomas automobilis kainuoja apie 5 proc. daugiau.

Tačiau FFV automobilių trūkumus bandoma pašalinti. Didesnes degalų sąnaudas atsveria tiek pat mažesnė E85 degalų kaina. Beje, tokią proporciją žadama išlaikyti ir Lietuvoje. Kita vertus, padidėjusias degalų sąnaudas reikėtų vertinti, atsižvelgiant į padidėjusius pagrindinius variklio efektyviuosius rodiklius: galią ir sukimo momentą.

Vertinant automobilio Saab 9-5 BioPower 2,0 l tūrio variklio darbą su Garrett G17 turbokompresoriumi, sunku rasti jam priekaištų. Gamintojo deklaruojamas 180 AG pajėgumas visiškai pateisina lūkesčius. Neatrodo, kad variklis būtų silp­nesnis už standartinę jo versiją. Kita vertus, reikalauti iš jo daugiau būtų neteisinga. Vertinant įvairius darbo režimus, BioPower variklis staigmenų blogąja prasme taip pat nepateikia. Toks pat ir „Saab“ turbokompresoriniams varikliams būdingas tolygus, bet pakankamai efektyvus greitėjimas bei analogiškas triukšmo lygis salone.

http://www.manoukis.lt/index.php?s=1307&m=1&z=63

_________________
Clio 1.8 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 10:07 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Kas del tu guminiu daliu, tai je jau senai suskirde 1993 metu masinoje. :bee:

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 10:55 
skaiciau vienam forume apie si benzina, tai zmones pila i viska kas juda ir jokio salutinio poveikio tik tiek kad pigiau


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 11:25 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 14, 2007 20:11
Pranešimai: 679
Miestas: Kaunas, Vilnius
Is kur jus tas pasakas istrauket?
Spiritasiaus silumingumas, kaip ir bet kurio benzo. Va misinio santykis is esmes kitoks. Ne 15:1 bet 9:1 O savoji garavimo siluma didesne kelis kartus. Finale jama daugiau ir kuriasi gerokai sunkaiu net vasara. Pliusas, geriau ausina degimo kamera ir voztuvus, bei dingsta vanduo is benzino bako. Isbandyta asmeniskai, nes sitas kuras Satoile pardavinejamas jau koki 2 metai. Ekonomija reikia labai skaiciuot, nes kai skirtumas maziau 1Lt/l gaudavosi tas ant to.
Eksperimetavau savo laiku su Citroen Xantija. Vaziavo kaip bite su spirituku be jokiu ten perdarinejimu.
kas del gumu tirpimo tai pagalvokit ar benzas ju netirpina :)

p.s. ruskiai labai idomu laika pasirinko E85 prekybos pradziai. Matyt bijo, kad laiudis gali masiskai nat jo pereit.

_________________
_________________
Don't drink & drive, better smoke & fly


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 11:34 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
Pamastymas apie netradicinį šio "benzino" panaudojimą :idea: :mrgreen:
Žiemą kartais atsitinka, kad susikaupęs vandens kondensatas užšąla maitinimo sistemoje ir prasideda visokie trūkčiojimai, nesivedimai ir kitokie nesklandumai dėl variklio "mitybos" sutrikimų. Manyčiau, kad įsipylus bent pusę bako šio kuro, kuriame yra 85% etanolio (alkoholio), etanolis turėtų gerai susimaišyti su vandeniu arba ištirpinti ledą ir vėlgi susimaišyti ir tokiu būdu išvalyti maitinimo sistemą nuo vandens kondensato. Praktiškai aš to nesu bandęs, nes kolkas nebuvo tokio poreikio. :D
O gal kas bandė ir žino? Ar šiaip turite minčių šia tema...

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 11:36 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
:lol: :lol: :lol: Kol rašiau savo mintis, gavau ir atsakymą :victory: :victory: :victory:
M&M rašė:
... bei dingsta vanduo is benzino bako. Isbandyta asmeniskai...

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2010 11:42 
M&M rašė:
Is kur jus tas pasakas istrauket?
Spiritasiaus silumingumas, kaip ir bet kurio benzo. Va misinio santykis is esmes kitoks. Ne 15:1 bet 9:1 O savoji garavimo siluma didesne kelis kartus. Finale jama daugiau ir kuriasi gerokai sunkaiu net vasara. Pliusas, geriau ausina degimo kamera ir voztuvus, bei dingsta vanduo is benzino bako. Isbandyta asmeniskai, nes sitas kuras Satoile pardavinejamas jau koki 2 metai. Ekonomija reikia labai skaiciuot, nes kai skirtumas maziau 1Lt/l gaudavosi tas ant to.
Eksperimetavau savo laiku su Citroen Xantija. Vaziavo kaip bite su spirituku be jokiu ten perdarinejimu.
kas del gumu tirpimo tai pagalvokit ar benzas ju netirpina :)

p.s. ruskiai labai idomu laika pasirinko E85 prekybos pradziai. Matyt bijo, kad laiudis gali masiskai nat jo pereit.

taip, pamirsau pamineti, kad tame forume rase jog kuriasi tikrai sunkiau


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Ant Lie 20, 2010 23:56 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 09:30
Pranešimai: 473
Miestas: Kaunas
Taigi čia forume išgirdau truputi kalbant apie šita spiritėlio reikala.. Kas gal jau yra pritaikes nekarbioratorini motorą etanoliui naudojant adapteri? Nežiūrint to kad lietuviai po 900 berods prakalinėja tuos adapterius vat ka ukrainiečiai siulo. Asmeniškai aš mėgtu ekspermentus, bet vat dujos kai mašinoje yra, tai etanolis jau nebedomina, tačiau diskusiju vertas dalykas.


Paskutinį kartą redagavo mindogas Ket Lie 22, 2010 06:53. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Tre Lie 21, 2010 21:56 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 14, 2007 20:11
Pranešimai: 679
Miestas: Kaunas, Vilnius
Tu man duok 450, as tai idesiu melyna dioda salonan ir galesi vazinet su E85
Sutaupysi puse kainos :roll:

_________________
_________________
Don't drink & drive, better smoke & fly


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Ket Lie 22, 2010 06:52 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 09:30
Pranešimai: 473
Miestas: Kaunas
M&M rašė:
Tu man duok 450, as tai idesiu melyna dioda salonan ir galesi vazinet su E85
Sutaupysi puse kainos :roll:

Ale šmaikštumas neišpasakytas :) tai prašom argumentu.. kaip tavo diodas žada paduoti riebesni mišini kuro? kaip tas diodas veiks žiema, kuomet norit užsikurti auto dar didesnio kiekio E85 įpurkšti vienu metu? Nesuprantu kame prastas/kvailas buvo mano klausimas, kad sulaukiau tokio protingos/genialaus ir viska paaiškinančio atsakymo iš tamstos?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Ket Lie 22, 2010 08:07 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
M&M rašė:
Is kur jus tas pasakas istrauket?
Spiritasiaus silumingumas, kaip ir bet kurio benzo. Va misinio santykis is esmes kitoks. Ne 15:1 bet 9:1 O savoji garavimo siluma didesne kelis kartus. Finale jama daugiau ir kuriasi gerokai sunkaiu net vasara. Pliusas, geriau ausina degimo kamera ir voztuvus, bei dingsta vanduo is benzino bako. Isbandyta asmeniskai, nes sitas kuras Satoile pardavinejamas jau koki 2 metai. Ekonomija reikia labai skaiciuot, nes kai skirtumas maziau 1Lt/l gaudavosi tas ant to.
Eksperimetavau savo laiku su Citroen Xantija. Vaziavo kaip bite su spirituku be jokiu ten perdarinejimu.
kas del gumu tirpimo tai pagalvokit ar benzas ju netirpina :)

p.s. ruskiai labai idomu laika pasirinko E85 prekybos pradziai. Matyt bijo, kad laiudis gali masiskai nat jo pereit.

Važinėjai grynu,ar skiedei mineraliniu benzinu.Kokios buvo sąnaudos?

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Ket Lie 22, 2010 12:15 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 14, 2007 20:11
Pranešimai: 679
Miestas: Kaunas, Vilnius
mindogas rašė:
M&M rašė:
Tu man duok 450, as tai idesiu melyna dioda salonan ir galesi vazinet su E85
Sutaupysi puse kainos :roll:

Ale šmaikštumas neišpasakytas :) tai prašom argumentu.. kaip tavo diodas žada paduoti riebesni mišini kuro? kaip tas diodas veiks žiema, kuomet norit užsikurti auto dar didesnio kiekio E85 įpurkšti vienu metu? Nesuprantu kame prastas/kvailas buvo mano klausimas, kad sulaukiau tokio protingos/genialaus ir viska paaiškinančio atsakymo iš tamstos?


Mano mėlynas šviesdiodis ims švaria koZmoso energiją ir taip skaldys spirito molekules, kad pakliuvusios iš bako į variklį sudegs nuostabia, mėlyna, dangiška liepsna.
Jei trumpai darys lygiai tiek kiek ta dėzutė už 900 - nieko. :)

Žiema Lietuvoje spiritą gali pamiršt, bent jau tuo santykiu kuriuo jis gyvena E85 - čia tau ne Brazilija, kur visada šilta

_________________
_________________
Don't drink & drive, better smoke & fly


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Ket Lie 22, 2010 12:57 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
K.R.Č.''ir vartoju linksmas aš C2 H5 OH''

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Šeš Gru 25, 2010 16:03 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lie 21, 2008 21:56
Pranešimai: 324
Miestas: Kaunas
zaliuks rašė:
toks ir tinkamumas :D detuonos greiciausei uzgesinant ir viskas :D

kaip tau detonuos, jei etanolio oktaninis laipsnis didesnis nei benzino???

_________________
Megane coupe PARDUOTA
Laguna ph1 2.0 PARDUOTA


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Tre Bir 22, 2011 11:57 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2009 18:08
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
Neapsisprendžiu imti ar neimti tą adapterį e85.. Kainuotų ~260LTL. Būtų Ukrainietiškas (kažkas jau minėjo jį, atrodo, mindogas): adapteris toks (tai ne reklama, o surastas vienas geriausių variantų pagal kainą, neskaitant galimybės darytis pačiam, bet dėl to trūksta žinių).. O neapsisprendžiu, nes nėra vieningos nuomonės visuomenės tarpe, argumentai dažniausiai būna subjektyvūs ar pernelyg nepagrįsti.. Teorija sako viena, praktika - nieko. Toks įspūdis, kad nėra tokių dalykų naudojančių žmonių, kurie galėtų ką nors papasakot iš patirties. :) Tai gal kas jau ką daugiau žino? Padiskutuot manau dar verta.

_________________
Citroen C4 Picasso 2007 1.6 HDi tivoli blue
Fiat Punto 2000 1.9 JTD blue
Ex Renault Megane Scénic 1.6e '99, lavender blue.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Sek Lie 03, 2011 10:01 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 14, 2007 20:11
Pranešimai: 679
Miestas: Kaunas, Vilnius
Sebastijonas rašė:
Neapsisprendžiu imti ar neimti tą adapterį e85.. Kainuotų ~260LTL. Būtų Ukrainietiškas (kažkas jau minėjo jį, atrodo, mindogas): adapteris toks (tai ne reklama, o surastas vienas geriausių variantų pagal kainą, neskaitant galimybės darytis pačiam, bet dėl to trūksta žinių).. O neapsisprendžiu, nes nėra vieningos nuomonės visuomenės tarpe, argumentai dažniausiai būna subjektyvūs ar pernelyg nepagrįsti.. Teorija sako viena, praktika - nieko. Toks įspūdis, kad nėra tokių dalykų naudojančių žmonių, kurie galėtų ką nors papasakot iš patirties. :) Tai gal kas jau ką daugiau žino? Padiskutuot manau dar verta.

Kai atsirado ukrainietis žydas verkt pradėjo
Jei pili ir važiuoja, kam kažkokius šudus i mašina kaišiot?

_________________
_________________
Don't drink & drive, better smoke & fly


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Sek Lie 10, 2011 20:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Spa 17, 2010 16:37
Pranešimai: 17
M&M rašė:
Sebastijonas rašė:
Neapsisprendžiu imti ar neimti tą adapterį e85.. Kainuotų ~260LTL. Būtų Ukrainietiškas (kažkas jau minėjo jį, atrodo, mindogas): adapteris toks (tai ne reklama, o surastas vienas geriausių variantų pagal kainą, neskaitant galimybės darytis pačiam, bet dėl to trūksta žinių).. O neapsisprendžiu, nes nėra vieningos nuomonės visuomenės tarpe, argumentai dažniausiai būna subjektyvūs ar pernelyg nepagrįsti.. Teorija sako viena, praktika - nieko. Toks įspūdis, kad nėra tokių dalykų naudojančių žmonių, kurie galėtų ką nors papasakot iš patirties. :) Tai gal kas jau ką daugiau žino? Padiskutuot manau dar verta.

Kai atsirado ukrainietis žydas verkt pradėjo
Jei pili ir važiuoja, kam kažkokius šudus i mašina kaišiot?


Vistiek manau, kad tokie adapteriai yra neveltui. Gavosi taip, kad į praktiškai į tuščią baką įsipyliau + - 11 litrų litrų e85 ir ką, niekaip neužsivedė, o jei ir už užsivedė tai labai sunkiai ir trumpam su visokiais bezdėjimais. Tada įsipyliau apie 13 l benzo. Kurį laiką dar spaudėsi, bet galiausiai kai viskas susimaišė, ėmė dirbti normaliai ir negęso. Espace II 2,2 "92. Gal ir vertėtų tokį dalyką isigyti.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Lie 11, 2011 08:57 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Čia,ckant,reikia paskaičiuoti,nes yra daug ''niuansų''.-E-85 ir paprasto benzino kainų skirtumas,sąnaudų skirtumas,adapterio kaina ir,jei sudėjus anksčiau išvardintus dajykus,vis dėl to važiuoti E85 ir bus keliais centais pigiau,esminis klausimas-per kiek laiko ta investicija atsipirks :!: :?: Nes teoriškai etanolio sąnaudos turėtų būti ženkliai didesnės,negu benzino,todėl mažesnė kaina vargu ar kompensuos padidėjusias sąnaudas :roll:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Lie 11, 2011 11:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Spa 17, 2010 16:37
Pranešimai: 17
senux rašė:
Čia,ckant,reikia paskaičiuoti,nes yra daug ''niuansų''.-E-85 ir paprasto benzino kainų skirtumas,sąnaudų skirtumas,adapterio kaina ir,jei sudėjus anksčiau išvardintus dajykus,vis dėl to važiuoti E85 ir bus keliais centais pigiau,esminis klausimas-per kiek laiko ta investicija atsipirks :!: :?: Nes teoriškai etanolio sąnaudos turėtų būti ženkliai didesnės,negu benzino,todėl mažesnė kaina vargu ar kompensuos padidėjusias sąnaudas :roll:


Na taip su bioetanoliu įdomiai gaunasi, jei nori kažkiek sutaupyti reikia jo piltis nors puse bako. Tarp a95 ir e85 kainų skirtumas maždaug 1lt, tai nuo kokių 20 litrų e85 sutaupysi kokių 20 litų ir dar adapteris kainuoja. Kalbant apie Espace II forume buvo rašyta, kad gerai važiuoja su paprasta dujų įranga, tai gal geresnis variantas būtų įrangą montuotis, nes jos kaina nesikandžioja smarkiai.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Lie 11, 2011 22:45 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 14, 2007 20:11
Pranešimai: 679
Miestas: Kaunas, Vilnius
Thorax rašė:

Vistiek manau, kad tokie adapteriai yra neveltui. Gavosi taip, kad į praktiškai į tuščią baką įsipyliau + - 11 litrų litrų e85 ir ką, niekaip neužsivedė, o jei ir už užsivedė tai labai sunkiai ir trumpam su visokiais bezdėjimais. Tada įsipyliau apie 13 l benzo. Kurį laiką dar spaudėsi, bet galiausiai kai viskas susimaišė, ėmė dirbti normaliai ir negęso. Espace II 2,2 "92. Gal ir vertėtų tokį dalyką isigyti.


Gydytojo levino stebuklingos juosteles irgi kazka ten pencinykams gydo.

Pilt reikia ir vaziuot. Jei nevaziuoja ziuret kas su masina negerai. O kurtis su spiritasium ir turi sunkiai, garuoja jis gerokai sunkiau nei benzas.

_________________
_________________
Don't drink & drive, better smoke & fly


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Spa 17, 2011 18:08 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2009 18:08
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
Sveiki. Kai kurie automobiliai nors ir nenumatyti važiuoti su e85, gali jį naudoti be adapterių. Tai priklauso nuo ECU, nuo ECU galimybės adaptuotis prie šio kuro naudojant duomenis iš lambda sensoriaus. Remiantis super-ethanol.fr forumu, K7M su fenix ECU yra vienas iš variklių, kuris susitvarko net su 100% e85. Tiesa, rekomenduotina didinti e85 dalį palaipsniui dėl šių priežasčių: taip ECU adaptuojasi prie naujo kuro; panaudojus benziną dažnai bake lieka vandens, kuris susimaišo su etanoliu ir degdamas variklyje esant vandeniui sudaro agresyvius junginius . F3R, F3P varikliai taip pat turėtų susitvarkyti su 100% e85. Nors prieš keletą mėnesių skeptiškai žiūrėjau į M&M pasisakymus, bet dabar tą pati sakyčiau:
M&M rašė:


Pilt reikia ir vaziuot. Jei nevaziuoja ziuret kas su masina negerai. O kurtis su spiritasium ir turi sunkiai, garuoja jis gerokai sunkiau nei benzas.


Beje, šiuo metu vis dar gaminami K7M varikliai Dacia modeliams Brazilijoje skirti važinėti iki 100% etanoliu. Šiaip, rodos, bet kuriam etanoliu skirtam varikliui naudojami varikliai su natriu (pvz. K7M Hi-torque, patobulinta variklio galva, pagerintas aušinimas). Automobilistai turbūt labiau žino apie tai, nes paprastai natris naudojamas dideliais krūviais dirbantiems varikliams dėl geresnio aušinimo. Čia man įdomu, kad etanolis lyg ir turėtų degti žemesnėje temperatūroje, bet tokiuose varikliuose naudojama greičiau karštį sklaidanti medžiaga. :)

Vasarą su e85 problemų neturėtų kilti, tačiau šiuo metų laiku, žiemą kyla problemų su užkurimu, nes grynas etanolis esant žemesnei nei 13C temperatūrai garuoja nepakankamai (e85 ties 5C), kad sudarytų sprogų junginį su oru, ir lieka susikondensavęs ant cilindro sienelių, nedega,.. dar ir dėl to patenka į tepalą ir jį praskiedžia (čia vienas iš įvardinamų pavojų etanolio naudojime). Benzino temperatūra kada jis nustotų pakankamai garuoti yra žemesnė nei -40C. Tokiu atvėju "benzininis" ECU nors ir supranta, kad esant šaltam orui reikia paduoti daugiau kuro, bet jame nėra įvertinta pastaroji etanolio sąvybė. Tokiu atvėju vienas iš variantų - adapteris, kuris turi žiemos užvedimo funkcija, arba nuosekliai jungti varžą tarp ECU ir aušinimo skysčio temperatūros daviklio imituojant gilią žiemą :) .

Pradėjus naudoti etanolį rekomenduojama pasikeisti kuro filtrą po 1000-2000km (tik pirmą kartą), žinoti kokios būklės yra žvakės.

Na žinoma, kodėl e85? Nes kaina jo 3,60-3,75LTL. Sąnaudos žinoma didesnės iki 30%, bet tas IKI neaišku nuo ko priklauso: nuo skaičiuotojo, nuo skaičiuotojo kojos svorio, nuo variklio, etanolio kokybės galbūt. :)

Šiaip galima apie etanolio naudą (valo kuro sistemą), žalą (griaužia viską kas papuola) galima rašyt, spėliot, bet tegu tuo užsiima visokie mitų griovėjai. Manau, po kažkiek laiko išaiškės kas kaip.

Teorijos, prielaidos teorijomis ir prielaidomis, tačiau, manau, mums (man tai tikrai) svarbu atsiliepimai iš žmonių, kurie jau naudoja e85 savo automobiliuose, o geriausia jei naudoja tokiame pačiame kaip ir paties auto. Lietuvoje tokių atsiliepimų tikrai nėra daug, bet prancūzai tame tikrai nemažai pažengę super-ethanol.fr forume: nemažai vairuotojų atsiliepimų naudojant e85 (pvz.: Renault Megane 1.6e '96). Kas moka prancūzų kalbą - puiku, kas anglų, ispanų, italų - gerai, nes google translate pakankamai gerai verčia šias kalbas tarpusavyje, o kitos, kaip lietuvių, rusų, tai tik orientaciniam supratimui. :)

Nuorodos:
Mūsų testai

Atkreipkite dėmesį į lentelę:
Teorija, skaičiavimai e85 tinkamumo Renault varikliams - lentelė

Megane I 1.6e 40 000km su e85 :
Video: e85 užsipylimas į Megane I, 1.6e
Video 2: Megane I važiuoja su e85

Viskas prancūziškai. Tad nuorodų adresus galite įkelti čia:
FR-EN
FR-LT
ir išsiversti.

_________________
Citroen C4 Picasso 2007 1.6 HDi tivoli blue
Fiat Punto 2000 1.9 JTD blue
Ex Renault Megane Scénic 1.6e '99, lavender blue.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Spa 17, 2011 20:26 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Kolega pamegino pavaziuoti su III golfu (1,6 mono ypurskimas),tai pastebejimas toks:sunkiai vedasi ir labai paveluotai reaguoja i akceleratoriu-gazas dugnas -ir nieko :shock: po keliu sekundziu-AINA :mrgreen:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pir Spa 17, 2011 20:42 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2009 18:08
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
Lyg ir mono netinka, multi point injct. tik. :)

Įsipyliau ir aš viso 18l e85 į 5-7l 98e25, nėra jokių adapterių. Vedasi sunkiai ( "šalti" užkūrimai buvo vakar dieną esant 9C šilumos ir šiandien ryte esant -2C), pagriebia iš kelinto apsisukimo, tada reikia palaikyt iki 30sec nuspaudus greičio pedalą ir galima važiuoti. Priešingu atvėju arba iškart užges, arba mažės apsukos - užges, arba pradedant važiuot užges. :) Vos pašilęs variklis dirba puikiai gerai, sako mažose apsukose traukos mažiau, to nelabai pastebiu, galbūt ir taip. Tik nuo 3200rpm tikrai yra traukos duobė ryški, nors greitėjimas vistiek yra. Lenkiant gali kilt kėblumų jei virš 3200 rpm kelt. :banghead: Tiesa, jei variklis bent kiek šiltas tai su užvedimu problemų visiškai nekyla.

2011 10 18
275km su praeitu bako turiniu. Šiandien 50LTL - 13,5l e85. Negaliu pasakyti kokios tikros sąnaudos galėtų būti, bet jei sieks tik kokius 150km - 170km, tai abejotina e85 ekonomija.

2011 10 21
150km su e85, t.y. už 50LTL. Tiek pat ir net daugiau nuvažiuočiau už 50LT įsipylęs 95e. Tad vargu ar e85 apsimoka. e85 sąnaudos pranoksta 95e tiek, kad pakanka sulyginti kuro išlaidas. Nebent užmiesčio rėžimu galima kažkiek sutaupyti. :)

_________________
Citroen C4 Picasso 2007 1.6 HDi tivoli blue
Fiat Punto 2000 1.9 JTD blue
Ex Renault Megane Scénic 1.6e '99, lavender blue.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Ket Lap 17, 2011 01:00 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2009 18:08
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
Dar prie temos :)
Renault tyrimas/pristatymas apie etanolį, sunaudojimą, variklio, automobilio pritaikymą (pateiktas K4M variklis, Megane II sistemos pritaikymas), grafikai, palyginimai. Ir viskas.. prancūzų kalba. Na, grafikai aiškūs, ir esmė daugiau mažiau aiški.

RapidShare atsisiuntimo Nuoroda Conference 2007 PDF

_________________
Citroen C4 Picasso 2007 1.6 HDi tivoli blue
Fiat Punto 2000 1.9 JTD blue
Ex Renault Megane Scénic 1.6e '99, lavender blue.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Pen Lap 18, 2011 13:26 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 14, 2007 20:11
Pranešimai: 679
Miestas: Kaunas, Vilnius
Che skaitykit skaitykit, as gi su savo Xantija jau pries ~5 metus ne viena tukstanti km suraiciau sekmingai. Paskui bendzius papigo ar tai spiritasius pabrango ir vel pyliau bendzina.

_________________
_________________
Don't drink & drive, better smoke & fly


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Naujas kuras E85?
StandartinėParašytas: Ant Bal 10, 2012 09:05 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 09:30
Pranešimai: 473
Miestas: Kaunas
Taigi Megane idomumo dėlei pagirdžiau e85 kuru :)
Šiltas variklis dirbo lyg nebūtu jokio skirtumo. Šiandien ryte neplanuotai teko pasivažinėti tad patikrinau ir kas darosi prie -4 temperatūros. Užsikūrė automobilis sunkiau bet variklis iškarto dirba be problemų (netrukčioja ir pan.). Padirbęs kelias sekundes apsukos vis mažėja kol variklis užgesta neteisingai parinkęs Idle kuro padavimą. Taip pora kartu užkūriau – ta pati bėda. Truputi pergazuojant minutę pašildžiau ir į kelią. Išpradžių jautėsi kad variklis sunkiai dirba, gazuojant atrodydavo lyg trūksta kuro. Pavažiavus 2km variklis įšilo ir tolesnė kelionė nesiskyrė į nuo a95.
Taigi ekspermento išvados bus manau 1:1 kaip Sebastijono :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui