ESPACE II Valytuvų perdarymas
Pirmiausia reikia gauti :
1. Angliško varianto valytuvų mechanizmą su kairiuoju valytuvu.
2. VW Scharan arba Ford Galaxy arba Seat Alhambra valytuvų mechanizmą. Iš valytuvų mechanizmo męs naudosim tik jėgos pervertimo svirtį su dviem traukėm kadangi Espace II yra mažesnio diametro šarnyriniai sujungimai.
3. Nusriegto strypo Ø 12 – 1m.
4. Veržlių Ø 12 – 8 vnt. (keturios iš jų turi būti su plastmasiniais galais, kadangi bus skirtos kontravimui).
5. Vandens purškimo žarnelė – 1,5 m.
Reikalingi įrankiai :
1. Suvirinimo aparatas.
2. Kampinė šlifuoklė (bulgarkė).
3. Drėlė.
4. Įvairaus dydžio raktų, atsuktuvų komplektai ir kt. įrankiai.
Paruošiamieji darbai :
1. Reikia nuimti kapota nes patogiau dirbti, atjunkti maitinimą nuo valytuvo varikliuko. Išgerti alaus
Darbo eiga :
Pirmiausiai nuo angliško varianto valytuvų mechanizmo nuimame varykliuką ir dešinės pusės valytuvo svirtelę kadangi ji mums bus nereikalinga. Tada nupjauname plokštelę prie kurios tvirtinosi varikliukas. Tai atlikę atsimatuojame Espace kėbule kur reikia gręžti skyles kad pritvirtinti mechanizmą. Pragręžę pritvirtiname mechanizmą prie korpuso. Man trukdė išsiplėtimo bakelis tai aš jį laikinai atsukau ir paleidau žemyn kad netrukdytų.
Nuo VW Scharan (aš gavau nuo jo) valytuvo mechanizmo nuimame jėgos
pervertimo svirtelę su jos įtvirtinimu. Atsisuka
trimis varžtais.
Scharan jėgos pervertimo svirtį tvirtiname prie esamos varikliuko tvirtinimo plokštelės per pasigamintą plokštelę.
Traukės pjauname
nurodytose vietose ir prie jų nupjautų galų priviriname veržles. Taip pat pjauname ir angliško varianto traukę pusiau. Prie abiejų nupjautų galų prisiviriname veržles. Traukes su privirintais varžtais įstatome i vietas ir atsimatavę reikalingo stypo ilgi susipjaustome strypus ir isukame į privirintas veržles. Traukės ilgis reguliuojasi susukant arba išsukant strypą (neužmirškit prieš užsukant antrąją traukę užsukti kontraveržles nes bus kaip mums buvo, teko išsukti ir vėl susukti traukes
).
Paruošus traukes įstatome i paruoštą vietą.
Vartytuvo padėti reikia atreguliuoti taip kad vaikštant valytuvui jis neužkliūtų už kito valytuvo ir nenulėktų toliau nei lango plotas. Pirma karta pabandėm neatjungus varikliuko „fiškės“ tai valytuvas nuvalė net veidrodėlį.
. Tas reguliavimas užimė daugiausia laiko. Antros traukės strypą teko šiek tiek palenkti kadangi trukdė pečiukas kuris stovi per vidurį.
Bendras vaizdas po kapotu :
Dar kairės pusės valytuvą reikia šiek tiek patiesinti kadangi jis yra nuleistas žemiau ir kliūna už priekinės plastmasės. Man kliuvo ir už kapoto tai ji paspaudžiau spaustuvuose tam kad nebūtų atšokęs nuo stiklo ir valant palistų po kapotu. Dar reikalinga vandens papurškimo žarnelė kadangi perstačius i kitą pusę pailgėja žarnelės ilgis tai reikia prailginti..
Visa tai pasidariau per 6 val. Man kainavo 150 Lt. + alus
.