Noreciau papriestaraut kolegai, kuris cia pasisake del to kad valstybe savo zmonemis turi rupintis: -Pradek nuo saves!
Realiai tas mokestis tai toks didelis klaustukas. Siaip esu ir uz ir pries. Uz del to, kad yra sportinio intereso pasiziuret ar visos sitos staigios reformos duos kokio peno biudzetui, nes as kazkaip manau, kad jie deficita vistiek tures ir ne del to kad blogos ar geros reformos, bet del to kad imones prades nuslepti tuos mokescius, del fiziniu asmenu sioje vietoje as nemanau kad renkant po 10-20 lt menesiui keliu mlrd biudzeto skyles bus uzlopytos. Bet as kaip imones akcininkas savo masinas tikrai pernuomosiu savo lenkijos imonei jei ten bus geresnes salygos. As jau nekalbu apie imones, kurios turi po kelis simtus auto parka, joms tas mokestis tai tolygus zlugimui. Todel visoki DPD, TNT, Unipakai, taksista Sanitexai ir panasiai tikrai manau nudums i kokius latvius, ir aisku latviams nes pelna, nes naujam parkui auto bus perkama ten del paprastesniu salygu tiek isigijimui tiek auto registracijoms bei servisui. Tai lietuva vel taps durniaus vietoj. Pritariui nuomonei, kad jei vyriausybe skirtu subsidijas, kurios skatintu nauju auto isigyjima tai mokescio faktas butu lengviau priimtinas. Bet kai susigalvojame mokesti siaip sau tai jau nelabai etiska. Pamenu viena atsitikima kai lenkijoje buvo mokamas keliu mokestis krovininiams auto, taciau atkarpoje nuo kotno iki pro poznne A2 naujoj autostradoje buvo renkamas atskiras mokestis. Tada vezejai uzprotestavo antro mokescio rinkima ir iskele ultimatuma, jog lenkai turi pasirinkti viena mokesti pagal kazkokia direktyva. Ir tai buvo priimta. Dabar idomu aisku ka deklaruos dabartine vyriausybe ar mokestis bus siaip ar uz kelius ar dar kazkam. Nes manau tos pacios direktyvos galioja ir LT kaip ES narei. Jei is kuro paskaiciuoja mokesti keliams tai antro tokio negali but. Man patiko prancuzai su sao nuostata ir mokesciais-subsidijom nauju auto isigyjimui pagal litraza. Jei perki 1.2 auto gauni premija is valstybes jei auto 1.8 ar 2.0 kazkas nepamenu nieko negauni nes tarsos lygis yra norma. Jei auto 3.5 litro tai tenka paciam dar primoketi PINIGU
bet ir to mokestis vienkartinis. Su auto taip ir turetu buti, kad mokestis yra vienkartinis. Nes kaip ir minejo kolega, tai yra tavo paties turtas ir jeigu jis yra naujas, tvarkingai eksplotuojamas bei nekeliantis gresmes visuomenei tai nafik periodiskai moket uz ji.
Na paziuresim kaip cia ir kas jiems iseis is tu reformu.
Idomiausia yra tai, kad Valinskas is isvaduotojo pataps labiausiai nemegstamu LT persona
Kubiliui kaip ir nusispjaut, prates, o tas zmogelis dar ir suzlugs neatlaikes (cia apie Valiu:)
O del peticiju, tai ka zn. Politinems akcijoms kazkaip niekad nebuvau linkes pasiduoti.... Visada reikia argumentuoti savo nuomone, o dar geriau pasiulyt alternatyviu sprendimu. Jei tokiu ner, tai nera tikslo kazka smerkt vien del to, kad kazkoks gongalvis sugalvojo kazkokia akcija.
Respekts, viskas bus gerai ir geru Naujuju metu Reno myletojams
Renuskes krize atlaikys
na bent jau manoji
Pagarbiai,
Andrius
http://www.autoline.lt personalas (cia ir bishki politikos