Yra toks dalykas kaip "exhaust insulating wrap" - t.y. termojuosta kuri yra viniojama ant kolektoriaus tam kad sumazinti temperatura po kapotu ir oro firtras butu zemesneje temperaturoje, tuo paciu i varikli pateks saltesnis oras.
Norejau sau toki "uzsivinioti" kol nepamaciau kainos - kas sukele itarima.
~5m juostos kainuoja 50Lt (uzsienio interneto parduotuvese galima rasti dar pigiau)
Tada po ilgu skaitymu kaip sita juosta vyniojama (reikia vinioti slapia ir stipriai aptempt, tvirtinti su geleziniais laikikliais) pradejau dometis kodel gamintojai tokio dalyko nevynioja.
Tai ka pavyko surasti:
1. Kadangi metalo is tos termoizoliacines medziagos savybes skiriasi ir sios dvi medziagos skirtingai pleciasi keiciantis temperaturoms (o apie tai kokios temperaturos kolektoriuje manau visi zino) po kurio laiko medziaga gali arba atsilaisvinti arba uzviniojimai issiskirti - tada visas kolektoriaus karstis bando issiverzti pro ta vieta kur nera termoizoliacijos - gaunasi suvirinimo aparato principas - taigi rizika uzsidegti (jau net nekalbant apie per pusvalandi atsiradusia skyle kolektoriuje).
2. Velgi del temperaturos pokyciu medziaga dreksta, pervaziavus per didesne bala gali patekti vanduo, vestant kondensuojasi - toliau nepasakosiu, nes visi zino ka daro pastovi dregme su metaliniu kolektorium.
Manau tikrai neverta rizikuoti arba sudegusia masina arba po poros metu teks keisti kolektoriu, nes jis tiesiog subyres.
Si termoizoliacine juosta tinka tik naujiems ir nerudijancio plieno kolektoriams.
Visa sia informacija radau prisiskaites daug info internete apie sias stebuklus darancias juostas - ka jus manot?