Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 18:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Tre Rgp 19, 2015 19:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Lie 09, 2015 20:29
Pranešimai: 9
Sveiki, visų pirma, prašau neperkelti šios temos į "Prieš perkant automobilį", nes minėta tema jau gerą mėnesį neveikia.
Taigi planuoju pirkti Scenic II ir norėčiau šiek tiek pasiklausinėti.
1. Ar tiesa, kad Renault automobiliai byra dažniau negu kitų markių automobiliai? Ypač nepatikimi varikliai, turbina ir elektronika? Tokia nuomonė susidaro pakalbėjus su kolegomis ir pasiskaitinėjus interneto platybėse.
2. Į ką prieš perkant atkreipti didelį dėmesį? Gal yra kokių akivaizdžių požymių, kad automobilis netvarkingas? Aišku, prieš perkant vešiu į servizą, bet kiekvieno automobilio negaliu tikrinti servize, reikia pradžiai kažkiek pačiam apsižiūrėti.
3. Kaip su automobilio komplektacijomis? Reikia į kažką atkreipti dėmesį? Gal reikia žiūrėti nuo tam tikrų metų?
4. Gal turite šiaip kokių patarimų būsimam Renault savininkui?

Biudžetas bus apie 2000 max 2500 eurų.
Forumą paskaitinėjau tikrai nemažai, bet info vistiek trūksta. Prašau nepatingėkite, pasidalinkite savo žiniomis ;).


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Rgp 20, 2015 06:21 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Gerai, neperkelsim :D Laikini trukdžiai su minėta forumo dalimi :)
Byra, kaip ir visi. Varikliai ir turbinos gali byrėti dažniau dėl prastos eksploatacijos - ne paslaptis, kad Renault perka mažesnes pajamas turintys žmonės ir nežinau kodėl, bet aptarnavimai naujoms auto kažkodėl sugalvoti kas 30 tūkst. km, gal tai ir yra pagrindinė "nepatikimų" variklių (ypatingai dyzelinių) bei turbinų priežastis. Nupirkus naują, per metus neišlindo problemų nei su varikliu, nei su turbina "tfiu tris kartus" :D Tiesa, aptarnavimus darau kas 15 tūkst. km... Su Espace IV 2,2dci pravažinėjau beveik 6 metus, nors ir daug bėdų buvo (pavarų dėžės guoliai, sankaba, ...), bet variklio neteko remontuoti... :)

P.s. Pats tėvams ieškau Scenic II, bet tik žiūrinėju benzininius... :roll:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Rgp 20, 2015 07:24 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Su benzininiais varikliais problemų jokių-ieškai su dujomis,arba jas įsidedi (priklauso kiek km planuoji per metus nuvažiuot,nes nuo to priklauso įrangos montavimo atsipirkimo laikas),leki ir vargo nematai.

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Rgp 20, 2015 10:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Lie 09, 2015 20:29
Pranešimai: 9
Būtų gerai benzinas, bet skelbimuose beveik nėra. Dar pamiršau paklausti, ar 88kw yra FAP filtras ir kas per 96kw dyzelinis variklis? Ar 1.6 benzinas nebus per silpnas?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Rgp 23, 2015 12:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Lie 09, 2015 20:29
Pranešimai: 9
Na mafijozai, jokių patarimų prieš perkant sceniką? Ką apsižiūrėti ir į ką atkreipti dėmesį?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 07, 2017 18:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Spa 09, 2016 11:54
Pranešimai: 2
visu pirma atkreipti demesi i sankabos bukle. vaziuojant ir vos vos paspaudus pedala neturi buti musimo,
antra elektrinis rankinis kad veiktu be priekaistu.
trecia turbinos bukle
o visa kita paprasta


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 07, 2017 18:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Spa 09, 2016 11:54
Pranešimai: 2
benzininiams varikliams butinai nupirkus reikia pakeisti viena detale pavadinimo neprisimenu, jos kaina apie 550litu budavo


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Vas 08, 2017 10:53 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bir 04, 2010 16:54
Pranešimai: 462
Kestas88 rašė:
benzininiams varikliams butinai nupirkus reikia pakeisti viena detale pavadinimo neprisimenu, jos kaina apie 550litu budavo

Kintamu faziu skriemulys, paprastai keiciamas kartu su pagr. dirzo kompl. (jei leidzia pinigine). Kitu atveju - pradejus ''barsketi'' + moki vel kaip uz dirzo keitima :D

_________________
16v x 2 - 1


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Sau 09, 2018 20:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Bir 06, 2010 15:39
Pranešimai: 15
Na, turiu pasigirti, kad Scenic II 1,9 dci , 2003 m. jau eksploatuoju 10 metų. Pirkau, kai jam buvo 5 metai, rodė tada 50 000 km, kiek buvo atsuktas- nežinau. Šiandien spidometre jau 200 000 km ir galiu kai ką pasakyti apie šią mašiną. Tepalus pilu tik sintetinius Elf 900 SXR 5/40 arba 10/40. Keičiu kas 15 000 km., kaip ir filtrus. Kuro filtrą keičiu kas 2 metai, t. y. maždaug kas 30 000 km. Kuras, prisipažinsiu, 90 proc. buvo iš Lukošiaus žemės, pigus, su kuriuo tech. apžiūros praeiti neįmanoma. Tačiau, nepaisant to , su varikliu iki šiol neturėjau jokių problemų- nei turbina, nei indėklai, nei purkštukai, nei jokia variklio elektronika nei karto nepavedė. Tačiau pernai jau keičiau priekinę variklio pagalvę, kai pradėjo viskas vibruoti. Dabar , panašu, kad ir antra pagalvė jau eina į pabaigą. Buvo perdegusi ventiliacijos varža- nustojo dirbti ventiliacija- tai praktiškai vienintelis elektronikos gedimas per 10 metų. Pernai jau keičiau sudilusius galinius stabdžių diskus. Tiesa, dar sugedo langų apipurškimo varikliukas, plauna tik priekinius langus, Jį pasikeitus mašina bus absoliučiai tvarkinga. Keičiant stabdžių diskus, servisas sugebėjo sugadinti elektrinį stabdį, kuris iki jų veikė kuo puikiausiai, tai irgi teko tvarkyti. Porą kartų keičiau stabilizatoriaus traukutes. Na ir jaučiu, kad į pabaigą eina amortizatoriai, kas po tokios ridos visiškai natūralu. Štai kaip ir viskas. Visa kita- einamieji darbai. Ai ,tiesa, dar nustojo atsidarinėti tas niekam nereikalingas pribambasas - stiklinis stogas. Matyt, irgi kokia relė nuėjo po 15 metų eksploatacijos. Šiaip apie automobilį kuo geriausi atsiliepimai, geras, patogus važiuoti, nors nepatogus remontuoti ( kaip aš sakau- serviso siaubas) . Jis kurtas , aišku, vairuotojui ir keleiviams, o ne servisui. Dėl to kai kurie priėjimai sunkūs ir nepatogūs. Ypač tiems meistrams, kuriems rankos auga iš sėdimos vietos. Todėl tepalus, filtrus, visokias lempas pasikeičiu pats, nes negaliu žiūrėti, kaip tie golfų meistrai kankinasi. Jiems, kad pakeisti šviesų lemputę, būtinai reikia nuimti buferį ir tas trunka 2 val. , o aš be jokio nuėmimo pasikeičiu per 10 minučių. Manau, jei galima rasti geros būklės šį automobilį ( kas dabar jau praktiškai nebeįmanoma) , jį tikrai verta pirkti. Dar nepaminėjau, kad , nors žmona ir apibraukė iš pradžių sparnus į garažo duris, ( teko perdažyti), ant jo visiškai nėra jokių rūdžių nei ženklo. Tokiu būdu įsitikinau, kad prancūzai tam reikalui skiria labai deramą dėmesį. Netgi priėjimui prie kiekvienos ertmės yra padarytos technologinės angos, ištraukus iš jų guminius kamščius, visur galima pripurkšti antikorozinių priemonių. Dugnas irgi normaliai apdirbtas, ko deja, nepasakysi apie vokišką fordą, kuris išleidžiamas iš gamyklos visiškai be jokio apdirbimo ir rūdyja tiesiog akyse ( deja , turiu ir tokį). Nežinau, kaip sekančios Sceniko generacijos. Jei jose išlaikytas toks pats technologinis lygis- mašinos tikrai vertos pirkti ir važinėti. Aišku, dar reikia protingai važinėti ir prižiūrėti kaip pridera. Negailėti tepalui ir kosmetikai. Ir ne lenktynėms skirta ši mašina, Na, o prastas šeimininkas, kaip žinome, ir Rols Roisą sugeba nugaišinti iki garantijos pabaigos ....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 10, 2018 23:15 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Rgs 04, 2008 22:04
Pranešimai: 1119
Miestas: Kupiškis
cobbvd rašė:
Na, turiu pasigirti, kad Scenic II 1,9 dci , 2003 m. jau eksploatuoju 10 metų. Pirkau, kai jam buvo 5 metai, rodė tada 50 000 km, kiek buvo atsuktas- nežinau. Šiandien spidometre jau 200 000 km ir galiu kai ką pasakyti apie šią mašiną. Tepalus pilu tik sintetinius Elf 900 SXR 5/40 arba 10/40. Keičiu kas 15 000 km., kaip ir filtrus. Kuro filtrą keičiu kas 2 metai, t. y. maždaug kas 30 000 km. Kuras, prisipažinsiu, 90 proc. buvo iš Lukošiaus žemės, pigus, su kuriuo tech. apžiūros praeiti neįmanoma. Tačiau, nepaisant to , su varikliu iki šiol neturėjau jokių problemų- nei turbina, nei indėklai, nei purkštukai, nei jokia variklio elektronika nei karto nepavedė. Tačiau pernai jau keičiau priekinę variklio pagalvę, kai pradėjo viskas vibruoti. Dabar , panašu, kad ir antra pagalvė jau eina į pabaigą. Buvo perdegusi ventiliacijos varža- nustojo dirbti ventiliacija- tai praktiškai vienintelis elektronikos gedimas per 10 metų. Pernai jau keičiau sudilusius galinius stabdžių diskus. Tiesa, dar sugedo langų apipurškimo varikliukas, plauna tik priekinius langus, Jį pasikeitus mašina bus absoliučiai tvarkinga. Keičiant stabdžių diskus, servisas sugebėjo sugadinti elektrinį stabdį, kuris iki jų veikė kuo puikiausiai, tai irgi teko tvarkyti. Porą kartų keičiau stabilizatoriaus traukutes. Na ir jaučiu, kad į pabaigą eina amortizatoriai, kas po tokios ridos visiškai natūralu. Štai kaip ir viskas. Visa kita- einamieji darbai. Ai ,tiesa, dar nustojo atsidarinėti tas niekam nereikalingas pribambasas - stiklinis stogas. Matyt, irgi kokia relė nuėjo po 15 metų eksploatacijos. Šiaip apie automobilį kuo geriausi atsiliepimai, geras, patogus važiuoti, nors nepatogus remontuoti ( kaip aš sakau- serviso siaubas) . Jis kurtas , aišku, vairuotojui ir keleiviams, o ne servisui. Dėl to kai kurie priėjimai sunkūs ir nepatogūs. Ypač tiems meistrams, kuriems rankos auga iš sėdimos vietos. Todėl tepalus, filtrus, visokias lempas pasikeičiu pats, nes negaliu žiūrėti, kaip tie golfų meistrai kankinasi. Jiems, kad pakeisti šviesų lemputę, būtinai reikia nuimti buferį ir tas trunka 2 val. , o aš be jokio nuėmimo pasikeičiu per 10 minučių. Manau, jei galima rasti geros būklės šį automobilį ( kas dabar jau praktiškai nebeįmanoma) , jį tikrai verta pirkti. Dar nepaminėjau, kad , nors žmona ir apibraukė iš pradžių sparnus į garažo duris, ( teko perdažyti), ant jo visiškai nėra jokių rūdžių nei ženklo. Tokiu būdu įsitikinau, kad prancūzai tam reikalui skiria labai deramą dėmesį. Netgi priėjimui prie kiekvienos ertmės yra padarytos technologinės angos, ištraukus iš jų guminius kamščius, visur galima pripurkšti antikorozinių priemonių. Dugnas irgi normaliai apdirbtas, ko deja, nepasakysi apie vokišką fordą, kuris išleidžiamas iš gamyklos visiškai be jokio apdirbimo ir rūdyja tiesiog akyse ( deja , turiu ir tokį). Nežinau, kaip sekančios Sceniko generacijos. Jei jose išlaikytas toks pats technologinis lygis- mašinos tikrai vertos pirkti ir važinėti. Aišku, dar reikia protingai važinėti ir prižiūrėti kaip pridera. Negailėti tepalui ir kosmetikai. Ir ne lenktynėms skirta ši mašina, Na, o prastas šeimininkas, kaip žinome, ir Rols Roisą sugeba nugaišinti iki garantijos pabaigos ....

Labai teisingai... :victory:

_________________
Espace III 2,0 benzinas - LPG ( Ex )
Grand Scenic II 1.9 dci
Peugeot Boxer 2,8 Hdi


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui