TEST DRIVE II
Kaip supratau, testavom pakartotinai jau sutvarkytą speisiuką IV, tuo pačių įvyko neplanuotas mini meet for drivers from Šeškinė, kur apžiurėjome pirtelę normaliam vilniškių minimeetui
, bet ne apie tai:
Renault Espace 2.2 dCi 16V
Komponuotė priekyje, skersai
Kuro rūšis dyzelinas
Maitinimo sistema auk?to sl?gio ?pur?kimas
Variklio forma, cilindrų sk. vienaeilis 4
Darbinis tūris 2188
Suspaudimo laipsnis 18 : 1
Maksimali galia 110 kW (150 AG) prie 4000 aps/min
Maksimalus sukimo momentas 320 N·m prie 1750 aps/min
Cilindro skersmuo 87 mm
Stūmoklio eiga 92 mm
Vožtuvų skaičius cilindrui 4
Bendras vožtuvų skaičius 16
Kompresorius turbo
Man buvo staigmena, kad labai "pavarotliva" ir nebuvo jokio diskonforto dėl gabaritų (išlipus iš savojo scenico), labai gera apžvalga.
Labai gerai stovi kelyje net pasiekus max greitį 183km/h trąsoje, daugiau nepavyko, mašiniukas labai stabilus ir greičio nesijautė, jausmas, kaip ant 120km/h, maniau kad speedikas meluoja.
nors buvo 6 pavaros labai didelio skirtumo nepajutom, kuria pavara važiuojame ar 5 ar 6, apsukos skyrėsi 500ap/min
Labai malonus ABS, nedaužo pedalo, gerai veikia anti praslydimo sisitema.
Labai gerai važiuoklė sugeria kelio nelygumus, bet šulinukus paskaičiuoja, žinoma niekas nebarška, tik galinis uždengimas, sėdynės patogios, tiek galia tiek priekyje, gale galima atsilošti, ne tiek kiek priekyje, bet pakanka, gale įkrenti ir ant posūkių nesibaladoji į šonus.
Labai greitai nupučia langus, greit prišildo saloną yra dviejų juostų klimatronikas valdymas ant durelių, gal ir patogu pripratus, bet nukreipia žvilgsnį nuo kelio nes šone.
Skydelis nors ryškus, bet info per smulki, kompo parodymus sunkiau įžiurėti. Tachometras galėtų būti atvaizduojamas skaitmenimis, sunku įžiurėti kieik tiksliai rodo apsukų. Abejones sukėlė kuro bako daviklio lygio parodymus. Dispėjuje galima pamatyti, kurios padangos slėgis nukrito, kurio durys neuždarytos
Nors displėjus ir labai ryškus, bet, kad važiuoji be šviesų nepastebėjome, todėl sustabdė policijos patrulis, .........įgulą po bokalo alaus........., prisiparkavom, ..............atsidarėm langą.......nekvėpuojam......patikrino dokumentus paprašė įsijungti šviesas........sutikom iškart
, nesiginčijome, ..... paleido
Momentinis suvartojimas 90km/h apie 4,9-5,1L/100km, mišrus su patampymais, bei po max greičio vidutinės sąnaudos 9,3L/100km
Variklio Dinamika labai gera, "pamąstymas" važiuoti gan trumpas.
Pavarų svirtis juda trupą kelią - nereikia mojuoti, ergonomiška.
Rankinis čiūdnas kairėje, elektroninis, pradedant važiuoti atsijungia, priparkavus jėgą sustiprina jei per mažai užtraukiai, teleidžia pariedėti 1cm., užtraukus rankinį saulučių piešti nepavyko
Atsidarėm kapotą..... maloniai dirba varikliukas...daug dangtelių nieko negali pasiekti tik dapilti skysčius, paguoda, kad akumas labai lengvai prieinams. Užuojauta remontuojamtiems.
Dėl dizaino, mesčiau laukan posūkius nukelčiau į pagrindinę farą, padaryčiau siauraakį - dėl skonio nesiginčysim tikiuosi. skydelio apšvietimas Lagūnos II man labiau patiko, užvedus variklį sunku rasti stop knupkę, nes kažkodėl užgęsta apšvietimas.Daug bordakėlių, bet coca colos buteliuko nėra kur pasidėti. gaila nebuvo magės negalėjom paklausyti kokia akustika. Norėtusi stiklinio stogo. Labai geras užpakalio ndizainas
Labai geras automobilis tolimom kelionėm, puikiai tinka ir mieste, didelis daiktas puikiai valdomas. Labai nesupykčiau jei tokį gaučiau, kaip tarnybinį automobilį.