Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 01:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pen Lie 19, 2013 22:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Lie 19, 2013 22:14
Pranešimai: 2
Sveiki,
Nesenai nupirkau 2004 m. Espace 2.2 dci su automatine greiciu deze. Tikrinau Lautroj ,kaip viskas gerai. Susiduriau su tokia problema (gal ne problema) bet kas kaip neramu del jos. Vaziojant viskas gerai ,yra dinamika ,paspaudi perjungia i mazesne pavara ,jei reikia surenka greiti labai greitai. Sustojau (pirma po pirkimo diena) netoli namu sankryzoi. Masinu daug ,reikia visu praleisti ,nu ir kai laisva paspausti gazo is vietos. Praleidziu ,paspaudziu kai visada iki dugno ,turetu ir su automatu pajudeti greitai ,gale pedalo kaip jauciasi kad suveikia over draivas...paspaudziu o varyklis kokia 1 sekunde tyli ,lengvai pajuda....teko stabditi sankrizos neivaziaves......
Po sito nuvaziavau i aikstele pabandyti....paspaudi is vietos , pajuda negreitai ir tyk po geros sekundes pradeda pagretima......bandziau ir su tripu...ir atjunges prasledimo....dynamika man nepatiko...taip atroda kad pradeda judeti nuo 2 pavaros. Mersedese E klases turejau tokia deze ,pajudedavo nuo 2 pavaros ,bet kai paspaudi i iki dugno isijungdavo 1 pavara o ten jau duodavo pagreiteima...
Dabar klausimas pas savininkus tokiu komplektaciju....cia normalei ? Gal cia tokia greiciu deze ? Ar kas pas mane blogai ?
Aisku gal as po benzininio 4 litru varyklio cia nesamones prisigalvoju pats.....bet vaziojant dynamikos 2,2 turi labai gera ,net gi nustebino ir mazai skyriasi nuo busimo mano benzininio Cherokee....be is vietos....buna gi momentu kaip reikia greitai pajudeti ....ka pasakisit?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Lie 20, 2013 10:10 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Geg 20, 2006 16:58
Pranešimai: 907
Miestas: Vilnius
Pasakysiu, jog. mano manymu, Renault ir automatinė greičių dėžė yra nesuderinami dalykai...

_________________
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
Safrane PhI, 2.2Si ۩
Espace III, 2.0 16V
Getz , 1.3 12V
Scenic, 2.0 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Lie 20, 2013 15:23 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Čia besilnkantys bėga kuo toliau nuo Renault su APD :lol: Gal čia pasireiškia labiau dyzelinio variklio su turbina dinamika, o ne dėžės bėda :roll: Aš iš po benzininio variklio irgi su dyzeliu pratinausi važiuoti :)

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Lie 20, 2013 20:28 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 08, 2010 14:18
Pranešimai: 255
Miestas: kings lynn
Energetikas rašė:
Čia besilnkantys bėga kuo toliau nuo Renault su APD :lol: Gal čia pasireiškia labiau dyzelinio variklio su turbina dinamika, o ne dėžės bėda :roll: Aš iš po benzininio variklio irgi su dyzeliu pratinausi važiuoti :)



pas mane panasiai buna, kai lauke kokiu 30 laipsniu karstis, bet cia ne apd, o jau kuro padavimas! jai jau neiseina startuot normalei, tai kalk begi paspaudes gaza, maza nepasirodys :lol: neseniai pas mane nustojo veikt laisvos pavaros ijungimas stovint nuspaudus stabdi, tai zymiai maloniau dabar vazinetis! jai ji pas tave veikianti, yra laiko tarpas, po kol tu vel i saiba gryzti

_________________
2005 RENAULT GRAND ESPACE INITIALE 3.0 DCI - pilka


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Rgs 03, 2013 11:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Lie 19, 2013 22:14
Pranešimai: 2
Sveiki,
taip istikruju cia ne greicio dezes problema. Aautonetrale dirba ,gidroblokas tai pat tvarkoj...
Dinamika is vietos su laiku prasteja ir aisku spaudi pedala iki dugno kol turbina neisijungia ar pazeminta pavara ,automatiskai matau kad kuro sanaudoas padidejo del sio spaudimo...
Uzsirasiau i Sostena diagnostikai...is elektronikos puses kaip ir viskas tvarkoj ,bet mato oro nuotekli...kur ,kas ,kada ,kaip normalei ir nepaaiskino-reikia ziureti mehaninius blokus variklio...sako ten tipo daug kas ir kur gali buti...turejo tokia istorija ,zmogus ikiso pinigus irm nerado neko...verdiktas man - vazinek ir nesiparink...nu visiski idiotai !!!!
Servise nedega ,masina nevazioja (sako kad varyklis dirba 70 procentu)...bet problema reikia spresti...
Gal kas turi kontaktus NORMALAUS galva mastancio meisrto kontaktus ,kuris specilizuojasi tokiais varikliais...
p.s cia mano pamastymai...gal turbina (buvo restauruota pries metus) ir su ja susija slangai ,nors Sostenoi jos iputimo ir isputimo slegi pamatavo neardomi ja..
gal katalizatoris elementarei uzsikimses...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui