Vakar apžiūrėjau ir aš
Vilniaus "Lautroje" stovi modeliukas tik gaila, kad nedraustas ir nepriregsitruotas, tai ir man neteko pravažiuoti. R19 padangos atrodo įspūdingai, bet ir kainuos nepigiai
Vidus - super, labai tinka centrinė konsolė tarp sėdynių, galima nusistatyti atskirus (atrodo iki 6) profilius, tai yra per liečiamą ekraną pasirenki norimą prietaisų skydelio vaizdą (galima labiau išskirti greičio skalę arba apsukų, arba dar kokius 2-3 variantus), pasirenki norimą apšvietimo spalvą (mėlyna, raudona, žalia, geltona, violetinė), važiavimo režimą (ekonominis, normalus, sportinis), gali susireguliuoti variklio darbą, amortizatorių kietumą, galinių ratų pasukamumą
Taip pat prie savęs prisitaikai priekines el. valdomas sėdynes, jų masažavimo funkcijas, veidrodėlius ir t.t. Salono apšvietime patiko "stoikėse" virš oro pagalvių melsvos lemputės, šviečiančios į lubas) - naktį turėtų sudaryti salono jaukumo įspūdį. Prietaisų skydelyje pastebėjau pavaizduotą šakelę su keliais lapeliais, pasirodo tai lauko užterštumo rodiklis - kuo daugiau lapelių užsidega, tuo didesnis užterštumas ir automatinė klima uždaro oro paėmimą iš lauko, kol "neprasivalo" oras. Ant veidrodėlių yra pavaizduoti lenkimo įspėjimai, jei jus kas lenkia, kad neišvažiuotumėte į kitą juostą, taip pat juostos kirtimo įspėjimas. Yra automatinis stabdymas priartėjus prie kito automobilio (visiškai nesustabdo), skirtas trasoje prisivijus lėčiau važiuojantį, kad jam "neįmautus" į galą. Šiame modelyje dar nebuvo papildomos opcijos - virš prietaisų skydelio gali būti montuojama permatoma holograma, parodanti įvairius važiavimo duomenis. Liečiamą ekraną taip pat galima susikonfigūruoti pagal savo poreikius (kiekviename profilyje skirtingai, jei norima), kad rodytų pavyzdžiui navigaciją, multimediją ir kuro sąnaudas ar panašiai. Galinio vaizdo kamera, automatinis pastatymas, "parktronikai" jautrūs į visas puse, aplink automobilį ratu. Žibintai automatiškai persijungia: dienos, trumposios ir ilgos - važiuojant ilgomis, atsiradus priekyje šviesai (artėjant priešais automobiliui), šviesos automatiškai persijungia į trumpųjų režimą, prasilenkus vėl persijungia į ilgąsias. Panoraminis, el. valdomas stoglangis (labai panašiai, kaip ir Espace IV). Padangų slėgio matavimas ir t.t. Dauguma funkcijų (net ir masažas) veikia net neįjungus degimo, todėl greitai eikvojasi akumas - štai iš kur komentatorių pastebėtas Espace V nuotraukose užrašas, kad nepakanka akumuliatoriaus įtampos
Dabar trumpai kas nepatiko:
1. Galinės sėdynės užverčiamos automatiškai, mygtukų pagalba - trinkteli taip, kad net baisu darosi
Nors galinis dangtis, valdomas elektra, darinėjasi labai švelniai;
2. Trečioje eilėje sėdėti tik supar mažiems vaikams ir tai reikia antrą eilę pastumti į priekį (tikriausiai Grand versijos čia jau nebus)
;
3. Durelių pašvietimo lemputės kaitrinės, lygiai tokios pačios, kaip ir Espace IV (keista, nes salone jau LED sudėtos). Šiek tiek palaikius atidarytas dureles - jau kaito stikliukas;
4. "Bardačiokas", paspaudus mygtuką, staigiai išvažiuoja tiesiai į keleivio kojas (kaip Captur, tik čia jau "išspjauna" jį ir nereikia pačiam ištraukinėti);
5. Saugos diržai, kaip ir Clio IV, gal ir kituose Renault, kai paleidi dažniausiai palieka skersai, įstrigdami tarp sėdynės atlošo krašto ir "stoikės";
6. Po variklio gaubtu, pačio variklio apdaila iš viršaus tokia labai jau "vaikiška" ir matosi vienas metalinio vamzdžio tvirtinimo privirinimas taip baisiai, kad atrodo jis ką tik kokiam garažiuke privirintas...
;
7. Kažkaip labai įdomiai atrodo posparniai - ne plastmasiniai, bet tokie, kaip medžiaginiai, iš panašios medžiagos daromas bagažinės apatinės dalies uždengimas: tokia, kaip koks "veilokas" tik labiau "suplastmasintas". Tikiuosi po gero lietaus neištiš... Ir norėtųsi purvasaugių, bet čia visoms naujoms mašinoms jų nededa, reikia atskirai užsisakinėti.
Tai tiek pirminės apžvalgos