Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 02:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pen Rgp 14, 2015 07:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Spa 19, 2014 15:05
Pranešimai: 1
Sveiki,
Mano mašina 2003m. Espace IV 2.2dci, 110 kW
Po galvos tarpinės keitimo ir EGR vožtuvo pravalymo, kai perjunginėji pavaras ir apsukos artėja iki 2.000, atsiranda kažkoks keistas siurbimo garsas, o pagazavus išmetą klaidą (patikrinti kuro sistema) ir dingsta trauka (avarinis režimas turbūt įsijungia). Pajungiau CLIP‘ą, be visų kitų klaidų kurios matyt buvo likusios po akumuliatoriaus atjungimo, buvo ši DF301 1.DEF (AIR INLET CIRCUIT, 1.DEF : Lack of air in the intake circuit) (pridedu foto), jas ištrynus išvažiavau ant kelio ir vėl kai tik pagazavau stipriau girdisi siurbimas ir dingsta trauka (klaida DF301 1.DEF) (važiuojant be traukos, momentinis kuro sunaudojimas apie 20 l. dyzelio ir padidėjęs dūmingumas). Pastebėjau, kad užgesinus ir vėl užkūrus galima važiuoti, kol stipriai negazuosi.

Nuo ko pradėti tvarkyti?
Dėkui


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Solenoidas pastoviai rodomas kaip neaktyvus, net ir pradėjus važiuoti ar ir nebus čia problema
duomenys_neuzkuros.jpg
duomenys_neuzkuros.jpg [ 48.44 KiB | Peržiūrėta 7109 kartus(ų) ]
DF301.jpg
DF301.jpg [ 34.02 KiB | Peržiūrėta 7109 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kuro sistemos klaida
StandartinėParašytas: Pen Rgp 14, 2015 09:48 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
pradziai pasitikrink ar gerai pajungtos turbinos slegio reguliatoriaus voztuvo vakumo slangutes ir ar jis neapverstas....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kuro sistemos klaida
StandartinėParašytas: Ket Lie 21, 2016 21:14 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lie 25, 2005 14:54
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
Tokia pati problema ir man. Prasidejo viskas nuo to, kad uzsipyliau kuro po to kai ka tik isvaziavo benzovezis is degalines. Sekancia diena opa ir uzsidege kardiograma. Dingo trauka. Kiek pavaziavus aukstom apsukom, viskas susitvarke. Taip buvo kelias dienas. Keiciau kuro filtra, valiau EGR voztuva, niekas nepadejo kol neuzsipyliau kuro is statoil dmiles plius ir viskas susitvarke, kaip ranka nueme. Pamaniau, kad buvo uzkise kuro sistema. Praejo savaite ir vel problema pasikartojo. Dabar jau nuolat duodant apsuku virs 2000 po bardacioku pasigirsta snypstimas, uzsidega kardiograma ir dingsta trauka, ir dar dumina juodai. Gal kam pavyko sita problema pasalinti, jei taip, kokiu keliu?

_________________
Honda Accord Aerodeck 2.0 86m Ex
Renault Safrane 2.2 12V 94m Ex
Renault Safrane 2.2 dT 97m EX
Renault Grand Espace 2.2 dci 04m Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kuro sistemos klaida
StandartinėParašytas: Šeš Lie 23, 2016 17:45 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Išsuk slėgio reguliatorių iš siurblio ir pažiūrėk ar filtriukas (jei jis dar yra) ''plaukais neapžėlęs'' (pamatęs suprasi apie ką čia aš).Jei jis yra ir iš jo ''styro plaukai''-nulaužk,išmesk ir dėk atgal-mašina važiuos :wink:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kuro sistemos klaida
StandartinėParašytas: Tre Geg 29, 2019 09:52 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lie 25, 2005 14:54
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
Pagaliau, problema išnyko. Tiksliai net negaliu pasakyt kas buvo. Paminėsiu, kad pagrindinė bėda buvo tame, kad užgesdavo variklis ant laisvų apsukų ir šokinėdavo apsukos. Taigi, po 1,5 metų galvos skausmo sugalvojau padaryti kuro sistemos plovima su Wynns firmos produktu. Kainavo viskas apie 15€.Po plovimo, variklis pradėjo dirbt tolygiai, užgesimas ant laisvų irgi dingo. Plovimą dariau atjungęs žarneles nuo filtro, ne per kuro baką. Juokingiausia šitoj istorijoj tai, jog nei vienas meistras nerado problemos, buvo keisti davikliai, reguliatoriai, net provodkę galvota keist, o čia va, tokia procedūra viską sutvarkė. Tokia patirtis, gal kam bus naudinga.

_________________
Honda Accord Aerodeck 2.0 86m Ex
Renault Safrane 2.2 12V 94m Ex
Renault Safrane 2.2 dT 97m EX
Renault Grand Espace 2.2 dci 04m Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui