Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 16:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Sau 06, 2014 00:30 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
Sveiki. Nusipirkau ESPACE III su F3R varikliu(2.0l 8V).
Zodziu aisku bilda vaziuokle, toks vaizdas, kad ir priekyje ir gale. Priekyje galvoju gal stabilizatoriaus traukes turi bildesi? NEs lagunoje tai tos traukes budavo liga.
Kas gali bildeti gale?
Kitas dalykais, tai virs simto, ir aplamai prie didesnio greicio, atsiranda uzimas,toks panasus kaip guolio, tik jau toks kaip ir menkas drebejimas, zodziu nuspaudus pedalai giliau - dingsta, atleidus, trumpam nustoja ir vel pradeda,pagazavus vel dingsta, bet islyginus greiti vel atsiranda. Pasukus i desine, lygtais vos sustipreja, bet nesakyciau kad primintu guoli.
Galvoju, gal kurinors variklio pagalve jau nusibaige? Kaip pasitikrinti?
Kitas dalykas, tai susidare toks vaizdas, kad kalena voztuvai. Ytariu, kad hidrokompensatoriai. Ar nuemus paskirstymo veleneli,jie tiesiog su magnetu ir issiims? Ar uztenka ju plovimu, ar daugumoje atveju reikia keisti naujais?
DEkui kolegos!


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 06, 2014 08:38 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Pasižiūrėk amortizatorių gumas,po to,ar nelūžusios galinės spyruoklės.Dėl priekinio stabilizatoriaus-pilnai įmanoma.Be to reiktų patikrinti vairo traukes,šarnyrus bei šakių ir traverso solenblokus (galinio tilto taippat).Dėl vibracijos-gali būti dešinė vidinė granata arba greičių dėžės šlicai,ant kurių ta granata užsimauna.Variklyje hidrokompensatorių nėra.Vožtuvai reguliuojasi kaitaliojant pakėlikus (''stakanus'').

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 06, 2014 10:10 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
Na kaškodėl linkęs atmesti aš vidinę granatą, nors galbūt. Buvo kai lagūną turėjau, vidinė granata cherova kaskokia, buvo net ziedus fiksacinius tripoido išmetę,bet sudėjom, padėdami po guoliu rato šaibą, kad pusašis pasisilinktų, ir daugiau nesikartojo.
O čia tas vibravimas (ūžimas) prie didesnio greičio, bei to garso kitimas gazuojant,atleidus gazą, sakai gali būti susijes su ta granata? Šeip pats tada neardžiau ,servise man tvarkė,bet ydomu pačiam garaže be duobės, pasikėlus ant ožių, įmanomą tą vidinę granatą išsimauti? Beto, kaip ją patikrint būtų galima?
O dėl tų kompensatorių, kaip suprast kaitaliojant stakanus? Kai buvau atlupęs galva lagunoi (Ten toks pats F3R variklis), tai matėsi, kad velenelis stumdo tabletes (kompensatorius). Ar čia ne kompensatoriai? Kaip tada jie veikia?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 06, 2014 14:47 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
Dar vienas klausimas, o kaip tvarkosi variklis? Daleiskime norint nusiimti variklio galva, arba bent jau prie kolektoriu prieiti? Trukdo ten tas visas virsus. Kaskur maciau kaskas apie kaskokius avilius snekejo, bet gal galetu kasnors detaliau paaiskint?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 06, 2014 20:10 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Dėl ūžimo-gali būti susidėvėję guoliai greičių dėžėje (nugriaužta ''cementovkė''),arba ta pati ''cementovkė'' nuėjusi nuo kurios nors dantračių poros.Dėl galvos nuėmimo-prie kolektorių priėjimas visai geras iš duobės,o prie pačios galvos priėjimas pagerėja,kai nuimi priekinę pagalvę ir paleidi variklį žemyn.Tai,ką matai po paskirstymo velenėliu-tai ir yra ''stakanai''. Ten nėra jokių tablečių (čia tau ne ''VW'') ir jokių hidrokompensatorių (čia ne 16 vožtuvų).Reguliuojant vožtuvus-keičiasi visas ''stakanas''-jų būna įvairių matmenų (pagal aukštį).Vienu žodžiu-bjaurus dalykas.Kadangi tarpeliai paprastai mažėja (ypač važinėjant dujomis)-reguliojama truputį patrumpinant vožtuvo kotą,arba pašlifuojant ''stakano'' viršų, arba apatinę atraminę plokštę (kas mažai tikėtina,nes blogas priėjimas)

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 06, 2014 22:01 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
Na itariu,kad gali ir tepala leisti is greiciu dezes per viena is pusasiu, kadangi kiek zinau penktos pavaros dantratis pats auksciausias, ir kai mazai tepalo, jis uzia. Bandysiu ziureti lygi ir dasipilti. Kiek skaiciau, tai greiciu dezes tepalas dasipila kaskur sialia sankabos troso ykabinimo svirties tos, na kaskur po oro filtru, tik nezinau ar ant virsaus ar ant sono ta uzpylimo propke.
Greiciu dezes remonto kaskaip bijau kaip velnias kryziaus...
NA o del tu stakanu, tai ar as isemes veleneli paskirstymo,tuos stakanus galesiu istraukti su kokiu magnetu?
O kitas dalykas, jeigu voztuvai suseda daleiskime, tai juk tarpelis tarp to stakano ir velenelio tik mazetu, kadangi voztuvo strypas pasiduotu aukstyn ir keltu stakana. Tai kaip gali atsirasti tarshkejimas, jei paseda voztuvai?
As dabar galvoju, o gal cia kokie indeklai kalena?? Nes seip kai pasilenki prie voztuvu dangtelio, atrodo kalena is jo, bet kai pasilenki prie karterio, atrodo kad kalena is karterio.
KAip nustatyti is kur vistik tas garsas?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 06, 2014 23:48 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Stakanai išsiima paprastai -pirštais ištrauki.O dėl kleksėjimo-pasiimk medicininį stetoskopą ir ''išklausyk'' viską,kaip daktaras :wink: .Esu matęs specialiai -automobilinį-galvutė truputį kitokia-patogesnė dirbti su ''metalu''

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Sau 07, 2014 00:02 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
O kaip realiai pasitikrinti ar tie stakanai laisvi ar ne ? Reikia prasukineti velena, ir kai daleiskime to cilindro stumoklis yra virsuje, tai vienas is stakanu turetu buti laisvai pajudinamas? JEi padetumei su stakanu laisvumo patikrinimu, buciau tikrai dekingas:)
Seip kalenimas kogero labiausiai isryskeja prie laisvu apsuku, pagazavu sutankeja ir paskiau visai isnyksta, ant laisvu vel girdisi.
Blemba baisu ir bevaziuot su tokiu varikliu :/


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Sau 07, 2014 09:31 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Išsimatuok vožtuvų tarpelius su matavimo plokštelėmis .Prasuk variklio veleną taip,kad matuojamo vožtuvo velenėlio kumštelis ''žiūrėtų'' vertikaliai viršun ir ,kaišiodamas įvairių storių plokšteles, išmatuosi tarpelį.Įsiurbimo vožtuvų turi būti maždaug nuo 0,15 iki 0,25 mm,o išmetimo-nuo0,25 iki 0,35 mm.Jei truputį didesni-nieko baisaus,o jei mažesni-blogai.Matavimo plokštelių komplektų esu matęs net ''senukuose'' :wink:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Sau 07, 2014 12:06 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
Turiu sciupus, reiks bandyt pasimeruot.
Seip kaskaip neteko girdeti, kad F3R prasukineti indeklus butu linkes.
Dar kolega gal pakomentuotumet, kur tiksliau randasi greiciu dezes tepalo uzpylimo propke?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Sau 07, 2014 19:31 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Plastmasinė sparnuota veržlė priekyje- kažkur apie sankabos troso įkabinimo vietą.O variklis-beveik amžinas,ne be reikalo ''šrote'' galima nupirkti nuo 200 Lt.

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Sau 07, 2014 22:01 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
Beja, ar neturetu degti tepalo lempute jei indeklai prasukti butu? Juk kiek zinau tokiu atveju nesukeliamas spaudimas.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Sau 07, 2014 22:37 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Kai karštas variklis ir laisvais sūkiais nebent,o šeip -nelabai

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Sau 07, 2014 22:42 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
Na velnias zino zodziu, kogero reikia pas meistrus rimtesnius biski nuvaziuot ir paklause to garso pasakys indeklai cia ar ne. O seip kogero jei butu indekllai, kartery nuemus ir svaistiklius atsilaisvinus,eitu juos pakeisti? Tik kazin ar nereiketu slifavimo, plius jei jau juos prasuko, tai ir naujus turbut sudejus greit prasuks ?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 08, 2014 09:21 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Pirmiausia,tai dirbančiam varikliui,ištrauk tepalo matuoklę ir pažiūrėk,ar tepale nėra smulkių metalo dalelių (matosi tarsi ''perlamutras'' dažuose).Nors tai nėra labai tikslus ''diagnostikos'' būdas,tačiau pakankamai patikimas.Jei tepalas ''perlamutrinis''-variklis ''kala'' :?

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 08, 2014 10:02 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
Na ne, tokiu dalyku tai nera tikrai :D Jau cia turetu but kaipreikiant velenas/indeklai issiede turbut, jeigu ant mierkos net pudra aliuminio matytusi :D Tik tiek, kad man rodos tepalas virs normos, tai kad neprapustu man salnyku kokiu :/ Na zodziu savaitgaly investiguosiu ta varikli normaliai ir duosiu zinoti kaip ten kas, del idomumo.
Dekiui Senux uz issamias konsultacijas, niekur nedink ,dar gali ju prisireikti:D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Sau 11, 2014 16:06 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Gru 03, 2009 12:59
Pranešimai: 86
NA siektiek atnaujinimo del visu bedeliu.
Nuimtas karteris ir apziureti indeklai. Visiskai jokiu uzvelimo, isdilimo pozymiu. Blizga alkuninis. Svaistiklis i virsu/apacia neturi jokio judejimo, taciau turi siektiek i sonus, po kokius 0.2mm, zinau kad motocikluose tai visada jie taip juda ir tai normalu, bet gal cia jie neturetu tureti visiskai laisvumo i sonus?
Taippat tikrinau greiciu dezes tepalus- pilna deze, netruksta.
Tad dabar du klausimai : Is kur ta vibracija/uzimas penktu begiu ir kas kalena.
Nors del kalenimo tai pradedu ytarineti voztuvus.... NEs vienam is voztuvus tarpelis daugiau nei 0.4:/
Galvoju dar del penkto begio, kad kaskas kaskur lieciasi. Gal sakau begiu ryciagas penkto begio padeti i kaska atsiremia?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui