Tai va, atsitiko man tokia bedele. Kadangi pas mane idetos dujos, tai per savo skupuma benzino perteklium niekada nesigiriu
Ir taip gavos kad man uzsikurus ir pradejus vaziuoti baigesi benzas, o kadangi pas mane dujos tiesioginis ipurskimas tai neiseina padaryti, kad is kart kurtusi ant duju, variklis turi siektiek susylt. Tai as kaip durnelis bandziau sunkt paskutinius benzo lasus kad pasiltu variklis ir isijungtu dujos ir galeciau davaziuot iki degalines. Ir taip per savo durna galva prisizaidziau. Nusodinau akuma, poto pripylus bendzo bandziau dar uztraukt, bet nieko nesigavo, isvis masina numire. Parsinesiau akuma namo, pakroviau, siandien idejau ir bandziau kurt, bet masina nesikuria. Jaciu kokiais brudais kzka uzkisau, ar dar ka rimciau. Taigi noreciau paklaust is anksto ka man reiktu bandyt pravalyt? Ryt bandysiu paziuret, gal kuro filtras uzsikimso... Kokiu dar veiksmu siaip butu galima imtis?
P.s. Laukiu pagalbos, ne kritikos.
P.p.s cia radau info kurios iki tol nezinojau. Gal kam kada pravers
Q: Kai pasibaigia benzinas (jo pripylus),- jei stiprus akumuliatorius, tai galima užvesti bet kaip. Bet jei jis silpnas? Esu girdėjęs įvairių variantų: laukti nuspaudus akceleratorių, maigyti akceleratorių, palaukti valandą, jungti starterį kas minutę ir t.t.. Kaip reikėtų iš tiesų?(mašina-automatas)
A:Pirmas ir gana svarbus patarimas - neleisti benzinui pasibaigti, nes benzino bake visuomet būna visokių nešvarumų, vandens, purvo, kurie pasibaigus benzinui įsiurbiami į variklio maitinimo sistemą, užkemša filtrą, gali sugadinti kuro siurblį, užkimšti benzino purkštukus ar pridaryti kitokios žalos.
Na, bet jei jau taip atsitiko...
Tuomet užvedimo veiksmai priklauso nuo variklio maitinimo sistemos tipo, tiksliau, nuo kuro siurblio tipo. Kuro siurbliai būna dviejų tipų: mechaniniai arba elektriniai.
Mechaninis kuro siurblys pumpuoja benziną tik sukantis automobilio varikliui, todėl nei nuspaudus akceleratorių, nei jį maigant benzinas nėra pumpuojamas, jis pumpuojamas tik starteriu sukant variklį. Kai kuriuose automobiliuose prie mechaninio kuro siurblio būna papildoma rankenėlė, kuria galima kurą pumpuoti ranka (tokios rankenėlės būdavo montuojamos senesniuose sovietinės gamybos automobiliuose; tokias turi daugelis dyzelinių variklių). Tokia rankenėle galima pripumpuoti benzino iki pat reguliavimo mechanizmo (karbiuratoriaus). Mechaniniai kuro siurbliai benzininiams varikliams dažniausiai montuojami tokiuose automobiliuose, kur naudojama karbiuratorinė variklio maitinimo sistema (senesniuose modeliuose).
Automobiliuose su įpurškimo sistema naudojami elektriniai siurbliai, kurie veikia iš akumuliatoriaus ar generatoriaus energijos. Šiuo atveju pripumpuoti benzino iki reguliavimo mechanizmo galima kelis kartus įjungiant degimą. Įjungus degimą raktelis nesukamas į užvedimo padėtį, o palaukiama apie 10 sekundžių, po to degimas išjungiamas. Ši procedūra pakartojama apie 10 kartų. Variklio maitinimo sistema užpildoma benzinu ir tada jau galima normaliai bandyti užvesti variklį.
Blogiausia, jei prieš pasibaigiant benzinui į maitinimo sistemą įtraukiami anksčiau minėti įvairūs nešvarumai ar vanduo. Kol jie neišstumiami iš maitinimo sistemos, tol variklis neužsives.
Nepriklausomai nuo kuro siurblio tipo degalai (ar minėti nešvarumai) į variklio vidų patenka tik varikliui sukantis, todėl jei variklio maitinimo sistema užspildo nešvarumais ir akumuliatorius silpnas, jokios užvedimo gudrybės gali ir nepadėti.
Man deja nepadeda