Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Bal 19, 2024 21:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 14:22 
Idomu, ar kas bande plauti savo auto kuro aparatura (ypac domina dyzeliniai varikliai).
Wynn's gamina spec. skysti plauti dyzelius. Atjungi du slangus nuo kuro siurblio (padavimo ir obratkes) ir ikisi i bonke su chemija. Uzvedi ir palauki, kol isnaudos visa turini. Tiesa, dar ant slango galima filtriuka uz kelis litus uzdeti, kad visas s.. liktu jame, o ne vel keliautu i siurbli.
Ar buvo bandanciu, koks poziuris i tai. Pati Wynn's rekomenduoja vos ne kas 30 000 km tai daryti.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 15:28 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
Gal uztektu pirmai pradziai tik i baka supilti. Yra kazkoks skystis (benzinui ir dyzeliui skirtingas), as jau kelis kartus pyliau (i pilna baka). Ten raso, kad pravalo visa kuro sistema, purkstukus.

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 15:28 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 08, 2005 13:37
Pranešimai: 247
Miestas: AUKŠTAITIJA
Mano supratimu galima daugiau bėdų prisišaukti nei naudos turėti :roll: :roll: :roll:

_________________
SIDABRINĖ LAGUNA 1996m.
865043223
GREITAI VAŽIUOSI, LĖTAI NEŠ.....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 15:30 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
dzonotonas rašė:
Mano supratimu galima daugiau bėdų prisišaukti nei naudos turėti :roll: :roll: :roll:

Man bedu tikrai nebuvo. Dregnu oru prastai kurdavosi, tai, ipylus to birzgalo, geriau kurdavosi. Ten raso, kad kas kokius 5000 km rekomenduojama pilti.

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 15:34 
I baka nelabai rekomenduojama, nebent is pradziu kapitaliai perplauni baka nuemus, o veliau pili kas kelis tukstancius. Kitaip visas prisikaupes s.. is bako patenka i varikli. Be to efektyvumas labai sumazeja, nes plovyklis plana baka, kuro vamzdzius ir jau nebelieka jegos purkstukus iveikti.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 15:36 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
Diesel rašė:
I baka nelabai rekomenduojama, nebent is pradziu kapitaliai perplauni baka nuemus, o veliau pili kas kelis tukstancius. Kitaip visas prisikaupes s.. is bako patenka i varikli. Be to efektyvumas labai sumazeja, nes plovyklis plana baka, kuro vamzdzius ir jau nebelieka jegos purkstukus iveikti.

Gal ir tavo teisybe, bent ant butelio raso butent taip, kol kas pablogejimo nepajauciau. Gal del to, kad pas mane 2,8l? :D

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 16:35 
Is degalu gamintojo puslapio:

2005-12-06
Jeigu perkate degalus normaliose degalinėse ir jie turi prekinius pavadinimus pavyzdžiui "Ventus" jie jau yra su visais reikalingais priedais. Visa kita yra Jūsų nuožiūra. Ant visų etikečių yra pastaba, kad gamintojas neatsako už neteisingai naudoto priedo pasekmes. Paprastai jie tik smarkiai padidina savikainą. Rezultatai dažniausia būna sunkiai apčiuopiami ir nepamatuojami.

http://www.nafta.lt/faq_item.php?pid=42&id=125

:shock:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 16:40 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
Birdas rašė:
Is degalu gamintojo puslapio:

2005-12-06
Jeigu perkate degalus normaliose degalinėse ir jie turi prekinius pavadinimus pavyzdžiui "Ventus" jie jau yra su visais reikalingais priedais. Visa kita yra Jūsų nuožiūra. Ant visų etikečių yra pastaba, kad gamintojas neatsako už neteisingai naudoto priedo pasekmes. Paprastai jie tik smarkiai padidina savikainą. Rezultatai dažniausia būna sunkiai apčiuopiami ir nepamatuojami.

http://www.nafta.lt/faq_item.php?pid=42&id=125

:shock:

Ar tik pats ne Mazeikiu naftoje dirbi? :D Aisku, kad kiekvienas gamintojas nori iskisti savo gamini, o naudoti ji ar ne - tai jau kiekvieno asmeninis reikalas. Aisku tas neliecia benzino, nepilsi - nevaziuosi :idea: :wink:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 16:45 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bal 11, 2005 22:07
Pranešimai: 478
Miestas: Joniškis
Birdas rašė:
Is degalu gamintojo puslapio:

2005-12-06
Jeigu perkate degalus normaliose degalinėse ir jie turi prekinius pavadinimus pavyzdžiui "Ventus" jie jau yra su visais reikalingais priedais. Visa kita yra Jūsų nuožiūra. Ant visų etikečių yra pastaba, kad gamintojas neatsako už neteisingai naudoto priedo pasekmes. Paprastai jie tik smarkiai padidina savikainą. Rezultatai dažniausia būna sunkiai apčiuopiami ir nepamatuojami.

http://www.nafta.lt/faq_item.php?pid=42&id=125

:shock:

Iškart matosi , kad žmogus iš naftininkų miesto :D , kaip juodu ant balto viskas aiškia išdėstytą. O tie papildomi priedai man pasitikėjimo kažkaip nekelia.

_________________
Scenic 98 Rxt 1.6e lpg( parduota)
Grand Scenic 04 1.9dci privellege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 16:55 
Cia ne apie priedus kalba eina. Bukite atidesni! Kalbam apie kuro aparaturos (siurbliu, purkstuku ir kt.) plovima!


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 18:47 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Diesel rašė:
Cia ne apie priedus kalba eina. Bukite atidesni! Kalbam apie kuro aparaturos (siurbliu, purkstuku ir kt.) plovima!

Nulinis variantas.Dariau keliom auto.Bet su spec. stotim.Ar ji reikalinga nezinau.Manau,kad ne.Diezel,nezinau.Tik du kartus ,tai ka tu rasai ,dariau.Rezultatai nuliniai.Nei blogiau,nei geriau.Chemikalas toks ,kaip ir tavo paminetas.Su benzu padedavo.Bet tai buvo senai.Kai kuras prastas buvo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 19:04 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 26, 2005 22:53
Pranešimai: 4903
Miestas: Vilnius, SCMAF TADAS BLINDA
Manau nieko blogo neatsitiktų, metalui tai tikrai ale jei ten yra kokios guminės tarpinės tuomet nežinau, įdomu, iš ko tas chemikalas susideda... :?:

Diesel, jei tu pamėginsi ir pas tave viskas bus chiki, tai sekantis būsiu aš :wink:

Čia gal aktualu, lievo kuro pilantiesiems :!:

_________________
Ex Renault Scenic RT 1.9 DTI 98'
Ex TOYOTA COROLLA VERSO 1,6 08'
ExTOYOTA Avensis 2.0 07'
Toyota Corrolla 1,6 08'
Yamaha XV1900 Roadliner Vtwin 06'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 19:30 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
As galvoju,kad nebus geriau.Nebus ir blogiau.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 10, 2006 21:52 
Matote, turiu itarymo kad vienas purkstukas siek tiek lieja. Tai vat idomu butu patirties pasisemti. O del to kad kuras blogas, ar geras, tai cia niekas neapsaugotas. Musu Mazeikiu naftos dyzelinas nera labai geras, o ir degalineje galima uzsirauti ant fufliako. Be to del dyzelinio variklio veikimo ypatumu, purkstukai laikui begant uzsikoksuoja vazinejant net su geriausiu kuru.
Spec. aparatura reikalinga tik benzininiams auto su ipurskimu. Reikalinga tam, kad sukelti spaudima magistraleje vietoje siurblio. Dyz. auto tai neaktualu.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 13, 2006 15:27 
Taigi, siandien is ryto praploviau kuro aparatura.
Reikejo medziagu:
1. Wynn's ploviklio (specialiai dyzeliniams auto) - 30lt/litras
2. Gumines zarneles, atsparios kuro poveikiui (1 metras) - 10 lt/metras
3. Chomuciukai - 2 vnt.
4. Svirkstas - 1 vnt
Zarnele pirkau, nors pas uosvi nuo maskarado laiku ivairiu zarneliu kabo. Bet sumeciau, kad neaisku kokios ten tos zarnos ir ar neatsilups is vidaus guma ir neuzters siurblio. 10 lt ne tokie ir dideli pinigai.
Plovimo laikas - 20-30 minuciu. Skarbonkeje skyscio liko dar vienam plovimui, nes dyzelis per valanda darbo ant xx apsuku sunaudoja apytiksliai iki 1 litro degalu.
Paveikslėlis

Cia parodytas kuro siurblys - Lucas. Variklis - f8q 784.
A-kuro padavimas. Atleisime su yla chomutuka (jis vienkartinis), nutrauksime zarnele ir uzdesime zarneles atkarpa su filtriuku.
B - kuro griztamoji zarnele (obratke). Taip pat i sia vieta uzmausime zarneles atkarpa.
Paveikslėlis


Cia parodyta surinkta sistemele:
Ant padavimo ir griztamojo stuceriu uzmautos zarneles, kuriu galai ivesti i wynn's skardine. Atkreipkite demesi, pries kisant padavimo zarnele i skardine, reikia ja su filtriuku uzpildyti plovikliu. Kam reikia? O gi tam, kad siurblys lengviau pereitu prie musu ploviklio ir neuzgestu, pagaves oro. Pildome su svirkstu, laiks nuo laiko kratydami filtriuka, kad oras iseitu.
Paveikslėlis

Pati skarbonke su plovikliu patikimai prisukta izoliacijos pagalba prie vairo stiprintuvo bakelio. Dar vienas momentas - padavimo zarnele turi siekti dugno, griztamoji zarnele nebutinai.
Paveikslėlis

Na o filtriukas reikalingas ne tik tam, jei koks brudas issiplaus is sistemos, bet jis padeda nuorinti sistema. Cia matosi, kad oras susirinko filtriuko virsuje ir i siurbli nepatenka. Nuotrauka neryski del to, kad veikia variklis ir filtriukas vibruoja.
Paveikslėlis

Na ir klausimas paskutinis: ar padejo?
Taip! Variklis pradejo dirbti zymiai minksciau, siek tiek padidejo dinamika. Rytoj is ryto pasiziuresiu ar saltas lengviau uzsikurs ir kt.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 14, 2006 14:03 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
DCI gal neverta daryti ekspermento?As galvoju,kad neverta rizikuoti.O tu?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 14, 2006 15:29 
Kiekvienas panasus veiksmas - rizika ir loterija. Ta turetu suprasti zmones, bandydami taip plauti kuro sistema. DCI purkstuku kainos kitokios. Nezinau, tegul sprendzia patys zmones. Manau jei visai yra blogai, pries ardant galima pabandyti ir praplauti. 40 litu bus labai labai menki pinigai, palyginus su remontu, issukant ir tikrinant ant stendo purkstukus ar is viso net ir pati siurbli. Jei pasiseks, gerai - zmogus sutaupys ne viena simtine. Jei nepasiseks - koks skirtumas, 40 lt yra nedaug. Nemanau kad ploviklis galetu sugadinti siurbli ir purkstukus. Nesakau kad taip nebuna, greiciausiai net pasitaiko pastoviai, bet nera daznas reiskinys.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 14, 2006 15:39 
Siandien is ryto Klaipedoje buvo -2. Taigi ne ta temperatura, kad galima butu patikimai spresti, kad lengviau uzsivede po plovimo. Ir taip iki tol uzsivesdavo lengvai. Bet saltas variklis veike minksciau. Kai pilnai isila variklis, vaziuojant, variklio darbo skirtumas iki plovimo ir po praktiskai susilygina. Taigi efektas pastebimas toks: saltas minksciau veikia, truputi pagerejo dinamika.
Dirbciau servise, buciau pamataves duminguma iki ir po plovimo. Butu aisku. O siuo atveju turiu pabrezti, kad mineti skirtumai gali buti perdetai "pagrazinami" manimi. Tai daug sykiu aprasytas stebuklingu priedu ar remonto "psichologinis" poveikis. Skirtumas, yra, bet sunku ji pamatuoti. Skaiciu nepateiksiu.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 14, 2006 15:40 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Diesel rašė:
Kiekvienas panasus veiksmas - rizika ir loterija. Ta turetu suprasti zmones, bandydami taip plauti kuro sistema. DCI purkstuku kainos kitokios. Nezinau, tegul sprendzia patys zmones. Manau jei visai yra blogai, pries ardant galima pabandyti ir praplauti. 40 litu bus labai labai menki pinigai, palyginus su remontu, issukant ir tikrinant ant stendo purkstukus ar is viso net ir pati siurbli. Jei pasiseks, gerai - zmogus sutaupys ne viena simtine. Jei nepasiseks - koks skirtumas, 40 lt yra nedaug. Nemanau kad ploviklis galetu sugadinti siurbli ir purkstukus. Nesakau kad taip nebuna, greiciausiai net pasitaiko pastoviai, bet nera daznas reiskinys.

Su DTI sutinku.Cia nieko blogo nepadarysi.Gali daryti ekspermentus.Bus geriau, gerai.Liks tas pac dzin.Kaina normali,kas cia 40lt.Bet su DCI ,galvoju gali prisizaisti.As tai nerizikuociau.DTI viskas gerai.Blogiau nebus.Ar bus geriau...Bet DCI.Manau NE.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 14, 2006 20:13 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 27, 2005 20:37
Pranešimai: 150
Miestas: Siauliai
Raskila, o tai kokios problemos gali kilti su DCI po plovimo, gal kokiu turit argumentu faktu ar siaip kokiu gandu? dekui, laukiu

_________________
Su shiltais prisiminimais apie safrane
+37067273426


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Sau 15, 2006 22:24 
Pries metus dar turejau dyzeline mazda 2.0d tai gi pries plovima ryte uzvedus kazkiek laiko detonuodavo pragazavus gerai praeidavo galvojau kad pakaitinimo zvakes pasirodo visos geros o praplovus wyns skysciu ryte uzsivesdavo be jokiu detonaciju ir dinamika geresne manyciau tik va niekas cia nepaminejo kaip naudoti tai yra kaip servise man sake viska pajungus uzvesti varikli ir ant laisvu palikti 20min praejus toms minutems paspausti gaza ant maksimaliu apsuku tai yra 4000 ar 4500 aps. kol pasibaigs skystis Dabar turiu Safrane 2.2TD varikliu tai galvoju reiketu pakartoti ta varianta.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Sau 15, 2006 22:34 
As pusvalandi ploviau, gazuoti ir dar tiek sripriai ne, aciu. Kazkaip proto uzteko. Be to tektu bent 10 min taip gazuoti. Ar atlaikytu variklis, dirbantis ant surogatinio kuro???
Man uzteko pusvalandzio darbo ant tuscios eigos.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Sau 16, 2006 17:35 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Tauras4x rašė:
Raskila, o tai kokios problemos gali kilti su DCI po plovimo, gal kokiu turit argumentu faktu ar siaip kokiu gandu? dekui, laukiu

Labai jautri sistema.Labai bijo prasto kuro.Del blogo kuro lekia purkstukai,siurbliai.Labai bijo belarusisko kuro.As galvoju kad po plovimo islektu purkstukai,gai ir ne iskarto.DTI tas metodas tinka.

Profilaktiskai geras dalykas.Verta pabandyti.As manau,kad tai vitaminai,bet ne vaistai.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Sau 22, 2006 19:46 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Lap 20, 2004 19:18
Pranešimai: 318
Miestas: Aukštaitija
Logiska- visas brudas turi islekt pro purkstukus

_________________
ESPACE 2L(SENELIS)LPG- iskeistas i piniginius vienetus
F3R-sold


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Sau 22, 2006 20:12 
Brudo nepastebejau skarbonkeje. Siek tiek spalva pasikeite (patamsejo). Ant slangos dejau filtriuka, jis liko svarus.
Mano dyzelis be problemu uzsiveda ir prie -25. Taigi nematau priezasciu sakyti, kad kazka sugadinau. Veikti pradejo minksciau. Dinamika truputi pagerejo (neisilusio variklio).


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Sau 22, 2006 21:51 
Kiek teko girdėti, plauti kuro sistemas nepatartina seniems automobiliams, nes po tokio plovimo gali pradėti leisti kokios nors tarpinės.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 08, 2006 11:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lap 29, 2004 13:16
Pranešimai: 47
Miestas: Vilnius
Dainiuks rašė:
Pries metus dar turejau dyzeline mazda 2.0d .


kokiu metu masina buvo? kokios sistemos variklis pas tave stovejo ?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 08, 2006 11:41 
Gruzinas rašė:
Kiek teko girdėti, plauti kuro sistemas nepatartina seniems automobiliams, nes po tokio plovimo gali pradėti leisti kokios nors tarpinės.

O kokios ten tarpines galetu pradeti leisti? Cia daugiau apie variklio plovima kalbama. Mano galva pavojus vienas - jei labai dideles apnasos, atitrukus plovimo metu gali uzkimsti koki filtriuka kuro aparaturos viduje.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 08, 2006 20:02 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Lap 20, 2004 19:18
Pranešimai: 318
Miestas: Aukštaitija
Diesel rašė:
Gruzinas rašė:
Kiek teko girdėti, plauti kuro sistemas nepatartina seniems automobiliams, nes po tokio plovimo gali pradėti leisti kokios nors tarpinės.

O kokios ten tarpines galetu pradeti leisti? Cia daugiau apie variklio plovima kalbama. Mano galva pavojus vienas - jei labai dideles apnasos, atitrukus plovimo metu gali uzkimsti koki filtriuka kuro aparaturos viduje.

Tai kur desis nesvarumai is pacio siurblio-eis pro purkstukus lauk :?: :!: Filtru kaip ir nebera?

_________________
ESPACE 2L(SENELIS)LPG- iskeistas i piniginius vienetus
F3R-sold


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Vas 09, 2006 14:01 
Yra paciame siurblyje ir berods dar purkstukuose.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui