Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 11:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 18:39 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
kadangi keiciausi sailentblokus padariau trumpa reportaza kaip tai daryti "zhaliems" :)
visu pirma mums reikes WD40 ar kokio nors kito ne prastesnio marmalo dvieju "kaladziu" pakelti gala donkrato 16 ir 18 galvuciu irankio ipresuoti/ispresuoti sailentbloka 24 rakto ir markerio

pirmas zingsnis: pasizymim ant spyruokles ir kebulo metkes


Prikabinti failai:
pirmas.jpeg
pirmas.jpeg [ 79.93 KiB | Peržiūrėta 11618 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 18:40 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
antras zingsnis: atkabinam ABS daviklio laida nuo tvirtinimu


Prikabinti failai:
antras.jpg
antras.jpg [ 126.3 KiB | Peržiūrėta 11606 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo jawnas Sek Geg 03, 2009 19:21. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 18:43 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
trecias zingsnis: pakisam donkrata po amortizatoriaus lekste ir pora centimetru sukeliam


Prikabinti failai:
trecias.jpg
trecias.jpg [ 120.71 KiB | Peržiūrėta 11618 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 18:45 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
ketvirtas zingsnis: atsukam amortizatoriaus virsutini tvirtinimo varzta bet dar neistraukiam varzto


Prikabinti failai:
ketvirtas.jpg
ketvirtas.jpg [ 84.21 KiB | Peržiūrėta 11597 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo jawnas Sek Geg 03, 2009 19:22. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 18:56 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
penktas zingsnis: atsukam sailentbloko tvirtinimo varzhta ir tris laikiklio varztus pastaba viska atsukus istraukit amortizatoriaus virsutini tvirtinimo varzta ir atsargiai nuleiskit dankrata paveiksliukas bus veliau atsirado "techniniu" kliuciu


Paskutinį kartą redagavo jawnas Sek Geg 03, 2009 19:24. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 19:00 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
sestas zingsnis: gausiai pucem WD40 ar kito ne prastesnio marmalo ant sailentbloko ir duodam truputeli laiko jam prasiskverbti kur reikia ta butu tikslinga padaryti dar pries pirma zingsni jei laiko parukyti neturit :) dedam yranki ir ispresuojam sailentbloka pastaba priesh ispresuodami sailentbloka ant tilto pasizymekit sailentbloko "auseles" viduriuka ipresuojant bus lengviau atsekti kiek i kuria puse jis turi buti pasisukes


Prikabinti failai:
penktas.jpg
penktas.jpg [ 93.63 KiB | Peržiūrėta 11598 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo jawnas Sek Geg 03, 2009 19:13. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 19:04 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
septintas zingsnis: isvalom vieta kur presuosis naujas sailentblokas velgi supuciam su WD40 ir ipresuojam nauja sailentbloka


Prikabinti failai:
sestas.jpg
sestas.jpg [ 102.86 KiB | Peržiūrėta 11632 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 19:09 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
kas liko tai uzdeti tilta ant dankrato istatyti spyruokle pagal pasizymetas metkes sukelti tilta tiek kad galetumet prisukti amortizatoriu prisukus amortizatoriu atleidziam donkrata dedam sailentbloko tvirtinima ir susukam varztus tada einam i kita masinos puse ir pradedam nuo pradziu :)
P.S. sorry uz skirybos zenklu nebuvima ir kitas pasitaikiusias klaidas tikiuos suprasit ...... :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 03, 2009 20:53 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Visa problema-salantbloku nuemimo-uzmovimo mechanizmas :mrgreen:
O siaip dekui, man reik ir keisti jau. :alcohol:
Gal mechanizmo briezinuka imestum. :?:
Uz kiek sanenblokus gavai :?:
As ebay ziurejau yra net uz 25 svarus komlektas. :mrgreen:

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Geg 04, 2009 02:32 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
vitalij77 rašė:
Visa problema-salantbloku nuemimo-uzmovimo mechanizmas :mrgreen:
O siaip dekui, man reik ir keisti jau. :alcohol:
Gal mechanizmo briezinuka imestum. :?:
Uz kiek sanenblokus gavai :?:
As ebay ziurejau yra net uz 25 svarus komlektas. :mrgreen:


kai turesiu laiko padarysiu brezunuka galesit nest istekint ir nufrezuoti :)
o del sailentbloku is ebejaus ish jpr225 nepirk lievi pagaminti net ne tokio diametro vienas isipresavo normaliai o kita vos ne su ranka ikisau barskejo jau naujas :) to pasekoje buvo kiti paimti is parduotuves uz 70 iewru skupas moka 2 kartus :) nors su pigiais vidiniais vairo traukiu antgaliais is ebejaus pasiseke beveik metai ir apie 25-30 tukstanciu myliu dar vis nebarska zinok kad gudras kas suda stumdo o kas kiek pakenciama preke :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bir 03, 2009 18:53 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Pasikeiciau ir as :bravo:
Patariu prie visu isvardintu darbu dar nuimti rankinio stabdzio trosa, jis labai trugdo dirbti.
Senas sanentblokas labai gerai issikala kai su pjukleliu nupjauni ivores "aboima" :argue:
Sunkiausia ipresuoti nauja i balki. :!:
Pirma mes su broliu keitem 6 valandas :banghead: , antra 1 valanda :victory:

Nuemes senus pastebejau kad je tikrai stovejo nuo masinos pagaminimo tai reiskia kad je islaike kazkur 150000 km. :shock:

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bir 03, 2009 23:20 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
vitalij77 rašė:
Pasikeiciau ir as :bravo:
Patariu prie visu isvardintu darbu dar nuimti rankinio stabdzio trosa, jis labai trugdo dirbti.
Senas sanentblokas labai gerai issikala kai su pjukleliu nupjauni ivores "aboima" :argue:
Sunkiausia ipresuoti nauja i balki. :!:
Pirma mes su broliu keitem 6 valandas :banghead: , antra 1 valanda :victory:

Nuemes senus pastebejau kad je tikrai stovejo nuo masinos pagaminimo tai reiskia kad je islaike kazkur 150000 km. :shock:


is ko sprendi kad jie stovejo nuo masinos pagaminimo ? :) gal bliombos sudetos kaip ant skaitliuku ? :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lie 24, 2012 19:05 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 23, 2011 14:51
Pranešimai: 71
Tas išpresavimo raktas iš 2 stumoklių pagamintas ar man čia taip tik atrodo? :)

Jei turėčiau tokį raktą tikrai pats pasikeisčiau :) Dabar matomai teks į servisą varyt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lie 24, 2012 19:57 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
Stasiuks rašė:
Tas išpresavimo raktas iš 2 stumoklių pagamintas ar man čia taip tik atrodo? :)

Jei turėčiau tokį raktą tikrai pats pasikeisčiau :) Dabar matomai teks į servisą varyt

ne ne is stumokliu........
jei domintu darytis pas tekintojus kada prie progos butu galima pabraizyt brezinuka jei aisku noro bus..... :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lie 25, 2012 08:20 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 23, 2011 14:51
Pranešimai: 71
jawnas rašė:
Stasiuks rašė:
Tas išpresavimo raktas iš 2 stumoklių pagamintas ar man čia taip tik atrodo? :)

Jei turėčiau tokį raktą tikrai pats pasikeisčiau :) Dabar matomai teks į servisą varyt

ne ne is stumokliu........
jei domintu darytis pas tekintojus kada prie progos butu galima pabraizyt brezinuka jei aisku noro bus..... :)


Dėkui, įdomu kaip dažnai juos reikia keisti? Jei vieną kartą tai neverta daryti to įrankio pakeitimas abiejų 140 Lt. Bet jei keisti reikia kas metus, tai vertėtų pamąstyti :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 00:56 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
jawnas rašė:
kadangi keiciausi sailentblokus padariau trumpa reportaza kaip tai daryti "zhaliems" :)
visu pirma mums reikes WD40 ar kokio nors kito ne prastesnio marmalo dvieju "kaladziu" pakelti gala donkrato 16 ir 18 galvuciu irankio ipresuoti/ispresuoti sailentbloka 24 rakto ir markerio

pirmas zingsnis: pasizymim ant spyruokles ir kebulo metkes

Kam žymeti metkes?Nesupratau.Kur nurodyta renault literatūruj/


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 00:59 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
jawnas rašė:
ketvirtas zingsnis: atsukam amortizatoriaus virsutini tvirtinimo varzta bet dar neistraukiam varzto

kodel netraukiam varžto?Nesuprantu.Tai kam ji atsukti? :shock: :shock: :shock:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 01:23 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
jawnas rašė:
kas liko tai uzdeti tilta ant dankrato istatyti spyruokle pagal pasizymetas metkes sukelti tilta tiek kad galetumet prisukti amortizatoriu prisukus amortizatoriu atleidziam donkrata dedam sailentbloko tvirtinima ir susukam varztus tada einam i kita masinos puse ir pradedam nuo pradziu :)
P.S. sorry uz skirybos zenklu nebuvima ir kitas pasitaikiusias klaidas tikiuos suprasit ...... :)

jawnas neparašiei kokia jėga užveržti varžtus. :) :) :) Foto sesija vertinu tik 4 balai dešimt balėj sistemoj.Kokiu reikės instrumentų,kokiu reikės galvučių?jawnas nepyk už kritika.Aš pakeičiau apie 70-100 komplektų.Yra paprastesnis būdas keisti sailenblokus.Čia prabangus būdas keisti sailenblokus.Kiek kainuoja spec įrankis? :) :) Fantastika.Kada jis atsipirks?.Tekinti ir gamintis spec, įrankį?Čia visai nesamonė.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 01:40 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
vitalij77 rašė:
Pasikeiciau ir as :bravo:
Patariu prie visu isvardintu darbu dar nuimti rankinio stabdzio trosa, jis labai trugdo dirbti.
Senas sanentblokas labai gerai issikala kai su pjukleliu nupjauni ivores "aboima" :argue:
Sunkiausia ipresuoti nauja i balki. :!:
Pirma mes su broliu keitem 6 valandas :banghead: , antra 1 valanda :victory:

Nuemes senus pastebejau kad je tikrai stovejo nuo masinos pagaminimo tai reiskia kad je islaike kazkur 150000 km. :shock:

150000km :D Jie garantinio laikotarpio nelaikė.Jie nelaikydavo 20000km.Labai geras rodiklis 60000km.
Lenkiški laiko 10000.Febi 20000km.Aš žinau kokius statyti.Bet laikys tik 60000km.Nu LagunaII šūdas.Tik nesuprantu kodėl aš tai turiu įrodinėti 5 metus. :D : Velsatis taip pat šūdas.EspaceIV mėšlas.Netiki netikėk.Tavo teisė rinktis. Va Energetikas važinėja su EspaceIV ir patenkintas.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 05:46 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
raskila rašė:
150000km :D Jie garantinio laikotarpio nelaikė.Jie nelaikydavo 20000km.Labai geras rodiklis 60000km.
Lenkiški laiko 10000.Febi 20000km.Aš žinau kokius statyti.Bet laikys tik 60000km.Nu LagunaII šūdas.Tik nesuprantu kodėl aš tai turiu įrodinėti 5 metus. :D : Velsatis taip pat šūdas.EspaceIV mėšlas.Netiki netikėk.Tavo teisė rinktis. Va Energetikas važinėja su EspaceIV ir patenkintas.

Taip, jau keturi metai :wink: :D Pravaziuota apie 100 t.km, nuo 156 t.km iki dabartiniu apie 255 t.km :bravo:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 17:39 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 23, 2011 14:51
Pranešimai: 71
Kad kartą į metus gumas pasikeisti reikia, maža problema :) Negenda tik Rolsroisai, matyt jau tokia pakabos konstrukcija, kad toms gumoms didele apkrova tenka. Šiaip ir aš patenkintas Laguna, jau virš metų turiu tai rimtų problemų nekelia, tik smulkus gedimai (langų troselių, ratų daviklių) pasitaikė, kuriuos pats gali pašalinti. Gerai, kad dalių kainos normalios ir gauti neproblema :alcohol:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 22:34 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
raskila rašė:
jawnas rašė:
kadangi keiciausi sailentblokus padariau trumpa reportaza kaip tai daryti "zhaliems" :)
visu pirma mums reikes WD40 ar kokio nors kito ne prastesnio marmalo dvieju "kaladziu" pakelti gala donkrato 16 ir 18 galvuciu irankio ipresuoti/ispresuoti sailentbloka 24 rakto ir markerio

pirmas zingsnis: pasizymim ant spyruokles ir kebulo metkes

Kam žymeti metkes?Nesupratau.Kur nurodyta renault literatūruj/

literaturoj tai nenurodyta literaturoi nurodyta kaip "teisingai" istatyti spyruokles o zymeti tam kad istatyti jas atgal bent jau taip kaip stovejo (turiu iproti pries bet ka nuimdamas dirzus spyruokles ir tttt susizymet metkes kad po to maziau galvos skausmo butu ir nereiktu manualu vartyti) beja pasirodo maniskes ex pries mane "neteisingai" istatytos


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 22:37 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
raskila rašė:
jawnas rašė:
ketvirtas zingsnis: atsukam amortizatoriaus virsutini tvirtinimo varzta bet dar neistraukiam varzto

kodel netraukiam varžto?Nesuprantu.Tai kam ji atsukti? :shock: :shock: :shock:

skaitom kitus postus kisam donkrata sukeliam tada traukiam :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 26, 2012 23:03 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
raskila rašė:
jawnas rašė:
kas liko tai uzdeti tilta ant dankrato istatyti spyruokle pagal pasizymetas metkes sukelti tilta tiek kad galetumet prisukti amortizatoriu prisukus amortizatoriu atleidziam donkrata dedam sailentbloko tvirtinima ir susukam varztus tada einam i kita masinos puse ir pradedam nuo pradziu :)
P.S. sorry uz skirybos zenklu nebuvima ir kitas pasitaikiusias klaidas tikiuos suprasit ...... :)

jawnas neparašiei kokia jėga užveržti varžtus. :) :) :) Foto sesija vertinu tik 4 balai dešimt balėj sistemoj.Kokiu reikės instrumentų,kokiu reikės galvučių?jawnas nepyk už kritika.Aš pakeičiau apie 70-100 komplektų.Yra paprastesnis būdas keisti sailenblokus.Čia prabangus būdas keisti sailenblokus.Kiek kainuoja spec įrankis? :) :) Fantastika.Kada jis atsipirks?.Tekinti ir gamintis spec, įrankį?Čia visai nesamonė.

del kritikos nera ko cia pykt......
kokiu galvuciu irankiu reikes liktais paminejau berods pirmam poste dar 2009 metais :) del varztu uzverzinejimo galima pasitaisyt amortikas 105Nm sailentblokas 75Nm kiek kainuoja spec irankis dabar tiksliai nepasakysiu berods apie 50-70 iewru kazkada mokejau tai atsipirks po 1-2 keitimu lt kainom.... taip galima ir kitais irankiais ipresuoti/ispresuoti galima ir nusiemus tilta ant preso nusinest ir ttt kaip tuo laiku dariau ant kiemo taip ir nufotkinau ka naudojau ta ir parodziau... kodel tekinti ir gaminti spec iranki nesamone jei isvis jokiu irankiu presavimui neturi lietuva gi svogeriu krastas galima gana pigiai ar uz paslauga prasisukt...... :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Lie 27, 2012 18:35 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 23, 2011 14:51
Pranešimai: 71
Galėtu raskila savo paprastesnį keitimo būdų plačiau aprašyti, jei toks yra :) Ar gaila..? :mrgreen:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui