Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 22:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Ket Lap 15, 2012 18:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Lap 15, 2012 17:56
Pranešimai: 2
Sveiki esu naujokas! :D
Tad prasau nepykit smarkiai ant manes jai ne cia pataikiau su tema ir jai jau temu buvo N.
Tai prie reikalo.. skaiciau daug temu apie Renault espace (grant) tai daug nuomoniu isklausiau ir nusprendziau rinktis espace( gal grant) 2.2 dyzeliuka..
Bet vat uzmaciau ir toki automobili grant scenic paskaitinejau googlei susirades info tai ten daug pagiezos nera ant jo..
Tad klausiu jusu gal busimu klubieciu.. kaip manot koki rinktis? patarimai? palyginimai.. +/- :)
Dekui labai!
Tikiuos padesit apsisprest :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Koki auto rinktis
StandartinėParašytas: Ket Lap 15, 2012 18:40 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Naudokis paieska (kad ir naujokas). Panarsyk siame subforume: viewforum.php?f=59
Pirmiausiai issiaiskink kokio dydzio auto reikes - Espace ar Scenic, tuomet kalbesim toliau.
Apie kelintus metus kalbama?

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Koki auto rinktis
StandartinėParašytas: Ket Lap 15, 2012 19:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Lap 15, 2012 17:56
Pranešimai: 2
Nu tai jai rasau GRANT scenic ir espace arba grant espace tai jau aisku kalba apie koki eina. Tai Vienaturis. Ieskau 7viecio seimobilio.
Metai ~03-05m jaunesniu jau nebelabai ipirkciau ;\


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Koki auto rinktis
StandartinėParašytas: Ket Lap 15, 2012 20:19 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Techniškai -geriau 7-vietis grandscenic-as,bet 6ta ir7ta vietos praktiškai nenaudotinos (per mažai vietos ir nepatogus jų pasiekimas).Espace IV yra techniškai sudėtingas,bet nepalyginamai praktiškesnis :?

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Koki auto rinktis
StandartinėParašytas: Pen Lap 16, 2012 06:45 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
PatsAuris rašė:
Nu tai jai rasau GRANT scenic ir espace arba grant espace tai jau aisku kalba apie koki eina. Tai Vienaturis. Ieskau 7viecio seimobilio.
Metai ~03-05m jaunesniu jau nebelabai ipirkciau ;\

Jei rasai Grand (taip teisingai rasosi), tai dar nieko nereiskia, nes rasai Scenic arba Espace :lol: Jei reikia septynviecio (kelionems po Lietuva ar toliau, o ne pervaziavimui per miesta), tai tinka TIK Espace Grand, nes kituose, kaip ir minejo Senux, galiniai keleiviai kojas "issisukines" :lol: Kadangi vazinesites septyniese, tai ir variklis turetu buti ne mazesnis nei 2,2dci arba benzinas/dujos 2,0T, komplektacija siulau ziureti ne prastesne nei Privilege. Susijusios temos:
viewtopic.php?f=75&t=19408
viewtopic.php?f=75&t=18019&start=0
viewtopic.php?f=75&t=25350&start=0
viewtopic.php?f=75&t=25264

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Koki auto rinktis
StandartinėParašytas: Šeš Rgs 05, 2015 21:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Rgs 05, 2015 20:18
Pranešimai: 1
Sveiki visi, nekuriu naujos temos, gal pagelbėsit ir man teisingai pasirinkti.
Domina espace 4 2003-2005m. Labiausiai domina kokie varikliai patikimiausi?
Tiek dyzelis tiek benzas, jų pliusai, minusai, taip pat važiuoklės patvarumas.
Kiek skaičiau liga elektros jungtys, o kokie kiti niuansai pasitaiko su šiais auto.
Nors skaičiau apie juos nemažai, bet idomu sužinoti patirties turinčių nuomonių ir patarimų. :)
Dėkingas už info.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Pir Bal 04, 2016 16:23 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Sau 08, 2007 12:12
Pranešimai: 1389
Miestas: Klaipėda
Galvojau eit į Ringą, bet čia labai tinkamą savo blevyzgoms temą radau.
Pažiūrėjau, kad paskutinis klausimas užduotas prieš pusmetį - tai, galvoju, turiu teisę keist temos kryptį.


Ką tik delfyje skaičiau apie „ažiotažą, kurį sukėlė Tesla Model 3“
Tai va, man įdomios jūsų nuomonės su argumentais nuo A iki Z - ar įmanomas dalykas, kad elektra varomos mašinos per artimiausius, sakykim, 10 metų visiškai pakeis skystakurius? :) Bent jau ten buvo parašyta, kad norvegai nori atsisakyti benzininių ir dyzelinių 2025 metais, indai - 2030 metais.

1. Kas gali nukonkuruoti vidaus degimo savybę pilnu baku nuvažiuoti 800 ar net 1000km ir pritrūkus užsipildyti visiems tiems kilometrams per max 10 minučių?

2. Kuro bakas per laiką nepraranda savo talpos. :lol: Ko nepasakysi apie bateriją. O pradūrus ar panašiai pakeisti kainuoja 10³ kartų mažiau, nei nudvėsusią bateriją. Plius, iš šroto kuro bakas naudingas, o baterija...

3. Net su nemokama elektra - kiek kilometrų reikia nuvažiuoti su mašina, kad ji atsipirktų, įskaitant laiką, sugaištą ją kraunant ilgesnėse kelionėse, kainų skirtumą ir finansinį stresą, kai reik keist bateriją? Kaip apsaugot bateriją nuo šalčio, kad nenaudot jos resursų jos pačios šildymui? Tiesa, apie šildymą - kas elektromobiliuose šildo saloną?

_________________
Olegas 600 82098
91Clio 1,2i 03.08.25-09.03.14
92Clio 1,4i 09.03.21-12.04.11
96Pug106 1,5XND 12.04.15-16.06.14
98Scenic 1,9dTi 16.10.26


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Šeš Bal 30, 2016 22:40 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Mano subjektyvia nuomone - ateitis priklauso elektromobiliams, tik klausimas koks bus elektros šaltinis - fiksuota baterija ar vandenilis.

Įtariu jog gilioj šiaurėj bus vandenilis, pietuose išskirtinai baterijos. Bent tol, kol baterijos netaps 1. talpesnės/lengvesnės, 2. atsparesnės šalčiui, 3. sumažės savaiminis išsikrovimas, 4. sulėtės talpos mažėjimo greitis.

Su įkrovimo greičiais problemos jau dabar kaip ir nėra - tiek Teslos, tiek Renault/Nissan ir kiti automobiliai palaiko tai vieną tai kitą greitos įkrovos tipą.

Atsakant į tavo klausimus...
1. Galbūt Tesla. Bet pasiruošk mokėti už pačią mašiną premium kainą. Žinoma jei tu keliauji kaip fūristas, nonstop su pampersu, tai kol kas elektrinių alternatyvų ICE'ui nerasi. NEBENT tu pasiimsi Chevy Volt/Opel Ampera - tai EREV. Tai gana rimta alternatyva. Deja domėjausi jų pirkimu, bet po to kai chevy pasitraukė iš europos, artimiausias servisas - rygoj. Lietuvos Opel atstovybės net neturi įrangos jų pilnai diagnostikai. Tiek Vln tiek Kaune. Klp nežinau.

2. Baterijos ilgaamžiškumas... jei tu turi pinigų naujam elektromobiliui, tai kol ta baterija neteks ryškiai jaučiamos talpos, jau seniausiai būsi tą mašiną pakeitęs 2 kartus. Apie jau rinkoje esančius senus elektromobilius kaip nissan leaf 2011-2013m ar visų metų Mitsubishi MiEV net neverta kalbėti, nes tai pirmieji masiniai/eksperimentiniai automobiliai turintys ženklių problemų su baterijomis. Apie Renault Zoe neturiu nuomonės, nes neteko skaityti daug, bet turėtų būti panašus paukštis į leaf.

3. Skaičiavau su 2013m leaf naudojant kaip miesto mašiną. tuo momentu realiai reikėjo nukarti apie 120k miesto sąlygom jog susivienodintų NESKAIČIUOJANT eksploatacijos/remonto išlaidų. Įskaičiavus šiuos, užtektų apie 75-80k jog susivienodintų. Manau apsimoka turėti elektromobilį, jei šeimoje bent 2 automobiliai.

Apsaugoti bateriją nuo šalčio... dabartinė visų gamintojų rekomendacija - įjungti į pakrovimo stotelę, jog ji būtų šildoma iš tinklo imama energija.

Baterijos tu greičiausiai nekeisi, o jei keisi - ~5000$ nissan leaf. jei tai padėvėtas nissanas, tai bus maždaug 1/2 jo pirkimo kainos. Bet tada mašina vėl beveik kaip nauja. skaityk tas pats kas nudrožus variklį, po 300000 jį pakeisti visiškai nauju. streso tame nematau. tiesiog pasikeis žmonių mąstymas. čia tas pats kas pakeisti bateriją senam telefonui ar geriau nusipirkti naują telefoną...

Šildymas salone... jei tai tesla - paprastas vielinis šildytuvas, šildymas nuo variklių/baterijos, šildomos sėdynės ir vairas. Kitos EV apsiriboja paprastu vieliniu šildytuvu orui šildyti, šildomom sėdynėm ir vairu. Tiesa, 2015m nissan papildomai geresnes komplektacijas papildė heat pump, kas turėtų gerokai pagerintiefektyvumą temperatūrose iki -5C. nukritus temperatūrai žemiau - senas geras kaitrinis šildytuvas eina į trasą.

Aš pats jau buvau benuperkąs 2013-14m Leaf, bet susidūriau su kita problema. Neįmanoma pastatyti pakrovimo stotelės DAUGIABUČIO KIEME. Niekas lietuvoje to net nėra padaę iki šiol. Perėjau per atstovybę, 2 firmas kurios montuoja tuos pakrovėjus, per VST ir net per meriją. Vieni pas kitus siuntinėja, nes niekas net nežino nuo ko pradėti reiktų - ar tai statybos leidimo, ar zonos perskirstymo, ar apskritai nuo elektros tinklų pajėgumo įvertinimo. Nepamirkim dar ir konkurso tranšėjai iškasti, laidam patiesti, tranšėjai užkasti, sutvarkyti pažeistą grindinį...
Trumpiau tariant, įrengti bendram kieme prie daugiabučio stotelę man kainuotų apie 4000-5000 eurų. Arba nauja baterija mašinai :D pzdc, atsiprašant.


ps. prisiminiau. Renault ZOE gi ėjo su battery lease - iš renault 'skolindavaisi' bateriją ir kas mėnesį mokėdavai abonementinį mokestį priklausomai nuo savo kasmet nuvažiuojamo atstumo. Tau nustojus mokėti abonementą, renault atjungia tau mašiną :D skaityk perki ne mašiną, o mobilų telefoną. Tiesa, dėl baterijos talpos sukti galvos nebereikia - jai nusprogus tau pakeis nemokamai... skaičiavau aš tą reikalą, mano galva po 19 mėnesių tas zoe pradeda kainuoti daugiau nei aukštesnės klasės leaf, kuris VISAS iš pat pradžių priklauso tik tau. vėliau, lyg 2014 gale ar 2015 pradžioj renault pagaliau pradėjo pardavinėti zoe su baterija, be jokių 'battery lease', natūralu jog mašinų pardavimo skaičiai šoktelėjo.
Taip pat nepamirškime jog zoe yra twingo-clio lygyje, o leaf - megane.

_________________
Safrane 3.0


Paskutinį kartą redagavo strix Sek Geg 01, 2016 10:52. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Šeš Bal 30, 2016 23:25 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Paprastas sprendimas-persikeli gyventi į kaimą ir savo sodyboje kasi,jungi,instaliuoji viską ,ką nori pats ir niekam ''ne ačiu'' :wink:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Sek Geg 01, 2016 08:12 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Šita problema nesunkiai sprendžiama įsigijus garažą netoli daugiabučio. Ir kainuotų bent dvigubai pigiau, nei nauja stotelė, o ir mašina visuomet po stogu :D

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Sek Geg 01, 2016 10:35 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Mano rajone garažai nuo €5000...

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Sek Geg 01, 2016 16:01 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
strix rašė:
Mano rajone garažai nuo €5000...

Na, tuomet - nuomotis garažą :D

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Sek Geg 01, 2016 22:10 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Elektromobilio esmė taupyti pinigus ir tausoti aplinką naudojant švaresnį energijos šaltinį mieste, o ne atiduoti pinigus kaimynui už gebėjimą pasigirti jog vairuoji elektromobilį :D

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Pir Geg 02, 2016 15:23 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
strix rašė:
Elektromobilio esmė taupyti pinigus ir tausoti aplinką naudojant švaresnį energijos šaltinį mieste, o ne atiduoti pinigus kaimynui už gebėjimą pasigirti jog vairuoji elektromobilį :D

Tai pala, nesupratau apie ką mes čia. Nuomojiesi garažą (atiduodi mažą dalį pinigų kaimynui), krauni elektromobilį per naktį (susimoki už elektrą) ir tausoji aplinką, o ne giriesi kaimynui apie savo automobilį. Esminis rodiklis čia - visuomet laisvai prieinama rozetė, kad nereikėtų daugiabučio kieme su prailgintoju lakstyti :D

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Pir Geg 02, 2016 16:47 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Sau 08, 2007 12:12
Pranešimai: 1389
Miestas: Klaipėda
strix rašė:
Su įkrovimo greičiais problemos jau dabar kaip ir nėra - tiek Teslos, tiek Renault/Nissan ir kiti automobiliai palaiko tai vieną tai kitą greitos įkrovos tipą.
Viskas, kas daugiau, kaip 10 minučių, yra problema. :lol: :lol: :lol: Girdėjau, kad tie išvardinti gaidukai po pusantros valandos kaip minimum kraunasi.

strix rašė:
Galbūt Tesla. Bet pasiruošk mokėti už pačią mašiną premium kainą. Žinoma jei tu keliauji kaip fūristas, nonstop su pampersu, tai kol kas elektrinių alternatyvų ICE'ui nerasi. NEBENT tu pasiimsi Chevy Volt/Opel Ampera - tai EREV. Tai gana rimta alternatyva.
Bent jau Voltą vadina PHEVu, nes jį ir įdurt tipo galima. :)
Anyway, mano biudžetas mašinai ne daugiau 3000Lt. Už tiek žvalgantis į mašinas iki 1996 metų galima gaut variantų visai geram stovyje. Ir jeigu kas suges, nereikės du mėnesius mašinos laikyt garaže, kad sutaupyti jos remontui. Sutikit, kad tų pinigų, kurių prireiks perrinkt vien tik motorą 2006 metų mašinai, užteks perrinkt visą 1996 metų mašiną ir dar liks draudimui, techapžiūrai ir kurui keliems tūkstančiams kilometrų. :lol: O tokio rezultato nepadarys joks EV. ;)

strix rašė:
Baterijos tu greičiausiai nekeisi, o jei keisi - ~5000$ nissan leaf. jei tai padėvėtas nissanas, tai bus maždaug 1/2 jo pirkimo kainos. Bet tada mašina vėl beveik kaip nauja. skaityk tas pats kas nudrožus variklį, po 300000 jį pakeisti visiškai nauju. streso tame nematau. tiesiog pasikeis žmonių mąstymas. čia tas pats kas pakeisti bateriją senam telefonui ar geriau nusipirkti naują telefoną...
1. Jokia baterija netrauks 300k km.
2. Po 300k km gerai prižiūrėtas IC motoras nereikalauja investicijų.
3. Motorą ir prižiūrėt įmanoma. Laiku keisk tepalus, nedrožk ir kurą pilk ne iš pelkės - ir jis eis. O bateriją tu iki pažaliavimo kalibruok, apkabink, bučiuok, tvarkyk per visus įmanomus galus - ji vis tiek nudvės. :lol: O dar jei saloną šildyt reikės - tai kaitriniai elementai elektros ne vaikiškai pavalgo.
4. Spėju, nusprogus mašinos baterijai ir tu keisi visą mašiną. ;)

Energetikas rašė:
Tai pala, nesupratau apie ką mes čia. Nuomojiesi garažą (atiduodi mažą dalį pinigų kaimynui), krauni elektromobilį per naktį (susimoki už elektrą) ir tausoji aplinką, o ne giriesi kaimynui apie savo automobilį. Esminis rodiklis čia - visuomet laisvai prieinama rozetė, kad nereikėtų daugiabučio kieme su prailgintoju lakstyti :D
Pistoletas su benzinu ar dyzeliu prieinamas ir be pinigų kaimynui atidavimo. ;) Plius, o ką daryt, jei kely elektra pasibaigs? Su kanistrike jos neatsiveši.

_________________
Olegas 600 82098
91Clio 1,2i 03.08.25-09.03.14
92Clio 1,4i 09.03.21-12.04.11
96Pug106 1,5XND 12.04.15-16.06.14
98Scenic 1,9dTi 16.10.26


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Pir Geg 02, 2016 20:50 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Geg 05, 2011 15:59
Pranešimai: 69
Kaip tik straipsnelis apie tesla http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/menesio-patirtis-su-tesla-model-s-automobilis-rauna-stoga-221-618577


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Ant Geg 03, 2016 05:43 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Mano elektromobilio vizija:
1. Naudojamas tik kaip ANTRAS automobilis šeimoje, važinėti po miestą (darbas, parduotuvės, sodas, ...);
2. Reikalingas nuosavas namas arba garažas prie namų (pastarasis yra) - dieną važiuoji, naktį krauni;
3. Tesla tikrai neįpirkčiau, o ir ne labai jis reikalingas mieste važinėti. Pilnai užtektų kokio Nissan LEAF ar kažko panašaus;
4. Kol kas jis nepraktiškas ir nereikalingas (pinigine prasme tikrai nieko nelaimėčiau), o dėl ekologijos dar didelis klausimas - baterijų gamyba, utilizavimas, perdirbimas ir t.t. :wink:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Ant Geg 03, 2016 07:20 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Gyvenant kaime ,nuosavoj sodyboj,-elektrinis tiktų ir kaip ''pirmas'' (kasdieninis) automobilis.-Važinėti kasdien į darbą,po darbo arba savaitgalį -į miestą apsipirkt-150 ar 200 km įkrovos pilnai pakaktų,o rimtesnei kelionei jau reikėtų kito ''išeiginio'',varomo kitu kažkuo,kad leistų nuvažiuoti daugiau,negu 200 km ir ''įkrauti'' užtruktų 1 ad2 minutes (taigi benzinas,dyzelis ar dujos)

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Ant Geg 03, 2016 09:13 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Sau 08, 2007 12:12
Pranešimai: 1389
Miestas: Klaipėda
Geras, dujas paminėjai, jau seniai mane kamavo toks klausimas - gal kas išmano. :)

Dujos - suskystintos naftos (C3H8+C4H10) ir suspaustos gamtinės (CH4).
Autobusai, kurie važinėja gamtinėm, važinėja su visais užrašais, kad mes švarūs ir panašiai. Tai ar yra realus skirtumas ekologijoj tarp LPG ir CNG?

_________________
Olegas 600 82098
91Clio 1,2i 03.08.25-09.03.14
92Clio 1,4i 09.03.21-12.04.11
96Pug106 1,5XND 12.04.15-16.06.14
98Scenic 1,9dTi 16.10.26


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Ant Geg 03, 2016 18:56 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Visiškai jokio skirtumo-visos sudega į H2O ir CO2,nebent,dėl netinkamo kuro-oro mišinio į aplinką išmetama CO ir HC (smalkės ir suodžiai).Tuos dalykus teoriškai turi ''dadeginti'' katalizatorius.''Gėris''važinėjant dujomis yra tik tas,kad į orą neišmetama NO2 ir pigiau kainuoja :wink:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Ant Geg 03, 2016 21:56 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Dogbrain rašė:
Viskas, kas daugiau, kaip 10 minučių, yra problema. :lol: :lol: :lol: Girdėjau, kad tie išvardinti gaidukai po pusantros valandos kaip minimum kraunasi.
Nesiginčyju. Leaf, MiEV, Zoe, Tesla užtrunka apie 30 min iki 80% talpos įkrauti. Žinoma tesiskiria jų nuvažiuojami atstumai su tais 80% State of Charge (SoC). Mano manymu tai nėra bėda, kai tie 80% atitinka kokius 250-300km. Kas bus po kokių 5-8m.

Dogbrain rašė:
Bent jau Voltą vadina PHEVu, nes jį ir įdurt tipo galima. :)
Pats Chevy stengiasi Voltus vadinti "Extended Range Electric Vehicle" or E-REV, o ne PHEV. Jų manymu voltas yra gerokai funkcionalesnis kaip EV, ir jį reikia laikyti kaip EV su range extenderiu, o ne standartiniu hibridu su EV funkcionalumu (kaip kad prius plug-in ir pan.)

Dogbrain rašė:
1. Jokia baterija netrauks 300k km.
2. Po 300k km gerai prižiūrėtas IC motoras nereikalauja investicijų.
3. Motorą ir prižiūrėt įmanoma. Laiku keisk tepalus, nedrožk ir kurą pilk ne iš pelkės - ir jis eis. O bateriją tu iki pažaliavimo kalibruok, apkabink, bučiuok, tvarkyk per visus įmanomus galus - ji vis tiek nudvės. :lol: O dar jei saloną šildyt reikės - tai kaitriniai elementai elektros ne vaikiškai pavalgo.
4. Spėju, nusprogus mašinos baterijai ir tu keisi visą mašiną. ;)
1. Ši konkreti tesla prieš metus buvo perkopusi 212433km. Tai nežinau ar tas teiginys teisingas :D
http://insideevs.com/worlds-highest-mil ... -counting/
2. investicijų nereikalauja, bet kiek kainuoja ta priežiūra? DAUG.
3. Kam prižiūrėti motorą, keisti alyvą, aušinimo skystį, pergyventi dėl žiedų, tarpinių, diržų... EV variklis - 1 judanti dalis :D Beveik amžinas variklis.
3.1. Pačiam nieko nereikia su baterija daryti - viską pati įranga padaro :) Juk tai ne DiY projektas
3.2. salono šildymas atskiras reikalas, kaip jau sakiau, galingesnės EV naudoja EV variklio ir didelės baterijos sugeneruojamą šilumą salonui šildyti. To užtenka net Norvegijos žiemoms.
4. Nežinau. Pvz dabar keičiu auto tik dėl rūdžių, nes kėbulo keisti neįmanoma. Būtų variklio problema, pakeisčiau tik variklį. Taigi manau panašiai būtų ir su EV, ypač jei nauja baterija būtų didesnės talpos, lengvesnė. Nepamirškime jog padidėjus EV kiekiams keliuose pradės atsiradinėti aftermarket baterijos, kurios bus talpesnės, pigesnės, ilgaamžiškesnės ir t.t.. Bus geri laikai.

Dogbrain rašė:
Pistoletas su benzinu ar dyzeliu prieinamas ir be pinigų kaimynui atidavimo. ;) Plius, o ką daryt, jei kely elektra pasibaigs? Su kanistrike jos neatsiveši.
http://www.plugshare.com/

Taip... šiuo metu vis dar Kaina, Kaina, Kaina. Reikia laukti 2018-2028

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kokį auto rinktis?
StandartinėParašytas: Ket Geg 05, 2016 10:12 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Sau 08, 2007 12:12
Pranešimai: 1389
Miestas: Klaipėda
Tai va - galutinė išvada - reikia laukti 2028 metų. :lol:
Bet šiaip ir teisinga. Būkim biedni bet teisingi - ne kiekvienas lietuvis sugebės staigiai persiorientuoti. :)


Tada mano Peugeot jau bus su H numeriais. :lol: O kad dagyvens iki tiek - nemaža tikimybė. Per savo 20 gyvenimo metų nei vienos žymios rūdelės neturi.
Vakar Mersą „agurką“ su rudais numeriais mačiau. Ir nustebau, kad H750XX (nepamenu dviejų paskutinių skaičių). Negi tiek visi puolė perregistruot mašinas į antikvarines, kad per gerus metus jų 75k susikaupė?

Matai? Pas mane 10 minučių atitinka 800-1100km (Peugeot - 44l→800km, Vivaro - 82l→1100km). Sudaugink proporcionaliai su EV - kitokie skaičiukai gausis. ;)
Aš dabar galvoju - tikiuosi, lietuviai nesugalvos greitu laiku uždrausti skystu kuru varomų mašinų. O tai norėtųsi suspėt uždirbt ant https://www.youtube.com/watch?v=NQOg6JeILJ4 ir normaliai su ja pasivažinėti. :)

strix rašė:
Olegas rašė:
Bent jau Voltą vadina PHEVu, nes jį ir įdurt tipo galima. :)
Pats Chevy stengiasi Voltus vadinti "Extended Range Electric Vehicle" or E-REV, o ne PHEV. Jų manymu voltas yra gerokai funkcionalesnis kaip EV, ir jį reikia laikyti kaip EV su range extenderiu, o ne standartiniu hibridu su EV funkcionalumu (kaip kad prius plug-in ir pan.)
Skaičiau, kad jį norėjo padaryt kaip tą ZIS154 ar kaip ten tas autobusas buvo, nebepamenu, bet jiems pasirodė neefektyvu, todėl per kažkokią supa dupa sankabą su važiuokle sukabino ir patį IC motorą. :) Tik kad jau Chevrolet - galėjo V8 su bloweriu būt. :lol:

O jei EV būtų beveik amžinas variklis - tai starteriai, generatoriai būtų amžinai gyvenančios dalys ICE mašinose. ;) O dabar juos tenka tvarkyt gan neretai - guoliukai, šepetėlių žiedai (nebent EV motorų rotoriai magnetiniai, statoriai apvijos), žiūrėk, pačios apvijos sudega...
Durnėjant toliau - geriausia išvis nusitiest pagalius ir naudot EV kaip trolleycarus. :lol:

_________________
Olegas 600 82098
91Clio 1,2i 03.08.25-09.03.14
92Clio 1,4i 09.03.21-12.04.11
96Pug106 1,5XND 12.04.15-16.06.14
98Scenic 1,9dTi 16.10.26


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui