Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 13:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Vas 01, 2011 15:27 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 03, 2008 18:55
Pranešimai: 702
Miestas: Kaunas
Įprastiems automobilių varikliams tinkami degalai į aplinką neišmeta šiltnamio dujų, o jų preliminari kaina - apie 78 centus už litrą. Pradėti pardavimus degalinėse tikimasi per artimiausius trejus arba penkerius metus.

Ketverius metus slapt...ai dirbę britų mokslininkai iš Rutherfordo Appletono laboratorijos, Oxfordo universiteto bei Londono universitetinio koledžo savaip perrašė vandenilinio kuro, kuris tiks įprastų automobilių dabartiniams varikliams, „receptą“, skelbia „Daily Mail“.

Kadangi naujų degalų pagrindas yra vandenilis, o ne anglis, degdami jie nesukurs jokių kenksmingų emisijų, nors paties vandenilio gavybos procesas su nulinėmis emisijomis nesusijęs. Pirmieji šių degalų bandymai kelyje turi įvykti kitais metais ir, jei viskas pavyks gerai, degalinėse jie, teigiama, gali atsirasti per laikotarpį nuo trejų ir penkerių metų.

„Tam tikrais aspektais vandenilis yra idealus kuras. Jis tokiame pačiame svorio vienete saugo triskart daugiau energijos negu benzinas, o kai dega, gaminasi tik vanduo - nieko daugiau“, - sakė Stephenas Benningtonas, projektui vadovavęs profesorius. Anot jo, sukurti sintetiniai degalai turi „realų potencialą varyti automobilius, lėktuvus bei kitas transporto priemones, šiuo metu naudojančias angliavandenilius“.

Nauji degalai turėtų kainuoti po 19 pensų (78 centus) už litrą - pridėjus mokesčius, Didžiojoje Britanijoje jie būtų dukart pigesni nei dabartiniai degalai.

Energija iš vandenilio gali būti gaunama dujoms degant arba jungiant jas su deguonimi kuro celėje. Tačiau dabartiniai metodai talpinti vandenilį yra brangūs ir nelabai saugūs. Britų mokslininkai teigia radę būdą, kaip jį įkalinti polimeruose - „tirštai pripakuoti“ į mažyčius lašelius, kurie į baką galėtų būti pilami kaip skystis ir nebijotų sąlyčio su oru.

„Sukūrėme mikro lašelius, kurie gali būti naudojami dabartiniuose dyzeliniuose bei benzininiuose varikliuose ir pakeisti naftos pagrindo degalus“, - „Gizmag“ sakė Stephenas Volkeris iš „Cellar Energy“, mokslo institucijų naujoms technologijoms plėtoti sukurtos kompanijos „Mikro lašeliai gali būti naudojami egzistuojančiuose automobiliuose be variklio modifikacijų. Medžiaga sukurta vandenilio pagrindu, tad naudojama nesukurs emisijų - panašiai kaip elektromobiliai“, - teigė jis.

„Vandeniliui talpinti iki šiol reikėjo arba aukšto slėgio cilindrų, arba iki -253°C atšaldytų skysčių. Nė vienas iš šių būdų plačiait taikant nėra pakankamai praktiškas, kadangi reikalauja daug energijos ir sukuria gresmę saugumui“, - tyrėjų komandos aiškinimus cituoja „Discovery“.

Skaičiuojama, kad naujųjų degalų išeiga kelyje būtų panaši kaip ir dabartinių. Tačiau britų automobilininkai perspėja, jog tai, kad vandenilis pigesnis dabar, nereiškia, jog vyriausybė jam nepritaikys naujų mokesčių.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 01, 2011 15:47 
Atsijungęs
Klubietė
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Spa 31, 2008 00:35
Pranešimai: 2362
Miestas: Kaunas/Kowno/Каунас
skaitėm, matėm, pritariam :victory: Tik įdomu kaip kovos su padidėjusiu drėgnumu gatvėse, truputį pašalus tai ledas bus visur :roll: Nors manau jie jau tai apgalvojo :) Telieka sulaukt kol sukurs pakaitalus ir tepalams - tada išvis ekologiškai važinėsim :) Na ir kažkodėl manau, jog iki Lietuvos ta "naujovė" ilgai eis, o ir iki to laiko vandenilio kaina taps kaip dabar benzino :lol:

_________________
Saab 9-5 Aero
Ex: Safrane phII 2.5


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 01, 2011 16:00 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2009 18:08
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
Įdomybė. Geriausia, tai jog tiks dabartiniams automobiliams be didelių modifikacijų (nemanau, kad visai nieko keisti nereiks), tai reiškia infrastruktūros bei automobilio mechanizmų keitimas atkrenta, nors neaišku kiek dar kas gali keistis kol technologija pasirodys keliuose. Yra bandoma talpinti vandenilį kietuose kūnuose, bet kol kas nelabai sėkmingai.

..tik baisu, kad esam neprognozuojamoj Lietuvoj tad kaži kaip su kainom/prieinamumu bus. :?:

_________________
Citroen C4 Picasso 2007 1.6 HDi tivoli blue
Fiat Punto 2000 1.9 JTD blue
Ex Renault Megane Scénic 1.6e '99, lavender blue.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 01, 2011 18:16 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Rgp 28, 2007 18:44
Pranešimai: 605
Miestas: Panevezys
Safriukė rašė:
skaitėm, matėm, pritariam :victory: Tik įdomu kaip kovos su padidėjusiu drėgnumu gatvėse, truputį pašalus tai ledas bus visur :roll: Nors manau jie jau tai apgalvojo :) Telieka sulaukt kol sukurs pakaitalus ir tepalams - tada išvis ekologiškai važinėsim :) Na ir kažkodėl manau, jog iki Lietuvos ta "naujovė" ilgai eis, o ir iki to laiko vandenilio kaina taps kaip dabar benzino :lol:

kol y lt ateis, jau bus nebe 79ct uz litra bet 2.79lt uz litra :D

_________________
Dabar r-25 v6
Dalimis r-25 v6
860896281


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 01, 2011 21:50 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 03, 2008 18:55
Pranešimai: 702
Miestas: Kaunas
zaliuks rašė:
Safriukė rašė:
skaitėm, matėm, pritariam :victory: Tik įdomu kaip kovos su padidėjusiu drėgnumu gatvėse, truputį pašalus tai ledas bus visur :roll: Nors manau jie jau tai apgalvojo :) Telieka sulaukt kol sukurs pakaitalus ir tepalams - tada išvis ekologiškai važinėsim :) Na ir kažkodėl manau, jog iki Lietuvos ta "naujovė" ilgai eis, o ir iki to laiko vandenilio kaina taps kaip dabar benzino :lol:

kol y lt ateis, jau bus nebe 79ct uz litra bet 2.79lt uz litra :D

Na akciza kurui tikrai pritaikys, bet kad ir kaip juokinga visiems butu, jeigu kainuotu 2.79 piltumet ir vargo nematytumet ir manyciau dujos iseitu is rinkos, nes tikrai apsimoketu uz tiek pilt betkokiu atveju. :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 01, 2011 21:56 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Skamba kaip dar vienas mitas :)

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 01, 2011 22:00 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Neskubėkit :!: Visi pasaulio pinigai,o ir virveės,kuriomis ''tampomos''viso pasaulio valdžios ''lėlės''-naftininkų rankose.Iš savo vietos po saule jie tikrai nepasislinks :wink:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 12, 2011 18:26 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Apie naftininkus, perkančius ir pogrindin stumiančius visas iškastinio kuro alternatyvas, galima prisiskaityti komentaruose
po kiekvienu panašiu strapsniu. Tik faktų nėra. Šiaip aš lygiai tokios pačios nuomonės, jie tikrai nepasiduos ir GALBŪT
daro jei ne viską, tai bent kažką, kad nafta išliktų populiariausiu deginamu produktu, bet gal gana visur juos kaltinti?
Nes paskaičius, tai kartais ir pikta ir juokinga tuo pat metu, kaip žmonės įsikandę vieno daugiau apie nieką nepagalvoja. :)

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 12, 2011 20:53 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2009 18:08
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
šiaip kaip ir viskas gražu- vandenils, oras, dega, vanduo. Bet straipsnis neatskleidžia visos realybės. Nes paminėti polimerai, o polimerai yra gaunami is tos pacios naftos, kas su jais nutinka degimo kameroje? Kur jie patenka po to? Į aplinką? Kaip jie veiks aplinką, žmogų?
Po H2 irgi keli klaustukai: nežinau nė vieno finansiškai ir fiziškai efektyvaus vandenilio gavybos budo. Atrodo, kad turbut populiariausi reformingas ir cheminis atskyrimas nekvepia ekologiskumu ar atsiribojimu vėl gi nuo tos pacios naftos.
Tarkim pradeda zmones masiškai naudoti tą sintetinį kurą, tai vandenilio saugojimas pareikalautų dar daugiau polimerų(naftos, kurios, kaip suprantu, kuo daugiau naudoji - tuo brangiau perki). Na, nebent is perdirbtos plastmases butu galima ta polimera gaut, bet si ekosistema neaiski lb.

_________________
Citroen C4 Picasso 2007 1.6 HDi tivoli blue
Fiat Punto 2000 1.9 JTD blue
Ex Renault Megane Scénic 1.6e '99, lavender blue.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 12, 2011 22:44 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 01, 2009 21:17
Pranešimai: 1122
Miestas: Kapsukas
Na tada kol kas šlovė LPG. :bravo:
Ekologiškiausias kuras šiandienai :lol:

_________________
Espace IV 1,9 dci 85 kw 06 m. expresion
Espace IV 1,9 dci 88 kw, 03 m. pilkas (ex)
Espace II 2.2l, LPG, 96m., LIMITED, mėlynas (EX)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 13, 2011 09:55 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
O kaip dėl elektromobilių :idea: Amerikonai padarė visai neblogą roadsterį ''Tesla''.Dinaminės charakteristikos,kaip benzininio,o ir važiavimo nuotolis,netaupant,iki 300 km.Asmeniškai mane toks aparatas pilnai tenkintų,jei nekainuotų,kaip ''Ferrari'',o ir ''navarotų''-tik žibintai ir stiklų valytuvai :?

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 13, 2011 09:58 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
senux rašė:
O kaip dėl elektromobilių :idea: Amerikonai padarė visai neblogą roadsterį ''Tesla''.Dinaminės charakteristikos,kaip benzininio,o ir važiavimo nuotolis,netaupant,iki 300 km.Asmeniškai mane toks aparatas pilnai tenkintų,jei nekainuotų,kaip ''Ferrari'',o ir ''navarotų''-tik žibintai ir stiklų valytuvai :?

Kazkur buvo ikelta nuoroda, kaip tam "milijonini" Tesla roadsteri paliko dumuose studencioku perdarytas i elektromobili senutelis trecios klases BMW :mrgreen: :lol:
Stai, grozekites: http://www.youtube.com/watch?v=YzBK1Mk4ias :twisted:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 13, 2011 10:16 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Man svarbiausia ne ''kiek traukia'',o ''kiek toli važiuoja viena įkrova'' :wink:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 13, 2011 10:51 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Tokiu atveju reikia daryti e-rev (electric - extended range vehicle) - į elektrinę auto, prie baterijų įkišti ypač našų generatorių ir kuro sąnaudos kris gana žymiai.
Juk GM bando ta daryti su Volt/Ampera. Tik kažkaip jų kuro sąnaudos žiemą turinčiuose regionuose, po to kai baterija išsikrauna, vistiek lieka ~7l/100km (benzinas).
Teko skaityti porą blogų, jog Toyota jau rengia kažkokį atsaką su 3-4l/100km (dyzelio). Turint minty, jog su neypač ekologiška hibridine technologija naujasis Lexus LS600h (v8 5.0) valgo iki 13l/100km mieste max (tai gerais 5-8l mažiau nei kitų gamintojų panašios masės ir galios automobiliai), Toyota tikrai turi galimybių įgyvendinti tokias kuro sąnaudas.

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 13, 2011 11:52 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Važiuojant benzinu ar kitu,pilamu į baką kuru,kai vidaus degimo variklis per transmisiją suka varančiuosius ratus.Prarandama daug kuro dėl dinaminio variklio darbo režimo .Vidutiniškai vidaus degimo variklis,realaus važiavimo režimu, dirba keičiant sūkius nuo 1000 RpM iki 3500 RpM,todėl kuro sąnaudos didėja dėl greitėjimo-lėtėjimo.Nežinau,kaip tiksliai veikia hibridinė technologija,bet mano manymu,naudojant elektrinę transmisiją,maitinamą iš akumuliatoriaus ir vidaus degimo variklį naudojant tik akumuliatoriaus įkrovimui,degalų tikrai turėtume sutaupyti .Pvz.vidaus degimo variklis visada galėtų dirbti pastoviais sūkiais ir pastovia apkrova,kaupdamas energiją akumuliatoriuje.Pastoviais sūkiais ir apkrova dirbantį variklį galima lengvai atreguliuoti dirbti labai ekonomišku režimu.Visą ''dinamiką'' užmaitintų akumuliatorius,kuris atliktų vaidmenį,kaip resyveris oro kompresoriuje.Trasoje ,manau nesutaupytum nieko,bet miesto ciklu turėtų ekonomija pasijausti...

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 13, 2011 12:40 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Būtent. Kai pries kurį laiką pasidomėjau, tai ši idėja buvo pasiūlyta dar ~1930m, bet kažkaip neprigijo. Galbūt dėl to, jog tais laikais nebuvo pakankamai našių baterijų, kurios galėtų saugoti perteklinį krūvį sustojimo/pastovaus važiavimo/stabdymo metu. Taip pat nebuvo net minties apie regeneratyvinį stabdymą.

Bet dabar mes jau turime rimtas baterijas, kurios gali saugoti pakankamą krūvį gana padoriam atstumui - visi dabar kaip pamišę kalba apie vidutinį ~70km atstumą kurį 90% statistinių vairuotojų nuvažiuoja kasdien mieste. Iš čia ir kyla visi plug-in elektromobiliai.

Reiktų prie brėžinių lentos prisėsti kada ir paskaičiuoti - gal būt visai įdomu kokio senučio r19 pagrindu kažkokią tokią auto pasistatyti - pilnas elektromobilis su 2 cilindrų dyzeliniu ar benzininiu generatoriumi. O jei dar ant dujų paleisti generatorių... :lol: Kažkaip pradėjau tikėti jog įmanoma pigiai važinėti :mrgreen:

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 13, 2011 12:59 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2009 18:08
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
senux rašė:
Važiuojant benzinu ar kitu,pilamu į baką kuru,kai vidaus degimo variklis per transmisiją suka varančiuosius ratus.Prarandama daug kuro dėl dinaminio variklio darbo režimo .Vidutiniškai vidaus degimo variklis,realaus važiavimo režimu, dirba keičiant sūkius nuo 1000 RpM iki 3500 RpM,todėl kuro sąnaudos didėja dėl greitėjimo-lėtėjimo.Nežinau,kaip tiksliai veikia hibridinė technologija,bet mano manymu,naudojant elektrinę transmisiją,maitinamą iš akumuliatoriaus ir vidaus degimo variklį naudojant tik akumuliatoriaus įkrovimui,degalų tikrai turėtume sutaupyti .Pvz.vidaus degimo variklis visada galėtų dirbti pastoviais sūkiais ir pastovia apkrova,kaupdamas energiją akumuliatoriuje.Pastoviais sūkiais ir apkrova dirbantį variklį galima lengvai atreguliuoti dirbti labai ekonomišku režimu.Visą ''dinamiką'' užmaitintų akumuliatorius,kuris atliktų vaidmenį,kaip resyveris oro kompresoriuje.Trasoje ,manau nesutaupytum nieko,bet miesto ciklu turėtų ekonomija pasijausti...


Apie tai - hibridus šneka paskaitoje Berkeley universiteto profesorius turintis Toyota Prius. :) Maždaug nuo 44min:40sec iki 48min:00sec.
Eng. :) http://www.youtube.com/watch?v=iGMVQU3s ... 4&index=11

_________________
Citroen C4 Picasso 2007 1.6 HDi tivoli blue
Fiat Punto 2000 1.9 JTD blue
Ex Renault Megane Scénic 1.6e '99, lavender blue.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui