Kai ieškojau gedimo kieme (duobės neturiu) atveržinėjau laidus prie klemų bei prie korpuso. Su jais viskas buvo tvarkoje bet kontaktas turėjo būti prastas apaugę kaip reikiant buvo. Nušveičiau sutepiau ir priveržiau.
Šiaip kai nuvažiavau pas starterių meistrą (kaip tyčia duobės buvo užimtos) (automobilis buvo užtrauktas) sutarėm kad nuokalnei užgesinsiu ir bandysim vesti. Bandymų buvo gal 10-15. Visais atvejais kuo puikiausiai kūrėsi. Tad jau tada jo žodžiais starteris sveikas. Ir pasirodo tiesa buvo.
Keisčiausia pas tave mirgėjimas. Imk testerį ir matuok įtampą.
Šiaip iš idėjos galima situacija kai nekontaktuoja laidas ir nuo vibracijos kontaktas tai pagerėja tai pablogėja, bet jis būtų be jokio pastovumo (skirtingi tarpai tarp mirgėjimų).
O kas buvo kad keitei diodų tiltą ? Garantiją davė? Jei turi važiuok pas liepk patikrinti, gal betvarkydami ko nors nepriveržė
(itin dažna autoservisų problema).
runce rašė:
Bent kiek is virsaus priejau-patikrinau kontakta..tik,kad pas mane minusas nuo klemos iskart matosi prisuktas prie greiciu dezes,o pliuso yra trys laidai..vienas nueina po masina kazkuk,itariu i tenus,o kiti du nueina prie starterio..paklibinau,nu lyg tvirtai prisukti,o kur ten is apacios dar yra?as kazkaip itarciau irgi starterio beda..manau angliukams bus hana..tik mane neramina tas elektros pulsavimas..pries gedima jo nebuvo..nu tikekimes,kad cia tik sutapimas,jei ne-manau bus dar ir generatoriaus krovimo relei ko gero prastai..tik idomiai man pasirode,kad abu gedimai atsirado vienu metu..juolab,kad visai nesenai buvo pakeistas diodinis tiltelis,krovimas buvo geras..nu ziuresim,ryt bus vykdomi darbai-ziuresim ka rasim