Erkanas rašė:
Tamstos variklis cia GRYNAI i tema ;] Jei dar iki Jusu niekas netvarke, tai kai turesite laiko, pasimatukite tepalo spaudima mechaniniu matuokliu. Kol dar laikas. Nes pasgui bus ne mano RENIUKAS puikusis, o kai užsilenks motoras garsiai ŠAUKSIT "RENUŪŪŪŠKĖ, KUOKIA TEN RENUUUUŠKĖ, GAVNŪŪŪŪŪŠKĖ NE RENŪŪŠKĖ"... Jau prisižiūrėjau tokių ir posakių ir vaizdelių...
Grynai mano asmeninė nuomonė - viskas kas apie variklį - LIUX, na bet pats motoras IŠ KOŠĖS, per Renault KLIAUZAS kenčia Peugeot markė, nes daug kas asocijuoja Peugeot-Renault, nors tarp jų tiek pat bendra kaip tarp GANDRO ir VIŠTOS. Peugeot visais laikais gamino geriausius dyzelius pasaulyej (na apdovanojimų ir garažinių meilė). Deja, Renault tai Raznosai (ko pas Peugeot niekada nebuna, nes uždaromas isiurbimas su sklende) turbinos, tai velenai, tai siurbliai, tai šveistikliai, žodžiu MANŲ KOŠĖ. Va benzinai - nieko prieš. Ir tai, tik ne 2,0IDE, ten tai kažkas baisaus.
Nesutikciau. Pirmiausia, tai 2 l dci sukurtas Nissan'o ir prancuzijos inzinerija cia ne prie ko. Tepalo siurbli sueda tepale esancios deginiu frakcijos, taigi aptarnavimas kas 30 kkm yra nesamone. O kai mazas slegis,tuomet uzdaras ratas indeklai turbina grandine ir tt. Kita vertus tobulejant alyvoms jau yra gamintoju, rekomenduojanciu aptarnavima kas 60 kkm. Dyzelius eksloatuoja imones, jos turi sukti kilometrus, kartais aptarnavimai praziopsomi (mates 3 po 50 kkm ir turkui i aikstele). Cia nuo gamintojo nepriklauso, o nuo prieziuros. Pazistu vienos imones vadybininkus, kurie vazineja imones naujais auto, aptarnavimus daro kaip prikauso kas 30 kkm autorizuotam, o i tarpus (kas 15 kkm) be valdzios zinios pasikeicia alyva patys, nes yra suinteresuoti islaikyt varikli gyva, po garantinio gales nusipirkti siuos auto.
Peugeot geriau? Gal laikotarpiu nuo 2001 iki 2008, kai reno leido stebukla 2.2 dci. Tra dirzas, krumpliai, ir visa kita. Kur spjausi ten beda. Bet pezo 1.4, 1.6, 2, 2.7 hdi tai sikau ir tapsnojau (turiu minty 4 valve per piston variklius). Uzvelti veleneliai, truke gilzes, sudile ir sukrite karomyslai, sede kompensatoriai, sudile alkuninio soniniai indeklai it tt. Bet ir tai geriau nei f serijos bmw. Arba audi v6 2.5 tdi. Bet ko gero nuomoniu skirtumai susidaro pagal tai, ko daugiau "prisiziuri" remontu metu.