Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 18:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Laguna III po 100 tūkst. km
StandartinėParašytas: Šeš Lap 11, 2017 07:26 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Techniniai gamintojo duomenys:
Variklis – tipas/cilindrų sk./vožtuvai: turbodyz./L4/16
Darbinis tūris (cm3): 1995
Maks. galia AG esant aps./min.: 173/4000
Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.): 380/2000
Maks. greitis (km/h): 215
Pavarų dėžė: 6 mech.
Stabdžiai – priek./gal.: disk. vent./disk.
Ilgis/plotis/aukštis (mm): 4803/1811/1445
Padangų dydis: 215/50 R 17
Automobilio svoris/kraulumas (kg): 1580/483
Bagažinės talpa (l): 508/1593

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos ... d=76289097

Išvada Dar prieš kelerius metus priekaištai „Renault“ automobiliams dėl kokybės trūkumų buvo įprastas dalykas. Gamintojas kai kurias klaidas pripažino, kai kurių ne, tačiau svarbiausia – žadėjo stipriai pagerinti kokybę. Matome, kad tai nebuvo tušti žodžiai. Mūsų bandytas „Laguna 2.0 dCi“ išlaikė vadinamąjį brandos egzaminą ir gavo penkis su minusu. Automobilis pasirodė labai gerai, tik šiek tiek nemalonų jausmą paliko variklio būklė...

P.s. Kaip suprantu, geriau rinktis modelį nuo 2009 metų, nes "Vis dėlto nuo 2009 metų 2.0 dCi variklyje naudojami sustiprinti įdėklai." :victory:


Prikabinti failai:
Laguna III 2,0dci.jpg
Laguna III 2,0dci.jpg [ 36.91 KiB | Peržiūrėta 9707 kartus(ų) ]

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Lap 12, 2017 18:30 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bal 05, 2009 22:52
Pranešimai: 1616
Miestas: Telšiai
Keista ir tuopaciu nekeista kodel prikibo prie variklio. Siaip 2.0dci yra vertinami varikliai ir pripazinti. Didziausia matomai jo susidevejimo priezastis tai renault perlenkta lazda del tepalu keitimo intervalo, 30000 km dyzeliniui varikliui yra nepagrystai daug ir tai yra meskos paslauga varikliui... retas variklis netures priekaistu po tokiu intervalu.

_________________
Coupe Laguna'10 01mėn / Dynamique TomTom / 2.0dci - 110kw / Black


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lap 23, 2017 09:49 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 23, 2007 21:17
Pranešimai: 637
Miestas: Klaipėda
Visiem naujiesiem 2.0DCi varikliam bedos su tepalo slegiu... Kaip ir minejo kolega, perlenkta 30 000km aptarnavimo riba. Vejai. Prie 180 000km buna tas 2.0DCi ZIAURIAI susidevejes, nebent randame egzemplioriu gero vokiecio kuris kas 10-15 keite. Jau ne vienas perekupas programavo tepalo slegio klaida lauk sitiem vejiskiem 2.0DCi motoram. Nesupykit, bet tikrai is ju NIEKO GERO. Ne del variklio, o del prieziuros.... As asmeniskai tokio motoro neimciau, nes iskart reikia kesiti tepalo pompa ir pan., o tam reikia vos ne 800 euru. Na jei dar cia viskas bus OK.

_________________
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP(DPF), EGR programavimas, chiptuning. +370 670 576trys8


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lap 23, 2017 11:07 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Tikra tiesa-išardžiau savo 2,0 Dci po 230000 Km ir tepalo siurblį iškart mečiau lauk,keičiau švaistiklinius indėklus ir (greičiau profilaktiškai) remontavau turbiną.Grandinė buvo ištysusi taip,kad net hidraulinio tempiko stumuokliukas buvo iškritęs į karterį :? Manau,kad šio variklio problema yra būtent per greitai susidėvintis alyvos siurblys.

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lap 27, 2017 23:47 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bal 05, 2009 22:52
Pranešimai: 1616
Miestas: Telšiai
senux rašė:
Tikra tiesa-išardžiau savo 2,0 Dci po 230000 Km ir tepalo siurblį iškart mečiau lauk,keičiau švaistiklinius indėklus ir (greičiau profilaktiškai) remontavau turbiną.Grandinė buvo ištysusi taip,kad net hidraulinio tempiko stumuokliukas buvo iškritęs į karterį :? Manau,kad šio variklio problema yra būtent per greitai susidėvintis alyvos siurblys.

O kas priverte imtis tokiu darbu? Ta prasme kokie pozymiai? :) gi siaipsau neardom varikliu :)

_________________
Coupe Laguna'10 01mėn / Dynamique TomTom / 2.0dci - 110kw / Black


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 28, 2017 14:00 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Kai nupirkau, variklis ir greičiü dėžė buvo bagažinėje, taigi. Aiškinausi Kodėl :oops:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 28, 2017 15:12 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 23, 2007 21:17
Pranešimai: 637
Miestas: Klaipėda
N3xt rašė:
senux rašė:
Tikra tiesa-išardžiau savo 2,0 Dci po 230000 Km ir tepalo siurblį iškart mečiau lauk,keičiau švaistiklinius indėklus ir (greičiau profilaktiškai) remontavau turbiną.Grandinė buvo ištysusi taip,kad net hidraulinio tempiko stumuokliukas buvo iškritęs į karterį :? Manau,kad šio variklio problema yra būtent per greitai susidėvintis alyvos siurblys.

O kas priverte imtis tokiu darbu? Ta prasme kokie pozymiai? :) gi siaipsau neardom varikliu :)


Tamstos variklis cia GRYNAI i tema ;] Jei dar iki Jusu niekas netvarke, tai kai turesite laiko, pasimatukite tepalo spaudima mechaniniu matuokliu. Kol dar laikas. Nes pasgui bus ne mano RENIUKAS puikusis, o kai užsilenks motoras garsiai ŠAUKSIT "RENUŪŪŪŠKĖ, KUOKIA TEN RENUUUUŠKĖ, GAVNŪŪŪŪŪŠKĖ NE RENŪŪŠKĖ"... Jau prisižiūrėjau tokių ir posakių ir vaizdelių...

Grynai mano asmeninė nuomonė - viskas kas apie variklį - LIUX, na bet pats motoras IŠ KOŠĖS, per Renault KLIAUZAS kenčia Peugeot markė, nes daug kas asocijuoja Peugeot-Renault, nors tarp jų tiek pat bendra kaip tarp GANDRO ir VIŠTOS. Peugeot visais laikais gamino geriausius dyzelius pasaulyej (na apdovanojimų ir garažinių meilė). Deja, Renault tai Raznosai (ko pas Peugeot niekada nebuna, nes uždaromas isiurbimas su sklende) turbinos, tai velenai, tai siurbliai, tai šveistikliai, žodžiu MANŲ KOŠĖ. Va benzinai - nieko prieš. Ir tai, tik ne 2,0IDE, ten tai kažkas baisaus.

_________________
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP(DPF), EGR programavimas, chiptuning. +370 670 576trys8


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lap 29, 2017 00:50 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bal 05, 2009 22:52
Pranešimai: 1616
Miestas: Telšiai
senux rašė:
Kai nupirkau, variklis ir greičiü dėžė buvo bagažinėje, taigi. Aiškinausi Kodėl :oops:

Na tokiu atveju suprantama :)

_________________
Coupe Laguna'10 01mėn / Dynamique TomTom / 2.0dci - 110kw / Black


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lap 29, 2017 21:20 
Atsijungęs
Narys

Užsiregistravo: Sek Rgp 14, 2005 14:59
Pranešimai: 111
Miestas: Kaunas - Vilkaviskis
Erkanas rašė:
Tamstos variklis cia GRYNAI i tema ;] Jei dar iki Jusu niekas netvarke, tai kai turesite laiko, pasimatukite tepalo spaudima mechaniniu matuokliu. Kol dar laikas. Nes pasgui bus ne mano RENIUKAS puikusis, o kai užsilenks motoras garsiai ŠAUKSIT "RENUŪŪŪŠKĖ, KUOKIA TEN RENUUUUŠKĖ, GAVNŪŪŪŪŪŠKĖ NE RENŪŪŠKĖ"... Jau prisižiūrėjau tokių ir posakių ir vaizdelių...

Grynai mano asmeninė nuomonė - viskas kas apie variklį - LIUX, na bet pats motoras IŠ KOŠĖS, per Renault KLIAUZAS kenčia Peugeot markė, nes daug kas asocijuoja Peugeot-Renault, nors tarp jų tiek pat bendra kaip tarp GANDRO ir VIŠTOS. Peugeot visais laikais gamino geriausius dyzelius pasaulyej (na apdovanojimų ir garažinių meilė). Deja, Renault tai Raznosai (ko pas Peugeot niekada nebuna, nes uždaromas isiurbimas su sklende) turbinos, tai velenai, tai siurbliai, tai šveistikliai, žodžiu MANŲ KOŠĖ. Va benzinai - nieko prieš. Ir tai, tik ne 2,0IDE, ten tai kažkas baisaus.


Nesutikciau. Pirmiausia, tai 2 l dci sukurtas Nissan'o ir prancuzijos inzinerija cia ne prie ko. Tepalo siurbli sueda tepale esancios deginiu frakcijos, taigi aptarnavimas kas 30 kkm yra nesamone. O kai mazas slegis,tuomet uzdaras ratas indeklai turbina grandine ir tt. Kita vertus tobulejant alyvoms jau yra gamintoju, rekomenduojanciu aptarnavima kas 60 kkm. Dyzelius eksloatuoja imones, jos turi sukti kilometrus, kartais aptarnavimai praziopsomi (mates 3 po 50 kkm ir turkui i aikstele). Cia nuo gamintojo nepriklauso, o nuo prieziuros. Pazistu vienos imones vadybininkus, kurie vazineja imones naujais auto, aptarnavimus daro kaip prikauso kas 30 kkm autorizuotam, o i tarpus (kas 15 kkm) be valdzios zinios pasikeicia alyva patys, nes yra suinteresuoti islaikyt varikli gyva, po garantinio gales nusipirkti siuos auto.
Peugeot geriau? Gal laikotarpiu nuo 2001 iki 2008, kai reno leido stebukla 2.2 dci. Tra dirzas, krumpliai, ir visa kita. Kur spjausi ten beda. Bet pezo 1.4, 1.6, 2, 2.7 hdi tai sikau ir tapsnojau (turiu minty 4 valve per piston variklius). Uzvelti veleneliai, truke gilzes, sudile ir sukrite karomyslai, sede kompensatoriai, sudile alkuninio soniniai indeklai it tt. Bet ir tai geriau nei f serijos bmw. Arba audi v6 2.5 tdi. Bet ko gero nuomoniu skirtumai susidaro pagal tai, ko daugiau "prisiziuri" remontu metu.

_________________
R 19 16V F7P on the run
Laguna Ill '14 2 l dci.
Renault Sport Team Spirit cycle
+37061604798


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lap 30, 2017 08:38 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Pamiršai paminėti nuo vėjo linkstančius peugeot švaistiklius :lol:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lap 30, 2017 22:29 
Atsijungęs
Narys

Užsiregistravo: Sek Rgp 14, 2005 14:59
Pranešimai: 111
Miestas: Kaunas - Vilkaviskis
Ir slapios (istatomos) gilzes pas benzus senesnius. O boze boze. :D

_________________
R 19 16V F7P on the run
Laguna Ill '14 2 l dci.
Renault Sport Team Spirit cycle
+37061604798


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Gru 04, 2017 15:03 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 23, 2007 21:17
Pranešimai: 637
Miestas: Klaipėda
OMG, is kur jus tokius vejus traukiate? Taip 2.7HDi tragiskas motoras, visa kita SVAIGSTAT kaip reta. Renuskei iki peugeot kaip saukstu iki svedijos per jura. Apie keromyslus - geriau keromyslai, nei visa motora remontuot po trukusio dirzo. Del svaistikliu, is kur tokie vejai????? Matosi kad esat -0 susidure su automobiliu remontais ir ju remontu KIEKIU. BUTENT, KIEKIU. PAs mane per menesi koks 50 masinu prancuzisku praeina.

O del benzinu, su jumis sutinku 100%. Peugeot nemoka ju daryt :)

Ar pamine RENAULT ESPACE IV sedevro ant ratu, kai reikia pakeisti ventiliatoriaus rele, reikia nusiimti panele? Arba elementariai prieiti prie soniniu saugikliu reikia DVIEJU ZMONIU arba kaisti juos su "prailgintuvu" ziurint pro stikla is LAUKO? Arba kai nera JOKIO mygtuko jog ISSIJUNGTU/ISIJUNGTU bordacioko sviesele? Ijungei degima - dega pastoviai. Arba kai reikia sitam Espeisui pakeisti VAIRO BLOGATORIU - NUIMTI PANELE? Arba kai reikia pakeisti salono ventiliatoriu, reikia KELTI MASINA ANT KELTUVO nusukti 15 varztu maziuku supuvusiu ZVAIGZDUCIU ir dar kelis didelius varztus ir kai pamatai nebesandaria DEZE? Ir isvis KAS PER absurdas sugalvojo isvis PO GRINDIM is lauko puses statyt ventiliatoriu? Arba norint pakeisti gabaratia kaires puses - butina issiimti visa fara. As nepradesiu kalbet apie korteliu mechanizmus pacius, nepradesiu apie ju skaitytuvus ir pan. Ir taip tokiu NONSENSU galeciau pasakot ir pasakot.

Ir tame ir beda, kad per RENO, viska kariama ant PEŽO. O pas PEŽO nu nei viena nerasi prieš tai išvardintų dalykėlių.

_________________
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP(DPF), EGR programavimas, chiptuning. +370 670 576trys8


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Gru 04, 2017 17:37 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Geg 16, 2009 09:37
Pranešimai: 228
Nepamenu,kokiam peziukui gabaritus keiciau,tai vos mataro issiimti nereikejo :lol:

_________________
Laguna II 1.9dci chip tuning
Grand espace IV 3.5 V6,RENAULTkiller
Impreza STI BIGturbo,EVOkiller
Skyline GTR 2TT,FERRARIkiller
Honda CBR1000RR


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Gru 04, 2017 22:15 
Atsijungęs
Narys

Užsiregistravo: Sek Rgp 14, 2005 14:59
Pranešimai: 111
Miestas: Kaunas - Vilkaviskis
Darosi idomu. Tik nereikia didziosiom raidem kalbeti. O tos 50 masinu per tavo rankas i menesi, tai turbut visom jom savo rankom kapitalinius variklio remontus padarai? Produktyvu, odnako. Ir tikriausiai automobiliai projektuoti vaziuoti kokius 79 metus be gedimo. Kokio b*bio lysti prie ventiliatoriaus jei anot gamintojo tas espace jau 7 metai tarnauja perdirbtas uztrauktuku?
Kartoju, kiekvienas turi asmenine nuomone ir patirti, nero ko del to pykti. Isgerk magnio.

_________________
R 19 16V F7P on the run
Laguna Ill '14 2 l dci.
Renault Sport Team Spirit cycle
+37061604798


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 05, 2017 01:30 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 23, 2007 21:17
Pranešimai: 637
Miestas: Klaipėda
Ai, zodziu pasiguoskit :)

_________________
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP(DPF), EGR programavimas, chiptuning. +370 670 576trys8


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Gru 06, 2017 22:36 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bal 05, 2009 22:52
Pranešimai: 1616
Miestas: Telšiai
Kodel kisama visokie espace dirzeliniai motorai ir t.t... temoje kur buten kalbama apie 3 laguna? Kuris isvardintu bedu taikoma jai? Gi pats renault pripazino jog buvo susimoves su ankstesniais modeliais, as kad ir uz renault nes nenuvyle nekart, antruke laguna apejau ir laukiau trecios, kuri beje tarp meistru susilaukia nemazai pagoru del susitvarkiusiu idu, o tie 2.0 dci masinis variklis nisane yra kuris priekaistu didesniu nesusilauke, o renault perlenke lazda del aptarnavimo ta jau apkalbejom...

_________________
Coupe Laguna'10 01mėn / Dynamique TomTom / 2.0dci - 110kw / Black


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Gru 07, 2017 11:34 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Komerciniuose modeliuose ''trafic'',''vivaro''ir tt.kijentai taippat vertina tą variklį (tiesa jis ten minimaliai skiriasi-turbina,galvutė,alsuoklis)

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui