Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Bal 25, 2024 19:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Sau 19, 2006 20:38 
Sveiki kaip jum tokie salciai -25 celsijaus prie tokio salcio ir mano safrane 2.2td gan sunkiai vedasi jauciu kad dyzelinas sustinges tai klausimas toks gal kas zinote prie tokiu salciu kokiu santykiu reiketu skiesti dyzelina su zibalu kad neuzsaltu ar bent jau uzvesti galima butu?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Sau 19, 2006 20:40 
Pilkis arktini dyzelina ir tiek. Iki -32 laipsniu. Cia neste yra. Geriau nepilk nei zibalo nei benzino. O ir zibalas kainoja nepigiai.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Sau 19, 2006 20:50 
Matai pries pora savaiciu uzsipyliau pilna baka pigiau ir dar liko kokiu 65 litrai siandien uzsivedziau bet su tokiais salcio tempais bijau kad greitu laiku nebeuzsivesiu todel ir klausiu jusu patarimo kokiu santykiu pamaisyti , beje dar nusipirkau "Diesel system purge" nes uzvedus baisiai kratosi bandysiu praplauti sistema .

Ir tiesa kaip tau baigesi su sistemos praplovimu ar prie tokiu salciu padejo nebesikrato variklis ir panasiai ?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Sau 19, 2006 20:58 
As jau susitaikiau, kad rytoj nebeuzvesiu. Tokio pat kuro pilnas bakas pripiltas. O priedus reikia pilti tada, kai parafinai dar nepradejo issiskyrti. Pilti zibala, benzina nesiryzciau. Neuzvesiu, vaziuosiu autobusu. Kuro aparatura brangesne. Gali ir pailseti dyzelis kelias dienas. :wink:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Sau 19, 2006 23:26 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 15, 2004 19:47
Pranešimai: 1097
Miestas: Kebabai
zibalas zymiai geriau uz salerka, jis nestingsta, tik kad labai jau brangus yra. O seip i puse bako ar daugiau saliarkos, galit automatinej degalinej pvz uz 10lt benzo isipilt, blogiau tikrai nebus, bet kartais ir padeda.

Ir mano tevas darydavo anksciau taip ziema: kad variklis labai greit neatsaltu, po kapotu ant variklio uzmetes sena stora fufaike (striuke tipo), tada po valandos ateini, dar variklis siltas.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Sau 19, 2006 23:39 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 26, 2005 22:53
Pranešimai: 4903
Miestas: Vilnius, SCMAF TADAS BLINDA
Vienas tokis kolega senutę jetta Dyzel užkūrė ipilęs į baką benzo, prieš tai tampėm tampėm be tolko

_________________
Ex Renault Scenic RT 1.9 DTI 98'
Ex TOYOTA COROLLA VERSO 1,6 08'
ExTOYOTA Avensis 2.0 07'
Toyota Corrolla 1,6 08'
Yamaha XV1900 Roadliner Vtwin 06'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Sau 19, 2006 23:42 
Pala pala. Paaiskink, kaip zibalas gali buti geresnis uz saliarka? Gamintojai projektuoja variklius, pritaikytus konkreciam kurui. Naudoti zibala vietoj saliarkos beprotybe. Ypac tai liecia siuolaikinius dyzelius. Rusai, dirbantys oro uostose kartais naudoja savo auto aviacini zibala. Yra forume pavyzdziu. Ilgai negyvena tokie varikliai. Na bet paskaiciavus kiek sutaupai, vazinedamas uz dyka, gal ir apsimoka kas kelis metus keisti varikli. O ir daugelio meistru nuomone - uzsilenkia greitai varikliai. Pats pasiieskok info, isitikinsi.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 00:00 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Gru 11, 2005 19:23
Pranešimai: 59
Miestas: Klaipėda
Kada randiesi laukuose, iki artimos koloneles apie 30 km ir pradeda salti dizelka, patikekit, mintys apie variklio ilgaamziskuma nustumia mintys apie savo ir seimos nariu givybes. teko buti tokioj situacijoj, nieko linksmo.
o siap zibala galima pilti 1:3, benzina 1:5 jei dizelinas levas pasitaike.

_________________
Scenic 1.9dti '00
Opel Astra 2.0tdi sport '99


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 02:22 
Chebryte,
Su žibalu ir bendzinu dizeliniams varikliams nešposykit, varikli per savaites dvi (ne daugiau) užgrobinsit. Bedzinas iš vis saliarkės savybes siurblį patepti pakeičia, o žibalo prie didžiausių šalčių nereiktų viršyti bent 1:20 (klaidos nepadariau). Dirbau kažkada autobuso vairuotoju ir žinau ka reiškia saliarkos stingimas. Linkiu sėkmės ir nesušalti per šitas dizeliui vargo dienas. :D


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 10:03 
tom99 rašė:
Kada randiesi laukuose, iki artimos koloneles apie 30 km ir pradeda salti dizelka, patikekit, mintys apie variklio ilgaamziskuma nustumia mintys apie savo ir seimos nariu givybes. teko buti tokioj situacijoj, nieko linksmo.
o siap zibala galima pilti 1:3, benzina 1:5 jei dizelinas levas pasitaike.

Na jei rupiniesi savo artimuju gyvybe, piltis reikia ne leviaka, o normalu arktini dyzelina, tada problemu nebus.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 11:01 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Gru 11, 2005 19:23
Pranešimai: 59
Miestas: Klaipėda
Cituoti:
piltis reikia ne leviaka, o normalu arktini dyzelina, tada problemu nebus

tas "levakas" is Mazeiku naftos automatines degalines Klaipedoj buvo, po to pilu tik Nestei

_________________
Scenic 1.9dti '00
Opel Astra 2.0tdi sport '99


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 11:57 
tom99 rašė:
Cituoti:
piltis reikia ne leviaka, o normalu arktini dyzelina, tada problemu nebus

tas "levakas" is Mazeiku naftos automatines degalines Klaipedoj buvo, po to pilu tik Nestei


Paprasyk dyzelino kokybes pazymos ir kilmes dokumentu. Labai nustebsi... :shock: . Neste ir Ventus perka kura is to pacio tiekejo... Va, Statoil ir Lukoil dali kuro isiveza is uz sienos


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 12:26 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 19, 2005 14:53
Pranešimai: 4652
Miestas: MEMEL
Nelabai teisus esi... Vienintele kompanija, kurios tanklaiviai atplaukia i Klaipedos uosta - yra Neste. Pats savo akim kelis sykius maciau prie pirmos-antros krantines prisishvartavusi grazu toki visai nemaza tanklaivi su uzrasu NESTESHIP ant borto, nudazyta firminem NESTE spalvom. Nemanau kad jis oremulsija atplukde... 8)

_________________
PROVOCATEUR
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 12:30 
Na Lukoil tikrai is Mazeikiu kura perka, nefantazuokim. Ir dalis Neste kuro perkama is Mazeikiu. Norisi tiketi kad bent arktinis dyzelinas yra is Suomijos. Tiksliai nezinau.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 12:35 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 15, 2004 19:47
Pranešimai: 1097
Miestas: Kebabai
Gintux62 rašė:
Chebryte,
Su žibalu ir bendzinu dizeliniams varikliams nešposykit, varikli per savaites dvi (ne daugiau) užgrobinsit. Bedzinas iš vis saliarkės savybes siurblį patepti pakeičia, o žibalo prie didžiausių šalčių nereiktų viršyti bent 1:20 (klaidos nepadariau). Dirbau kažkada autobuso vairuotoju ir žinau ka reiškia saliarkos stingimas. Linkiu sėkmės ir nesušalti per šitas dizeliui vargo dienas. :D


darom eksperimenta? Yra du variantai Ford fiesta 1.6D 90m. ir Ford Mondeo 96 1.8TD rinkis pats kuri nori.

Tu ipili pilna baka zibalo, dviem savaitem tikrai uzteks ir ilgiau, nu darom taip kad atvazinet tris savaites, jei variklis neuzlinks dar baka turesi pripilt, jei uzlinks tau dvigubai grazinsiu pinigus?

su fiesta (pyp) jau du menesius skieciam saliarka su zibalu, zibalas geriau dega, lengviau uzkurt masina. Nezinai tai nesnekek sunau. O jei noresi tokias lazybas padaryt skambink 868425656


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 12:40 
Tomski, suneli, as galiu i savo dyzeli ir benzino su tepalu maisyta pilti. Tai nereiskia, kad neveiks dvi savaites, kol neisvazinesiu kura. Gaila masinos. Aisku, jei labai saikingai zibalu skiesti, dideles bedos nebus. Kaip rasiau, kiti net vazineja su aviaciniu zibalu. Bet i savo masina nepilciau. Mano planai dar 6 metus su ja maltis.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 14:04 
Diesel rašė:
Tomski, suneli, as galiu i savo dyzeli ir benzino su tepalu maisyta pilti. Tai nereiskia, kad neveiks dvi savaites, kol neisvazinesiu kura. Gaila masinos. Aisku, jei labai saikingai zibalu skiesti, dideles bedos nebus. Kaip rasiau, kiti net vazineja su aviaciniu zibalu. Bet i savo masina nepilciau. Mano planai dar 6 metus su ja maltis.

Diesel teisus. Saliarka ir zibalas yra skirtingos sudeties. Skiriasi ne tik angliavandeniliu sudetis, bet ir priemaisos. PVZ zibale yra zymiai daugiau sieros junginiu. Sieros junginiai veikia variklio cilindro sieneles. Jie cilindro viduje sudaro sulfidinius junginius, kurie gali virsti ir sieros rugstimi... Ai. nepasakosiu viso chemijos kurso, taciau dyzelinas yra vienas produktas, zibalas (ar reaktyvinis kuras) - kitas. ir jiems keliami skirtingi kokybes reikalavimai. Cilindro sieneliu korozijai savaites gali buti per mazai. taciau po ilgesnio laiko tikrai pamatysi zibalo poveiki... Anyway, kiekvienas gali elgtis savaip su savo automobiliu.


Paskutinį kartą redagavo Birdas Pen Sau 20, 2006 14:07. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 14:06 
Kartais uztenka kuro filtra pakeist, ir ner problemu :)


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 15:08 
Prieš tris savaites pasikeičiau kuro ir oro filtrus,tačiau vakar neužsikūriau, tai nutempiau į garažą ir manau reiks palaukti kol praeis šalčiai. Ką kalbėti apie dizelius jei benzinką reikėjo tampyti kokius penkis kilus kad užsivestų :roll:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 15:23 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 16, 2005 12:43
Pranešimai: 637
Miestas: Vilnius
Iki 15% galit skiest benzu, na bet jei kompresija 25 ir auto virs 10 metu tai zegnotis tada :D

_________________
Renault Espace III 2,0 16V 00'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 18:44 
nusipirkit kuro filtro pasilditoja ir nebus jokiu problemu su diseleis(juk butent kuro filtre didselis ir uzsikemsa). O kad lengviau uzsivestu naudokite eteri (tik aisku su saiku, kad variklio galvos nenunestu)
As pats turiu dvi diselines darbines masinas VW Vento 1.9 tdi ir MB Sprinter 3.0l,per tokius salcius eteris visada pasoneje. Du variklio prasisukimai ir auto dirba :)

Sekmes :) :)


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 21:11 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 16, 2005 12:43
Pranešimai: 637
Miestas: Vilnius
Benzu gamintojas rekomenduoja skiest bet eteriu tai niekur neradau kad butu parasyta

_________________
Renault Espace III 2,0 16V 00'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 21:51 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
I DCI zibalo nepilti.Labai idomi diskusija.Ar jus galvojat ,kad Lietuvoj kuras levas?As ne.Tai automobilio problemos.Salciai iskelia visas problemas.Kontaktu,pakaitinimo zvakiu,uzdegimo kampo it t.t.Pildami zibala jus apgausit auto.Ar ilgai?Eteris taip pat laikinas dalykas.Taip dabar salciai ,sutinku.Bet jei turi problemu prie-10 laipsniu?Tai tie dalykai laikinas problemos sprendimas.Diezel labai svarbu visi parametrai.Visu pirma kuro filtras,oro filtras,pakaitinimo zvakes,pakaitinimo zvakiu rele ,uzdegimo kampas ir aisku kompresija.Jei viskas gerai,auto tvarkingas ,su diezel turejo siandien uzsivesti....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 22:17 
Siame sarase dar nera tvarkingo akumuliatoriaus ir starterio, tvarkingu purkstuku ir kuro arktinio.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 22:19 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 16, 2005 12:43
Pranešimai: 637
Miestas: Vilnius
raskila rašė:
I DCI zibalo nepilti.Labai idomi diskusija.Ar jus galvojat ,kad Lietuvoj kuras levas?As ne.Tai automobilio problemos.Salciai iskelia visas problemas.Kontaktu,pakaitinimo zvakiu,uzdegimo kampo it t.t.Pildami zibala jus apgausit auto.Ar ilgai?Eteris taip pat laikinas dalykas.Taip dabar salciai ,sutinku.Bet jei turi problemu prie-10 laipsniu?Tai tie dalykai laikinas problemos sprendimas.Diezel labai svarbu visi parametrai.Visu pirma kuro filtras,oro filtras,pakaitinimo zvakes,pakaitinimo zvakiu rele ,uzdegimo kampas ir aisku kompresija.Jei viskas gerai,auto tvarkingas ,su diezel turejo siandien uzsivesti....


kai buvo 10 laipsniu niekas sios temos dar sukures nebuvo:)

_________________
Renault Espace III 2,0 16V 00'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 20, 2006 23:21 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Matis rašė:
raskila rašė:
I DCI zibalo nepilti.Labai idomi diskusija.Ar jus galvojat ,kad Lietuvoj kuras levas?As ne.Tai automobilio problemos.Salciai iskelia visas problemas.Kontaktu,pakaitinimo zvakiu,uzdegimo kampo it t.t.Pildami zibala jus apgausit auto.Ar ilgai?Eteris taip pat laikinas dalykas.Taip dabar salciai ,sutinku.Bet jei turi problemu prie-10 laipsniu?Tai tie dalykai laikinas problemos sprendimas.Diezel labai svarbu visi parametrai.Visu pirma kuro filtras,oro filtras,pakaitinimo zvakes,pakaitinimo zvakiu rele ,uzdegimo kampas ir aisku kompresija.Jei viskas gerai,auto tvarkingas ,su diezel turejo siandien uzsivesti....


kai buvo 10 laipsniu niekas sios temos dar sukures nebuvo:)

Taip nebuvo.Nes prie tokiu salciu ,kaip siandien,visos problemos lenda per gerkle su kaupu.Siandien kiekviena smulkmena pasidaro problema.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 21, 2006 00:08 
Šiandien prie -22C užsikūriau be vargo (ne iš pirmo takto griebė, bet nesunkiai). Saliarkė iš Statoil, o žibalo dar nereikėjo (ir ačiu dievui). Mano nuomonės nereiktu priimti taip giliai į širdį, pasilikim prie savo nuomonių, o Forumas ir yra Forumas kad diskutuotume.
Su pagarba


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 21, 2006 00:18 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Gintux62 rašė:
Šiandien prie -22C užsikūriau be vargo (ne iš pirmo takto griebė, bet nesunkiai). Saliarkė iš Statoil, o žibalo dar nereikėjo (ir ačiu dievui). Mano nuomonės nereiktu priimti taip giliai į širdį, pasilikim prie savo nuomonių, o Forumas ir yra Forumas kad diskutuotume.
Su pagarba
O kas ima i sirdi?Geriau imti i burna.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 21, 2006 00:38 
Atsijungęs
Klubietis

Užsiregistravo: Ant Bal 27, 2004 18:38
Pranešimai: 627
Miestas: Mažeikiai
Teko dirbt mechaniku vienoj statybinėj organizacijoj 1989-1992, žibalu skiesdavom saliarką , tokiu būdu valdiškiems MAZ-ams ir traktoriams pasidarydavo "žieminio" dyzelino, proporcijos aš neatsimenu, bet kad po kiek laiko reikėdavo keisti kuro filtrus ir forsunkes-faktas. Lygiai taip pat kartą per "klaidą" vietoj saliarkos NAFTA užpylė 8 tonas krosninio kuro. Ir nieko, sunaudojo rusiška technika tą brudą. Tačiau tada mes variklių neremontuodavom, iškart keisdavom , nes sandėlyje kelis turėdavom iš remonto gamyklos po kapitalinio remonto. Tiesa, tas remontas kartais būdavo kad jį tik perdažydavo "serebrianke" ir vėl atveždavo atgal, tą suprasdavai tik pakeitęs variklį. jei jums tinka tokios pasekmės, tai galit skiesti dyzelį žibalu

_________________
Renault Laguna 2.0 RT, 1995m. - parduota
Toyota Corolla Verso, 1.6 VVT-i , 2002m.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 21, 2006 00:52 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Diesel rašė:
Siame sarase dar nera tvarkingo akumuliatoriaus ir starterio, tvarkingu purkstuku ir kuro arktinio.

Gal galima prie to saraso dadeti gera tepala ir gera ausinimo skysti?Plius geri kontaktai,pradedant uzdegimo spyna.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui